سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/10/26
10:46 ص

در حال حاضر بعد از شکست طرح صلح پیشنهاد شده توسط عربستان سعودی و کاهش نفوذ ریاض، فقط دو بازیگر در صحنه باقی مانده اند، دو دشمن دیرینه یعنی ایران و مصر.
به گزارش«فردا» خبرگزاری ریانووستی، در مقاله ای به قلم خالد ابو طعامه" خبرنگار "اورشلیم پست" ایران را متهم کرده که به درگیری ها در غزه دامن می زند.
این مقاله بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که این روزها واکنش های گسترده ای در سراسرجهان بر انگیخته است ضمن اتهام عجیب، مدعی شده: در حالیکه مصر با جدیدت مشغول یافتن راه حلی برای مناقشه کنونی است رقیب آن فقط روغن بر آتش می ریزد. دو فرستاده ایرانی یعنی "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی و "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی در دمشق با "خالد مشعل" رهبر حماس و "رمضان شلاح" دبیر سازمان "جهاد اسلامی" دیدار کرده و هشدار دادند که در صورت تسلیم شدن، صدور تسلیحات به این جنبش متوقف خواهد شد و بدین ترتیب به اصطلاح "چوب لای چرخ" تلاش های صلح جویانه "عمر سلیمان" رییس اداره امنیت مصر قرار دادند.
در ادامه این مقاله آمده است: نتیجه مبارزه در نوار غزه نقش تعیین کننده دارد. به اعتقاد سفیر اسبق اسراییل در قاهره، مصر و دیگر کشورهای عربی واقع بین پشت پرده امیدوارند که اسراییل برای همیشه "شر" حماس را بکند.
گفتنی است، نویسنده گزارش در حالی چهره انسان دوستانه و صلح طلب از دولت مصر ارائه کرده که این دولت حتی از برگزاری نشست اتحادیه عرب نیز جلوگیری می کند. از طرفی ادعای ارسال سلاح از ایران به فلسطین جنگ روانی جدیدی است که بعد از عدم موفقیت اسرائیلی ها در سرکوب مردم فلسطین و حماس، از طرف اسرائیل و حامیان آن مطرح شده است.


  

87/10/25
12:55 ع

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، سید مسعود خاتمی امروز در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت کشتی حامل کمک‌های مردمی ایران به مردم مظلوم غزه اظهار داشت: این کشتی هم اکنون در 45 مایلی غزه قرار دارد و ساعتی پیش اخطاری را از طرف کشتی‌های صهیونیستی مبنی بر ترک منطقه دریافت کرده است.
وی افزود: در صورت ادامه این اخطارها، مسیر خود را از سمت غزه به بندر العریش مصر تغییر می‌دهیم.
خاتمی تصریح کرد: به دلیل ازدحام مجروحان و تخریب بیمارستان‌های غزه در تلاش هستیم که آنها را به ایران بیاوریم؛ که این امکان تاکنون فراهم نشده است.
وی در ادامه بیان داشت: به تازگی باخبر شدیم که تعدادی از مجروحان برای درمان به اردن منتقل شده اند؛ همچنین وزارت بهداشت ایران در حال رایزنی با مسئولان اردنی برای برپایی بیمارستان صحرایی در مرز این کشور است.
رئیس جمعیت هلال ‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تلاش برای ورود کشتی درمانی به مرزهای ساحلی غزه برای آغاز اقدامات درمانی تیم پزشکی موجود در کشتی ادامه دارد.
  

87/10/25
12:54 ع

ماجد غماس رئیس دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس گفت: فجایعی که هم اکنون در غزه در حال اتفاق است و قربانی آن زنان، سالمندان و کودکان هستند برای تقویت خط مشی صهیونیسم‌ است و برای آن است که به اهداف خود برسند ولی هدف‌های آنان غیرقابل تحقق است.
وی گفت: اسرائیل از وجود مقاومت هراسان است و احساس خطر می‌کند.
وی افزود: اکنون در همه جای جهان شاهد تظاهرات گسترده بر علیه اسرائیل هستیم، تظاهرکنندگان خواستار پایان یافتن جنایات توسط اسرائیل هستند و در کنار آن به رفع حصار از غزه تاکید می‌ورزند.
ماجد غماس رفتار فعلی رژیم صهیونیستی را رفتار پادشاهان و حاکمان در هزاران سال پیش دانست که برای حفظ قلمرو خود به هر جنایتی دست می‌زدند و تاکید کرد: اما اکنون قرن 21 است و نمی‌توان توجیهی برای چنین رفتاری داشت.
وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها از ابتدای پیدایش و از سال‌های دور دست به چنین اقداماتی می‌زنند.
وی همچنین موضع برخی از کشورهای عربی را در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را اسفبار خواند.
رئیس دفتر مجلس اعلای اسلامی عراق اظهار داشت: هر روز شاهد کشته شدن مردان و زنان در غزه هستیم اما برخی کشورها در قبال این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند.
وی گفت: کشورهای اسلامی می‌باید ارتباطشان با اسرائیل و حتی کشورهایی که از صهیونیست‌ها‌ پشتیبانی می‌کنند و یا نفت می‌فروشند قطع کنند.
ماجد غماس اظهار داشت: عراق یکپارچه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است، مراجع نجف چون آیت‌الله سیستانی، فیاض و حکیم بیانیه صادر کرده‌اند. همچنین سید عبدالعزیز حکیم رئیس ائتلاف یکپارچه عراق و رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بیانیه‌ای صادر کرد و در سخنرانی‌های خود و در محرم خواستار پایان جنایت در فلسطین و غزه شدند.
وی گفت: در زمان آیت الله محسن حکیم ایشان فتوایی داده بودند که می‌توان از خمس برای مقاومت در فلسطین استفاده کرده و یا شهید محراب آیت‌الله سید محمدباقر حکیم که کتابی را درباره قضیه فلسطین نگاشته‌اند.
وی گفت: سیاسیون عراق همانند طالبانی و غیره مسئله فلسطین را یکی از مسائل مهم خود تلقی می‌کنند و حکومت عراق با کشورهای بزرگ برای پایان جنایت در غزه گفتگو کرده است.
وی همچنین دعوت رئیس جمهور ایران برای تغییر مکان سازمان ملل را خواسته همه مردم جهان عنوان کرد و گفت: همه دوست دارند که سازمان ملل حافظ منافع مردم باشد نه چند کشور قدرتمند و همه خواستار تغییر ماهیت سازمان ملل هستند.
وی گفت: دکتر احمدی‌نژاد گفته که مقر سازمان ملل در تهران باشد و ما هم دوست داریم که مقر آن در یک کشور اسلامی و یا حتی کشور خوبمان یعنی عراق باشد.


  

87/10/25
12:53 ع

به گزاش خبرگزاری فارس، تلویزیون المستقبل نیز اعلام کرد که منبع شلیک این دو موشک منطقه "حاصبیا " در جنوب شرقی لبنان بوده است.
در این حمله موشکی هیچ تلفات جانی و مادی تاکنون گزارش نشده است.
در حالی که خبرگزاری یونایتدپرس از شلیک چهار موشک به سمت شمال اسرائیل خبر داده سخنگوی رژیم صهیونیستی از شلیک سه فروند موشک به سمت کریات شمونه در نزدیک مرز با لبنان خبر داد.
سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی نیز گفت که دفاع شهری از اسرائیلی‌ها خواسته است که به پناهگاه بروند.
رژیم صهیونیستی نیز امروز صبح هفت خمپاره به سمت منطقه "العرقوب" در جنوب لبنان شلیک کرد.
این در حالی است که خبرنگار المنار از شلیک سه گلوله خمپاره با کالیبر 155 ملیمتری به اطراف منطقه کفرشوبا و الهباریه در جنوب لبنان خبر داد.
رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، بالگردهای نظامی خود را بر فراز جنوب لبنان به پرواز در آورد و نیروهای یونیفل و ارتش لبنان نیز اقدام به افزایش نیروهای در این منطقه کردند.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود


  

87/10/25
12:46 ع

مداح هیات رزمندگان شمیرانات در گفتگو با «آینده» از برخی تلاشها در جهت تخریب هیاتهای عزاداری انتقاد کرد.

حاج محمود کریمی گفت : کسانی که پیش از این از هیاتهای مذهبی و عزاداری امام حسین (ع) لطمه خورده اند، قصد دارند با آسیب زدن آن را جبران کنند.

وی افزود: متاسفانه جریانی به راه افتاده که حتی مطبوعات و سایتهای زرد که تخصصی در مسایل دینی ندارند، به عنوان آسیب شناسی وارد می شوند  و به تخریب عزاداری امام حسین(ع) می پردازند، در حالی که مکانیزم عزاداری به گونه ای است که خود آسیب ها را رفع می کند. مرجعیت محورر هیاتهای عزاداری است و اگر هیاتهای عزاداری دچار انحراف می شدند، از دل آنها انقلاب امام خمینی(ره) و شهدا بیرون نمی آمد.

کریمی ادامه داد: بعضا شاهد هستیم که به نوآوری و استفاده از سبکهای جدید انتقاد می شود، در حالی که ما اگر از شرایط روز و این تهاجم فرهنگی شدیدی که با انواع وسایل وابزار به جوانانمان می شود غافل باشیم، آسیب جدی خواهیم دید.
ادامه مطلب...

  

87/10/25
12:41 ع

سید کاظم موسوی پژوهشگر فرق مذهبی با اشاره به شکایت اخیر یک دختر از پدر بهاییش پرده از حکم ازدواج با محارم در آیین بهاییت برداشته و می نویسد: در آموزه های بهائیت روحی متضاد و ناسازگار با تعالیم انسانی وجود دارد و سران تشکیلات علی رغم اینکه سعی دارند خلاف آن را ثابت کنند دیده می شود که احکامی از سوی تشکیلات به افراد القاء کرده و می کنند که ضدیت با روح انسانیت دارد.  

به گزارش «آینده»، وی می نویسد: چندی پیش خبری در رسانه ها منعکس شد مبنی بر اینکه فردی بهائی با یکی از محارم خویش زنا نموده، برای اینکه مشخص شود شخص خاطی با چه انگیزه و زمینه هایی اقدام به چنین عمل شنیع نموده است لازم است که با مبانی آموزه های بهائیت در امر ازدواج آشنا گردیم .

در دستورات تشکیلات بهائیت، ازدواج واجب بوده و هدف عمده آن بقای نسل است که میرزا حسینعلی (موسس فرقه بهائیت) در کتاب اقدس به آن اشاره دارد ، و یا در یکی از دستورات تشکیلاتی که از سوی اسرائیل بر بهائیان وارد شده است چنین آمده است :« امر بهائی به اهمیت روابط جنسی واقف است و ازدواج های بی بند و بار بدون اولاد و نتیجه را محکوم می کند .» ( آهنگ بدیع مهر و آبان 1352ص 7)
 

 در پیام 15 ژانویه 1981 بیت العدل چنین آمده است :" شما راجع به محدودیت های حاکم بر ازدواج با اقارب ، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع می سازد ، سوال کرده اید بیت العدل همچنین خواسته اند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب ، مقتضی نمی داند بنابر این در حال حاضر تصمیم گیری در این مورد بعهده خود نفوس مومنه محول شده"

  

87/10/25
12:41 ع

امیرعباس فخرآور یکی از افرادی که توسط محسن سازگارا به عنوان پیاده نظام جنبش دانشجویی اپوزیسیون به آمریکا برده شده بود، در روزهای اخیر اقدام به اهانت مستقیم به امام سوم شیعیان در شبکه های ماهواره ای کرده است.
به گزارش خبرنگار «آینده »محسن سازگارا که از سوی جریانات اصلاح طلب طرد و در انتخابات شورای شهر تهران کمتر از 2% آراء را کسب کرده بود، برای جلب حمایت در بین دانشجویان، چند فعال دانشجویی را به عنوان ارائه دلیل بر پایگاه خود در دانشگاه ها دعوت به خروج از کشور و فعالیت در آمریکا می کرد.
فرد مذکور که پس از خروج محسن سازگارا از کشور و به عنوان یکی از عوامل وی به آمریکا پناهنده شد و با توصیه سازگارا، صدای آمریکا اقدام به مصاحبه با وی کرد. وی سپس موفق به گرفتن چند عکس یادگاری با بوش و تعدادی از چهره های اپوزیسیون شد، اما یکباره جوزده شد و خود را یکی از رهبران اپوزیسیون معرفی کرد و پس از برخورد سازگارا با او، اقدام به مصاحبه علیه سازگارا نمود. وی و اکبر عطری چندی پیش به افشاگری علیه سازگارا و افشاری در رسانه های اپوزیسیون پرداختند.
ادامه مطلب...
  

87/10/25
12:35 ع

احمد بصیر
در هفته های اخیر، خانم شیرین عبادی و برخی دوستان ایشان در پی انجام اقداماتی بودند که منجر به پلمپ دفتر کانون مدافعان حقوق بشر  شد و از سوی دیگر شماری از دانشجویان مقابل دفتر وکالت ایشان رفتند و در اعتراض به آنچه سکوت این خانم درباره جنایات اسرائیل در غزه می خواندند، تابلوی آن دفتر را کندند.

با دیدن این وقایع به ذهنم رسید اطلاعاتی را در زمینه خانم شیرین عبادی منتشر کنم تا چه هواداران ایشان و چه مخالفان او، هر اقدامی که می خواهند انجام دهند، با آگاهی و بصیرت باشد.
ادامه مطلب...

  

87/10/25
12:31 ع

انتشار پی در پی اخبار بی اساس مبنی بر تصمیم به کاندیداتوری چهره های محبوب در اصول گرایان، جدیدترین شگرد جنگ روانی ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداها برای عبور از احمدی نژاد است.

به گزارش خبرنگار «آینده»، دکتر علی اکبر ولایتی، وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی و مشاور بین الملل رهبر انقلاب، مهم ترین هدف این تاکتیک تبلیغاتی در هفته های اخیر است.
  

87/10/25
12:31 ع

دوبس دوبس... عزاداری می‌کنیم!
در هفته‌ای که گذشت، به احترام ایام عزاداری تاسوعا و عاشورا طنز نداشتیم. هرچند اگر طنز هم می داشتیم چندان مساله‌ای نبود، چون اینهایی که ما می‌نویسیم در حقیقت گریه‌دار و جانسوز است و فقط شاید برای آیندگان خنده دار باشد. (به قول طرف: این‌ها برای شما جوک‌ محسوب می‌شود، برای ما خاطره است!) و تازه اصلا مگر حالا، دوره دوره‌ این حرف‌هاست؟ حالا همه چیز نو شده، حتی عزاداری‌ها.
  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ