سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/11/30
7:54 ع

اطلاعیه شماره 1 : دکتر سید احمد رضا دستغیب ، تایید صلاحیت شد... الحمدالله
اطلاعیه شماره 2 : بدلیل انتقال هاست ، از دیتا سنتر قبلی به دیتا سنتر جدید ، تا چند روز ، تمام وبلاگ ها و سایت های وابسته به اینجانب دچار اختلال میشود که انشاالله بزودی برطرف خواهد شد. قالب وبلاگ جمهوریت نیز به همین دلیل ، موقتا تغییر کرده است.

======================================

اولین برخورد من با او ، به زمان ریاستش در یک سازمان جوان به نام سازمان ملی جوانان برمیگردد...
سازمانی که تحول ، جنبش ، نشاط و حرکت در آن موج میزد...
نیروی کار جوان و متعهد و با امید و با استعداد و قوی...
کسانی که به سختی میتوان جاینشین مناسب برایشان پیدا کرد...
به یک چشم به هم زدن ، همه چیز را تغییر داده...
دریافت و توزیع عادلانه اعتبارات مالی ، نشان از مدیریت قوی و عادلانه یک مدیر توانا هست...
شنید بودم که او استعفا داده... من هم منتظر روزهای سخت سازمان بودم!!!
اما رفتن او هم فرق میکرد... او از سازمان رفت اما چندین مدیر موفق را تربیت و از خود به یادگار گذاشت تا بماند خدمات او به جوانان حتی بعد از رفتنش...
به تدریس در دانشگاه چسبید! نه... او را گره زدن! دانشجویانش او را به فکرشان گره زدن...
کاش استاد دانشگاه من هم او بود...
میدیدم که دانشجویانش خیلی راحت با او بحث میکنند... او خسته از کار روزانه در دانشگاه بود ولی برای داشجویانش اهمیت میداد...
هیچکس حس نمیکرد که این سید ، خسته است... اگر میدانستند جلسات بحث روزانه را چند ساعت طول نمیدادند!... تازه این غیر از کلاس درس بود... مباحثه ، آخر روز در دفتر دکتر جریان داشت...
او از هر جهت مدیر است!... به نیروهایش ، به جوانان ، به مردم شهرش ، بیش از هرکس اهمیت میدهد...
من این را با تمام وجود ، برای اولین بار لمس کردم...
او بلند پرواز نیست... هیچگاه قول های آنچنانی به هیچکس نداد...
زمزمه های کاندید شدنش برای مجلس بر سر زبان ها افتاد ، امیدهایمان بیشتر شد...
فکر میکنم فقط او میتواند با تمام وجود و با تمام قدرت ، نماینده من در مجلس باشد...
فکر میکنم فقط او میتواند امانتدار رای من باشد... امانتدار اعتماد من باشد...
با خود تکرار میکنم...
با تمام وجود حمایتت میکنم... دکتر سید احمد رضا دستغیب...


  

86/11/27
11:28 ص

دفتر آیت‌الله توسلی در گفتگو با خبرنگار «جهان» خبر در گذشت ایشان را تایید کرد.
به گزارش «جهان»، دفتر آیت‌الله محمدرضا توسلی رییس دفتر حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار «جهان» خبر در گذشت ایشان را تایید کرد.
ایشان صبح امروز در جلسه مجمع تشخیص مصلحت، دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
مرحوم آیت‌الله توسلی سال‌ها ریاست دفتر امام خمینی (ره) را بر عهده داشت و از نزدیکان بیت ایشان بود.
وی همچنین چندین دوره عضو مجلس خبرگان رهبری ومجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
«جهان» درگذشت این یار امام راحل(ره) را به خانواده ایشان و بیت امام(ره) تسلیت می‌گوید.

  

86/11/25
6:5 ع

در ادامه گزارش های «فردا» تحت عنوان «غربت فرهنگی» به نمونه ای دیگر از بی تدبیری و ناآشنایی های فرهنگی یکی دیگر از مراکز فرهنگی پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار فردا؛ چندی پیش در یکی از مراکز فرهنگی، جلسه ای با محور سند چشم انداز برنامه 5 ساله ایران توسط این مجموعه فرهنگی برگزار می شود. در این جلسه که تعدادی از مدیران و کارشناسان مجموعه شرکت کرده بودند تصمیم بر راه اندازی و افتتاح این شعب متعدد این مرکز در کشور های جهان اسلام می شود.

هدف از راه اندازی شعب گسترده این مرکز فرهنگی در کشور های مختلف جهان اسلام بسط و گسترش فرهنگ قرآن و کلاس های آموزش قرآن تعریف شده بود.

در ادامه حتی سفرای خارجی که باید در جلسه بعد دعوت می شدند لیست می شوند.

اما نکته حائز اهمیت در این جلسه که بانیان آن قرار بود قرآن و فرهنگ قرآنی را گسترش دهند عدم آگاهی ایشان به تعداد سوره های موجود در قرآن است. در این جلسه هنگامی که سئوال پیش می آید تعداد سوره های قرآن چه تعداد می باشد یکی از مسئولین حتی عدد 140 را گزینه احتمالی خود ذکر می کند.

اطلاعات به دست آمده از این جلسه توسط یکی از کارشناسان قرآنی جلسه فوق الاشاره به دست ما رسیده است.
  

86/11/25
5:59 ع

یکی از سازمان های دولتی اقدام به انتشار شرایط دریافت ویزا اسرائیل نموده است.

به گزارش «فردا» در حالیکه نظام جمهوری اسلامی ایران، رژیم غاصب صهیونیستی و کشور جعلی اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد، سایت اینترنتی هواپیمایی جمهور اسلامی ایران (هما) در اقدامی شگفت انگیز این کشور را به رسمیت شناخت.

سایت هما در قسمتی که شرایط سفر و دریافت روادید به کشورهای مختلف را به اطلاع کاربران خود می رساند، در قسمت آسیا و سپس خاورمیانه اجازه انتخاب کشور اسرائیل را به کاربران خود می دهد و در مورد روادید این کشور جعلی توضیحاتی ارائه می دهد و انواع ویزا اعم از سیاسی و عادی و ... را نیز بر می شمرد.

هم چنین در بخشی از توضیحات «جذاب» خود (!) ذکر می کند که برای ورود به اسرائیل داشتن بلیت دو طرفه یا ادامه مسیر الزامیست!

این درحالی است که علاوه بر اینکه اسرائیل از سوی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته نمی شود؛مسافرت اتباع ایرانی نیز به سرزمین های اشغالی ممنوع است.

منبع: فردا نیوز


  

86/11/25
1:53 ع

بیمارستان بهمن توسط حداد عادل افتتاح شد.

حداد: اِ، چرا افتتاح نمی‌شی؟! حالا یه بار تو عمرمون اومدیم افتتاح کنیم، تا شهیدمون نکنه، ول کن نیست!


در پارلمان ترکیه درباره طرح رفع ممنوعیت حجاب رای‌گیری شد.

ـ بیا، بیا برو، فکر کردی اینجا مجلس ایرانه هی بگن و تو هم حرفتو ادامه بدی؟ وقت تموم شد، بیا برو که وقت نطقت تموم شد.


برخی کارشناسان حامی بوش معتقدند مک کین بهترین جانشین برای بوش است.

می‌بینید که این یکی از دلایلشه!



سفرهای استانی بررسی اجرایی شدن مصوبات دولت در حال برگزاری است.

ـ الو! قربان بازدیدکننده‌ها رفتن، پروژه رو تعطیل بکنیم؟


منبع: تابناک
  

86/11/17
5:37 ع

خبرگزاری انتخاب : آیت الله سید محسن موسوی تبریزی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که برای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی  از سوی شورای نگهبان تایید گردیده بود از ردصلاحیت خود به اتهام عدم التزام به اسلام و قانون اساسی  برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم خبر داد.

آیت الله سید محسن موسوی تبریزی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که برای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی  از سوی شورای نگهبان تایید گردیده بود از ردصلاحیت خود به اتهام عدم التزام به اسلام و قانون اساسی  برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری انتخاب آیت الله سید محسن موسوی تبریزی، نماینده دوره قبل مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به ثبت نام خود برای انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، گفت: «به دلیل بند یک و سه قانون انتخابات و به اتهام عدم التزام به قانون اساسی و اسلام از شرکت در انتخابات منع و ردصلاحیت شدم»

موسوی تبریزی اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم رایزنی‌ها علی‌رغم زحمت آقایان دلسوز نظام، به نتیجه‌ای رسیده باشد».

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم افزود: «دلسوزان نظام و علمای اعلام همه تلاش خود را به کار بستند تا انتخاباتی واقعی در کشور برگزار شود و مردم در جهت شرکت در انتخابات تشویق شوند ولی متاسفانه این اتفاق نخواهد افتاد».

وی با یادآوری این نکته که "انتخابات بدون نشاط سیاسی معنا ندارد"، تصریح کرد: «ما مسلمانیم و دم از دیانت می‌زنیم ولی کارهای ما به اعتبار مملکت اسلامی در دنیا ضربه وارد می‌کند».

موسوی تبریزی در پایان هشدار داد: «اما من معتقدم که دست‌هایی هست که به اتحاد ملی درون نظام لطمه می‌زند و کیان مملکت را در سطح جهانی به مخاطره می‌اندازد».


  

86/11/11
12:12 ع

روزی خواهد امد که کودکت از تو خواهد پرسید:


انقلاب یعنی چه؟


تو میمانی و یک دنیا خاطره.


تو میمانی و یک دنیا حرف.


کودکت دوباره میپرسد:


امام کیست؟


یاد صندلی خالی جماران می افتی و اه میکشی.


دوباره کودکت سئوال میکند:


شهید کیست؟


و تو لبریز از یک حس اسمانی میشوی .


سئوالهای کودکت تورا


می برد به اوج خاطرات


مدرسه .


یاد ان معلمی که در جای خالیش ،گلی به رنگ لاله بود.


یاد همکلاسی شهیدت.


یاد باقر وعلی و هادی و رضا


یاد  خون قرمزی که روی سنگفرش کو چه ها 


شرم را بروی عشق ، هدیه کرد.


کودکم ،


انقلاب یعنی یک پرنده از قفس پرید.


وپرکشید تا به اوج اسمان.


و امام


معلم کلاس عشق،


ازادی ،


رهایی ،


او که دستان خسته مارا رساند تا ضریح  سبز آستان ازادی.


کودکم،


شهید قصه گوی زخم لاله هاست.راوی تمام درد تازیانه هاست.


قصه های انقلاب تا ابد،


با امام و سرخ جامگان خفته در مزار ، بیاد ماندنیست.

برگرفته از وبلاگ ماه و مهر


  

86/11/6
10:33 ص

با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهره برخی از کاندیداهای مطرح دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه انتخابیه شیراز مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، حجت الاسلام عباس اسکندری معاون فرهنگی سابق سازمان تبلیغات اسلامی، محسن خادمی رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد، جلیل خیرات عضو دومین دوره شورای شهر شیراز، غلامرضا سیاری دبیر کانون اسلامی فرهنگیان شیراز، ابراهیم طالب پور عضو ارشد رایحه خوش خدمت، سید محمد علی طباطبائی معاون سابق امور اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، پرویز فتاحی معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی فارس، جعفر قادری شهردار سابق شیراز، سید عبدالرزاق موسوی وکیل دادگستری، عبدالله نبی زاده فرد شیرازی مسئول سابق ستاد برگزاری نماز جمعه شیراز، حمید رضا مفدانی قاضی دادگستری، حسن نیلی احمدآبادی عضو ارشد وفاداران به انقلاب اسلامی، زهرا وحید عضو مجمع اسلامی بانوان، حجت الاسلام محمد هادی ربانی نماینده فعلی مجلس، سید حسین ذوالانوار نماینده فعلی مجلس، محمد نبی رودکی نماینده فعلی مجلس، جلال رحیمیان مدیر سابق امور بین الملل دانشگاه شیراز از مهم ترین چهره های جریان اصولگرا در شیراز به شمار می روند.


سید احمدرضا دستغیب مشاور سابق استاندار فارس و فرزند آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب شیرازی _نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری_ که پیش از این به عنوان تنها کاندیدای مشترک هر دو جناح سیاسی نام برده می شد، در گفت وگو با ایسنا هرگونه وابستگی خود به جناح های سیاسی کشور را رد کرد و گفت: هم چون پدرم ترجیح می دهم فراجناحی عمل کرده و به فکر منافع شهر و کشور باشم.


به گزارش ایسنا، همچنین در بین اصلاح طلبان نیز چهره هایی چون اکبر اجرائی پزشک، حیدر اسکندرپور فرماندار سابق شیراز، محمد باقر باقری نژادیان نماینده سابق مجلس، حمید بهترین نژاد مدیر کل سابق کار و امور اجتماعی فارس، محمود پاکشیر عضو شورای دوم شهر شیراز، سیروس جوادپور رئیس سابق دانشکده مهندسی، سید جلیل حجازی مدیر کل سابق راه و ترابری فارس، محمد کاظم حقیقت معاون اجرائی شهرداری شیراز، رحمت روحانی سروستانی بخشدار سابق سروستان، مسعود سپهر عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، سید مرتضی دستغیب عضو شورای اول شیراز ، جواد عرفان منش فرماندار اسبق شیراز، سید عظیم عظیمی فر عضو کانون دانش آموختگان ایران اسلامی،طاهره رضازاده نماینده سابق مجلس ،  نادر مردانی رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شیراز، عبدالحمید معافیان معاون سابق امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید اعظم هاشمی نیا مسؤل حزب کارگزاران شاخه فارس، محمد حسن گلرخیان عضو ارشد جبهه مشارکت شاخه فارس، غلامرضا تاجگردون معاون سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و علیرضا سبزواریان قاضی دادگستری ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایسنا از شیراز، سهیلا ابراهیمی، طاهره احمدی، مرضیه اخلاقی مقدم، سیما بهبودی، نرگس توانا، میترا جنتی جهرمی، مریم ده بزرگی، مریم دیهیم، مریم رزم آهنگ، رحمت روحانی سروستانی، فرزانه طالبی، نرگس خاتون صباغ، نازیلا شهبازی، لادن طبیب زاده جهرمی، محبوبه فولادفر، محبوبه قاسم زاده، طیبه لهراسب، شهناز وزیرزاده، زهرا وحید، سهیلا نبوی و زهره کلبعلی از بانوانی هستند که در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام کرده اند.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ