سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/10/21
5:48 ع

گروه سیاسی امروز نیوز (EmroozNews.com): حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از مردم و روحانیان قم با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) پرچمدار و مظهر بصیرت و استقامت هستند، به استقامت ملت ایران در 28 سال گذشته و لزوم بصیرت در انتخابات آینده اشاره و تصریح کردند: انتخابات همواره نیازمند بصیرت است و ملت ایران باید با بصیرت کامل وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شود و تصمیم صحیح خود را بگیرد و این بار نیز با لطف و عنایت خداوند متعال پیروزی نهایی متعلق به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش "فردا" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم قم در نوزدهم دی سال 1356 برگزار شد، این حرکت هوشمندانه مردم قم را یکی از حرکت های بسیار تأثیرگذار در شکل گیری قیام انقلابی مردم بر ضد رژیم طاغوت توصیف کردند و افزودند: نوزدهم دی ماه از مقاطع مهم در تاریخ انقلاب و از مناسبت هایی است که باید همیشه زنده نگه داشته شود و در این روز مردم قم هوشیاری و همچنین وفاداری خود را به رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نشان دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد بیعت خود را با امام (ره) و انقلاب شکستند که به ضرر آنان تمام شد اما اکثریت ملت ایران با حفظ وفاداری، استقامت کردند که خداوند متعال نیز پاداش این استقامت را داد و پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت های روزافزون در عرصه های رشد و پیشرفت ملی، از جمله این پاداش الهی است.

ایشان همچنین با اشاره به هفدهم دی، سالروز واقعه فاجعه آمیز کشف حجاب از جانب رضاخان افزودند: دشمنان ایران و اسلام براساس یک طراحی و با کمک روشنفکران مرتبط با دربار پهلوی قصد داشتند زن ایرانی را از چارچوب عفاف و حجاب خارج، و نیروی عظیم ایمانی را که به برکت عفاف زنان همواره در جوامع مسلمان وجود داشته است،‌نابود کنند.

به گزارش فردا رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه برداشتن حجاب، مقدمه ای برای زدودن عفت و حیا در جامعه و نابودی خانواده است، خاطرنشان کردند: ملت ایران به ویژه زنان مسلمان با ایمان قوی خود در مقابل این فشار ایستادگی کردند و نگذاشتند این توطئه به سرانجام برسد.

حضرت آیت الله خامنه ای قیام امام حسین (ع) و حادثه عاشورا را از جمله مقاطع بسیار مهم در تاریخ بشر و متحول کننده آن خواندند و افزودند: با وجود مخالفت­های فراوان، این واقعه در طول زمان زنده مانده است و عاشورا در واقع گنجینه ای پرقیمت است که همه افراد بشر می توانند از آن استفاده کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه عزاداری امام حسین (ع) به معنای زنده نگه داشتن و حفظ ارزش­های معنوی الهی است، خاطرنشان کردند: همه عزاداران از جمله گویندگان، وعاظ و مداحان باید مراقب باشند که شأن و جایگاه این حقیقت عزیز را حفظ کنند و مبادا برخی خرافه ها یا کارهای غیرمعقول موجب ضایع شدن عزاداری امام حسین (ع) شود.

حضرت آیت الله خامنه ای مجلس و منبر امام حسین (ع) را محل بیان حقایق دینی و حقایق حسینی دانستند و تأکید کردند: مجالس امام حسین (ع) باید مجالس ضد ظلم، ضد سلطه، و ضد یزیدها، شمرها و ابن زیادهای زمان حاضر باشد.

ایشان با اشاره به تأکید همیشگی مسئولان و بزرگان نظام اسلامی از جمله امام خمینی (ره) و همچنین آحاد مردم بر برگزاری عزاداری­های مردمی افزودند: جهت گیری در عزاداری­های امام حسین باید به سوی تحکیم ایمان و روح تدین در مردم، آگاهی بخشی، گسترش روح شجاعت و غیرت دینی و جلوگیری از بی تفاوتی مردم باشد و این معنای واقعی بزرگداشت قیام امام حسین (ع) است.

رهبر انقلاب اسلامی،‌جنبه عاطفی عزاداری امام حسین را تأثیرگذار بر عواطف و احساسات مردم ، جنبه عمقی و معنوی آن را موجب آگاهی بخشی به صاحبان فکر و بصیرت دانستند و خاطرنشان کردند: امام حسین (ع) مظهر بصیرت و استقامت بودند و پیروان ایشان نیز باید این­گونه باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای حرکت عظیم ملت ایران در انقلاب اسلامی و بالا بردن پرچم ارزش­های انسانی و دینی در دنیای ضد ارزش­های انسانی را نشان دهنده بصیرت ملت ایران و رهبری شایسته امام خمینی (ره) توصیف و تصریح کردند: انقلاب اسلامی معجزه زمان حاضر است زیرا با وجود همه توطئه های گوناگون، ملت ایران پیروز میدان بوده و این انقلاب مستحکم تر از گذشته سرپا ایستاده و دشمن را به عقب رانده است.

ایشان، انتخابات را بسیار مهم و یکی از عرصه های بروز عظمت ملت ایران و نظام اسلامی دانستند و افزودند: انتخابات که تجلی مردم سالاری است، در 28 سال گذشته به طور متوسط هر سال در ایران برگزار شده و این یکی از شاخصه های مهم پیروزی ملت ایران است زیرا نشان دهنده حضور مردم، تصمیم گیری مردم و شجاعت نظام اسلامی برای تکیه بر آرا و نظر مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی علت انکار این واقعیت آشکار و واضح را از جانب دشمنان عنود و لجوج مردم ایران ، عظمت این مسئله دانستند و افزودند: نظام اسلامی همواره بر برگزاری انتخابات اصرار دارد و حتی در چهار سال قبل که عده ای با راه انداختن یک نمایش و بازی قصد تعطیلی انتخابات را داشتند، با لطف خداوند و ایستادگی مردم نتوانستند انتخابات را تعطیل کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به وظیفه مردم و همچنین مسئولان و نخبگان در قبال انتخابات خاطرنشان کردند: باید جایگاه، ارزش و عظمت انتخابات حفظ شود و مردم با امید و اعتماد به پای صندوق­های رأی بروند.

ایشان با اظهار تأسف از برخی سخنان درخصوص مراقبت از تخلف در انتخابات تأکید کردند: در 28 سال گذشته همواره انتخابات در این کشور در سلامت کامل برگزار شده است. چرا برخی افراد با این سخنان که امیدواریم از روی غرض ورزی نباشد به حیثیت انتخابات خدشه وارد می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی اظهارات برخی دیگر از افراد را مبنی بر دعوت از ناظران بین المللی و دشمنان ایران برای نظارت بر انتخابات ، بی شرمی و بزرگ­ترین جسارت به ملت ایران خواندند و خاطرنشان کردند: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات همواره به وظیفه خود در حفظ امانت آرای مردم به خوبی عمل کرده­اند و در انتخابات مجلس هشتم نیز به همین صورت خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید مجدد بر رعایت اخلاق انتخاباتی از جانب جناحها و گروه­های سیاسی و پرهیز از بداخلاقی، اهانت و تهمت، به لزوم هوشیاری در مقابل تحرکات دشمن از جمله سخنان چند روز پیش رئیس جمهور امریکا مبنی بر حمایت از فلان دسته در ایران اشاره و تصریح کردند:‌ حمایت امریکا از هرکسی در ایران یک ننگ است.

ایشان افزودند: هم مردم و هم آن دسته ای که رئیس جمهور امریکا از آن اعلام حمایت کرده است باید فکر کنند که چرا امریکا می خواهد از آن دسته حمایت کند و آن دسته چه نقصی داشته که امریکا را به فکر حمایت از آن انداخته است.

رهبر انقلاب اسلامی، انتخابات را متعلق به مردم،‌نظام جمهوری اسلامی و اسلام دانستند و تأکید کردند: باید مراقب بود که انتخابات ملعبه دست بیگانگان نشود و گروه­ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: گروه­ها و افراد سیاسی علاوه بر متمایز کردن مرز خود با دشمن،‌باید مرز خود از با مزدوران، نوکران و افرادی که در خدمت دشمن هستند نیز مشخص کنند.

ایشان حضور در انتخابات را نیازمند بصیرت دانستند و تأکید کردند: مردم ایران باید به طور کامل مراقب دشمن و مواضع او باشند تا بتوانند تصمیم صحیح خود را بگیرند و مطمئناً این بار نیز با لطف ، عنایت و هدایت خداوند، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد

یک مداحی عالی از محمود کریمی در ادامه مطلب...
ادامه مطلب...

  

86/10/17
10:32 ص

گروه سیاسی امروز نیوز (EmroozNews.com) به نقل از فردا: حاج منصور ارضی نسبت به اعتراضات رسانه ای و خبر شکایت از وی به قوه قضائیه واکنش نشان داد.

به گزارش «فردا» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دوستداران حاج منصور، وی در جدیدترین موضع گیری خود درباره شکایت برخی فرماندهان دفاع مقدس از وی به علت اظهاراتش در مراسم دعای عرفه گفت: من افشاگری کردم بقیه میترسن، بابا مومن چه برسه مداح باشه نباید فقط فکر خوشگل خوندن باشه باید داد بزنه حق روبگه جیگر داشته باشه.

این وبلاگ خبری متعلق به دوستداران حاج منصور همچنین در ادامه آورده است: حاج آقا درباره نامه به اصطلاح چند نظامی - برخی فرماندهان جنگ تحمیلی - به رئیس قوه قضائیه فرمودند : تحقیق به عمل اومده این آقایون معاونهای جناب... در زمان های قبل بودند و دوتن ازایشان از اخراجی های سپاهند وبعضی باز نشسته واصولا داداش جون خون برشمشیر پیروز است.


گفتنی است این وبلاگ قبلا متن کامل اظهارات حاج منصور را منتشر کرده بود که به جهت تحریف و حذف برخی قسمت های آن، پایگاه «فردا» متن کامل آن سخنرانی را به نقل از همان وبلاگ منتشر می کند تا خوانندگان خود به قضاوت درباره آن بپردازند.
 
به گزارش «فردا»، این مداح مشهور در سخنرانی روز عرفه خود گفته بود: سینه زن امام حسین باید در اوج روضه و مناجات و بندگی و اطاعت باید برائتش از دشمنان معلوم باشه . حتی اگر مکه میری شده با اشاره عداوتت رو نسبت به دشمنان خدا (عدوالله ) نشان بده که اولین حرکت برای برائت از دشمن همان سنگ زدن به اول دشمن خداست .

این وبلاگ در ادامه آورده بود: ایشان در ادامه فرمودند : الان که ?? ساله از انقلاب گذشته دشمن داره کار میکنه . اونهایی که برای این انقلاب کیسه ها دوختند ، بعضی هاشون کیسه هاشون پر شد ، رفتند ، باز طمع کردند و اومدند . لذا باید سینه زن و خوننده حواسش باشه . مخصوصا توی محرم ، و به مسمعینش برسونه که اینها دنبال اینند .یه کاری کنند این مستمعین حسین رو روشن کنند . حرف براینه که نمیخواهیم بفهمیم که سینه زن رو هم گول می زنن .دوباره جمع شدن دور هم (قبائل مختلف ) که ضربه هاشون رو زدند . پول ها رو میلیارد میلیارد خوردن .

چرا ما داریم میگیم( نعوذ بالله) آقا ابوالفضل (ع) رو میخواستن گول بزنن ( با امان نامه ) حضرت فرمود : معاذالله « با حضرت مسلم همین کار و کردن و براش امان نامه آوردند تا امان نامه رو به دستش دادند طناب پیچش کردند و امان نامه رو پاره کردند و گفتند حالا کو سندت ؟ ما کی گفتیم امان داری ؟!!!

مثل بعضی ها که الان دارن قول میدن ( آقای احمدی نژاد) میگه ما گفتیم به نماینده های مجلس که این کار رو بکنید گفتند عیبی نداره چشم . (رفتند بر عکسش رو انجام دادن ) اینها هم که گندش و در اوردن ، دلمون به اینها خوش بود اینها هم خراب کردن .

به شهرستانها بگید ببینید کیا دین دارن تحصیلات برای خودشون ببینید دین داره یا نه ، گول میخورن یا نمیخورن .

اینی که ما روضه میخونیم بنویسید بگید - گفت به گندم ری نمیرسی گفت به جوی طویلش برسیم بسمونه ، مگه ( امام حسین ) به عمر سعد نگفت ؟ اینها شده به این مقام نرسن به شهرداری می رسن به اونجا نرسن مدیر کل فلان جا میشن ، به جایی آویزون بشن به جوءشم برسن بردن . ما نباید بزاریم .

بابا روضه می خونم من ، پس توی این روضه چی پیدا میشه ؟ همین که تو توسرو کلت بزنی ! بابا این لا مذهب ها دارن همین کارو میکنن دیگه .

الان هر جا سرو کلشون پیدا میشه . این آقا تو شهرداری ... - در وبلاگ به صورت سه نقطه آمده بود - اومده میگه هر چی پول تو شهرداری داشتیم این آقا برداشته جمع کرده فکر میکنه من نمیشناسمش ، و اهل و ایادیش . عرفه یعنی این ، حواست نباشه توی سرت میزنن .

سینه زن باید مرد باشه ، سینه زن باید غیرت داشته باشه ، سینه زن فقط باید سینه شو برای امام حسین (ع) بزنه امروز حسین رو کشتن با دزدی و کلک . خوننده هم اگر بی غیرت باشه فقط روضه شو می خونه . شاعر هم هر چی شعر می نویسه دو تا خط نمینویسه که توش مشخص بشه ظالم و مظلوم از هم سَوان یا نه . باید بفهمید ، ما که داریم دفاع از انقلاب و اهل بیت میکنیم ، دفاع از خون شهدا میکنیم.

حرف امام یادتون رفت گفت: اگر هیچ کس نگفت شما ها بگید . امید وار شد به سینه زنها ( منظور امام خمینی ره ) بعضی هم که واقعا نمی فهمن .

خدایا ملت ما را بیدار نگه دار - خدایا هر کسی قصد خیانت و سوء استفاده از انقلاب و این زحمات شهدا و خانواده هاشون و زحمات مسئولین دلسوز ما رو داره خدایا همین الان نابودش کن . ( و صدای الهی امین جمعیت ) و ادامه دعا... 
 
همچنین خبرگزاری دولتی برنا وابسته به سازمان ملی جوانان نیز در یک موضع گیری عجیب با مجهول الهویه نامیدن فرماندهانی که در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری اینگونه اظهارات شده بودند به نقد عملکرد خبرگزاری مهر در انتشار این خبر پرداخته بود.

  

86/10/12
10:14 ع

گروه هنری امروز نیوز (EmroozNews.com): قدس: یک هنرپیشه و کارگردان تلویزیونی در بیمارستان روانی بستری شد.
«غ» که بیشتر شهرتش به دلیل کارگردانی و بازیگری در سریالهای طنز تلویزیونی است، به دلیل مصرف بالای مواد مخدر، به مرز جنون رسیده، به گونه ای که به تشخیص پزشکان در یک مرکز نگهداری بیماران روانی بستری شده است.
وی پیش از این نیز به اتهام حمل و استعمال مواد مخدر بازداشت شده و در بازرسی از وی، یک قبضه اسلحه کمری کشف شده بود که بعداً اعلام شد قلابی بوده است.
«غ» که پیش از کارگردانی تلویزیونی، از سطح درآمد معمولی برخوردار بود، با انعقاد قراردادهای چند صد میلیونی با صدا و سیما، به ناگاه به ثروت هنگفتی دست یافت و در نهایت به دلیل بی قید و بندیهایش، راهی بیمارستان روانی شد.

  

86/10/12
10:13 ع

گروه سیاسی امروز نیوز (EmroozNews.com): عصرایران: مهدی کروبی که در انتخابات ریاست جمهوری وعده داده بود در صورت رییس جمهور شدن به هر ایرانی بالای 18 سال 50 هزار تومان می دهد، مرحله اول طرح خود را در همایش انتخاباتی روحانیون حزب اعتمادملی اجرا کرد.

در نخستین همایش شاخه روحانیون حزب اعتمادملی که در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد به هر کدام از حاضران در این همایش، یکصد هزار تومان پرداخت شد.

البته،معلوم نیست دوبرابر شدن مبلغ پرداختی، به دلیل رشد تورم صورت گرفته یا اینکه کروبی میان هم لباسی های خود و دیگران، قایل به تبعیض است؟!
حزب اعتمادملی، این روحانیون را برای فعال سازی آنها در انتخابات مجلس هشتم در تهران گرد هم آورده بود.

حزب اعتمادملی به احتمال قوی، یک فهرست مستقل از سایر جریان های اصلاح طلب ارائه خواهد داد.

  

86/10/9
8:2 ع

گروه سیاسی امروز نیوز (EmroozNews.com): «ولادیمیر پوتین» برای جلب توجه رأی‌دهندگان، به حقه‌ای قدیمی روی آورده و قصد دارد تا با جذب زنان زیبا، جلوه‌ای جذاب به «دوما»، مجلس پایین‌تر از مجلس روسیه بدهد.

به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک» به نقل از «تایمز»، در حالی که کمتر از یک ماه به انتخابات مجلس روسیه باقی است، گزارش‌ها حاکی از این است که پوتین از نبود زنان زیبا در حزب روسیه متحد ناراضی است. این خلأ به سرعت با جذب چند بانوی جذاب از جمله چهار قهرمان ورزشی سابق این کشور که عکس‌هایی هم از آنان با بالاتنه برهنه موجود است، پر شد. یکی از این زنان، «اسوتلا زاخاروفا»، مدیر یک مدرسه آموزش رقص باله در بولشویی است.

برجسته‌ترین عضو این گروه جدید که در حال حاضر «بچه‌های پوتین» نامیده می‌شوند، برای رفتن به دوما، «اسوتلانا خروکینا» 28 ساله است که دارای 7 مدال المپیک در رشته ژیمناستیک است. این ورزشکار زن چندی پیش با نمایش عکس‌های برهنه خود در مجله «پلی بوی» جنجال بزرگی را ایجاد کرد.

«اسوتلانا ژوروفا» 35 ساله و قهرمان سابق اسکی سرعت المپیک که عکس‌هایی از او نیز در مجله مردان موجود است، مهره دیگر پوتین برای افزایش جذابیت حزب خود است. وی اعلام کرده که برای ترویج ورزش و جوانی به عرصه سیاست آمده است.

«آلینا کابیفا» 24 ساله و عضو تیم ژیمناستیک ریتمیک روسیه و «ناتالیا کارپوویچ» 35 ساله یک بوکسور که پیش از ورود به عرصه سیاست یک محافظ شخصی بوده است نیز دیگر اعضای تیم تازه وارد پوتین هستند. از هر دو این اشخاص عکس‌های برهنه‌ای در مجلات مختلف منتشر شده بود.

پوتین در مارس آینده ریاست‌جمهوری روسیه را ترک خواهد کرد، اما در پشت صحنه قدرت سیاسی این کشور همچنان فعال خواهد بود، با انتشار عکس‌هایی از خود بدون پیراهن در حال ماهیگیری در سیبری، هیجان زیادی را در بخشی از جامعه روسیه ایجاد کرده بود.

  

86/10/4
8:21 ع

گروه سیاسی امروز نیوز (EmroozNews.com):

به گزارش رجانیوز، این دیدار که به درخواست مدیران رادیو جوان، بنا بود دوشنبه سوم دیماه در بیت آیت الله مکارم شیرازی انجام شود، به دلیل اظهارات منتشر شده از سوی مدیر این رادیو و شیطنت های صورت گرفته از طریق برخی سایت های نزدیک به این جریان لغو گردید.

بنا بر این گزارش، در پی انتشار خبر دیدار آیت الله مکارم با مدیران کل صداوسیما که ایشان نسبت به برخی برنامه های این رادیو انتقاد شدید کرده و آن را در شأن جمهوری اسلامی ندانسته بودند، درخواست دیداری از سوی رادیو جوان به دفتر این مرجع تقلید رسید. هدف از این دیدار گزارش عملکرد رادیو جوان و توضیح درباره سیاستگذاریهای این رادیو اعلام شده بود که از سوی آیت الله مکارم مورد موافقت قرار گرفت.

با این حال، روز گذشته مشروح اظهارات مدیر رادیو جوان در بازدید از خبرگزاری فارس منتشر شد که وی با ادعای اینکه "برنامه‌های رادیو جوان هیچ نکته‌ای ندارند که در شأن جمهوری اسلامی نباشند"، اضافه کرد: «مثلاً در نظر بگیرید برخی از سایت‌ها تیتری برای فرمایشات حضرت آیت الله مکارم شیرازی انتخاب کرده بودند که بسیار شیطنت آمیز بود. بعد از اینکه دفتر ایشان خبر درست را روی سایت خود گذاشتند ما متوجه شدیم که ایشان بخشی از یکی از برنامه‌های ما را مد نظر داشته‌اند و این مشکل کوچک به سرعت مرتفع شد.»

این ادعا همچنین از سوی برخی سایت های همسو با رادیو جوان نیز تکمیل شده بود. این سایتها خبر انتقاد شدید آیت الله مکارم را که از سوی "مرکز خبر حوزه علمیه قم" و "خبرگزاری رسا" منتشر شده بود، به رجانیوز منتسب کرده و همانند مدیر رادیو جوان ادعا کردند دفتر آیت الله مکارم اظهارات منتشر شده به نقل از ایشان را تکذیب کرده است.

این در حالیست که یکی از مسئولان دفتر این مرجع تقلید، هرگونه تماس از سوی این رادیو را تکذیب و بر صحت خبر منتشر شده در زمینه انتقادات آیت الله مکارم از رادیو جوان تأکید کرد.

گفته می شود دلیل اصلی لغو دیدار با مدیران رادیو جوان از سوی آیت الله مکارم، همین حاشیه سازی ها و شیطنتها بوده است. ظاهراً مدیران این رادیو جوان قصد داشتند پس از دیدار به سرعت ابتکار عمل رسانه ای را در دست بگیرند و به نوعی قانع شدن آیت الله مکارم از توضیحات خود را القا کنند.

از سوی دیگر، گویا این مسئله به یک رویه جاری در صداوسیما تبدیل شده است که به محض بروز یک انتقاد برای ساکت کردن منتقد، پروژه های تبلیغاتی تعریف می شود. نتیجه این رویه هر چه که باشد یقیناً به اصلاح نمی انجامد.

همچنین شنیده شده تیم ویژه ای برای بررسی محتوای ساختارشکنانه برنامه های این رادیو تشکیل شده است. این در حالیست که مدیر رادیو جوان در بازدید از خبرگزاری فارس با دفاع مطلق از برنامه های این رادیو گفته بود: تمام گفتار مجری‌های ما در تمام برنامه‌ها مدام در حال ویرایش شدن است و متون به بخشی می‌روند و ویرایش مشخصی دارند و ما تلاش می کنیم در متون خود کمترین ایرادها را در بخش های ادبیاتی و زبانی داشته باشیم.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ