سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

86/1/28
6:45 ع

دبیر دوم سفارت ایران،‌ آثار شکنجه خود در عراق را به خبرنگاران نشان داد(آثار فرو کردن مته برقی در پا).




پزشک معالج: اینها که می‌بینید، علائم مشخص‌کننده عوارض دمکراسیه که معمولا ۴ سال پس از آزادی در بعضی کشورها خودشو نشون می‌ده.



این هم تصویر جدیدی از خانم ملوان آزادشده در مجله زرد Sun


 


در مورد آزادی جاسوسان انگلیسی و شکنجه گروگان ایرانی نظر دهید


  

86/1/28
6:43 ع

با گذشت حدود دو ماه از آغاز فیلتر کردن «بازتاب» توسط کارگروه تعیین مصادیق سایت‌های غیرمجاز اینترنتی، بسیاری از بینندگان «بازتاب»، با ارسال پیام‌هایی، از اثر فیلتر کردن بر حجم بازدید از سایت می‌پرسند و خواستار ارایه گزارشی درباره میزان بینندگان کنونی سایت در مقایسه آن با گذشته و دیگر سایت‌های اینترنتی بدون فیلتر شدند.

بنا بر بررسی‌های انجام شده، تعداد بینندگان سایت «بازتاب» که تا پیش از فیلتر به 240 هزار بیننده در روز رسیده بود، پس از انجام فیلتر تا سطح یکصد هزار بیننده در روز کاهش یافته و در یک ماهه اخیر و در مواردی با استفاده از فیلترشکن به 150 هزار بیننده در روز رسیده است.
از این میزان، حدود نیمی از آنها مربوط به داخل و نیمی دیگر مربوط به بینندگان خارج از کشور است.

مقایسه بینندگان «بازتاب» و خبرگزاری‌های اصلی کشور، نشان می‌دهد، هرچند با انجام فیلتر از اختلاف سطح بینندگان «بازتاب» با دیگران کاسته شده، اما همچنان فاصله قابل توجهی با دیگر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها دارد.

نمودار 1 سایت ALEXA که ترافیک سایت‌های اینترنتی را بررسی می‌کند، مقایسه ترافیک بینندگان سایت «بازتاب»، خبرگزاری مهر، خبرگزاری کار (ایلنا)، ایسنا و خبرگزاری فارس را در شش ماهه اخیر نشان می‌دهد.

نمودار 2، ترافیک سایت «بازتاب» را با خبرگزاری جمهوری اسلامی، واحد مرکزی خبر و رادیو فردا در شش ماهه اخیر، مقایسه می‌کند.

در نمودار 3 هم بینندگان سایت «بازتاب» با چهار سایت خبری پربیننده فارسی مقایسه شده است. در این نمودار، میزان بینندگان شش ماهه اخیر سایت «بازتاب» و سایت‌های خبری «آفتاب»، «الف»، «رجا» و «روز» مقایسه شده است.


  

86/1/28
6:26 ع

در حاشیه جشن هسته‌ای

... آقای رئیس‌جمهور! آقای جنتی هستنا ... .



طرح استیضاح فرشیدی با 30 امضا اعلام وصول شد.

ـ باهنر: واقعا می‌خوای اعلام وصول کنی؟
ـ حداد: بابا جان دیگه چاره ندارم. امضاها از تعداد انگشتام گذشته به تعداد بند انگشتام رسیده.



دیشب تهران شاهد بارش باران بی‌سابقه‌ای بود.

البته این عکس متعلق به اهوازه!



این روزها مجلات انگلیسی هم پر از انتقاد و گلایه و عصبانیت از این ملوان‌های انگلیسی است.

این هم تصویر جدیدی از خانم ملوان آزادشده در مجله زرد Sun



مخالفان دولت پوتین با پلیس درگیر شدند. (تصویر از «رویترز»)

این تصویر متعلق به «کاسپاروف»، قهرمان شطرنج جهان است که به پوتین کیش داده و پوتین دفع کیش برره‌ای کرده.

این تصویر هم متعلق به حواشی همین شطرنج برره‌ای در مسکو است. (عکس از AP)

منبع : بازتاب


  

86/1/28
6:24 ع

مراسم سالگرد درگذشت دکتر یدالله سحابی با حضور کروبی در حسینه ارشاد برگزار شد.

کروبی به اعلمی: ....یواش؛ آخوند بغل‌دستی‌مو می‌شناسم، اما اون که اون طرف نشسته کیه؟



امروز در مراسمی ریاست پارس‌خودرو به بذرپاش واگذار شد.

اولی به دومی: بذرپاش که می‌گفتن همینه؟
دومی: آره خودشه، صداشو درنیار والا درباره ما هم شایسته‌سالاری رو اجرا می‌کنن

منبع : بازتاب


  

86/1/28
6:24 ع

شوراها شوراها ... ما داریم می‌آییم!
یک فرق مهمی که انتخابات این سال‌ها با انتخابات اون سال‌ها (76 تا 78 ) دارد، این است که مردم در آن سال‌ها به خاطر رأی دادن به یک جناح مورد غضب جناح مقابل قرار می‌گرفتند، اما حالا به خاطر رأی ندادن به یک جناح، مورد غضب همان جناح قرار می‌گیرند. (برای فهم بهتر این جملات فیلسوفانه من، باید حتما معنای «قیاس اقترانی» را بدانید. برای این کار به کتاب‌های آموزش منطق مراجعه کنید و اگر موفق به درک «قیاس اقترانی» شدید، به من هم توضیح دهید. به قول علما: تمّت!)

بی‌رابطه با این مطلب و در خلاف همین راستا، دولت مهرورز اصرار فراوانی دارد که با کم کردن از مدت شورای شهر سوم و همچنین کاهش وظایف شورای شهر، خدمتی به منتخبان این دوره بکند، اما معلوم نیست به چه دلیلی، منتخبان، این کمک مهرورزانه دولت را قبول نمی‌کنند، ولی بالاخره همه چیز که دلبخواهی نمی‌شود و همان‌طور که دانش‌آموزان نیکوکار یک مدرسه، پیرزنی را به زور چمبه هم که شده از خیابان رد کردند، این یک قلم مهرورزی باید هر طور که شده اجرا شود. فلذا من هم ضمن حمایت از تقلیل مدت دوره شورای سوم از چهار سال به دو سال، پیشنهاد می‌کنم همان‌طور که مد نظر وزارت محترم کشور است، فعالیت اعضای شورای شهر و روستا به موارد زیر محدود شود:

1ـ شرکت در جلسات شورا به صرف شیرینی و ناهار.
2ـ گپ و گفت اعضا با یکدیگر، قرائت smsها و رد و بدل کردن بلوتوث‌ها (ترجیحا خیلی بی‌ادبی نباشند).
3ـ بحث بر سر قیمت زمین و ارایه نظرات کارشناسی در راستای این‌که کجا را بگوییم بر و بچه‌ها بخرند که شیش ماه دیگه صدی هشتاد سود بده!
4ـ گرفتن حقوق و مزایا مطابق با نظام دریافت هماهنگ.
5ـ قیلوله.
6ـ مطالعه دستورات مقامات رفیع وزارت کشور جهت اطاعت.

ای مهرداد قهرمان ... همونجا تو پارس بمان
از آن‌جایی‌که بالاخره هر شعاری دست کم‌ باید یک مابه‌ازای خارجی داشته ‌باشد، در راستای تحقق شعارهای «شایسته‌سالاری» و «جوانگرایی» دولت، برادر 26 ساله‌مان آقای مهرداد بذرپاش در یک عملیات «صعود آزاد» به مدیریت شرکت خودروسازی پارس‌خودرو منصوب شد. این برادر بذرپاش ما علاوه بر سابقه ریاست گروه مشاوران جناب احمدی‌نژاد (از اواخر دوران طفولیت) دارای سوابق فراوانی در عرصه خودرو نیز هست، به طوری که گویا یک بار که راننده ایشان کسالت داشته، ماشین را تا پاستور یک تنه هدایت کرده و اینها به علاوه چند قابلیت دیگر، دست به دست هم داد تا یکی از سودده‌ترین شرکت‌های بزرگ خودروسازی به کف با کف‌آیت ایشان گذاشته شود.

من هم چون به خودم (و دیگران) قول داده‌ام منفی‌بافی نکنم، دراین‌باره چیزی نمی‌نویسم و از شما هم دعوت می‌کنم منفی‌بافی نکنید و بیایید با هم منتظر بمانیم ببینیم چه می‌شود. خدا را چه دیدید؟ شاید پارس‌خودرو در دوران آقامهرداد آنقدر هر روز بهتر از دیروزش شد که اسمش را گذاشتند «صاایران»! یا مثلا با تأسی از مدیریت ایشان، پارس‌خودرو یک خودرو «جوانان» تولید کرد صد مرتبه تودل‌بروتر از «پیکان جوانان» ایران ناسیونال در دهه 50.

با این حال، یک جمله از آقامهرداد که در روز معارفه خودش گفته را حیفم می‌آید ازش بگذریم. مهردادجان در این مراسم گفته: «همه چیز در کشور برای جهش آماده است». انصافا حق با ایشان است. فقط باید به این نکته توجه داشت که همه چیز در کشور برای جهش کسانی که سبک‌ترند و ضمنا نیزه هم دارند، آماده‌تر است! (منظورم از نیزه، چیز بدی نیست ها؛ چیزی تو مایه‌های پرش با نیزه مد نظرم است، منتها درازتر!)

وصیت‌نامه‌ای برای آقای علی‌آبادی
محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی، در دو فقره چک پشت‌نویسی‌شده، مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان به باشگاه استقلال و یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کرد. متأسفانه، این اقدام آقای علی‌آبادی هم مورد اعتراض عده‌ای نظرتنگ واقع شده و اعتراض کرده‌اند که ایشان از کدام بودجه به دو باشگاه خاص کمک مالی کرده است که البته منظورشان این است، نکند یک وقت خدای ناکرده مهندس علی‌آبادی از بودجه عمومی ورزش کشور این کار را کرده باشند!

بدین وسیله مدرک زیر در دفاع از این اقدام آقای مهندس علی‌آبادی برای اولین بار در «دوربرگردان» منتشر می‌شود:

انا لله و انا الیه راجعون
به ئی وسیله، مو، باب کلون محمد علی‌آبادی، ساکن به فریمان، وصیت مُکُنم که مبلغ هفتصد میلیون و دویست و یازده تومن و هفت قرون ارثی که به طور شیش دانگ از میراث آبا و اجدادی ما بوده، ‌رِِ که زیر درخت جوز چال مُکُنم، محمد وظیفه دِره که وقتی رئیس تربیت بدنی مملکت رفت، ئی ارث پدری رِ از زیر خاک در بِیَره، دویست و یازده تومن و هفت قرونش رِ برای خودش وردره و باقیش رِ به هر طور که صلاح دانِست، بین تیمای فوتفال قرمیز و آبی بخش کنه.
ئی وصیت‌نامه در حضور کربلایی اصغر مالبند و میرزا رضای میراو و حاج ابراهیم کدخدا نوشته رفت. تموم
اثر انگشت میرزا رضا امضای حاج ابراهیم اثر انگشت باب کلون محمد آقای علی‌آبادی

مبارزه با فساد در بانک جهانی
آقا چه نشسته‌اید که موج «مبارزه با فساد» ورژن نئوکانی آمریکایی جهان را همچین گرفته که پس‌لرزه‌های آن تا قسمت‌های میانی بانک جهانی هم بالا رفت.

چند روز پیش فاش شد جناب «پل ولفوویتز» که با شعار مبارزه با فساد از بر دلِ جورج بوش برخاسته و به ریاست بانک جهانی رسیده بود، دوست دختر خودش را که کارمند این بانک بوده (یا کارمند این بانک را که دوست‌دختر خودش کرده) به وزارت خارجه آمریکا می‌فرستد. البته تا اینجای کار اشکال زیادی نداشته، اما بعدها آشکار می‌شود که سرکار علّیه دوست دختر، هم از اینجا حقوق و مزایای کلان می‌گرفته و هم از آنجا و این در حالی است که بنا بر گزارش‌های اداری، فقط در یک جا مشغول به کار بوده. با این حال، یکی از کارشناسان «دوربرگردان» (چه فرقی می‌کند چه کارشناسی؟ شما که می‌دانید مثل اکثر رسانه‌ها، «یک کارشناس»، خود همان نگارنده است!) عقیده دارد آن گزارش برای میزان کار ملاک نیست، چون اصولا بعضی کارها را در اداره نمی‌کنند! گرفتن دو تا حقوق هم لابد از این جهت بوده که ایشان بعضی کارهای امور خارجه خانم رایس را انجام می‌داده و بعضی کارهای امور داخله آقای وولفوویتز!

پی نوشت: حالا زیاد جوش نزنید. رادیو فردا گزارش داد، کاخ سفید بعد از این جریان اعلام کرد از ولفوویتز حمایت همه‌جانبه می‌کند. ولفوویتز هم که قاعدتا از همه جنب‌های دوست گرامی حمایت می‌کند و... خلاصه ماجرا دارد به خوبی و خوشی تمام می‌شود. بهتر است ما هم تا بیشتر از این وارد مسائل جنبی نشده‌ایم، برویم سراغ مطلب بعدی!

منبع: بازتاب


  

86/1/28
12:35 ع


خانم ها، مسافران جدید تاکسی موتور ها
«موتوری» حامد موتوری سوار ۲۷ ساله می گوید: وقتی صدا را شنیدم .فکر کردم اشتباه کرده ام . جلوی خیابان حجاب خانمی صدایم می کرد. کار فوری داشت می خواست برود شهرک غرب وسیله ای را فراموش کرده بیاورد. حالا دیگر حامد تعجب نمی کند.
باور کردن در تهران کار ساده ساده ای است.باور هر چیز غیر منتظره موافق یا مخالف هنجار. سوار شدن خانم ها برترک موتور تاکسی ها. برای گریز از گره ترافیک.
کاری موافق میل فمینیست ها.


  

86/1/28
1:26 ص

بخش خبری الف   
۲۷ فروردین ۱۳۸۶
با انصراف دولت از ارایه لایحه درباره بازگشت قیمت بنزین از لیتری 100 تومان به لیتری 80 تومان ، اجرای قانون بودجه 86 درباره عرضه سهمیه بندی شده بنزین به قیمت لیتری 100  تومان از ابتدای خرداد ماه 86 قطعی شد .

به گزارش "الف" به دنبال اعلام رئیس جمهور مبنی بر درخواست رسمی از مجلس برای افزایش نیافتن قیمت فروش بنزین در جریان کنفرانس خبری اخیر با خبرنگاران داخلی و خارجی ، آقایان باهنر و ابوترابی نایب رئیسان مجلس پنجشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور به آقای دکتر احمدی نژاد یاد آوری کردند که ارایه چنین لایحه ای به مصلحت دولت نیست و با مخالفت نمایندگان روبرو خواهد شد .

در این دیدار آقای احمدی نژاد ضمن قبول انصراف از ارایه لایحه ای درباره قیمت بنزین ، یادآوری کرد که دولت افزایش نرخ گازوئیل از لیتری 18 تومان فعلی به لیتری 45 تومان مصوب قانون بودجه 86 را به مصلحت نمی داند.

  

86/1/28
1:17 ص

خبرگزاری فارس: گزارش‌ها از تیراندازی وحشیانه روز دوشنبه در یکی از دانشگاه‌های ایالت ویرجینیای آمریکا از مرگ دست‌کم 32 نفر حکایت دارد.

به گزارش فارس، شبکه خبری آمریکایی "فاکس نیوز" در این باره به نقل از منابع فدرال گزارش داد که هم‌اکنون شمار کشته‌ها 32 نفر بوده و 28 نفر دیگر تحت درمان هستند.
گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشکده فنی "ویرجینیا تک" از تایید کشته شدن 22 نفر از جمله یک فرد مسلح در مرگبارترین تیراندازی تاریخ این کشور در یکی از دانشگاه‌های آمریکا حکایت دارد.
گزارش شبکه خبری العالم نیز حاکی است که بر اثر تیر اندازی امروز افراد مسلح در دانشکده فنی ویرجینیای آمریکا، دست کم 22 نفر کشته و 21 نفر نیز زخمی شدند.
دانشکده مذکور که در شمال غربی واشنگتن قراردارد، پس از وقوع این حادثه، همه کلاسهای درسی خود را تعطیل کرد.
مسوولان پلیس آمریکا با تایید دستگیری یکی از تیراندازان، اعلام کرده‌اند هنوز از انگیزه این حمله اطلاعی در دست نیست.
شبکه تلویزیونی سی ان ان روز دوشنبه در گزارشی در این باره با اشاره به کشته شدن 20 نفر در محوطه دانشکده مذکور افزود: «مسوولان دانشکده از دانشجویان خواسته بودند محوطه دانشکده را ترک کنند ولی با این حال تیراندازی در محوطه آن چندین کشته برجای گذاشت.»
بنا بر این گزارش، به گفته مقامات پلیس انگیزه تیراندازی و شخص تیرانداز مشخص نیست ولی تمامی جوانب احتمالی در دست بررسی است.
هر چند مقامات پلیس احتمال می‌دهند شخص ضارب خود نیز در جریان این حادثه کشته شده باشد ولی برخی اعتقاد دارند فرد مسلح دیگری در این جریان نقش داشته و ماموران پلیس و "اف بی آی " اکنون در جستجوی او هستند.
از سوی دیگر در کنفرانس خبری کاخ سفید درباره تیراندازی در دانشگاهی در ویرجینیا که از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز پخش شد، سخنگوی این کاخ اعلام کرد: «رئیس جمهور از تیراندازی و کشته شدن افراد در این حادثه شوکه شده است.»
با این حال این سخنگوی در پاسخ به سوالی درباره قانون حمل سلاح گرم در این کشور خاطر نشان کرد: «رئیس جمهور اعتقاد دارد افراد حق دارند سلاح حمل کنند اما اگر کسی قانون‌شکنی کرد باید تحت پیگرد قرار گیرد.»

منبع: فارس


  

86/1/28
1:11 ص

احمدی نژاد گفت: مسئولان توجه داشته باشند که همه موجودیت انقلاب مرهون مجاهدت ها و فداکاری خانواده های شهدا، ایثارگران وجانبازان است، آنان صاحبان اصلی انقلاب هستند و همه باید خودشان را مدیون و بدهکار آنان بدانند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان فارس، محمود احمدی نژاد در پایان اولین روز از بیست و هفتمین سفر استانی خود در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شهر شیراز در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران این شهر با اشاره به انتظار جهانیان برای آمدن انسان کامل و امام عصر (عج) گفت: شهدای ما به خاطر این زنده و جاویدند که به کاروان حقیقت هستی پیوسته اند و هر که از این حقیقت فاصله گرفت موجودیت ندارد.

وی ماموریت بزرگ امروز جمهوری اسلامی را دعوت جهانیان به این حقیقت که انسان کامل می آید خواند و گفت: اگر حکومت برپا شده و اگر از استقلال خود دفاع می کنیم و می خواهیم اقتصاد، فرهنگ و فن آوری شکوفا شودبه این دلیل است که می خواهیم یک الگو بشویم وجهانیان را به این حقیقت دعوت کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اصل ولایت، حلقه اتصال ملت با این حقیقت هستی است گفت: اگر این ارتباط قطع شود همه تلاش های ما از بین می رود و شهدای ما پرچمداران دعوت به این حقیقت هستند ، من وصیت نامه شهیدی ندیده ام که ملت و بشریتی را به چرچم دار ولایت یعنی امام عصر(عج) دعوت نکرده باشد.

وی افزود: برخی ها خیال می کنند ما باید منتظر باشیم تا اتفاقی بیفتد اما معنای انتظار این است که تصور کنیم امام حاضر است و ما نسبت به این امر چه وظیفه ای داریم، توجه به امام و دل دادن به امام مهمترین مسئولیت ماست.

رئیس شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: شما در دوران دفاع مقدس شما پیشتاز بوده اید و امروز هم در دفاع از ارزش های انقلاب پیشتاز هستید، شما در ساختن یک جامعه نمونه و مقتدر پیشتاز بوده و خواهید بود.

وی افزود: ما باید اقتصاد، فرهنگ،دانشگاه و صنعت را درست کنیم و این امر نیازمند روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و تلاش برای تحقق منویات امام زمان (عج) است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مجموعه دولت در خدمت خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان است گفت: به خاطر راهی که شهدا باز کرده اند امروز ملت ما برای قدرت های طاغوتی ارزشی قائل نیست زیرا شهدای ما این قدرتها را به حساب نمی آوردند . 

منبع: مهر
  

86/1/28
1:11 ص

سردار جانباز علی‌اکبر پریمی به خیل یاران شهیدش پیوست / شهید پریمی : مبادا بچه های جبهه و جهاد فراموش شوند!
سردار جانباز علی‌اکبر پریمی جانباز و مصدوم شیمیایی، امروز پس از 22 سال تحمل درد و رنج ناشی از زخم های متعدد برجای مانده از دوران دفاع مقدس ، به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر ، بیمارستان بقیته الله تهران ساعت 30/9 دقیقه صبح امروز بار دیگر شاهد عروج یکی از نامداران دفاع مقدس ، سردار جانباز علی‌اکبر پریمی بود .

 شهید پریمی در سن 45 سالگی با 50 درصد جانبازی و پس از تحمل زخم های طاقت فرسای جنگ که یک دستش را کامل و دیگری را نیمه از کار انداخته بود ، به جمع همرزمانش در سنگر سوخته عملیات کربلای 5 پیوست.

سردار جانبازعلی‌اکبر پریمی در 24/1/62 در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه گردن و در تاریخ 14/8/62 در منطقه پنجوین بر اثر اصابت ترکش از ناحیه گردن و دست چپ و در تاریخ 2/12/64 در منطقه فاو بر اثرشیمیایی و در تاریخ 23/10/65 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پا و دست راست مصدوم شد.

این سلحشور عرصه جهاد علیرغم آسیب های شدید جسمی که دیده بود ، پس از پایان جنگ با تلاش و کوشش توانست در رشته جغرافیا تحصیل کرده و پس از اخذ مدرک لیسانس به تدریس در مسائل آموزشی و نظامی بپردازد .

مصطفی بوجاری از همرزمان و همراهان این شهید در دوران جانبازی و تحصیل ، درباره وی می گوید : شهید پریمی به رغم جانبازی بالا و درصد شیمیایی که داشت ، بسیار صبور و پرتلاش بود. اکبر در مسائل اخلاقی و فرهنگی زبانزد بچه ها بود و اگر کسی با او هم نشین و هم صحبت می شد ، احساس می کرد که در همان فضای خلوص و سادگی دوران جنگ و رزمنده هاست .

بوجاری درارتباط با دیگر ویژگی های این شهید ، یادآور شد : پریمی بسیار پیرو ولایت بود و همیشه سفارش می کرد که به بچه های آن وادی (جبهه و جهاد) سربزنید ، مبادا که فراموش شوند !

او رفت درحالیکه نگران یادگاران واقعی عرصه مردی و مردانگی بود. او رفت در حالیکه می ترسید مبادا پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره گم شوند. و براستی که به حق نگران بود.

سردار جانباز علی اکبر پریمی امروز در حالی به جمع یاران سفر کرده خویش پیوست که  ساعاتی قبل خبری از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام شد تحت عنوان «اهم مصوبات مربوط به ایثارگران در قانون بودجه 86». قطعاً او هیچگاه در پی دریافت حق و حقوق و امتیازی برای ایثارگری خود نبود. اما . . .

اما خدا می داند تا پایان سال 86 چند تن دیگر از این جانبازان و ایثارگران ما را ترک کنند.

خدا می داند تا چهار سال دیگر چند تن از این پرستوهای خونین بال از میان ما پرواز کنند. بله چهار سال دیگر! یعنی درست زمانی که دوره آزمایشی «طرح جامع خدمت رسانی به ایثارگران» به پایان می رسد.

خدا می داند تا دستور 6 ماده ای رئیس جمهور در خصوص وضعیت درمانی ایثارگران عملی شده و به اجرا درآید، چند تن دیگر...

خدا می داند.

منبع: مهر
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ