سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

88/9/30
9:14 ص

محسن رضایی ، کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری ، اطلاعیه عجیب و معناداری را بمناسبت درگذشت آیت الله منتظری منتشر نمود. به گزارش مجله خبری جمهوریت ، در اطلاعیه محسن رضایی ، با حذف قسمت مهم پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، بقیه پیام ایشان را عینا با نام خود منتشر نمود!
قسمت مهم حذف شده پیام رهبر معظم انقلاب ، اشاره به مقابله آیت الله منتظری با امام(ره) که منجر به عزل از قائم مقام رهبری میباشد.
در ادامه پیام محسن رضایی و رهبر معظم انقلاب آمده است. قسمت آبی رنگ پیام مقام معظم رهبری عینا ، تمام پیام محسن رضایی میباشد و قسمت قرمز رنگ ، قسمت مهم حذف شده پیام معظم له میباشد.

ادامه مطلب...

  

88/9/30
8:48 ص

نامه به آقای منتظری "عدم صلاحیت برای تصدی رهبری نظام جمهوری اسلامی"
(جلد 21 - صفحه 330) نامه / زمان: 6 فروردین 1368 / 18 شعبان 1409 / مکان: تهران، جماران / وضوع: عدم صلاحیت برای تصدی رهبری نظام جمهوری اسلامی / مخاطب: منتظری، حسین علی
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای منتظری
با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند.شما در نامه اخیرتان نوشته‌اید که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم می‌دانم؛ خدا را در نظر می‌گیرم و مسائلی را گوشزد می‌کنم. از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. ادامه مطلب...
  

88/9/30
8:47 ص

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت‌الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی های زیادی در این راه تحمل کردند. در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال می‌خواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت می‌کنم.
سید علی خامنه ای
29/ آذر/ 1388
  

88/9/29
11:0 ص

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسینعلی منتظری شب گذشته در منزلش دار فانی را وداع گفت. یوسف صانعی و ابراهیم امینی در منزل منتظری حضور یافته و درگذشت او را تسلیت گفتند.
حسینعلى منتظرى در سال 1301 خورشیدى (1340 هجرى قمرى -‏ ‏1922 میلادى) در شهر نجف آباد در 24 کیلومترى غرب اصفهان به دنیا آمد و در سال 1320 برای ادامه تحصیل از اصفهان عازم قم شد. وی شب گذشته در سن 87 سالگی در قم از دنیا رفت.

ادامه مطلب...

  

88/9/26
6:15 ع

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به آسیب های اختلاف بر ضرورت حفظ اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت:ما باید برکت اتحاد و رهبری را حفظ کنیم تا خدایی نکرده آسیب نبینیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در درس اخلاق خود که با حضور طلاب و جوانان برگزار شد طی سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام بر ضرورت بهره گیری جوانان از این ماه تاکید کرد و گفت: جوانان باید در این ماه با پیشه کردن تقوا به خود سازی بپردازند.

ادامه مطلب...

  

88/9/26
12:46 ع

امیر حسین ترکش دوز : 
«حکم حکومتی» یا «احکام سلطانیه» در اندیشه فقهی –سیاسی مسلمین ، بیسابقه نیست، اما پررنگ شدن آن در گفتار رسمی جمهوری اسلامی به چالشی باز می‌گردد که از میانه دهه 60 میان اکثریت اعضای شورای نگهبان با جناحی از نیروهای اجرائی و تقنینی نظام درگرفت. شورای نگهبان برخی رویکردهای تقنینی و تصمیمات حکومتی را معارض با "احکام اولیه شرعیه" می‌دانست و تخطی از احکام مزبور را تنها با توسل به «عنوان ثانوی» و به شرط بقای "ضرورت" موجه می‌شمرد. این اختلاف بعدها از حد گسترة حکومتی فراتر رفت و به تمامی میدان سیاست،‌ دامن گسترد.
این نزاع که می‌‌باید آن را در قالب «نزاع یک سنخ رویکرد سیاسی- فکری با حکومت‌داری (آن هم از نوع انقلابی آن)» صورت‌بندی کرد ،جمهوری اسلامی را شدیداً با تنگنا مواجه ساخته بود؛ از یکسو واقعیتهای اداره یک جامعه در حال جنگ پیش رو بود و از سوی دیگر دیدگاهی که شورای نگهبان آن را ابراز می‌کرد ،نمی‌توانست با واقعیتهای مزبور متناسب افتد و مهمتر از آن تحقق بخش آرمانهای انقلاب باشد. این در حالی بود که رهبری انقلاب یعنی حضرت امام (ره) عمیقاً خود را در نسبت به تحقق آرمانهای عدالت طلبانه انقلاب، متعهد می‌دانست. طرح "حکم حکومتی" قالبی بود که رهبری انقلاب برای برون رفت از نزاع «دیدگاه مزبور » با «حکومت‌داری انقلابی»( وبه عبارت دیگر چالش میان دو سنخ اجتهاد) برگزید. طرح «حکم حکومتی» در شرایطی که برخی قوانین موضوعه( یا تدبیرات حکومتی) با احکام معهود شرعی در تعارض قرار می‌گرفت با توسل به عنوان مصلحت (که دوام آن منوط به بقاء ضرورت نبود) جانب تدبیرات حکومت انقلابی را می‌گرفت . حکم حکومتی نسبت به احکام فرعیه شرعیه ،"مطلقه" یا آزاد بود، و اتفاقا" همین "اطلاق" از زمان طرح بدین سو به تفاسیری نادرست دامن زد . از این رو شاید ذکر نکاتی چند به روشن شدن معنای حکم حکومتی در بافت معنایی اندیشه امام مساعدت کند:
  

88/9/26
12:39 ع

?- باز -مانند همه موارد دیگری که رهبری حکم حکومتی داده است- بازار نظرات درباره حکم حکومتی داغ شده است. صحبت بر سر این نیست که نامه رهبری حکم حکومتی بوده است یا خیر؛ بلکه صحبت بر سر این است که آیا اصولا چنین چیزی وجود دارد یا نه؟

?- الفاظ محمول‌اند بر معانی عرفیه. این یک اصل مسلم در منطق است. در قانون مدنی ما هم این اصل در ماده ??? آمده است: «الفاظ عقود محمول‌اند بر معانی عرفیه»

?- در تفسیر قانون اساسی باید اصول منطقی را مورد نظر قرار داد. در تفسیر قوانین فرض  بر این است که قانونگذار یک فرد عاقل و منطقی است و در قانون دوگانگی وجود ندارد.

?- اصل ?? قانون اساسی: «قوای حاکم در جمهور اسلامی ایران عبارتند از: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه که زیر نظر ولایت مطلقه امر و امامت امت بر طبق اصول آینده این قانون اعمال می‌گردند. این قوا مستقل از یکدیگرند.»

?- پیش از بازنگری در قانون اساسی اصل ?? به صورت زیر بوده است:

قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران عبارتند از‏: قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه که زیر نظر ولایت امر و امامت امت، بر طبق اصول آینده این قانون اعمال می‌گرند. این قوا مستقل از یکدیگرند و ارتباط میان آنها به وسیله رییس جمهور برقرار می‌گردد.

?- پس از بازنگری در قانون اساسی در اصل ?? کلمه مطلقه به قانون اضافه شده است. تعبیر این کلمه باید به گونه ای باشد که نه تنها با سایر اصول متعارض نباشد بلکه الفاظ آن با معانی عرفیه تفسیر شوند.

?- اصل ??? قانون اساسی وظایفی را برای رهبری تعیین کرده است.

«وظایف و اختیرات رهبر:
?- تعیین سیاستها کلی نظام جمهوری اسلامی ایران پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام.
?- نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام.
?- فرمان همه‏پرسی.
?- فرماندهی کل نیروهای مسلح.
?- اعلام جنگ و صلح و بسیج نیروهای.
6 - نصب و عزل و قبول استعفای‏:
الف - فقه‏های شورای نگهبان.
ب - عالیترین مقام قوه قضاییه.
ج - رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
د - ریییس ستاد مشترک.
ه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
و - فرماندهان عالی نیروهای نظامی و انتظامی.
?- حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه.
?- حل معضلات نظام که از طرق عادی قابل حل نیست، از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام.
?- امضاء حکم ریاست جمهوری پس از انتخاب مردم صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری از جهت دارا بودن شرایطی که در این قانون میآید، باید قبل از انتخابات به تأیید شورای نگهبان و در دوره اول به تأیید رهبری برسد.
??- عزل رییس جمهور با در نظر گرفتن مصالح کشور پس از حکم دیوان عالی کشور به تخلف وی از وظایف قانونی، یا رأی مجلس شورای اسلامی به عدم کفایت وی بر اساس اصل هشتاد و نهم.
??- عفو یا تخفیف مجازات محکومیت در حدود موازین اسلامی پس از پیشنهاد رییس قوه قضاییه.
رهبر میتواند بعضی از وظایف و اختیارات خود را به شخص دیگری تفویض کند.»

?- سئوال اینجاست که وظایف آمده در این اصل من‌باب تمثیل است یا تحدید؟ به نظر می‌رسد اگر بخواهیم به اصول دیگر به خصوص اصل ?? نگاه کنیم، نمی‌توانیم با تفسیر مطلق بودن ولایت و امامت برای ولی فقیه بگوئیم که وظایف رهبری فقط شامل این اصل می‌شود و لاغیر.


  

88/9/24
4:24 ع

سؤال از جمله شبهاتی است که پس از انتخابات مدعیان تقلب، جسته و گریخته مطرح می‎کنند. لازم به ذکر است نگارنده پیش از انتخابات، به‎دلایل مختلف و نیز با تکیه بر نتایج نظرسنجی‎های معتبر چند نهاد، پیروزی محمود احمدی‎نژاد را در همان دور اول امری قطعی و محتوم می‎دانست، اما میزان کلی مشارکت و آرای ایشان را کمتر از آن‎چه امروز به‎وقوع پیوسته است پیش‎بینی می‎نمود؛ لکن اکنون براساس دلایل متقن که به بخشی از آن‎ها در ادامه اشاره خواهد شد آن‎را موضوعی قابل فهم و مورد قبول می‎داند.

1- انتظار نداشتیم

سیاسیون مدعی تقلب می‎گویند ما پیروزی احمدی‎نژاد - آن هم با چنین نتیجه‎ای - را انتظار نداشتیم و پیش‎بینی ما چیز دیگری بود. البته این‎که اصولا خود این مدعیان چقدر به‎آن‎چه می‎گویند، اعتقاد و باور دارند و چقدر از این حرف‎ها مربوط به سیاسی کاری‎های آن‎هاست مقوله دیگری است. باید گفت مگر کسی در خرداد 76 غلبه 20 میلیونی سید محمد خاتمی بر 7 میلیون رأی علی‎اکبر ناطق‎نوری را پیش‎بینی می‎کرد؟ تفاوت فقط در این‎جاست که در خرداد 76، فرد منتخب شخصی بود که حداکثر شش ماه از حضور سرزده‎اش در بین نامزدهای ریاست‎جمهوری و اتوبوس سواری‎اش به مقصد شهرها و البته عمدتا مراکز استان‎ها می‎گذشت، در حالی‎که پیروز خرداد 88، حدود 20 درصد روزهای چهار سال گذشته‎اش را در اقصی نقاط ایران‎زمین از مرکز استان تا روستای دور از مرکز گذرانده و هم‎سفره کسانی شده است که به‎فرموده رهبر انقلاب تا پیش از آن حتی یک مدیر‎کل را هم در شهر و دیار خود ندیده بودند.
ادامه مطلب...
  

88/9/24
4:22 ع

آیت الله محمد یزدی در مورد پرونده قضایی فائزه هاشمی رفسنجانی که در زمان ریاست وی بر قوه قضائیه تشکیل شده بود اعلام کرد:آقای هاشمی رفسنجانی به من گفت این پرونده را ببندید، بنده گفتم ما هر چه از دختر شما دعوت کردیم تا بیایید بررسی کنیم نیامد.
    
به گزارش ایرنا ، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر دوشنبه در دیدار مدیران گروه تبلیغ اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طی سخنانی به بررسی تحلیل حوادث پس از انتخابات و همچنین مسائل جاری کشور پرداخت و با انتقاد از شعارهای انحرافی سرداده شده توسط برخی افراد و سکوت عده ای از شخصیت ها و کاندیداهای انتخابات در قبال این شعارها گفت: من نمی دانم سران فتنه که کم کم چهره هایشان برای مردم شناخته شده است چطور حاضرند اینگونه مسائل را ببینند و چیزی نگویند.
دبیر مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن اغتشاشات پس از انتخابات و اصرار برخی افراد بر توطئه و فتنه افکنی گفت: نظام با هیچ کس شوخی ندارد و هر کس در برابر آن بایستد عقب زده می شود.
ادامه مطلب...
  

88/9/24
4:21 ع

اخیرا سایت‌های موسوم به سبز به صورت گسترده و با هدف سوء استفاده،  بار دیگر اقدام به انتشار جملاتی مجعول از امام (ره) کرده و منبع آن را نیز صحیفه نور اعلام کرده اند. دروغ مذکور به صورت گسترده به صورت ایمیلی نیز ارسال می‌شود.
 
به گزارش "الف"، در همین زمینه و به دنبال انتشار این دروغ اینترنتی در یک نشریه، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) استعلامی انجام داده و ساختگی بودن جملات مذکور را روشن کرده است:
ادامه مطلب...
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ