سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/9/29
9:29 ع

روزنامه? «شرق»
اولین شماره روزنامه? «شرق» در تاریخ ? شهریور ???? با مدیرمسوولی رحمانیان منتشر شد. تحریریه? این روزنامه، تحریریه? سابق یکی از ضمیمه‌های روزنامه همشهری با نام «همشهری جهان» (همشهری دوم) بودند که با روی کار آمدن دومین دوره? شورای شهر تهران و انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار و تغییراتی که در مدیریت روزنامه? همشهری بوجود آمد مجبور به استعفا شدند.

این روزنامه یک‌بار در تاریخ ?? دی ???? از سوی شعبه? ? دادسرای ویژه? کارکنان دولت توقیف و در تاریخ ? اسفند ???? رفع توقیف شد و بار دوم در تاریخ ?? شهریور ???? مجدداً خبر توقیف آن انتشار یافت که علت آن چاپ یک کاریکاتور در صفحه پایانی شماره ??? روز پنجشنبه ?? شهریور ???? عنوان شد. این روزنامه مجددا در تاریخ ?? اسفند ???? رفع توقیف شد.

روزنامه شرق پس از هشت ماه توقیف از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات ، انتشار مجدد خود را از روز دوشنبه ?? اردیبهشت از سرگرفت. در دوره جدید انتشار روزنامه شرق، محمد قوچانی (سردبیر سابق) و محمد عطریانفر (رییس سابق شورای سیاست گذاری) از آن جدا شدند و به همراه بخشی از تحریریه سابق شرق به روزنامه تازه رفع توقیف شده هم میهن به مدیر مسئولی غلامحسین کرباسچی رفتند.

روزنامه شرق در ?? مرداد ???? بار دیگر به دستور هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

 

غلامحسین کرباسچی
غلامحسین کرباسچی از سال ???? تا ???? شهردار تهران بود.

وی پس از پایان جنگ در سال ???? از استانداری اصفهان به شهرداری تهران منتقل شد و توانست دوباره طرح جامع شهر تهران را که در زمان شهرداری غلامرضا نیک‌پی طرح‌ریزی شده‌بود زنده کند. در سال ???? در دومین سال دوره اول ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، کرباسچی که همراه حزب کارگزاران سازندگی از طرفداران کلیدی خاتمی در انتخابات دوم خرداد ?? بود از سوی قاضی غلامحسین محسنی اژه‌ای به اتهام جرایم مالی محاکمه و زندانی شد. سرانجام با دخالت اکبر هاشمی رفسنجانی و خاتمی و دستور سید علی خامنه‌ای، وی از زندان آزاد شد. کرباسچی از آن زمان به فعالیت های غیر دولتی مشغول است.

در اسفند سال ?? دادگاه مطبوعات روزنامه هم‌میهن را که کرباسچی مدیر مسئول آن بود، از اتهاماتی که در سال ?? مبنای توقیف آن شده بود تبرئه کرد و این روزنامه از اواخر اردیبهشت ?? دوباره منتشر شد. ولی فقط پس از انتشار ?? شماره دوباره به علت مشکلات در دادرسی توقیف موقت شد.


پرویز مشرف

پرویز مشرف (متولد ?? اوت/آگوست ???? برابر با ?? مردادماه ???? خورشیدی) رئیس‌جمهور فعلی و دوازدهمین رئیس‌جمهور پاکستان است. او همچنین رئیس ستاد ارتش پاکستان و نیز چهارمین ژنرال پاکستانی است که در پی کودتا بر این کشور حکومت می‌کند. مشرف در تاریخ ?? اکتبر ???? برابر با ?? مهرماه ???? با برکنار کردن نواز شریف نخست‌وزیر منتخب به قدرت رسید و به این وسیله عالی‌ترین مقام اجرائی کشور را تصاحب نمود. پس از آن و در پی انجام یک همه‌پرسی که در تاریخ ?? ژوئن ???? برابر با ?? خرداد ???? برگزار شد، خود را رئیس‌جمهور پاکستان اعلام کرد.

پرویز مشرف دومین فرزند از جمع سه پسر خانواده‌است که در ?? اوت/آگوست ???? در نهر والی هاولی (Nahr wali Haveli) واقع در منطقه? دریاگنج نزدیک دهلی و در هندوستان تحت حاکمیت انگلستان متولد شد. پس از تقسیم هندوستان، همراه با والدین خود به پاکستان مهاجرت نمود و در کراچی سکنی گزید. او وابسته به جامعه? مسلمان اردو زبان مهاجر است. مشرف از خانواده? متوسط سطح پایینی است. پدرش سید مشرف‌الدین، به عنوان منشی سفارت پاکستان در ترکیه کار می‌کرد. او سالهای نخستین زندگی خود را از ???? تا ???? میلادی در ترکیه گذراند. همسر مشرف، بیگم صهبا از اهالی اوکاره در پنجاب پاکستان است. آنها دو فرزند دارند: پسرشان بنام بلال مشرف که در سن‌خوزه کالیفرنیا مشغول به اداره? صندوقهای سرمایه‌گذاری برای پدر است. فرزند دیگر دختری است بنام آیلا رضا که در کراچی پاکستان چندین کار تجاری و سازمان غیرانتفاعی را اداره می‌کند. دو فرزند مشرف، هرکدام خود صاحب دو فرزند هستند.

 

کاندالیزا رایس
کاندالیزا رایس (Condoleezza Rice)زاده ?? نوامبر ????، شصت‌وششمین وزیرامورخارجه ایالات متحده آمریکا و دومین وزیر این سمت در کابینه ی فعلی دولت بوش است.

رایس نخستین زن سیاه پوست ، دومین سیاه پوست ( پس از کولین پاول از سال 2001تا 2005) و دومین زن (پس از مادلین آلبرایت از 1997 تا 2001) است که درین سمت فعالیت داشته است.

در دوره نخست ریاست جمهوری بوش ،رایس مقام مشاور امنیت ملی را ایفا می کرد.ولی پیش از پیوستن به دولت بوش،استاد علوم سیاسی در دانشگاه استنفورد بوده و در آنجا از سال 1993 تا 1999 مسئولی با سمتی بالا بوده است .در هنگام ریاست جمهوری بوش پدر نیز مشاور روابط با شوروی و اروپای شرقی در انحلال اتحاد جماهیر شوروی و اتّحاد آلمان بوده است. وی مدرک کارشناسی خود را در سن ?? سالگی در رشته علوم سیاسی و در سال ???? از دانشگاه دنور دریافت کرده است. سپس کارشناسی ارشد خود را در سال ???? از دانشگاه نوتردام و دکترای خود را در سال ???? ؛ در ?? سالگی از دانشکده مطالعات بین‌الملل دانشگاه دنور تحصیل کرده است.


  

86/9/29
7:26 ع

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد در پیامی مشترک به مناسبت تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به این استان گفتند: مردم دارالعباده در مراسم استقبال از مقام عظمای ولایت حضور به هم رسانده و در ایام ولایت علوی با رهبری فرزانه و حکیم خود تجدید بیعت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین " محمد علی صدوقی " و " محمد رضا فلاح‌زاده " در این پیام آورده‌اند: اینک که شیعیان در شور و شوق زاید الوصف عید ولایت هستند بسیار خرسندیم که نوید تشریف فرمایی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته را به مردم استان یزد اعلام کرده و دل‌های ارادتمندان‌آن حضرت را که سالیان متمادی در انتظار چنین روزی بودند ، شاد کنیم.
در ادامه این پیام آمده است: مردم شریف و فداکار استان یزد که همواره طلایه‌دار نهضت اسلامی بوده‌اند و برای حفظ آن مساعدت و همراهی داشته‌اند با تقدیم بیش از چهار هزار شهید مراتب اخلاص و تعهد خود را به نظام اسلامی ثابت کرده‌اند.
این پیام می‌افزاید: مردم یزد با تجلیل از مقام عظمای ولایت، نظام کفر جهانی را از طمعی که بر منافع امت اسلامی و میهن عزیزمان دارند مایوس کرده و اقتدار ملت ایران را برای چندمین بار به منصه ظهور و بروز خواهند رساند.
  

86/9/28
10:3 ع

روز نهم ذی الحجه روز عرفه و از اعیاد عظیمه است، اگرچه به اسم عید نامیده نشده است و روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود خوانده و مَوائد جود اعمال روز عرفهو احسان خود را برای ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر و خشمناکترین اوقات خواهد بود.

روایت شده که حضرت امام زین العابدین علیه السلام شنید در روز عرفه صدای سائلی را که از مردم سؤال می نمود. فرمود به او وای بر تو آیا از غیر خدا سؤال می کنی در این روز و حال آنکه امید می رود در این روز برای بچّه های در شکم آنکه فضل خدا شامل آنها شود و سعید شوند و از برای این روز اعمال چند است:

اول: غسل

دوّم: زیارت امام حسین علیه السلام که مقابل هزار حجّ و هزار عمره و هزار جهاد بلکه بالاتر است و احادیث در کثرت فضیلت زیارت آن حضرت در این روز متواتر است و اگر کسی توفیق یابد که در این روز در تحت قُبّه مقدّسه آن حضرت باشد ثوابش کمتر از کسی که در عرفات باشد نیست، بلکه زیاده و مقدّم است.

سوم: بعد از نماز عصر پیش از آنکه مشغول به خواندن دعاهای عرفه شود دو رکعت نماز بجا آورد در زیر آسمان و اعتراف و اقرار کند نزد حق تعالی به گناهان خود تا فایز شود به ثواب عرفات و گناهانش آمرزیده گردد پس مشغول شود به اعمال و ادعیه عرفه که از حُجَج طاهره صلوات اللّه علیهم روایت شده و آنها زیاده از آن است که در این مختصر ذکر شود.

شیخ کفعمی در مصباح فرموده: «مستحب است روزه روز عرفه برای کسی که ضعف پیدا نکند از دعا خواندن و مستحب است غسل پیش از زوال و زیارت امام حسین علیه السلام در روز و شب عرفه

و چون وقت زوال شد زیر آسمان رود و نماز ظهر و عصر را با رکوع و سجود نیکو به عمل آورد و چون فارغ شود دو رکعت نماز کند در رکعت اوّل بعد از حمد توحید و در دوم بعد از حمد قُل یا اَیُّهَا الْکافِروُنَ بخواند بعد از آن چهار رکعت نماز گزارد در هر رکعت بعد از حمد توحید پنجاه مرتبه بخواند.»

این نماز همان نماز حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام است.

منبع: مفاتیح الجنان


  

86/9/24
9:2 ع

*سید احمد رضا دستغیب همان دکتر سید احمد رضا دستغیب است؟
*چه کسانی سعی دارند دکتر سید احمد رضا دستغیب (فرزند حضرت آیت الله سید علی اصغر) را همان سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین) معرفی کنند؟
*چرا سایت های خبری بزرگ مثل صدرا نیوز و یا تابناک ، اقدام به اصلاح این اشتباهات در خبرهای خود نمیکنند؟
*این اتفاقات زمانی مهم بنظر میرسد که دو نامزد از دو طیف رقیب میباشند... یکی اصولگرا و دیگری اصلاح طلب!!!

مجتبی نیکنام - مجله خبری جمهوریت: همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شیطنت های انتخاباتی رسانه ها هم رنگ و بوی جدیتری گرفته!!!

نکته جالب این شیطنت ها هماهنگی چند رسانه پر مخاطب در این راستا با وجود تذکرهای گسترده مردمی بوده...
از حوزه انتخابی شیراز احتمال حضور دکتر سید احمد رضا دستغیب فرزند آیت الله سید علی اصغر (نماینده اول مردم استان فارس در شورای خبرگان رهبری) و مهندس سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین وجود دارد که عوامل زیادی سعی در بوجود آوردن شبه و اشتباه در ذهن مردم شیراز کرده اند.
در همین راستا مهندس سید احمد رضا دستغیب فرزند سید فخرالدین با انتشار یک گاهنامه با تیتر بزرگ «مدیر مسئول : سید احمد رضا دستغیب» بطور سهوی سریال این اشتباهات را کلید زد.
در ادامه سایت خبری صدرا نیوز چندی پیش با انتشار اسامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتشار همزمان در سایت خبری تابناک ، نامزدهای احتمالی شیراز را اینگونه نام برد:
....
سید احمد رضا دستغیب
سید محمد رضا دستغیب (!!!)
....
جالب اینجاست که شخصی بنام سید محمد رضا دستغیب تنها یکی در خانواده دستغیب وجود دارد آن هم فرزندخردسال دکتر سید احمد رضا دستغیب فرزند آیت الله سید علی اصغر!!!

همزمان اعتراضات مردمی در این راستا شروع شد...
پیام های زیادی بجهت تذکر و تصحیح به خبرگزاری ها داده شد که تعداد کمی از آن ها مورد پوشش قرار گرفت و تعداد زیادی از آنها ، نمایش داده نشد.
نکته جالب عدم تصحیح خبر بود!!!

امروز نیز سایت خبری صدار نیوز دوباره اقدام به انتشار اسامی نامزدها کرده بود که البته اشتباهات گذشته ، تصحیح شده بود و نام احمد رضا دستغیب بدرستی درج شده بود... اما شیطنت ها کماکان ادامه داشت... در خبر این سایت خبری اسامی اینچنین آمده بود...
......
احمد رضا دستغیب (فرزند علی اصغر ، اصولگرا)
سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین ، اصلاح طلب)
......
نکات جالبی در این خبر وجود داشت... اول اینکه اگر بکاربردن کلمه «سید» الزامی دارد پس باید اسامی اینچنین می آمد:
.....
«سید» احمد رضا دستغیب (فرزند «سید» علی اصغر ، اصولگرا)
سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین ، اصلاح طلب)
.....
نکته دوم اینکه در لیست هزار نفری منتشر شده ، مدرک دانشگاهی نامزد ها درج شده. به عنوان مثال مهندس علی ذاکری یا دکتر سعید جعفری. اما دوباره این اشتباه برای این دو نامزد تکرار شد.پس باید اسامی اینچنین می آمد:
.....
«دکتر»«سید» احمد رضا دستغیب (فرزند «سید» علی اصغر ، اصولگرا)
«مهندس»سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین ، اصلاح طلب)
.....

البته بنظر می رسد که با توجه به سابقه قبلی ، این اشتباهات بصورت سهوی تکرار نشده باشد...
بنظر میرسد جریانی ، سعی در استفاده از نام و اعتبار دکتر سید احمد رضا دستغیب بسود دیگر نامزدها را دارد...
این اتفاقات زمانی مهم بنظر میرسد که دو نامزد از دو طیف رقیب میباشند... یکی اصولگرا و دیگری اصلاح طلب
 
دکتر سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید علی اصغر ، اصولگرا) »تصویر سمت راست
مهندس سید احمد رضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین ،
اصلاح طلب) »تصویر سمت چپ

پی نوشت://////////////////////////////////////
1) سایت دکتر سید احمد رضا دستغیب... کلیک کنید...


  

86/9/23
4:42 ع

پیش نویس: از امروز قصد دارم تا بخش واژه شناسی مجله خبری جمهوریت را راه اندازی کنم... بنابراین هفته یکبار با این بخش همراه شما دوستان هستم.
امیدوارم استفاده های لازم را از این بخش ببرید... منتظر نظرات شما هستم.
مجتبی نیکنام :: مدیر مجله خبری جمهوریت

سلفی تکفیری
سلفی تکفیری به گروهی از مسلمانان وهابی ستیزه‌جو گفته می‌شود بویژه به طرفداران گروه القاعده که هر فردی غیر از مسلمانان پیرو سلف صالح، بقیه مردم و حتی مسلمانان شیعه را کافر می‌دانند و بنابراین قتل آنها را مجاز می شمارند. سلفی‌های تکفیری بیشتر در عراق فعالیت می‌کنند و مسئولیت قتل هزاران نفر شیعه و قتل گروگانهای خارجی را برعهده دارند.

اُسامه بن محمد بن لادن
اُسامه بن محمد بن لادن، در شهر ریاض در عربستان سعودی متولد شد. وی بنیانگذار و رهبر گروه تروریستی القاعده است.
اسامه بن لادن در ارتباط با حملات تروریستی بسیاری در سرتاسر جهان از جمله بمب گذاریها در سفارتخانه های آمریکا در دارالسلام (تانزانیا) و نایروبی (کنیا)، حمله به کشتی جنگی یو اس اس کول (USS Cole)، حملات به مرکز تجارت جهانی و پنتاگون و... تحت تعقیب قرار دارد.
همکنون تصور می‌رود که وی در مرز بین افغانستان و پاکستان به سر می‌برد.

القاعده‌
القاعده‌ (به عربی: القاعدة و یا تنظیم القاعدة (تشکیلات القاعده‌) به انگلیسی: ;Al-Qaeda)، نام تشکیلات بین‌المللی تروریستی بنیادگرایی اسلامی است که متشکل از شبکه‌های تروریستی اسلامی مختلفی است که همگی در راستای کاهش دادن تأثیرات و دخالت‌های غیر مسلمانان بر دنیای اسلام و گسترش اسلام در جهان مبارزه می‌کنند. اکثریت اعضا شبکه القاعده را پیرو مسلک سلفی می‌دانند. نام این سازمان در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته است. رهبر این سازمان اسامه بن لادن است.
 


پرچم القائده

تاریخچه:
تشکیلات القاعده توسط بنیانگذار آن اسامه بن لادن جهت مبارزه (یا به لفظ اسلامی: غزو) با اتحاد جماهیر شوروی در افغانستان تأسیس شد. القاعده از سازمان "مکتب الخدمة" که هدف آن مسلح نمودن و آموزش مجاهدین اسلامی برای جنگ با شوروی بود توسعه و پیشرفت یافت. این سازمان از حمایت و پشتیبانی دولت‌های اسلامی به ویژه پاکستان و همچنین ایالات متحده آمریکا برخوردار بود.
ایمن ظواهری سازمان جهاد اسلامی (منظمة الجهاد الإسلامی) مصر را با سازمان القاعده ادغام نمود و به شخص دوم این تشکیلات تبدیل شد.
وجه نامگذاری سازمان القاعده برگرفته از توصیف این سازمان در یکی از متن‌های آن است که تشکیلات القاعده را "قاعدة الجهاد" (اساس و بنیان نبرد اسلامی) توصیف می‌کند. این در حالی است که خود اعضا این سازمان آن را "جبهه بین‌المللی جهاد علیه یهودیان و صلیبیان" می‌نامند.


  

86/9/20
2:53 ع

شب گذشته مشروح  دیدار جمعی از اساتید ، فضلا ،پژوهشگران و مبلغان حوزه های علمیه قم ، مشهد و اصفهان با رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی پخش گردید.

اگر چه جای شیراز به عنوان  سومین شهر مذهبی  با پیشینه فقهی و علمی و حوزه های علمیه موفق و بخصوص وجود پر خیرو برکت امامزادگان واجب التعظیم (خاصه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) ) خالی بود،

اما فرمایشات ایشان استثنا پذیر نبوده و همه جهان تشیع  را مخاطب قرار داده است .

ایشان ضمن اشراف کامل  نسبت به رشد سریع  و پر شتاب تحولات  و فن آوریهای نوین ، تحول را مسئله ای  اجتناب ناپذیر  و حتمی  دانستند و بر آینده نگری ، برنامه ریزی علمی حوزه ها ، ترسیم چشم انداز آینده و اهتمام به کرسی های آزاداندیشی تاکید نمودند.

این نگاه عمیق و به مو قع همانند همیشه فارغ از ارزش محتوایی والا، بیانگر دیدگاهی روشن و بینش فقهی و سیاسی قوی و صحیح می باشد که لازم است جوانان عزیز ضمن تامل و تدبر در خاطرات ، دیدگاه ها و بیانات ایشان بیش از پیش به شناختی واقع بینانه  و عمیق دست یابند.

این توجه تنها معطوف به حوزه فقه و سیاست نمی باشد .از عرصه فرهنگ ، هنر ، ورزش و ادبیات گرفته تا  عرفان و سلوک و شنیدن عشق از دریچه مطلع عشق همه و همه بیانگر شخصیت جامع الاطراف معظم له می باشد.

 

سید احمد رضا دستغیب

86/9/14 

www.DrDastgheib.com


  

86/9/3
3:36 ع

ماجرای برج جنجالی شیراز
نکته جالب نامعلوم بودن صاحبان اصلی آن است
ماجرای برج شیراز که چندی است به بحث داغ محافل سیاسی و رسانه ای استان فارس تبدیل شده و اخبار آن به رسانه های سراسری نیز کشیده شد ، همچنان ادامه دارد و موضع گیری علیه این پروژه هر روز بیشتر می شود.
به گزارش خبرنگار «جهان» ، ماجرا از این قرار است که فردی بنام امیر محمد پور فرزند محمدحسن که آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست قوه قضائیه طی نامه ای خطاب به ریاست دادگستری شیراز وی را دروغگوی کلاهبردار نامیده است ، در اوایل سال 84 اقدام به ساخت پروژه تجاری مسکونی در 22 طبقه موسوم به ساختمان محمدپور می نماید که در ردیف این ساختمان فقط مجوز سه طبقه داده شده بود.
نکته جالب این پروژه ، نامعلوم بودن صاحبان اصلی آن است. فردی بنام محمدپور امور را تعقیب می کند و با صراحت تمام با کمک برخی مطبوعات محلی ، پروژه را به مسئولین عالیرتیه کشور مانند رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نسبت می دهد.
نکته جالبتر اینکه کارشناسی پروژه بویژه از بعد ترافیک و شهرسازی و امور اجتماعی ، تحت رانت و نفوذ اشخاص ذینفع صورت گرفته و بطور جدی مورد سوال و مسئله ساز است.

شرح ماجرا
پس از اینکه سروصدای این پروژه در افکار عمومی شیراز و مجامع دانشگاهی، برخی مسئولین شیراز مثل شورای شهر و شهرداری بلند شد ، در تاریخ 15/2/86 ساعت 30/10 صبح مأمورین شهرداری منطقه یک شیراز و فرمانده کلانتری 18 ولی عصر(عج) این شهر جهت جلوگیری از تخلف ساختمانی پلاک ثبتی 889 و 888 و 270 و 269 و 89 و 1/1368 واقع در نبش کوچه 53 قصردشت متعلق به فرد نامبرده (نامبرده) حضور پیدا کردند.

ادعای انتساب پرو‍ژه به مسئولان نظام
علیرغم تذکر قانونی و تأکید بر تعطیلی کار به علت نداشتن پروانه ساختمانی و تصرف عدوانی معبرعمومی ، محمدپور به همراه تنی چند که در صورتجلسه رسمی نیروی انتظامی کلانتری 18 ولی عصر اسامی آنها بصورت کامل ذکر شده است ، با سروصدا و مخالفت نه تنها نسبت به تذکر مامورین توجهی نمی کنند ، بلکه با تهدید و ایجاد ارعاب خطاب به شهردار منطقه یک و فرمانده کلانتری آنها را تهدید به مرگ و انفصال و تبعید نموده و محمدپور که پروژه به نام وی است ، با صدای بلند خطاب به حضار اعلام می کند که «این پروژه متعلق به آقای شاهرودی است و من پدر شما را در می آورم»!
محمد پور به این حرفها بسنده نمی کند و با شهردار منطقه یک و فرمانده کلانتری 18 ولی عصر درگیری فیزیکی پیدا می کند که این ماجرا با درخواست کمک از یگان امداد و نیروی های دیگر که پایان یافته و متخلفین را به کلانتری و دادسرا می برند که همان روز با قید سند آزاد می شوند.
واکنش ها و اعتراضات:
1- تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز از جمله مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز ، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ستاد یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه شیراز و علوم پزشکی طی بیانیه ای خواستار توقف سریع این پروژه می شوند. در بخشی از این بیانیه آمده است: آیا سایر مردم این شهر هم می توانند عوارض شهرداری خود را در هنگام ساخت در تماس با آقای ... و شعب دیوان خیلی محترم عدالت اداری و کمیسیون ماده 5 و روحانیون متنفذ تقلیل دهند و یا آقایان اصولاً در محدوده تخفیف 20 میلیارد تومانی به بالا به فعالیت می پردازند؟
در بخش دیگر بیانیه نیز این تشکل ها از شورای تامین استان خواسته اند که بصورت جدی وارد این مسئله(پروژه محمدپور) شود و به صورت انقلابی حق و حقیقت را شناسایی کرده و حقوق مردم شهر را مطالبه و استیفا نماید.
2- کلانتری 18 ولی عصر به صورت رسمی اتفاقات و تخلفات آقای "محمد پور" را صورتجلسه کرد و از آقایان شکایت رسمی به عمل آمد و در مجامع قضایی شیراز پرونده این پروژه کذایی به جریان افتاد.
3- آیت الله شاهرودی ریاست قوه قضائیه طی نامه ای رسمی که عنوان «دستور ریاست محترم قوه قضائیه در مورد ادعای محمد پور» در بالای آن قید شده است ، خطاب به آقای سیاوش پور ؛ ریاست دادگستری استان فارس اعلام کرد: «با این آقای دروغگوی کلاهبردار به طور قاطع برخورد شود و اضافه بر اصل مجازات به جهت ذکر اسامی مسئولین مجازات اضافی مستحق است.»
4- روزنامه اصلاح طلب نیم نگاه که در شهر شیراز منتشر می شود ، در شماره 2863 ، با تیتری عجیب انگشت اتهام را به سمت آقای حداد عادل نشانه رفت و ادعا کرد: «سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری حداد عادل برای احداث برج دوقلوی 60 طبقه در شیراز»!
این روزنامه در شماره بعدی خود با تکذیب تیتر خود ، به نقل از حداد عادل نوشت: «سرمایه گذاری بنده در احداث یک برج دوقلو در شیراز یک مطلب تخیلی و صددرصد دروغ است.»
5- به دنبال انتشار این مطلب در صفحه اول روزنامه نیم نگاه ، آیت الله محمد حسن حائری امام جمعه شیراز طی نامه ای به آقای "طبیعی" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس یادآور شد: « سران سه قوه باید بدانند بدون مشارکت به هم نمی توانند فتنه ها را مهارکنند، والفتنة اکبرمن القتل. این بار رئیس قوه مقننه هدف تخریب واقع شد...
...قوه قضائیه هم هدف این فتنه هاست. مسئولان اجرایی نباید فریب تعریف و تمجید های مطبوعات بخورند وگرنه تهدید می کنند و امتیاز می طلبند. به هرجهت عمل فوق یک نمونه تحریف است باید از طریق قانونی پیگیری شود».
رونوشت این نامه هم به استانداری فارس ، مدیرکل اطلاعات فارس ، دادستانی انقلاب اسلامی و مهندس ذوالانوار جهت اطلاع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اقدام مقتضی ارسال شد.
6- نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به آیت الله فاکر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ، ضمن اعلام مشخصات کامل پروژه و موارد تخلف آن یادآور شدند: کل هزینه خرید زمین و نقشه و حقوق شهرداری و دولتی (که هنوزپرداخت نشده) بعلاوه تمام هزینه های ساخت حدود سی میلیارد تومان خواهد بود ، درحالیکه درآمد پروژه به قیمت امروز حدود 250 میلیارد تومان است(که معادل بودجه سه سال شهرداری شهرشیراز می باشد).
در بند دیگری از این نامه آمده است که تذکرات و اعتراضات امام جمعه ، نمایندگان فارس، استعفای شهردار شیراز و نواحی 8گانه شیراز و بخشی از شورای شهر، دانشجویان، هیأتهای مذهبی و مردم و انعکاس های رسانه ای تابحال بی فایده بوده و مردم را نگران و عصبانی نموده است. این بی اعتنایی شایعه پروژه به مقامات فوق الذکر را تشدید نموده است. و در نهایت نیز از وی خواسته شده تا بطور ویژه دستور رسیدگی فوری به این مسئله را صاغدر نماید.

7- محمد علی حیاتی نماینده شهرستان لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 25/7/86 در بخشی از نطق پیش از دستور خود به این امر اشاره کرد که متن کامل آن بخش از سخنان وی که در خبرگزاری فارس منتشر شده به شرح زیر است:
حیاتی با اشاره به ساخت برج مسکونی _ تجاری در قصرالدشت شیراز خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: عده ای با ضابطه شکنی و بی حرمتی به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحت عنوان نام حضرتعالی و آقای حداد عادل برای مطامع و منافع سنگین 250 میلیارد تومانی خود که از بودجه سه سال شهرداری شیراز بیشتر است ، دست به هر کاری می زنند و به هیچ قانون وضابطه ای هم پایبند نمی باشند.
مخبرکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه متذکر شده است : تعجب بیشتر آن است که در برابر این حرکت غیر قانونی ، نماینده ولی فقیه در استان، کلیه نمایندگان مردم فارس در مجلس ، استاندار فارس ، کلیه شهرداران شیراز و بخشی از شورای اسلامی شیراز، دانشجویان و هیأت های مذهبی نیز بارها مراتب اعتراض خود را به صورت های گوناگون اعلام داشته اند، ولی تاکنون هیچ اقدام موثری در جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم صورت نگرفت است. امروز چشم همه مسئولین استان به تصمیم قاطع حضرتعالی است که با صدور دستور صریح و سریع خود به این غائله تلخ و ناخوشایند و مصداق بزرگ فساد اقتصادی خاتمه دهید.
8- به دنبال این اظهارات و مدارک و اسناد دیگر، دیوان عدالت اداری نسبت به اخبار برج های دوقلوی شیراز توضیحاتی را در سایت بولتن نیوز منتشر کرد که در آمده است : در خبر منتشره از قول بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز آمده که: «آیت الله رازینی رئیس محترم دیوان عدالت اداری شهرداری منطقه یک شیراز را فراخوانده و چندی پیش دیوان عدالت اداری حکم خود را صادر کرد». باید گفت :

الف. از کذب بودن خبر فوق همین که اگر رأی دیوان چندی پیش صادر گردیده نیازی به فراخوانی شهردار منطقه یک شیراز نبوده در ثانی فراخوانی ایشان چه تأثیری در رأی می توانسته داشته باشد. در ضمن هر گونه اقدام بعدی در خصوص رأی صادره در شعب دیوان از طریق شعبه صادر کننده رأی یا اجرای احکام دیوان عدالت اداری صورت می گیرد نه از طریق ریاست دیوان.
ب. در ادامه با سئوالی که: «آیا سایر مردم شهر هم می توانند عوارض خود را در هنگام ساخت در تماس با علی رازینی و شعب دیوان خیلی محترم عدالت اداری و کمیسیون ماده 5 و روحانیون متنفذ تقلیل دهند و....» ضمن انتشار مطالب کذب و بی اساس آمده در بیانیه که با طعنه و تمسخر به اهانت به مسئولین محترم نظام قضائی و روحانی پرداخته به اطلاع می رساند حسب قانون محاسبه حقوق شهرداری می بایست در زمان صدور اجازه ساخت صورت گیرد و اقدام دیگری که خلاف آن باشد هم برای شهرداری مجاز نخواهد بود و هم تمامی آحاد مردم ایران می توانند وفق قانون مذکور چنانچه احجافی به ایشان شده از طریق مراجع قضائی تقاضای احقاق حقوق خود را نمایند.
9- مهندس سیدحسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در تازه ترین اظهارات خود که در تاریخ 29/7/86 در روزنامه‌های کیهان و نشریات محلی شیراز به چاپ رسید، گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی برای ما عزیز است، ولی اجازه نمی دهیم برخی پشت سر ایشان کمین کنند و هرچه می خواهند طلب کنند. اینکه یک پروژه در شیراز سود آن بیشتر از کل بودجه دو سال شهرداری شیراز است طمع خیلی ها را برانگیخته است.
کلام آخر
مردم شیراز، مسئولان استان و نمایندگان مجلس به شدت با این پروژه مخالفند. گذشته از اتهامات انتصابی به محمدپور به دلیل لطمه این پروژه به اقتدار نظام ، نمایندگان و مسئولان عالیرتبه ، به جهت صدمات جبران ناپذیر به ترافیک شهر برخی تلاش می کنند این پروژه از اساس باطل شود.
سیاوش پور رئیس دادگستری استان فارس هم گفته است: مسئولان باید مسئول حرف و کردار خود بوده و طوری عمل کنند که بعداً شرمنده نشوند. ما وظیفه داریم آرامش فکری برای کسانی که می خواهند در این فضای امن فعالیت کنند، فراهم کنیم و با کسانی که بخواهند فضای توأم با آرامش را به هر طریق مخدوش کنند برخورد می کنیم.
برخی محافل آگاه در شیراز می گویند که سخنان سیاوش پور انتقاد و تذکر به افرادی است که علی رغم درگیری محمدپور با عوامل شهرداری و انتظامی و ایراد تهمت به بزرگان نظام و تهدید مسئولان پس از گذشت حدود 5 ماه و برخلاف دستور آیت الله شاهرودی با وی برخورد قاطع نکرده است.
برخی دیگر نیز معتقدند سخنان رئیس کل دادگستری تعریضی به مسئولان وقت استان و شهر شیراز است که جلوی اقدامات محمدپور را نگرفته اند.
آنچه توجه همه را به خود جلب کرده ، اسناد و مدارک تخلف این برج هاست که علیرغم اظهارات صریح مسئولین نظام هیچگونه حرکتی در جهت توقف و مجازات عاملین صورت نگرفته است و با صراحت هرچه تمام این پروژه را به بالاترین مسئولین کشور نسبت می دهد و آب از آب تکان نمی خورد و این برج ها همچنان بالا می رود. اینکه واقعیت ماجرا چیست ، چه کسانی پشت سر این مسئله هستند و جریان به کجا وصل است سئوالی است که ما هم به دنبال پاسخ آن هستیم.

قرار بازداشت 7 دانشجوی پیگیر مبارزه با مفاسد اقتصادی!

پس از صدور دستور دستگیری 7 تن از دانشجویان تشکل های اسلامی دانشجویی دانشگاههای شیراز که شش تن از آنان دبیر تشکل های متبوع خود می باشند، در ساعات ابتدایی صبح یکشنبه، یک نفر از این دانشجویان بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه موقت دادگستری استان فارس، با قید وثیقه آزاد شد.
به گزارش رجانیوز، "مجمع دانشجویی مطالبه آرمانهای انقلاب" متشکل از 6 تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز، ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز، ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تشکل دانشجویی وصال دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در پی صدور بیانیه های مختلف و برگزاری جلسات متعدد پیرامون مفاسداقتصادی و مطالبه از دستگاههای مسئول جهت پاسخگویی در قبال فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری (مدظله) با برخورد قضایی دادگستری استان فارس روبرو گشت.
این تشکل های دانشجویی در هفته های اخیر با تمرکز بر روی پرونده ساخت برج های تجاری موسوم به "پروژه محمد پور" و صدور بیانیه های متعدد و برگزاری جلساتی در دانشگاه و حضور در شورای اسلامی شهر شیراز و اعتراض به روند غیر قانونی و مشکوک طی شده در پرونده مذکور و موضع گیری و همچنین احکام صادر شده از سوی دیوان عدالت اداری، موجب بروز حساسیت هایی در میان برخی مسئولین استان فارس شده بودند که به دستور قضایی و بازداشت 7 تن از دانشجویان عضو این تشکلها، منجر شد.
بنا بر این گزارش، دادیار شعبه 16 دادگستری استان فارس پس از تماس تلفنی جداگانه با منزل شخصی دانشجویان مذکور و ارعاب خانواده های آنان و درخواست حضور آنها در دادگاه جهت ارائه پاره ای توضیحات، بلافاصله پس از حضور دبیر تشکل دانشجویی وصال دانشگاه آزاد در محل مجتمع قضایی، بدون تنظیم کتبی اظهارات و تفهیم موارد شکوائیه و مشخص نمودن موارد اتهامی، با برخورد زننده ای دانشجوی یاد شده را به بازداشتگاه منتقل می نماید.
سایر دانشجویان احضار شده نیز در گفتگو با رجانیوز، از این برخورد ابراز نارضایتی نموده، خواستار نامه کتبی دادگاه و اعلام دلایل قانونی این حرکت شتابزده و بی حرمتی به شئون دانشگاهیان گردیدند.
محمد زارع دانشجوی فوق لیسانس عمران دانشگاه شیراز و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه به عنوان سخنگوی "مجمع دانشجویی مطالبه آرمانهای انقلاب" در گفتگو با خبرنگار ما، تأکید کرد: پیرو مطالبه حقه مقام معظم رهبری از دانشگاهیان و به ویژه تشکل های دانشجویی، در جهت آرمانخواهی و عدالت طلبی و مطالبه آرمانهای انقلاب از کارگزاران نظام و پاسخگویی در خصوص نحوه عملکرد آنان، تشکل های اسلامی دانشگاههای شیراز، اقدام به تشکیل این مجمع در سال جاری نمودند.


وی درخصوص اهداف اصلی شکل گیری این مجمع افزود: عمده اهداف مجمع، ترویج فرهنگ پرسشگری در میان آحاد جامعه خصوصاً فرهیختگان اجتماع، زنده کردن اصل متقن و استوار امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری مفاسد اقتصادی، مقابله با رانت های اقتصادی– اجتماعی و مطالبات از قوه قضائیه به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به مشکلات و مفاسد اقتصادی بوده است.
وی زراندوزی و پیوندهای شوم قدرت و ثروت را به عنوان یکی از آفات دهه های اخیر برشمرد و حرکت فراجناحی برخی کارگزاران جمهوری اسلامی به سوی مفاسد اقتصادی و ثروت های بادآورده را بزرگترین خطر پیرامونی "انقلاب اسلامی" دانست.
این فعال دانشجویی، حرکت فرصت طلبان و رانت خوران عصر جدید که پای بر دوش برخی بزرگان نظام با استفاده از حیله ها و ترفندهای بعضاً قانونی، ثروت های نامشروع افسانه ای اندوخته اند را باعث تأسف دانست و خواستار برخوردهای شکلی و همچنین آسیب شناسی و پیگیری و برخوردهای ماهوی با مفاسد اقتصادی شد.
سخنگوی مجمع مطالبه، در ادامه نسبت به روند بی سابقه برخورد با 6 تشکل دانشجویی اسلامی اظهار تاسف کرد و اظهار داشت: تماس تلفنی با منزل دانشجویان و تهدید ضمنی خانواده ها و عدم بیان علت جرم از موارد غیر قانونی اتفاقات چند روز اخیر بوده و از دیدگاه ما چاپ اسنادی با طبقه بندی عادی و همچنین کاریکاتورهای روزنامه کیهان در خصوص قوه قضائیه و پرونده های مفاسد اقتصادی تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نمی باشد.
وی افزود: در صورت ادامه این روند، ممکن است با تصمیم دانشجویان، حتی اسناد طبقه بندی شده تکمیلی که حقایق بسیاری را روشن خواهد ساخت، توزیع گردد که این مسئله احتمالاً مطلوب دستگاه قضایی نخواهد بود.


عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شیراز درباره دانشجویان احضار شده گفت: حسین رئیسی دبیر ستاد یادواره شهدای دانشگا ه شیراز، مصطفی نمازیان دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز، سجاد آزمند مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، علی مبصر مسئول تشکل وصال دانشگاه شیراز، امین سجاد کریمی دبیر ستاد یادواره شهداری دانشگاه علوم پزشکی، سید صالح پوریزدان پرست دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه و بنده، جزء دانشجویان احضار شده به دادگاه هستیم.
وی دغدغه اصلی دانشجویان مجمع را رفع تبعیض و بی عدالتی ها، دانست و خواستار برخورد قاطع با ریشه های اصلی این حرکت مرموز که کمر به هدم و انقلاب عزیز و آرمانهای شهدای قدسی آن بسته است، شد.


زارع در ادامه اظهار داشت: متأسفانه مسئولین قوه قضائیه در استان فارس با وجود تماسهای مکرر و پیگیری های متعدد، حاضر به حضور در دانشگاه و پاسخ به دانشجویان در خصوص پرونده های مفاسد اقتصادی نشده و با این حرکت اخیر و دستگیری منتقدان معتقد به امام(ره) و انقلاب و دانشجویانی که در این وانفسای جناح بازی و حرکت های سیاسی و حتی فرهنگی انتفاعی! در سالهای اخیر به ندای عدالت خواهی و مبارزه با مفاسد رهبر معظم انقلاب لبیک گفته اند، بر اطلاعات و اسناد دانشجویان در خصوص مشکلات ساختاری قوه قضائیه خصوصاً در استان فارس و ارتباط مشکوک متخلفان با برخی مقامات مهر تأیید زدند.
این فعال دانشجویی خاطرنشان ساخت: قطعاً پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی و اهداف محقق نشده آن پس از 28 سال و آسیب شناسی و مبارزه جهادی با آفات آن باید با استقبال قوای سه گانه و کارگزاران نظام اسلامی مواجه گردد. بزرگان محترم مطمئن باشند دوستان ما در تشکل های دانشجویی برای چنین برخوردهایی تدابیر لازم را اندیشیده اند و حاضرند صدمات و هزینه های احتمالی را پرداخت نمایند ولی با مسئولینی که به بهانه عملگرایی و حمایت از سرمایه داران ثروت اندوز محترم! دست از آرمانها شسته و با تسامح و تساهل ناشی از کج فهمی، نافهمی و تنبلی، بیانات رهبری را صرفاً آرشیو کرده و تفکرات لیبرالی خود را در هیأت خط امام عزیز، گسترش می دهند و با تقدیس جانبازان و پیشروان حرکت اولیه، اکنون در هیأت رفرمیست های استحاله شده ظاهر شده و در پشت ژست های مذهبی حیات سیاسی خود را ادامه می دهند، برخورد قاطع خواهند کرد.


وی با رد ادعای افرادی که این اهداف را مفاهیمی انتزاعی و دغدغه هایی فانتزی می پندارند، ضروری ترین و حیاتی ترین فاکتورفعالیت های جنبش دانشجویی را این آرمانها و افزود: در صورتی که مقامات قضایی استان به روند توهین آمیز کنونی ادامه دهند، با حرکت های افشاگرانه دانشجویان و تحصن و تریبونهای دانشجویی بدون مصلحت و انتشار اسناد مختلف در خصوص حداقل 10 پرونده مفاسد اقتصادی و همچنین حرکت رسانه ای فراگیر تشکل های دانشجویی در سطح کشور روبرو خواهند شد.
سخنگوی مجمع مطالبه با تأکید بر ضرورت عذرخواهی مسئولین قوه قضائیه نسبت به این برخورد ناشایست با تشکل های دانشجویی، گفت: باید به مطالبات و سوالات دانشجویان که همانا مطالبات رهبر معظم انقلاب است ترتیب اثر داده و با حضور در صحن علنی دانشگاه به وجدان بیدار و آگاه جامعه که همانا دانشگاهیان هستند، پاسخگو باشند.

بیانیه 6 بسیج دانشجویی در حمایت از دانشجویان عدالت خواه فارس

بسیج دانشجویی 6 دانشگاه تهران در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از احکام صادره از سوی دستگاه قضایی با دانشجویان عدالت خواه استان فارس اعلام همبستگی کردند.

به گزارش رجانیوز در این بیانیه که از سوی بسج دانشجویی دانشگاه‌های امام صادق(ع)، شهید بهشتی، دانشگاه علم وصنعت، امیر کبیر، صنعتی شریف وعلامه طباطبایی صادر شده، آمده است: چندی پیش بود که در حال و هوای سالگرد صدور پیام رهبر انقلاب به جنبش دانشجویی و فرمان ایشان به مطالبه‌گری این جنبش، انتشار خبر صدور یک حکم قضایی از سوی دیوان عدالت اداری، نه تنها جنبش دانشجویی که بسیاری از دلسوزان نظام را متعجب و متاثر کرد.

در ادامه این بیانیه از آن‌چه جانبداری دیوان عدالت اداری از یک مفسد اقتصادی ورای به انفصال از خدمت مدیری که در صدد مبارزه با او بر آمده بود، خوانده شده ابراز تاسف و تعجب شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران با بیان اینکه دستگاه قضایی در پی مطالبه دانشجویان استان فارس در قبال عمل سوال برانگیز خود پیرامون پرونده مذکور، ازارائه پاسخی قانع کننده امتناع نموده افزوده است: دستگاه قضایی حتی در روزهای گذشته برای 19 تن از دانشجویان آرمان‌خواه این استان قرار بازداشت صادر نموده است تا برگ جدیدی را در دفتر مبارزه با مفاسد اقتصادی بگشاید.

نویسندگان این بیانیه با طرح این سوالات که به راستی مساله مبارزه با مفاسد اقتصادی به چه نقطه‌ای کشیده شده است؟ و دستگاه قضایی در این راه در حال پیمودن کدام مسیر است ؟ ابراز عقیده کرده‌اند که گویی مافیای قدرت و ثروت آنچنان نفوذی یافته که به آسانی می‌تواند به احکامی این‌چنینی دست یابد و کسی را یارای مقابله با آن نباشد. این احکام در حالی برای19 دانشجوی استان فارس و آن هم به جرم مطالبه‌گری صادر می‌شود، که اصلی‌ترین مطالبه رهبر انقلاب از جنبش دانشجویی در سالیان اخیر همین پرسش‌گری از مسوولان بوده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: گویی در نگاه مسوولان قضایی این منکر است که جای خود را به معروف داده و دستگاه قضایی کشور به جای مبارزه با مفسدان و دانه درشت‌ها، وظیفه‌ای مهمتر از برخورد با دانشجویان عدالت‌طلب نیافته است.

این بیانیه می‌افزاید: گویی برخی به واسطه این برخوردها به دنبال آنند که راه را برهر گونه سوال و مطالبه ببندند تا مبادا فریاد عدالت خواهی نخبگان جامعه به دیگر اقشار جامعه سرایت کرده و منافع مافیای قدرت و ثروت را تهدید کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران با انتقاد شدید از نحوه برخورد دستگاه قضایی با دانه درشت ها می افزاید: امروز در برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی شاهد آنچنان سهل انگاری هائی هستیم که مفسدی مثل شهرام جزایری به راحتی آبروی نظام و احساسات مردم را به بازی می گیرد و از چنگال قانون -بخوانید دستان پر محبت نگهبانان امنیت اقتصادی!- می گریزد و البته جز تغییر سراسیمه چند مدیر ذی ربط، شاهد تغییری جدی در رویه های موجود نیستیم.
نویسندگان این بیانیه همچنین به نگاه انفعالی حاکم در دستگاه قضایی اشاره کرده و معتقدند: امروز قوه قضائیه به جای تدوین قانون مجازات اسلامی و مبارزه با مفاسد اقتصادی ،در تدارک سفرهای خارجی وپیگیری مسائلی چون امنیت سرمایه گذاری و پوشش رسانه ای آنها است و در مقابل انتظار جدی از این قوه در قبال انجام وظایف اصلی اش سعی در مانع تراشی بر سر راه کمیته تحقیق و تفحص از قوه قضائیه دارد تا مبادا گزارشی کامل از وضع حاکم بر این قوه منتشر گردد.وپر واضح است که با پارچه کثیف،آینه را پاک نتوان کرد.

در پایان این بیاینه با تاکید بر این که دانشجویان دانشگاه‌های تهران هم‌صدا با برادران خویش در سراسر کشور، با دانشجویان عدالت‌طلب استان فارس اعلام همبستگی می‌کنند از قوه قضائیه خواسته‌اند که در احکام صادره تجدید نظر نماید؛ چرا که چون گذشته در پیگیری فرامین رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ