سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 >

86/1/30
11:10 ع

در حالیکه اکثر کارشناسان آزادی شتابزده نظامیان متجاوز انگلیسی رابدون روشن شدن وضعیت دیپلماتهای ربوده شده ایرانی در اربیل وانگلیس اشتباهی فاحش ارزیابی می کردند برخی مقامات در دولت ایران که مدافع سرسخت روابط ویژه با لندن بودند مقدمات انجام این کار غیر متعارف رافراهم کردند اما کمتر از دوهفته ار آزادی این نظامیان دولت انگلیس در آستانه تحویل دیپلمات ایرانی که بطور غیرقانونی وحتی برخلاف مقررات انگلستان دستگیر شده به آمریکا قراردارد.

به گزارش بی بی سی دادگاه کیفری "وست مینستر" در لندن موافقت خود را با استرداد یک دیپلمات پیشین ایرانی به آمریکا برای محاکمه در آن کشور اعلام کرد.
در صورتی که این رأی مورد تأیید مراجع تجدید نظر در دستگاه قضائی انگلستان نیز قرارگیرد، نصرت الله تاجیک، دیپلمات پیشین ایرانی، تحویل آمریکا داده خواهد شد تا به اتهام قاچاق تجهیزات نظامی محاکمه شود.

نصرت الله تاجیک که در زمان ریاست جمهوری محمدخاتمی، سفیر ایران در اردن بود، همراه با همسر و دو فرزندش در شهر دورهام در شمال انگلستان اقامت دارد و مدتی نیز در سال 2004 عضو افتخاری هیئت عملی کانون مطالعات ایرانی دانشگاه دورهام بوده است.

آمریکا او را متهم کرده سعی داشته است از طریق این کشورها محموله ای از عینکهای مخصوص دید در شب را از آمریکا به ایران قاچاق کند.

این عینکها مشمول قانون تحریم های ایالات متحده علیه ایران است. این قانون انتقال تجهیزات نظامی به ایران را ممنوع می کند.

آمریکا دو مأمور مخفی به انگلستان فرستاد که عملیاتی برای بازداشت وی انجام دادند و سرانجام او در نوامبر سال گذشته دستگیر و بعدا با قراروثیقه آزاد شد.

این دو مأمور می گویند به صورت مخفیانه از گفتگوی وی در مورد قاچاق عینکهای دیدشب به ایران تصویربرداری کرده اند.

وکلای نصرت الله تاجیک در مقابل به دادگاه اعلام کرده اند که اقدام مأموران آمریکایی در تصویربرداری مخفیانه از وی در خاک بریتانیا و همچنین بازداشت او در این کشور غیرقانونی بوده است.

این وکلا همچنین در دادگاه استدلال کردند که نصرت الله تاجیک نباید برای جرمی که وی متهم به ارتکاب آن در بریتانیا شده در آمریکا محاکمه شود. به عقیده آنان انگیزه دولت آمریکا از تحت تعقیب قرار دادن نصرت الله تاجیک، تنها ریشه در ملیت و مذهب او و مسائل سیاسی دارد.

اما کارولاین تابز، قاضی دادگاه کیفری محله وست مینستر لندن که به پرونده نصرت الله تاجیک رسیدگی کرده، در مقابل این استدلالها رأی داده که دلیلی حاکی بر خلاف بودن اقدام مأموران آمریکایی در تعقیب نصرت الله تاجیک و همچنین سیاسی بودن انگیزه دولت آمریکا در تحت تعقیب قراردادن او وجود ندارد.

خانم تابز همچنین رأی داده از آنجا که زیان اتهاماتی که علیه نصرت الله تاجیک مطرح شده، به آمریکا مربوط می شود، محاکمه او در آمریکا اشکالی ندارد.

از جمله دیگر استدلالهایی که نصرت الله تاجیک و وکلایش در مخالفت با استرداد او به آمریکا مطرح کردند، وضع جسمی او، ابتلا به بیماری قلبی و همچنین مسائل حقوق بشری بود اما قاضی همه این استدلالها را رد کرد و گفت مسائلی که در مورد شخص نصرت الله تاجیک مطرح می شود او را از استرداد مستثنی نمی سازد.

نصرت الله تاجیک حق تجدیدنظرخواهی نسبت به رأی دادگاه را دارد.

خانواده نصرت الله تاجیک پیشتر به خبرنگاران گفته بودند عینکهایی که او قصد خریداری و ارسال آنها را به ایران داشته عینکهای صنعتی بوده اند و مصرف نظامی ندارند.

نصرت الله تاجیک دومین سفیر پیشین ایرانی است که در لندن با استرداد به کشور ثالث برای محاکمه مواجه شده است.

سه سال پیش نیز هادی سلیمانپور، سفیر پیشین ایران در آرژانتین که او نیز همچون نصرت الله تاجیک در حال تحصیل در کانون مطالعات ایرانی دانشگاه دورهام بود، به درخواست دولت آرژانتین و به اتهام ارتباط با بمبگذاری در یکی از مراکز فرهنگی یهودیان در پایتخت آرژانتین در انگلستان بازداشت و محاکمه شد اما دادگاه سرانجام رأی داد که شواهد و مدارک کافی برای استرداد او به آرژانتین وجود ندارد.
منبع : بازتاب
  

86/1/30
10:49 ع

در پی شهادت حاج کریم خرازی پدر شهید حاج حسین خرازی پیام تسلیتی از سوی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به این شرح است :

خبر درگذشت جانباز جنگ تحمیلی حاج کریم خرازی دهکردی پدر بزرگوار سردار شهید حاج حسین خرازی فرمانده فداکار لشگر پیروز 14 امام حسین (ع) اصفهان باعث تاسف و تالم خاطر گردید.

از خداوند منان می خواهم به مصداق آیه شریفه "الحقنا بهم ذریتهم" آن پسر شهید و این پدر جانباز شهید در جوار رحمت الهی قرار داشته باشد.

با تسلیت این مصیبت به خانواده محترم و مکرم شهید خرازی علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.


  

86/1/30
10:43 ع

اشک شوق نوجوانان شهر لار پس از دیدار رییس جمهور

اشک شوق نوجوانان شهر لار پس از دیدار رییس جمهور


  

86/1/29
11:27 ص

سرانجام پس از فشار رسانه‌ها و مسئولان علیه کم‌کاری حمایت‌آمیز دستگاه امنیتی پاکستان درباره تروریست‌های گروه عبدالمالک، مقامات امنیتی پاکستان به شبکه «ABC» گفتند، دولت‌‌های ایران و پاکستان، حملاتی را علیه گروه نظامی بلوچ «جندالله» انجام داده‌اند که پیش از این، تحت تشویق‌ها و مشاوره‌های آمریکا حملاتی را در داخل ایران صورت می‌داده‌اند.
به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، شاخه‌ای از سپاه پاسداران ایران به همراه عده‌ای از نیروهای پاکستانی که منبع پاکستانی «ABC» آن را «اطلاعات ویژه» ‌خواند، روز چهارشنبه علیه چندین مخفیگاه «جندالله» در داخل و اطراف شهر پیشین و زاهدان در بلوچستان ایران، وارد عمل شدند.
بر پایه گزارش‌ها، نود نفر از اعضای جندالله دستگیر و مقادیری سلاح نیز ضبط شده که به گفته منابع، بخشی از آن، «سلاح‌های سنگین» است.

به گفته این منابع، روز پنجشنبه، در نزدیکی شهر «مند» در مرز ایران و پاکستان، ارتش پاکستان عملیات ویژه‌ای را علیه عناصر جندالله صورت داد که در این درگیری مسلحانه، چهار نظامی جندالله و یک افسر امنیتی پاکستان، کشته شدند.

گزارش می‌شود، ارتش پاکستان دیگر توانایی تحمل حملات جندالله در ایران را نداشته و چند ماه است فشار بر این گروه را برای انتقال فعالیت‌هایشان به افغانستان زیاد کرده است؛ آنان در افغانستان نیز دارای پایگاه‌هایی هستند.


  

86/1/29
10:46 ص

در آستانه ششمین سالگرد فرمان هشت‌ماده‌ای رهبر انقلاب در مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی‌ها نشان می‌دهد که در هیچ‌یک از موضوعات مطرح جامعه، هر سه قوه و جناح‌های سیاسی این چنین وحدت نداشته‌اند.

رهبر معظم انقلاب و روسای قوای سه گانه و وزیر اطلاعات و هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، رهبر انقلاب در دهم اردیبهشت ماه سال 1380، با صدور فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با مفاسد اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور، به ویژه دستگاه‌های نظارتی، دستور برخورد جدی با مفاسد اقتصادی را صادر کردند، اما با گذشت شش سال از ابلاغ آن و تغییر دو دولت، دو مجلس و همچنین تغییرات مدیریتی در دستگاه قضائی، هنوز اقدام مؤثری برای اجرای این فرمان انجام نشده است.

کارنامه مبارزه با فساد دانه‌درشت‌ها که در فرمان رهبر انقلاب مورد تأکید قرار گرفته است، در حالی هنوز خالی است که ایشان در سال‌های متوالی پس از ابلاغ فرمان یادشده، نارضایتی خود را از عدم مبارزه جدی با فساد اعلام کرده‌اند.

برخورد سیاسی و تبلیغاتی مسئولان با این فرمان، به رغم آن‌که در بند هشتم آن به شدت نهی شده، باعث شده است تا بسیاری از بخش‌های افکار عمومی، مبارزه با فساد اقتصادی را ابزاری برای تسویه‌حساب‌های سیاسی و تحت فشار قرار دادن رقبا ارزیابی کنند.

بی‌توجهی به این فرمان به حدی بوده است که جامعه احساس می‌کند نوعی هماهنگی قوای سه‌گانه و ضابطان در این مدت وجود داشته است. این امر در حالی است که مقامات کشور در 28 سال گذشته، حتی گاه در موضوعات ملی نیز دچار اختلافات سلیقه‌‌ای و فکری بوده‌اند.

نکته جالب توجه آن‌که تنها بند فرمان هشت‌ماده‌ای رهبر انقلاب برای مبارزه با فساد که بر یک دستگاه خاص متمرکز بوده، مربوط به وزارت اطلاعات است.

گفتنی است، «بازتاب» یک بار دیگر، متن کامل فرمان هشت‌ماده‌ای رهبر انقلاب را برای یادآوری به مسئولان جمهوری اسلامی، منتشر می‌کند.


  

86/1/29
10:36 ص

کودکان فلسطینی

کودکان فلسطینی برای هولوکاست فلسطین شمع روشن کرده اند



دو زندانی سوئدی که به اتهام جاسوسی بازداشت شده بودند، هم مورد رأفت اسلامی قرار گرفتند.

 زندانیان سوئدی آزاد شدند

همراهان دو زندانی: خلاصه ببخشید دیگه، آقای رئیس‌جمهور در سفر هستند، نتوانستند برای بدرقه بیایند.


  

86/1/29
10:7 ص

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: در حالی که کمتر از شش ماه تا آغاز رقابت‌های انتخاباتی مجلس هفتم باقی است، رایزنی‌های فشرده‌ای در میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای حضور مقتدرانه در انتخابات در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، بنا بر این رایزنی‌ها، نام سیدمحمد خاتمی، که کلیدی‌ترین چهره اصلاح‌طلبان به شمار می‌رود، برای حضور در انتخابات هشتمین مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که البته در صورت شرکت خاتمی در انتخابات مجلس و پیروزی مطلق و حتی نسبی اصلاح‌طلبان، وی جدی‌ترین گزینه برای ریاست مجلس هشتم خواهد بود.

با این حال، برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب با ذکر این نکته که غیر از خاتمی، چهره منحصر به فردی در میان اصلاح‌طلبان، که امکان بالای موفقیت در انتخابات ریاست و اجماع همه گروه‌های این طیف حول آن فراهم باشد وجود ندارد، بر حضور نیافتن خاتمی در انتخابات مجلس هفتم و کاندیداتوری وی برای دوره دهم انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید دارند.

همچنین،‌ مدافعان حضور خاتمی در انتخابات مجلس، با این استدلال که حضور خاتمی در این انتخابات، احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان را افزایش می‌دهد، تأکید دارند که حتی در صورت به بن‌بست رسیدن انتخاب کاندیدای دیگری برای انتخابات ریاست‌جمهوری دهم،‌ خاتمی می‌تواند پس از به دست گیری ریاست مجلس، خود به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری طرح شود.

این گروه، از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در دوره پنجم، ناطق نوری در دوره هفتم ریاست‌جمهوری در زمان ریاست مجلس آنها، به عنوان نمونه‌های این اقدام یاد می‌کنند.

با این حال به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت کنونی اصلاح‌طلبان و عدم حضور جدی آنان در پست‌های کلیدی در قوای سه‌گانه، باعث شده است تا اهمیت انتخابات مجلس هفتم برای این گروه بیش از انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری ارزیابی شده و این جبهه سیاسی، استفاده از همه توان و پتانسیل سیاسی خود را برای به دست آوردن پیروزی بیشتر متمرکز خواهد کرد.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ