سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

87/3/23
8:29 ع

ا ــ برای دخترم یه لپ لپ خریده بودم … وقتی بهش دادم گفت : دمت گرم ! ای ول داری ! گفتم چی ؟ گفت هیچی بابا … گفتم کارت خیلی درسته ! گفتم بابا این نوع حرف زدن رو از کجا یادگرفتی ؟ گفت : گیر نده دیگه ! تو سی دی های کارتونم همه همینجوری حرف میزنن ! گفتم راست میگی ؟ گفت : کاسه تو بیار ماست بگیر !

? ــ توی تاکسی داشتیم میرفتیم چهار راه ازاد شهر ترافیک بود راننده هی بوق میزد ! دخترم گفت : مررررض …. ! بوق نزن عوضی اعصابمو خورد کردی ! راننده از تو اینه یه نگاهی کرد گفت : چی ؟ دخترم گفت : نخود چی … !

? ــ میخواستیم بریم مهمونی دخترم گفت : بابا این شلوارت چقده ضایعس ! گفتم : ضایع ؟ گفت : اره تریپت تخمی شده ! کلاس نداره ! گفتم یه بار دیگه اینجوری حرف بزنی تو دهنت میزنم ها ! گفت : بیشین بینیم باااا حال نداری !!

? ــ رفتیم بیرون پیتزا بخوریم یارو پیتزا اورد گفت بفرمایید … دخترم گفت : قربونت ! دستت طلا !! بعدش رفتیم شهربازی توی قسمت نمایش یه اقایی اومد پشت میکروفن و شروع کرد به خوندن ! دخترم جیغ کشید : ای والله … ناز نفست … بلبلم توی قفست ! گفتم باباجون تو که بلبل نداری اخه ؟ گفت : حالا اااااااااااااا ….!

? ــ تازه حالا دختر من خوبه … این پسر باجناقمون که به بابا مامانش فحش ناموسی میده ! یه فحشایی به مادرش میده که منه ادم بزرگ شرشر عرق میریزم ! تازه ………… ولش کن دیگه روم نمیشه بگم !!

……………………………………………………………………………………………………………

پایین نوشت (?) ا ین سی دی های کارتون که مخفی دوبله میشه اصلا ادبیات گفتاریش به درد بچه ها نمیخوره ! گفتار با نمک برای بچه ها با بزرگتر ها فرق میکنه ! من نمیدونم این دوبلور ها خودشون بچه ندارن ؟

پایین نوشت (?) بچه ها عین طوطی میمونن … نمیفهمن کدوم کلام خوبه کدوم بد ! تو رو حضرت عباس تو تاکسی … سینما یا هر جای دیگه ای اگه دیدید یه بچه ای نزدیکتونه مراقب حرف زدنتون باشید …. ای ول !

پایین نوشت (?) اگه یه وخ خدایی نکرده فیلم منکرا تی یا ا بگوشتی گرفتین که ببینین … بذارین برا وقتی که بچه هاتون خواب باشن … والا اونا هم چیزای منکرا تی ویا ا بگوشتی یاد میگیرن … ها والله

از وبلاگ: http://shatot2.wordpress.com/2008/06/12/na/


  

87/3/23
9:28 ص

در پی انتقادات برخی علما و روحانیون، رئیس‌جمهور با ابراز تعجب از اینکه به گفته وی برخی مدعی‌اند احمدی‌نژاد گرانی‌ها را محصول مدیریت امام زمان(عج) می‌داند، تاکید کرد: ‏برخی گرانی‌ها، اتفاقاً محصول مدیریت پنهان و ائتلاف مافیایی در بازار با برخی سیاستمدارانی است که رأی مردم را فصل‌الخطاب نمی‌دانند.

 
به گزارش خبرنگار «تابناک»، دکتر احمدی‌نژاد همچنین رئیس دستگاه قضایی را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: متأسفانه آنان که مسئول ‏رسیدگی و اجرای عدالت اند نیز اصل وجود مفسدین اقتصادی را منکر می شوند و گویا پیام هشت ماده‌ای رهبری را ‏هم شعاری و عوام فریبی می‌دانند!

بنا بر این گزارش، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور در جدیدترین یادداشت وبلاگ شخصی خود (ahmadinejad.ir) که سحرگاه امروز (4:20 دقیقه) بر روی خروجی وبلاگ خود منتشر کرده، نوشت: در عصر امام خمینی (ره)، لیاقت آن را یافتیم که به چشم خود، دو فرهنگ سیاسی متفاوت را به موازات یکدیگر، تجربه و ‏مقایسه کنیم. در یک سو، «سیاستمدارانی» بوده و خواهند بود که تنها بر مدار سیاست و قدرت و چرتکه‌اندازی‌های عادی و ‏مادی، تحلیل می کنند و تصمیم می‌گیرند.
 

 احمدی‌نژاد همچنین رئیس دستگاه قضایی را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: متأسفانه آنان که مسئول ‏رسیدگی و اجرای عدالت اند نیز اصل وجود مفسدین اقتصادی را منکر می‌شوند

وی با جدا دانستن خط «سیاستمداری» و «حقیقت‌مداری» با اشاره به گروه اول نوشت: اینان، همان سیاستمداران و قدرتمدارانی هستند که اگر مذهبی هم باشند، جهانبینی مذهبی ندارند و تنها از ادبیات ‏مذهبی، استفاده می کنند، و الا اگر همچون خمینی کبیر، توحید افعالی را پذیرفته بودند، ولایت تکوینی حضرت ولی ‏عصر (عج) به اذن خدا را مورد تمسخر، قرار نمی‌دادند و هاله‌های نور را نه فقط در گوشه‌ای از عالم انکار نمی‌کردند، ‏بلکه عالم را سراسر غرق در نور عنایت و تدبیر خداوند می‌دیدند.

وی افزود: وقتی به چشم دیدیم که «پیشرفت‌های عظیم علمی و اقتصادی» دهه سوم انقلاب، چگونه نتیجه عملی تحریم‌ها و ‏محاصره اقتصادی دهه اول و دوم است، در حالی که نتیجه عادی و طبیعی تحریم‌ها باید به ضعیف شدن ما منجر می‌شد، ‏ولی برعکس صد بار قویترمان کرده است، چگونه می‌توانیم هاله‌ها و امواج نور الهی را نبینیم؟! اگر شن‌های طبس ‏مامور خدا بودند و اگر صاحب اصلی انقلاب دلواپس این انقلاب است، پس چگونه است که کسانی از دعوی مدیریت ‏الهی عالم، تعجب کرده و آن را مورد تمسخر قرار می دهند؟!‏

وقتی محاصره نظامی و حضور اشغالگران در شرق و غرب و شمال و جنوب که طبق محاسبات مادی، باید به ترس و ‏ضعف و تسلیم یا حتی فروپاشی جمهوری اسلامی می انجامید، پس از 5 سال، کاملاً نتیجه عکس داده و جمهوری ‏اسلامی، قدرت اول منطقه و یکی از چند قدرت تأثیرگذار در سطح جهان شده است، آیا این چیزی جز مدیریت الهی ‏است؟ و آیا مصداق بارز عنایت حجت خدا که متولی همه امور از طرف خدا و واسطه فیض و هدایت اوست، نیست؟
‏آیا این همان دست غیبی و ولایت باطنی حضرت صاحب الامر (عج) نیست؟
 
رئیس‌جمهور با اشاره به انتقادات انجام‌شده از وی نوشت: «اگر عده‌ای فریبکارانه تلاش می‌کنند این حقیقت را به طرز فکر باطل حجتیه نسبت دهند، تحریف بی‌ثمری است. ‏تفکر حجتیه‌ای، از مفهوم «مهدویت و انتظار»، فرهنگ تسلیم و سازش و تفکیک دین از سیاست را نتیجه می گرفت و ‏به «نفی تکلیف» می‌رسید.
 
برای من جالب و در عین حال مایه تأسف بود که چگونه یادآوری همین عقاید واضح شیعی و دیدگاه صریح امام (ره) با ‏وسعتی عجیب و تحریف‌هایی ناجوانمردانه از چپ و راست مورد حمله قرار گرفت!

نوشتند که احمدی‌نژاد در هیأت ‏دولت موقع نهار، یک ظرف غذا هم برای حضرت روی میز می‌چیند! احمدی‌نژاد در دوره شهرداری، مسیر حرکت ‏کاروان حضرت از مکه به تهران را پیشاپیش آسفالت کرده است! احمدی‌نژاد مدعی ارتباط با حضرت شده و گران ‏شدن برنج را، محصول مدیریت حضرت و تصمیم ایشان دانسته است! و این در حالی بود که من چند بار گفته‌ام که ‏برخی گرانی‌ها، و نه همه آنها، اتفاقاً محصول مدیریت پنهان و ائتلاف مافیایی در بازار با برخی سیاستمداران از همان نوعی ‏که گفتم و کار کسانی است که پس از سه سال، هنوز هم رأی مردم را فصل الخطاب ندانسته و به اراده مردم در ‏انتخابات ریاست جمهوری نهم، تسلیم نشده اند و از مردم و دولت، یکجا انتقام می‌گیرند.»
*************
متن کامل یادداشت محمود احمدی نژاد:

نوشته شده توسط محمود احمدی نژاد در ساعت 04:19

بسمه تعالی

در عصر امام خمینی، لیاقت آن را یافتیم که به چشم خود، دو فرهنگ سیاسی متفاوت را به موازات یکدیگر، تجربه و ‏مقایسه کنیم. در یکسو، "سیاستمداران"  بوده و خواهند بود که تنها بر مدار سیاست و قدرت و چرتکه اندازیهای عادی و ‏مادی، تحلیل می کنند و تصمیم می گیرند. آنان هیچ وقت و هیچ کجا، دست خدا و مدیریت الهی را نمی بینند و هرگز، ‏حتی هاله ای از  نور عنایت خدا را که در عصر خمینی عزیز بر این ملت باریدن گرفت، مشاهده نمی کنند. اصطلاحا  ‏مذهبی اند اما نه اهداف و نه طرز محاسبات سیاسیشان، با اهداف  و با طرز محاسبات مادیون عالم، تفاوتی ندارد. منکر ‏تدبیر الهی و دست غیب خدا در عرصه انقلابند و درست مثل ماتریالیستهای عالم، حضور خدا و حجت خدا را در ‏تحولات عالم و سیر تاریخ بشر انکار می کنند و ای کاش فقط انکار می کردند، به سخره می گیرند و نیشخند می زنند.‏ ادامه مطلب...

  

87/3/22
5:46 ع

شهید کاظمی

 شب شهادتش نشسته بودیم دور هم و حرف می زدیم. حالا که فکر می کنم، می بینم چه لحظات شیرینی بود.

وقتی رسید خانه، یک سی دی با خودش آورده بود. گفت محمد، این سی دی را بگذار ببینیم چیست ! به قول خودش " مشق" هایش را هم پهن کرده بود روی زمین . سی دی یک گزارش ویدیویی بود از عملیات ثامن الائمه . بابا می گفت من خودم تا حالا این فیلم را ندیده ام . هر کس را که در فیلم نشان می داد، می گفت خصوصیاتش این بوده و چه طوری شهید شده است . بیشترشان شهید شده بودند. در فیلم نشان می داد که بابا داشت نیروهایش را توجیه عملیاتی می کرد و فقط یک زیر پیراهنی تنش بود. ریش هایش هم خیلی بلند و به هم ریخته شده بود. حتماً وقت نکرده بود به خودش برسد. اما آن ها که می گفت شهید شده اند، اغلب خیلی تمیز و مرتب و شیک بودند . سعید به شوخی به بابا گفت:« ببین، این جور آدم ها شهید می شوند! تو می خواهی با این قیافه به هم ریخته و نامرتب ات شهید هم بشوی؟!» . بابا به این حرف سعیدخیلی خندید . البته احساس کردم یاد شهادت هم کرده و دلش گرفته و می خواهد با خندیدن هایش ما متوجه نشویم. فیلم که تمام شد، بابا گفت 25 سال از وقتی که این فیلم را گرفته اند می گذرد. ما برای چه مانده ایم و ... یک خرده از این چیزها گفت. شب هم سعید را برد پیش خودش خواباند. صبح که می خواست برود، من دیگر ندیدمش. اما سعید که صبح زود بیدار شده بود که برود امتحان بدهد، بابا را دیده بود و به او گفته بود:«مواظب خودت باش!» پیش نیامده بود سعید چنین حرفی به بابا بزند. همیشه وقتی چیزی به بابا می گفتیم، به همان شکل نظامی جواب می داد:«چشم قربان!». آن روز صبح هم به سعید یک « چشم قربان » محکم گفته بود و رفته بود.

منبع: http://www.hajahmad.blogfa.com/


  

87/3/19
10:31 ع

و سلام نام خداست

اول بگم که می دونم با نوشتن این
پست مطمئنا به خیلی چیزا متهم میشم و خیلی از کامنت ها رو هم باید پاک کنم ،اما چون
باید بنویسم ؛می نویسم.

اون روز تا ساعت 8 شب اداره طول کشیده
بود.خیلی خسته بودم.توی راه تا به ماشین برسم ،دور وبرم رو نگاه می کردم .مردم طبق
معمول داشتن می خریدن.اونطرفتر داخل پارک هم مردمانی دیگر مشغول چیدن بساط عشق و
دروی عاطفه بودن .توی یکی از خونه ها هم بچه شیعه های ایرونی بلند بلند!!!شادی
هاشونو تقسیم میکردن.

عجب؛مردم همه خوشحال !عاشق!شاد و
مسرورن!

توی همین فکر و خیال بودم که گوشی روی کمرم
شروع به ویبره کرد. از دوستان و سربازان گمنام امام زمان و منبع صحت و سقم اخبار
رسیده و نرسیده ما بود.گفتم چه خبر؟گفت :هیچ؛سلامتی،کوچولوها مشغول لی لی
بازی؛جوونا مشغول دختر ...ببخشید همون لی لی بازی و بزرگتر ها هم ....بماند.کارش رو
گفت و قطع کرد .داشتم گوشی رو می ذاشتم سر جاش که یه صدایی از پشت سرم اومد که حاج
آقا یه لحظه!!!
اللهم عجل لولیک الفرج

برگشتم؛به پشت سرم نگاه کردم ،یه خانم حدود سی و پنج
سال که چادر گرفتن رو بلد نبود و روزگار تازه تازه داشت نقاشی رو روی صورتش شروع می
کرد.گفتم بفرمایین خواهرم؟
یه نگاهی به دور و برش انداخت و گفت:میشه بریم یه جای
خلوت تر ! با تعجب گفتم :شرمنده ام من یه خورده امروز سرم شلوغه هنوز باید برم اون
محل کارم کلی خبر رو....حرفم رو قطع کرد.انگار که بین حرفام فکر کرده و تصمیمش رو
گرفته . صداش رو صاف کرد و گفت :حاج آقا !من نه ماه میشه از همسرم جدا شدم یک سالی
هم هست که با شوهرم متارکه کردم .اهل فلان شهرم .پدر و برادرم بعد از طلاق نمی ذارن
از خونه جم بخورم ؛الان اومدیم اینجا به بهانه زیارت زدم بیرون و اومدم تا اگه بشه
...اگه ....و دیگه ادامه نداد.
گفتم :کمکی از دست من بر می آد؟ بهم یه نگاه عاقل
اندر سفیهی کرد و سرش رو به طرفین تکون داد!بهش گفتم :متاسفم من شما رو خوب نمی
شناسم ....منتظر نموند حرفم تموم بشه ..کوله بار غمش رو برداشت و ....رفت.
در
همون حال که داشتم به دور شدن اون خانم از خودم نگاه می کردم توی ذهنم به یاد
ماجرای مسجد پیامبر صلی الله علیه و آله در مدینه افتادم که زنی بعد ازنماز از حضرت
در خواست شوهر می کنه و حضرت همونجا از بین نماز گزار ها برای او شوهر پیدا
میکنه!

حالا نه در مورد این یک موضوع خاص ولی الحق و
الانصاف به این دو سوال جواب بدین:

ابتدا ما و جامعه ما چقدر با مدینه فاضله ای
که پیامبر به اون می گفت مدینه النبی فاصله داره؟

و در ادامه به نظر شما راهکار
چیه؟
پ.ن:اون سلام این دفعه برگرفته از کامنتها ی زیبای
وب نویس عزیز هماست.

همین

یا حق
http://zimegrat.blogfa.com/post-55.aspxl
منبع: ?

  

87/3/10
2:11 ع

تا ساعت شش صبح در خانه کار می‌کردم. آقای [عبدالله] جاسبی آمد. در مورد فشارهای روز افزور بر دانشگاه آزاد[اسلامی] و اینکه [آقای محمد احمدی‌نژاد رئیس جمهور محترم ایران اسلامی] تهدید کرده که اگر شهریه‌ها را پایین نیاورد فرزندان آقای جاسبی را مجبور به تحصیل در دانشگاه آزاد خواهد کرد، گلایه داشت. بخصوص این تهدید آخری را نمونه بارز کودک‌آزاری می‌دانست و می‌گفت یکی از فرزندانش گفته خودکشی خواهد کرد. مقداری دلجویی کردم، رفت.

نیم ساعتی خوابیدم. ساعت هشت صبح با نعره‌های [آقای حسین] موسویان از خواب بیدار شدم. آمده بودند که بگیرندش [و ببرندش و چوب توی آستینش کنند] که فرار کرده بود و خودش را به خانه ما رسانده بود و آنجا بست نشسته بود. مامورها را یک وردی خواندم، رفتند. به او تهمت [جاسوسی] زده‌اند، در حالیکه عرضه این کارها را ندارد. سپردم یک اتاق موقتی به حسین بدهند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.

عفت[خانم والده محترمه بچه‌ها و زوجه خودمان] با دوستانش رفت روضه. خوشبختانه بعد از بیست و هفت سال، از صرافت عربی خواندن افتاد و دست از سر [کچل] ما برداشت. از سال 61 تا 85 در صرف میر مانده بود.

سر صبحانه، سبزوار [رضایی میرقائد یا همان محسن رضاییِ خودمان] آمد. خیلی از دست دولت شاکی بود و از حرصش تمام صبحانه من را خورد. چنان [دو لپی] می‌خورد که بجز یک لقمه نان و پنیر چیزی به من نرسید. درخواست برخورد جدی‌تر با تیم [جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد] را داشت و می‌گفت که آخرش مجبور خواهد شد با یک آر‌پی‌جی 7 به پاستور برود.

آقای حسن روحانی آمد. بعد رفت.

ظهر گفتم کباب از بیرون بیاورند. خبر رسید که چند تا بچه به در خانه سنگ می‌زنند. باید بچه‌های [سرکار خانم] فاطمه رجبی باشند. یاد بچه‌گی‌های مهدی افتادم که می‌رفت شیشه‌های خانه مهندس بازرگان را با سنگ می‌شکست. خدا [مهدی هاشمی آقازاده‌مان را ]حفظش کند.

بعد از ظهر را به مطالعه [ گنج العرش] گذراندم. عفت آمد. یکی از خانم‌ها در آنجا برای پسرش تقاضای کار کرده بود و عفت توصیه‌اش را کرد. گفتم [آن خانم؟ یا پسرش؟]خودش را به مرکز تحقیقات [استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام] معرفی کند. تشکر کرد.

شب محمد [خاتمی] آمد. چندتا جوک که [محمد علی] ابطحی برایش خوانده بود را گفت. خیلی خندیدیم. معتقد بود که یکی از بزرگترین فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی دوره اصلاحات، راه اندازی سرویس [اس] ام اس بوده است.

منبع: آی طنز


  

87/3/10
2:1 ع

فیلم سینمایی "سنتوری" که اکران آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع اعلام شده بود، سرانجام با اعمال اصلاحات مسئولان از سوی کارگردان مجوز اکران گرفت.

تهیه کننده فیلم سنتوری با اعلام این خبر به خبرنگار ما افزود: «سرانجام با تغییرات مختصری در فیلمنامه و فیلمبرداری برخی از صحنه های مشکل دار، فیلم سنتوری از وزارت ارشاد مجوز اکران گرفت و از هفته آینده در تمام سینماهای ایران به روی پرده خواهد رفت.»

فیلم سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی و با بازی گلشیفته فراهانی و بهرام رادان پیش از این از وزارت ارشاد مجوز ساخت گرفته بود که پس از ساخت و اکران آن در جشنواره فیلم فجر، وزارت ارشاد مجوز آن را پس گرفت. بنابراین گزارش، سرانجام پس از کسب تکلیف نهایی سازندگان این فیلم، با اعمال نظر مستقیم صفارهرندی وزیر ارشاد، موارد مشکل دار در این فیلم مشخص شد و فیلمنامه اصلاح شده توسط فیلمنامه نویسان وزارت ارشاد (به سرپرستی جواد شمقدری) در اختیار داریوش مهرجویی قرار گرفت.

بر اساس این فیلمنامه اصلاح شده، علی سنتوری که یک نوازنده و آهنگساز معتاد است، پس از ورود به خانه پدری که در هنگام برپایی روضه مادرش می باشد، تحت تاثیر مواعظ روضه خوان قرار می گیرد و به جای جار و جنجال و طلب پول، در پای منبر ایشان می نشیند. او که به شدت تحت تاثیر سخنان واعظ قرار گرفته، سعی می کند که زندگی خود را اصلاح کند.

علی سنتوری سپس به خانه خود رفته و تمام لوازم لهو و لعب (سازهای) خود را می شکند و به این ترتیب جواز ورود به خانه مادری را می یابد. او سپس با شرکت مداوم در جلسات روضه موفق به ترک اعتیاد شده و پس از اندکی با یکی از دختران محجبه که بطور مداوم در روضه شرکت می کند (طاهره سادات خانم صبیه حاج مرتضی سیمانی)، ازدواج می کند.

او سپس در حجره پدرش حاج آقا بلورچی مشغول به کار می شود و پس از کسب شرایط لازم به عضویت حزب موتله اسلامی درآمده و سرانجام به توصیه یکی از اعضای بلندپایه این حزب به هنر والا و فاخر نوحه خوانی رو می آورد و در این راه به موفقیت های شایانی می رسد.

بنابراین گزارش، داریوش مهرجویی برای نسخه اصلاح شده "سنتوری" از بازی کسانی چون صادق آهنگران، حبیب الله عسکراولادی مسلمان، محسن قرائتی و فاطمه رجبی (در نقش مادر علی) استفاده کرده است. همچنین به جای نسخه ای از روزنامه شرق، حاجی بلورچی نسخه ای از روزنامه کیهان را در سکانس مربوطه در دست می گیرد.

هنوز برای این فیلم ارشاد شده نامی در نظر گرفته نشده است ولی تغییر نام آن قطعی بوده و احتمالا از میان نام های "نوحه خوان"، "مداح"، "عاقبت سوء موسیقی" و "طوفان شن 2" یکی برای جایگزینی با نام سنتوری انتخاب می شود.

همچنین به احتمال قوی از صدای مداح و ژیمناستیک کار معروف، عبدالرضا هلالی به جای صدای محسن چاووشی استفاده شده و رادان بر روی صدای وی لب خواهد زد.

منبع: آی طنز


  

87/3/10
2:0 ع

سرویس خارجی کیهان با انتشار یک مطلب طنز به نقل از آسوشیتد نیوز! نوشت: اجداد اوباما ایرانی و اهل بوشهر بوده اند.

این روزنامه حرفه‌ای در این مطلب آورده است:

منابع موثق خبری می گویند، هیچ می دانید که سناتور «باراک اوباما»ی آمریکایی که شاید «بختش بزند» و رئیس جمهور هم شود، ایرانی الاصل «از آب» درآمده است.

در واقع، آن طور که «ایتارتاس» گزارش می کند، گزارش «آسوشیتدنیوز» به ما می گوید که شخصی به اسم دکتر «اندی واسهول» از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه معتبر «ام.آی.تی» آمریکا، اعلام کرده که طبق تحقیقاتش، «باراک حسین اوباما» اصلا اهل جنوب ایران و شیعه است!

به عبارت دیگر، اصل و نسبش همان خانواده معروف «اوباما»ی «بوشهر» است که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل سر از آمریکا درآورده است! به این ترتیب که، جد بزرگش در واقع «میرحسن خان اوبامایی» که از میرآب های معروف «بوشهر» بوده (و به همین خاطر هم اسمش «اوباما» یا «آب با ما» بوده)، بعد از یک نزاع خونین با سقاباشی «ناصرالدین شاه قاجار» از این شهر فرار کرده و به مرز عثمانی می رود و بعدش، در «حلبچه» به عنوان تاجر زردچوبه و سپس به عنوان تاجر زعفران فعالیت کرده و رفته «حلب» (در سوریه فعلی)! ظاهرا، «میرحسن خان» همانجا هم فوت می کند و پسرش، «علی اصغر اوباما» به خاطر ضدیت اهالی عثمانی با شیعیان ایرانی، راه «طرابلس» را پیش می گیرد و آنجا به تجارت تنباکو مشغول می شود! اما، بعد از اینکه قلیان چاق کردن در آنجا ممنوع می شود، این خانواده هم «تکه پاره» شده و هر «تکه اش» به جایی مهاجرت کرده است!

می گویند، حالا این وسط پدربزرگ «حسین» کمی قبل از جنگ جهانی دوم می آید و به همراه خانواده اش به جنوب غربی آفریقا مهاجرت و برای امرار معاش هم از پشم شتر پارچه درست می کند طوری که، بعد از جنگ «برک» (همان «باراک» )ایرانی کلی محبوبیت پیدا می کند و شهرتش به آمریکا و به گوش معاون شهردار «واشنگتن» می رسد، که او را به «لس آنجلس» دعوت می کند! خلاصه، این جوری می شود که جناب پدربزرگ در تگزاس مستقر می شود و به تولید و تجارت «برک» می پردازد، اما چون واردات شتر و پشمش به آمریکا ممنوع می شود، او هم ورشکسته می شود!

گزارش ها باز هم می گویند، پدر «باراک» که اسمش «حسین اوباما» بوده، بعد از مدرسه و دانشگاه تابعیت ایرانی- آمریکایی می گیرد و بعدش هم با یک دختر مسیحی ازدواج می کند و به اصرار همسر و خانواده همسرش دینش می شود «اسلامی- مسیحی»! و چون نمی تواند اسم ایرانی روی پسرش بگذارد، پس اسمش را می گذارد «باراک» (همان «برک») و اسم خودش را در اسم بچه می گنجاند (باراک حسین اوباما). حالا، می گویند افشای این موضوع می تواند کلی دردسر برای آینده سیاسی جناب «اوباما»ی آمریکایی درست کند!

بهرحال، تا حالا که خود «اوباما» که خودش را کشته تا حمایت صهیونیست ها را جلب کند، در این مورد اظهارنظری نکرده است.
¤ سرویس خارجی کیهان

به نظر می‌رسد «برادران» کیهان منبع اصلی این کشف بزرگ تاریخی! را ندیده بودند، و الا دست به بازنشر آن نمی‌زدند.


  

87/3/7
1:3 ع

گفت و گویی واقعی

 روی فرکانس اضطراری کشتیرانی

گفتگویی که واقعا روی فرکانس اضطراری کشتیرانی، روی کانال  سواحل (Finisterra (Galicia میان اسپانیایی ها و آمرییکایی ها در 22 اکتبر 1997 ضبط شده است .

اسپانیایی ها (با سر و صدای متن ) : A-853 با شما صحبت می کند. لطفا 15 درجه به جنوب بچرخید تا از تصادف اجتناب کنید. شما دارید مستقیما به طرف ما می آیید .
فاصله 20 گره دریایی .
آمرییکایی ها (با سر و صدای متن ) :ما به شما پیشنهاد می کنیم 15 درجه به شمال بچرخید تا با ما تصادف نکنید .

اسپانیایی ها : منفی. تکرار می کنیم 15 درجه به جنوب بچرخید تا تصادف نکنید .

آمرییکایی ها (یک صدای دیگر): کاپیتان یک کشتی ایالات متحده آمریکا با شما صحبت می کند. به شما اخطار می کنیم15 درجه بشمال بچرخید تا تصادف نشود .

اسپانیایی ها: این پیشنهاد نه عملی است و نه مقرون به صرفه. به شما پیشنهاد می کنیم 15 درجه به جنوب بچرخید تا با ما تصادف نکنید .

آمریکایی ها (با صدای عصبانی): کاپیتان ریچارد جیمس هاوارد، فرمانده ی ناو هواپیمابر یو اس اس لینکلن با شما صحبت می کند .
1 رزم ناو، 2 ناو منهدم کننده، 1 ناوشکن، 3 زیردریایی و تعداد زیادی
کشتی
های پشتیبانی ما را اسکورت می کنند. به شما پیشنهاد نمی کنم، به شما دستور می دهم راهتان را 15 درجه به شمال عوض کنید. در غیر اینصورت مجبور هستیم اقدامات لازمی برای تضمین امنیت این ناو اتخاذ کنیم . لطفا بلافاصله اطاعت کنید و از سر راه ما کنار روید !!!

اسپانیایی ها :
خو آن مانوئل سالاس آلکانتارا با شما صحبت می کند. ما دو نفر هستیم و یک سگ، ? وعده غذا، ? قوطی آبجو و یک قناری که فعلا خوابیده ما را اسکورت می کنند . پشتیبانی ما ایستگاه رادیویی زنجیره ی دیال ده لا کورونیا و کانال اضطراری دریایی است. ما به هیچ طرفی نمی رویم زیرا ما روی زمین قرار داریم و در ساختمان فانوس دریایی A-853 Finisterra روی سواحل سنگی گالیسیا هستیم و هیچ تصوری هم نداریم که این چراغ دریایی در کدام سلسله مراتب از چراغ های دریایی اسپانیا قرار دارد .
شما می توانید هر اقدامی که به صلاحتان باشد را اتخاذ کنید و هر غلطی که می خواهید بکنید تا
امنیت کشتی کثافتتان را که بزودی روی صخره ها متلاشی می شود تضمین کنید . بنابراین بازهم اصرار می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم عاقلانه ترین کار را بکنید و راه خودتان را 15 درجه ی جنوبی تغییر دهید تا از تصادف اجتناب کنید.

آمریکایی ها:
آها. باشه. گرفتیم. ممنون .

  

87/3/3
3:56 ع

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پی صدور رأی دادگاه انگلیس مبنی بر خروج نام سازمان منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی، جمع کثیری از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان و الامقامِ ترور و خشونت که به دست این جنایت‌پیشگان سرسپرده‌ آمریکا به شهادت رسیده و یا مجروح و معلول گشته‌اند، در مقابل سفارت انگلیس تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند.
تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و با سردادن شعار هایی همچون "مرگ بر انگلیس، مرگ بر تروریست"منافقین را محاکمه کنید""مرگ بر آمریکا" خواستار محاکمه منافقین در دادگاههای بین المللی شدند.
نماینده این تجمع کنندگان طی سخنانی با بیان اینکه منافقین در تمامی عملیات‌های تروریستی که در ایران رخ می‌دهد دست دارند گفت: تجمع امروز ما در اعتراض به دولت انگلیس است تا منافقین را در دادگاههای بین المللی محاکمه و انها را به سزای اعمالشان برساند.
وی افزود:ما از دولت و وزارت خارجه می خوهیم تا در روابط سیاسی و اقتصادی خود با کشور انگلیس تجدیدنظر کند.
تجمع کنندگان با صدور قطعنامه‌ای به تجمع اعتراض آمیز خود پایان دادند؛
متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:

1- ما خانواده‌های شهدای هفتم تیر و دیگر قربانیان فجایع تروریستی سازمان منافقین، بار دیگر مراتب انزجار خود را از سازمان تروریستی منافقین و حامیان آن اعلام کرده و از مسئولان قضایی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، پیگیری جنایات بی‌شمار سرکردگان و اعضای فریب خورده این گروهک که دستان شیطانی آنان به خون‌ ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان آلوده است را خواستار هستیم.
2. ما بازماندگان قربانیان جنایات ضد بشری سازمان منافقین، رأی کمیسیون استینافی دادگاه انگلیس، مبنی بر خروج نام سازمان منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی را به دلیل حاضر نبودن شاکیان حقیقی و بازماندگان زیان دیده از اقدامات تروریستی این سازمان را سیاسی تلقی کرده و ابطال رأی صادر شده از سوی کمیسیون استیناف را در مراجع عالی قضایی انگلیس خواستار هستیم.
3-به دلیل آشنا نبودن مراجع قضایی رسیدگی کننده در انگلیس از ماهیت تروریستی سازمان منافقین و کتمان حقایق از سوی آنان، حضور وکلای قانونی خانواده‌های شهدای بمب‌گذاری هفتم تیر سال 1360 و سایر عزیزانی که به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده‌اند را در محاکم قضایی انگلیس خواستار هستیم.
4- ما خانواده‌‌های قربانیان اقدامات ضد بشری فرقه تروریستی منافقین، حضور و فعالیت این گروهک غیر قانونی را در کشورهای اروپایی و بویژه انگلیس زنگ خطری برای سلامت و امنیت این کشورها می‌دانیم.
5- شواهد قانونی و تاریخی حاکی است مسئولان و اعضای سر سپرده این سازمان جهنمی، برای رسیدن به امیال شیطانی و ضد بشری و ضد دموکراتیک خود، علیه کشورهای دیگر نیز وارد شده و امنیت مردم آنان را به مخاطره انداخته‌اند. و گواه این ادعا همکاری مسئولان و اعضای فریب خورده سازمان منافقین با رژیم بعثی صدام در سال‌های حکمفرمایی دیکتاتوری در این کشور است.
6-ما از فعالان حقوق بشر و نهادهای مدنی در کشور انگلیس به عنوان طرفداران آزادی و ارزشهای انسانیت می‌خواهیم این اقدام قضایی کشور انگلیسی را محکوم نمایند و خروج اعضای منافقین را از کشور خود خواستار شوند.
7- ما خانواده‌های شهدای هفتم تیر و دیگر قربانیان فجایع تروریستی سازمان منافقین، از مسئولان قوه قضاییه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم، با جدیت و قاطعیت، جنایات بی‌شمار فرقه تروریستی منافقین را تا احقاق حقوق قانونی بازماندگان و زیان‌دیدگان فجایع ضد بشری منافقین دنبال نمایند.
8- در صورتی که به هر دلیل امکان محاکمه مجرومین و اعضای این سازمان تروریستی در داخل کشور وجود نداشته باشد، رسیدگی به جرایم ارتکابی و تروریستی آنان را در محکمه‌ای آزاد و صالح در یک کشور اروپایی خواستار هستیم.
در پایان این مراسم نامه‌هایی از طرف قربانیان حوادث تروریستی که منافقین در آنها دست داشته اند به سفارت انگلیس داده شد.


  

87/3/1
6:16 ع

فردا نیوز: در جربان یک کنفرانس خبری مک کین اشتباها از احمدی نژاد به عنوان رهبر ایران نام برد و گفت که او [احمدی نژاد] سال آینده مجددا در انتخابات رهبری شرکت خواهد کرد!

به گزارش سرویس بین الملل «فردا»، مک کین همچنین اشتباها ادعا کرد احمدی نژاد در سفری که به سازمان ملل داشته تهدید به نابودی اسراییل کرده است.

بنابراین گزارش این حادثه اخیرا و در پاسخ به سوالات پی در پی جو کلین خبرنگار تایم رخ داد.

متن کامل گفتگوی مک کین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با خبرنگار تایم بدین شرح است:

کلین: من کمی تحقیق کردم و … ام…

مک کین: من هم تحقیق کرده ام (خنده)

کلین: من همین طور…همین طور با ستاد اوباما چک کردم و او هیچوقت نگفته…هیچ وقت مشخصا اسم احمدی نژاد رو نیاورده. او گفته که با رهبران ایران مذاکره می کنه ولی همون طور که می دونید در ایران، آیت الله …

مک کین: (خنده) خب احمدی نژاد رهبره دیگه.

کلین: ولی اگر…

مک کین: شاید هم من دارم اشتباه می کنم…

کلین: فکر کنم دارین اشتباه می کنین چون…

مک کین: شاید. ولی فکر نکنم.

کلین: ببینین…طبق گفته دیپلماتها، رهبر معظم [آیت الله] علی خامنه ای در راس سیاست خارجی است وهمین طور برنامه ی هسته ای. ولی شما هرگز اسم او را نمی آورید.می دونین…ام … چرا شما همه اش از احمدی نژاد حرف می زنین در حالی که او در بعضی حوزه ها قدرتی نداره؟

مک کین: اوه…من فکر …دوباره باید بگم محترمانه با شما مخالفم. وقتی که این شخص می آد سازمان ملل و سیاست کشورش رو درباره ی نابودی دولت اسراییل اعلام می کنه و از لفظ پاک کردن از نقشه استفاده می کنه…اون وقت من می فهمم که او داره از طرف دولت ایران حرف می زنه و سیاست خارجی رو اعلام می کنه و اینکه او انتخاب شده و برای انتخابات مجدد برای رهبری کشور در سال آینده تلاش خواهد کرد.

منظورم اینه که واقعیت اینه که او [احمدی نژاد] رهبر اعلام شده ی ایرانه و تو ممکنه با نظر من مخالف باشی ولی این...ام..خب حق داری که با من مخالفت کنی ولی فکر کنم حتی اگه از یک امریکایی معمولی هم می پرسیدی می تونست بهت جواب بده.
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ