سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

86/4/31
9:56 ص

خبر مسرت‌بخش و بسیار امیدوارکننده این‌که اعلام شد فیلم «تایتانیک» برای پخش از شبکه سوم سیما در حال دوبله است. احتمالا مدیران شایسته و فرهنگی تامین فیلم و برنامه این سازمان اخیرا متوجه شده‌اند که یک فیلم پرفروشی به نام «تایتانیک» به بازار آمده و در راستای سرگرم‌سازی هرچه بیشتر امت همیشه در پای تلویزیون و ماهواره، فی‌الفور دستور خرید و دوبله و پخش آن را صادر کرده‌اند. ضمن تقدیر از میزان سرعت عمل و آنلاینی این عزیزان، به اطلاع عده‌ای از اشکال‌تراشان حرفه‌ای که دائما غر می‌زنند که این فیلم از جهات مختلف قابل پخش در سیمای جمهوری اسلامی ایران نیست، می‌رسانیم که خیلی هم هست! منتها یک سری اسلامیزاسیون و بومی‌سازی لازم دارد که با بریدن چند صحنه غیرضروری و تغییرات مختصر در ترجمه به راحتی حاصل می‌شود. مثلا: ادامه مطلب...

  

86/4/30
10:24 ع

حجت‌الاسلام سقای واقعا بی‌ریا، شاگرد آیت‌الله مصباح و مشاور دکتر احمدی‌نژاد، هفته پیش در نیشابور گفت: «ایشان (احمدی نژاد) می‌گفت که در سفر شانگهای خانم‌های هندو آمدند و با دست مالیدن بر شیشه اتومبیل رئیس جمهور می‌خواستند خودشان را تبرک کنند».

در همین رابطه، خبرنگار واحد خودتبرک‌کنی «دوربرگردان» برای گفت‌وگو‌ با یکی از زنان مذکور به شانگهای اعزام شد که گزارش وی عینا در پی می‌آید:

خبرنگار دوربرگردان:....
یک زن چینی: اوهوی... هوی!... با تو‌ام. چی می‌خوای یک ساعت به زن‌های این محله زل زدی؟ مگه خودت خواهر مادر نداری؟

خبرنگار دوبرگردان: سلام. من خبرنگار «دوربرگردان» هستم.
زن چینی: سلام و زهرمار... می‌گم چرا هیزبازی در میاری؟ می‌خوای با یک فن کانگ‌فو چشماتو از کاسه دربیارم؟
ادامه مطلب...

  

86/4/29
9:52 ص

دکتر جعفر اصلانی رییس تیم پزشکی آیت الله مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا وضعیت رییس مجلس خبرگان را رو به بهبود توصیف کرد.

وی با اشاره به مشکل ریوی آیت الله مشکینی خاطرنشان کرد: به خاطر مشکلات ریوی پیش آمده مجبور شدیم از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده کنیم و علی رغم خطیر بودن بیماری آیت الله مشکینی وضعیت ایشان نسبت به دیروز بهتر شده است.
اصلانی ادامه داد: هنوز برای قضاوت قطعی در مورد وضعیت آیت الله مشکینی زود است اما ما تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار می بندیم.

وی در پایان تاکید کرد: اخباری که در مورد رحلت آیت الله مشکینی در سطح گسترده ای پخش شده بود به هیچ وجه صحت ندارد.


  

86/4/28
9:4 ع

سایت عراقی «نهرین» از فتوای برخی مفتیان سعودی برای انهدام ضریح مبارک امام حسین(ع) و زینب کبری(س) خبر داد.

به گزارش سرویس بین‌اللمل «بازتاب»، این سایت با اشاره به شادی برخی گروه‌های سلفی از دو تعرض پیاپی به حرم عسکریین(ع) نوشت: به تازگی شهرهای عربستان سعودی شاهد نسخه‌هایی از فتاوای علمای وهابی و توزیع آنها بوده‌اند که خواستار انهدام ضریح‌ها و قبور شده و از آنها به عنوان نشانه شرک و بت‌پرستی یاد کرده‌اند!

این گزارش می‌افزاید: به ویژه پس از بروز شادی از انفجار مرقد سامرا برای بار دوم و ردوبدل کردن تبریک و تهنیت و دعا برای مجرمان این عملیات تروریستی، آنها می‌پندارند که می‌توانند به باور خود، «نمادهای شرک! از بلاد مسلمانان» را از بین ببرند.

بر پایه اخبار نقل شده در منطقه شرقی سعودی، یکی از تحرکات جدید علمای وهابی، تحریک برای نابودی بقیه ضریح‌ها در عراق، به ویژه ضریح سیدالشهداست که به قول آنها سرسلسله ضریح‌های شرک! در عراق و جهان است؛ حال آنکه حسین(ع) از شرک رافضی‌ها دور است!

از همین رو، طلاب مدرسه «محمد بن سعود» طی دو ماه گذشته و یک هفته پس از انفجار مرقد سامرا، تشکیل گروهی از طلاب داوطلب برای ترویج این فتاوا در تعطیلات تابستان را آغاز کرده‌اند.
به گفته طلاب این مدرسه، گروهی از علمای وهابی انهدام بقیه ضریح‌ها در عراق و به ویژه کربلا را تشویق می‌کنند و بر تلاش برای نابودی آثار شرک از سرزمین‌های مسلمانان و به ویژه در عراق تأکید دارند.

شیخ عبدالرحمن براک، شیخ ممدوح الحربی، دکتر ناصر العمر، ابن جبرین، دکتر سفر الحوالی، همچنین مفتی وهابی کویتی حامد العلی، از جمله مفتیانی هستند که چنین فتاوایی صادر کرده‌اند.

کارمندان عربی که در این مدرسه کار می‌کنند، پی برده‌اند که ده‌ها طلبه به ویژه طلاب سال آخر مدرسه «محمد بن سعود» به نشر آنچه آن را «فرهنگ توحید ناب در صفوف امت به ویژه در عراق، برای پاک کردن از ضریح‌ها و قبور اولیا و پاک کردن شهرهای مسلمانان از آنها» می‌نامند، می‌کوشند و گفته شده از ضریح امام حسین(ع) در کربلا و ضریح امام علی(ع) به صورت آشکار نام برده شده تا در آینده همانند سامرا به وسیله «خداپرستان مجاهد!» مورد هدف قرار گیرد. کار این گروه در سایت‌های اینترنتی و دوره‌های تابستانی طلاب برای تشکیل گروه مشابهی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس و بقیه دولت‌های عربی صورت می‌گیرد.

ضریح‌های دیگری که اسم آنها برای نابودی و پاکسازی مسلمانان از آثار شرک نام برده شده، ضریح حضرت زینب(س) در شام و ضریح سیدالبدوی در مصر است.

گفته می‌شود، مکتب وعظ و ارشاد وابسته به دانشکده امام بن سعود وهابی به ترویج فتواهای ابن حبرین، ناصر العمر، سفر الحوالی، بارک و الحربی و علمای دیگر وهابی برای نابودی ضریح‌ها و مرقدهای مقدس پس از انفجار اولی که در سامرا در حرمین مقدس امام هادی و امام حسن عسکری رخ داد، پرداخته است. عوامل این مکتب تاکنون در ده‌‌ها عملیات وهابیون تکفیری در شهرهای عراق که به نابودی و انفجار مرقدهای اولیا و فرزندان رسول اکرم(ص) منجر شده، دست داشته اند.

منابع آگاه نزدیک به مدرسه «محمد بن سعود» می‌گویند، شماری از طلاب از کلاس‌های درس در سه سال اخیر غیبت کرده و اقدام به پیوستن به مجموعه‌های تروریستی در عراق کرده‌اند. به گونه‌ای که نام تعدادی از آنها در لیست کشته‌های درگیری‌های عراق به چشم می‌خورد.

این گزارش‌ها حدود چهار ماه است که در اختیار نیروهای امنیتی عراق قرار گرفته و بسیار موثق به نظر می‌رسد، اما آنچه این گزارش‌ها را جدی‌تر می‌کند، کشف تجهیزات امنیتی در استان کربلا و نیز تجهیزات موشکی از نوع «گراد» است که دو هفته پیش به سوی مرکز این شهر از منطقه الوند در 25 کیلومتری شهر نشانه گرفته شده است.
همچنین نقشه‌های تروریستی برای تجاوز به ضریح امام حسین (ع) و حضرت عباس بن علی (ع) کشف شده است.

منبع: بازتاب نیوز


  

86/4/28
9:1 ع

ایران مالزی را به سختی برد و به دور بعد صعود کرد.

 

یک صحنه از تلاش‌های کاملا جوانمردانه دو طرف.


  

86/4/28
2:1 ص

در پی انتشار پاسخ دکتر علی‌اکبر ولایتی به مصاحبه تلویزیونی دکتر محمدجواد لاریجانی، لاریجانی در قالب یادداشتی صریح، ضمن بازگو کردن بخشی از اختلافات تاریخی خود با وزیر اسبق خارجه، به انتقادات صریحی از ولایتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، شنبه شب گذشته، دکتر محمدجواد لاریجانی که در برنامه «نگاه یک» شبکه اول سیما حضور یافته بود، زمانی که مورد سؤال مجری درباره علت خروج از وزارت خارجه قرار گرفت، علت را اختلاف با علی‌اکبر ولایتی عنوان کرد.

وی ضمن اعلام قائل بودن احترام برای دکتر ولایتی،‌ خود را طرفدار دیپلماسی پروژه‌ای دانست و وزیر خارجه اسبق را متهم کرد که به خاطر انتقادات رسانه‌ها، پروژه‌های دیپلماسی را متوقف می‌کرد.

این اظهارات طبعا با واکنش دکتر ولایتی روبه‌رو شد و مشاور بین‌الملل رهبر انقلاب دیروز در مصاحبه‌‌ای که با روزنامه جمهوری اسلامی کرد، ضمن طبیعی دانستن اختلاف سلیقه در وزارت خارجه، اظهار کرد که تصمیمات سیاست خارجی باید به تصویب سران نظام می‌رسیده است.

وی همچنین علت جدا شدن جواد لاریجانی از وزارت خارجه را درخواست وزارت اطلاعات دوران ری‌شهری برای پایان دادن همکاری وزارت خارجه با لاریجانی ذکر کرد.
این مجادله امروز با استقبال کم‌نظیر مطبوعات روبه‌رو شد و تیتر نخست برخی از آنها را به خود اختصاص داد و طبیعتا جواد لاریجانی نیز به اظهارات علی‌اکبر ولایتی واکنش نشان داد.

معاون سابق ولایتی در این پاسخ او را متهم کرد که هرگز ایده‌ای را که تا حدی جدید باشد، ارایه نکرده‌ و این خشکسالی، امر کوچک و بی‌اهمیتی نیست.
به گفته وی در منطق کاری ولایتی، ابتدا باید تیر را رها کرد و هرکجا اصابت نمود، دور آن را خط کشید و آن را هدف اعلام کرد و برای آن پیروزی جشن گرفت و تیرانداز را تشویق نمود! این هم مسلک «قبه نوری» است که آقای ولایتی در تمام طول شانزده سال وزارت خارجه و پس از آن، همواره به آن عمل کرده و می‌کند.

در این یادداشت که برای «بازتاب» ارسال شده، آمده است: در مورد قطعنامه 598 در تمامی مراحل مذاکرات و سفرهای من به نیویورک و دیگر کشورها، نه تنها نخست‌وزیر محترم، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس بلکه حضرت امام(قده) در جریان قرار می‌گرفتند و تا من مطمئن نمی‌شدم که آن بزرگوار نظر مساعد دارند، قدمی برنمی‌داشتم. اما آقای ولایتی در تمام طول این مذاکرات، حتی یک لحظه هم حاضر نشدند به موضوع، نتایج، متن و مسیر توجه کنند و همواره می‌گفتند: چون حساسیت عمومی وجود دارد، من مخالفم! مثلا در برهه‌ای تحت فشار آمریکا، شورای امنیت سازمان ملل متحد به ایران اخطار داد که اگر موضع خود را نسبت به قطعنامه 598 روشن نکند، قطعنامه جدیدی صادر خواهد شد که ایران را تحت فشار می‌گذارد. تمام کارهای کارشناسی و نظر مسئولان بر این بود که نباید اجازه داد چنین قطعنامه‌ای صادر شود. آقای ولایتی در اتاق آقای شیخ‌الاسلام جلسه برگزار کرد و مرا که مسئول مذاکرات قطعنامه 598 بودم صدا کرد و گفت: «تا من وزیر خارجه‌ام، اجازه نمی‌دهم که این قطعنامه قبول شود». درست دوازده ساعت بعد، مرحوم حاج احمدآقا(ره) زنگ زدند و گفتند که حضرت امام فرموده‌اند بروید نیویورک و آنها را متقاعد کنید که ما قطعنامه را رد نکرده‌ایم و قصد رد کردن هم نداریم. لذا ملاحظه می‌فرمایید که خشکسالی فکری و عملی در دیپلماسی چگونه در زیر لعاب قانون‌گرایی و این‌که «مملکت صاحب دارد»، «یک کارشناس حرفی زده که نمی‌شود» و از این قبیل امور پنهان شده است!...

در قبال نقد دقیق و موضوعی و محترمانه اینجانب، آقای ولایتی با اضطراب و مرعوبانه پشت سر دستگاه امنیتی کشور مخفی می‌شوند و چنگ و دندان نشان می‌دهند. این هم مظهر دیگری از همان مسلک قبه نوری ایشان است، اما تعجب من از آقای ولایتی است که در سال‌های آغازین انقلاب ...،مجلس شورای اسلامی به صلاحیت ایشان برای منصب نخست‌وزیری رأی نداد و داغ این مطلب هنوز بر دل ایشان وجود دارد! چگونه ایشان به جای این‌که بگویند چرا این همه فرصت‌های طلایی را در سیاست خارجی کشور با ندیدن و نخواستن و ندانستن سوزانده‌اند و به جای این‌که فداکاری‌های جبهه‌ها را به حساب خود بنویسند، نگفته‌اند که برای حراست و کمک به این دستاوردها، چه فکر و اندیشه و برنامه‌ای را ـ حتی یک نمونه ـ انجام داده‌اند و حال به خیال خود به افشاگری و ترور شخصیتی پرداخته‌اند؟...

جناب آقای ولایتی ظاهرا از فرط هیجان فراموش نمودند که اینجانب وقتی از وزارت خارجه رفتم، برای مدت بیش از پنج سال در شورای عالی امنیت ملی ـ که بالاترین نهاد امنیتی ـ سیاسی کشور است ـ در مقابل ایشان در تمام جلسات می‌نشستم و در حالی که ایشان به «چرت» ملوکانه خود مشغول بودند، حقیر ـ بر اساس نوارهای ضبط‌شده جلسات ـ دقیق‌ترین تحلیل‌ها و گزارش‌ها را که محصول کار جمعی کارشناسان متعدد و دبیر محترم شورا بود، ارایه می‌کردم!


  

86/4/28
12:46 ص

خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و ادب: هنوز یک هفته از مسدود شدن سری IP های سایت بلاگفا نگذشته بود که این بار DOMAINسایت پرشین بلاگ مورد حمله هکرها قرار گرفت. این دو رویداد و همچنین هک شدن 700 سایت فارسی در روز گذشته شاید حکایت از آغاز یک جریان ضد ایرانی در محیط وب دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از روز گذشته تلاش های یک گروه از هکرهای وب برای مسدود کردن دسترسی به 700 سایت ایرانی منجر به قطع دسترسی به این پایگاهها در محیط وب شد.

این گروه از هکرها که خود را با عنوان " گروه حرفه ای ایمنی هکینگ عراق " معرفی می کنند بعد از هک کردن هر یک از این وب سایت های ایرانی متنی را با این مضمون به نمایش می گذارند: "تلاش های شما برای توقف ما هیچ گاه منجر به توقف ما نمی شود "، " شما در مورد اعراب چه فکر می کنید؟ " ، " شما در مورد ما چه فکر می کنید؟"، " شما در مورد خلیج عرب چه فکر می کنید ؟"، " بازی تمام شد!".

روز 23 تیرماه 1386 بود که علیرضا شیرازی - مدیر یکی از سرویس های محبوب وبلاگ فارسی، خبر از مسدود شدن رنج آی پی های بلاگفا از سوی شرکت سرویس دهنده آمریکایی آن داده بود. تا اینکه مشکل مذکور بعد از پیگیری های مدیران ایرانی بلاگفا و شرکت مذکور مشکل مورد نظر برطرف می شود اما روز گذشته هکرهای دیگری در اقدامی بی سابقه اقدام به اختلال در 700 وب سایت با مبدا ایرانی کرده اند.

این اقدام اگرچه موجب مسدود شدن گروه وب سایت های پرشین بلاگ و سرویس وبلاگ رایگان مذکور شد اما بررسی آن در سطحی کلان تر اهداف سازمان دهندگان این حملات با مبدا ضد ایرانی در محیط وب را آشکار می کند.

نکته جالب توجه در خصوص مشکل به وجود آمده برای وب سایت های ایرانی تقریبا شامل تمامی سایت هایی می شود که شامل کلمه PERSIAN در دامنه خود بوده اند گروه سایت هایی مانند پرشین بلاگ، پرشین وبلاگ و از این دست سایت ها قربانی این حمله هدفمند شده اند. نکته دیگر در خصوص پیام هایی است که این هکرها از آن استفاده می کنند.

هکرها می کوشند خود را عراقی معرفی کنند و انگیزه کارشان را نیز ناسیونالیسم عربی عنوان می کنند . تاکید بر مفاهیمی مانند ARABIAN GULF در متن پیام های مذکور و استفاده از شعارهای ضد ایرانی و ضد دولتی بعد از هک کردن یک سایت غیردولتی حاکی از انگیزه هایی فراتر از چالش های موجود در محیط وب برای محتوای فارسی زبان آن است.

از این گذشته قرار گرفتن پرچم کشورهای لبنان و عراق که به عنوان دو کشور دوست ایران در منطقه محسوب می شوند و طرح چنین شعارهایی بی شک نشان دهنده مبادی هایی فرامنطقه ای برای چنین تحرکاتی است.

هم اکنون سه شرکت عمده در جهان عرضه کننده دامنه (DOMAIN) به متقاضیان آن هستند. نوع اتفاقی که برای دامنه های سایت های ایرانی رخ داده است حکایت از استفاده از تکنولوژی های بسیار پیچیده در رمز شکنی های دیجیتالی برای سرقت و یا حذف دامنه سایت های مذکور است . بهره گیری از این دانش فنی در سطح کشورهای عربی به اعتقاد همه کارشناسان بعید به نظر می رسد.

دکتر جلالی کارشناس IT  در این باره اعتقاد دارد که اگر هکرهای کشورهای عربی توانسته باشند تا این سطح در دانش IT از ایران جلو افتاده باشند که جای بسی شگفتی و تاسف برای ما دارد.

وی اعتقاد دارد با غفلتی که در چند سال اخیر در کشور مشاهده می شود آنها از ما خیلی جلو افتاده اند و توانسته اند دست به چنین کارهایی بزنند.

به هر حال منشاء این اقدامات هر کشور و یا هر منطقه ای باشد بدون شک عناد آن با کلمه (PERSIAN) انکارناپذیر نیست چه اینکه بیتشترین حملات نیز علیه دامنه هایی با این پسوند یا پیشوند صورت گرفته است و به نظرمی رسد که حمله کنندگان هدفی جز در اختیار گرفتن چنین دامنه هایی نداشته باشند.


  

86/4/28
12:40 ص

مدیر پرشین بلاگ گفت: در پی حمله شب گذشته و صبح امروز به وب سایت های گروه پرشین بلاگ ، دسترسی کاربران به وبلاگ ها و صفحه اصلی این سایت مسدود شده و ما تلاش می کنیم که هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

مهدی بوترابی - مدیر پرشین بلاگ در مورد اختلالات به وجود آمده در دسترسی کاربران ایران به صفحات شخصی شان به وجود آمده است، گفت : اختلالات پرشین بلاگ از ساعت 4 بامداد امروز آغاز شد و اتفاقی که افتاده این است که در پی حمله هکرها به "گروه پرشین بلاگ" مشکلاتی برای سرویس دهنده وبلاگ این گروه به وجود آمد.

وی در ادامه افزود : آنها سعی کردند به بانک اطلاعاتی پرشین بلاگ هم دسترسی پیدا کنند که این تلاش آنها ناموفق بود و به کاربران این اطمینان را می دهیم که کلیه اطلاعات تمامی 800 هزار وبلاگ persianblog.comهمچنان حفظ و نگهداری می شود. هنوز اتفاقی برای سرور و بانک اطلاعاتی این گروه نیفتاده ولی مشکل مربوط به دامنه پرشین بلاگ دات کام است که سرویس دهنده آن یک شرکت خارجی است.

مدیر سرویس وبلاگ گروه پرشین بلاگ خاطرنشان کرد: مشکل به وجود آمده برای این وبلاگ ها مربوط به دامنه سایت است که سرویس دهنده آن یک شرکت خارجی است. طبق برآورد ما این مشکل در ساعات آینده برطرف می شود. این اتفاق سال گذشته هم رخ داد و هکرها توانستند به شرکت سرویس دهنده دامنده دسترسی پیدا کنند و برای چهار ساعت دسترسی کاربران و مردم به پرشین بلاگ ممکن نبود.

این کارشناس IT  درخصوص تلاش هایی که برای رفع این مشکل صورت خواهد گرفت ، تصریح کرد: ما هیچ کاری نمی توانیم برای این مشکل بکنیم چون سرویس هایی که مربوط به دامنه است در دنبا توسط دو سه شرکت بزرگ داده می شود و ما مجبوریم که تنها با همین شرکت های بزرگ جهانی کار کنیم و این مشکلات که به وجود می آید در اختیار ما نیست. مشکلی که برای ما به وجود آمده مربوط به شرکتی است که در سطح جهانی خدمات دامنه ارائه می دهد و ما با این شرکت در تماس هستیم تا این مشکل برطرف شود.

بوترابی ادامه داد: آنها تلاش می کنند دامنه persianblog.com را حذف کنند و با تغییر dns های persianblog.com هنگام درج آدرس های مربوط به این سایت، صفحه ای دیگر باز می شود. پیامی که بر روی صفحه اصلی پرشین بلاگ مشاهده می شود با این مضمون که " سایت در حال به روز رسانی می باشد"،  از سوی هکرها بر روی dns ما قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیام های هکرها در برخی سایت های هک شده حاکی از عراقی بودن آنها است، تاکید کرد : این هکرها تلاش می کنند وانمود کنند که عراقی هستند و پیام هایی که در سایت های هک شده قرار می دهند با تصویر پرچم عراق است و شعارهایی که روی سایت های هک شده قرار می دهند مربوط به عراق است. 



تصویری که بر روی یکی از سایت های هک شده قرار گرفته ادعا می کند هکرها عراقی هستند

بوترابی خاطر نشان کرد : آنها تلاش می کنند ملیت خود را عرب وانمود کنند و شعارهایی را هم که از خود به جای می گذارند ضد ایرانی است و مدام از کلمات و تعابیر ضد ایرانی استفاده می کنند.

وی افزود : اختلالات به وجود آمده برای همه کاربران قابل مشاهده نیست و برخی کاربرانی که از طریق سرویس دهنده های مختلف اقدام به دسترسی به این سایت می کنند شاید بتوانند پرشین بلاگ را مشاهده کنند.

مدیر پرشین بلاگ یادآور شد : ما به 800 هزار کاربر این سرویس دهنده وبلاگ اطمینان می دهیم که اطلاعات فارسی وبلاگ های شان آسیبی ندیده است و طی 24 ساعت آینده این مشکل را بر طرف می کنیم. البته با وجود این مشکل برخی سرویس دهنده های اینترنت و isp ها می توانند پرشین بلاگ را مشاهده کنند. ولی اکثریت چهار میلیون مخاطب سایت این مشکل را خواهند داشت.


  

86/4/27
12:23 ع


تصویری از برادران عزیز عراقی ، در حال تشویق تیم چین در بازی با ایران!!!


  

86/4/27
12:21 ع

زندگی بالا و پایین داره

 

ولی نمیدونم برای اینم زندگی بالا و پایین داره؟؟
من فکر میکنم زندگی برا این یکی پایین و پایین داره!!!
(مبارزه با اوباش)


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ