سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

85/10/14
11:55 ص


جلد سوم خاطرات حجت الاسلام و المسلمین ری شهری منتشر شد. وی در این مجلد از خاطرات خود، داستان تأسیس وزارت اطلاعات را که در مرداد ماه 1362 رخ داد شرح داده‌اند. ابتدا آقای فردوسی پور برای وزارت معرفی شد که رأی لازم را در مجلس به دست نیاورد و سپس ری شهری از سوی میرحسین موسوی برای این کار معرفی شد. از آن پس وزارت اطلاعات کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب» به نقل از کتابخانه تاریخ اسلام و ایران، ری شهری در این بخش، شرحی از مبارزه مستمری که وزارت اطلاعات با عوامل منافقین و گروه‌های چپ داشته، به دست داده است. این موارد تلفیقی از مطالبی است که در روزنامه‌های وقت بوده و البته با خاطرات وی تلفیق شده است.

یک بخش شرح ماجرای انفجار نماز جمعه تهران است که قالیچه زیر پای نمازگزاران منفجر شد و افراد روی آن تا ده متر آن سوتر پرتاب شدند و خود او هم در چند صف جلوتر حضور داشته است. آقای ری شهری شرحی در باره دستگیری این افراد که دو نفر به نام‌های مصطفی لطفی و خالد وزیری بوده‌اند به دست داده و ماجرا را شرح داده است.
برخلاف آن که تاکنون بیشتر برداشت می‌شد این ترور که منجر به شهادت چندین نمازگزار شد، کار مجاهدین خلق بوده، به گفته او این اقدام کار عوامل عراق و حزب بعث بوده است. این افراد پس از بازگشت به عراق هشتصد هزار تومان پاداش گرفته بودند. بار دوم که برای ایجاد انفجار دیگری به تهران می‌آیند در اول اردیبهشت 1364 دستگیر می‌شوند.

این زمان فعالیت سازمان منافقین بسیار گسترده بوده و آقای ری شهری مروری هم بر تحولات این سازمان و فعالیت‌های آن در داخل ایران و موفقیت‌های وزارت اطلاعات در برخورد با آنان آورده است. اشاره به جریان مرصاد آخرین مطالب مربوط به این قسمت است.
بخشی از کتاب مربوط به برخورد با فدائیان خلق شاخه اکثریت است که ایشان مروری بر مواضع و تحولات این گروه در یک دوره پس از انقلاب داشته و سپس درگیر شدن نظام را با آنان آورده است.
بخشی هم به کشف شبکه‌های جاسوسی امریکا اختصاص یافته است.

ری شهری پس از وزارت اطلاعات به سمت ریاست دادگاه ویژه انتخاب شده و بنابراین بخش اخیر کتاب مربوط به این دوره از فعالیت‌های وی است. تشکیل دادگاه ویژه پس از یک مورد تخلف رخ می‌دهد و آیت‌الله خامنه‌ای با امام در این باره صحبت می‌کند و ایشان می‌فرماید که بارها به آقای اردبیلی گفته‌ام که این دادگاه را تشکیل بدهند اما نداده‌اند. اکنون تشکیل بدهید و آقای ری شهری هم اداره آن را در اختیار داشته باشد (ص 249) . ایشان توضیح می‌دهد که آقای منتظری سخت مخالف تشکیل دادگاه ویژه بود (ص 243). وی در این باره نامه‌ای هم به امام نوشت که امام درخواست وی را رد کرد. ری شهری فصلی را به رد استدلال‌های آقای منتظری در باره دادگاه ویژه اختصاص داده است (ص 255 ـ 259).

در پایان کتاب 16 پیوست از اسناد و نامه‌ها و متونی که شرح آن در کتاب آمده، درج شده است. در پیوست 13 فهرست و اسامی 99 سازمان مارکسیستی و 69 سازمان غیر مارکسیستی که علیه نظام فعالیت می‌کردند، به دست داده شده است.


  

85/10/14
10:43 ص

گفت: مگر شرط فوق لیسانس بودن نمایندگی مجلس شورای اسلامی که چند روز قبل در مجلس به تصویب رسیده بود از سوی شورای نگهبان رد نشد؟
گفتم: البته که رد شد، چون این مصوبه مغایر قانون اساسی بود.
گفت: ولی دیروز مجلس شورای اسلامی این طرح را با تغییراتی تصویب کرد و مطابق مصوبه جدید از این به بعد نامزدهای نمایندگی مجلس باید فوق لیسانس باشند و یا درجه لیسانس با 5 سال سابقه کار داشته باشند و البته در این مصوبه تأکید کرده اند کسانی که یک دوره نماینده مجلس بوده اند استثناء هستند و برای نامزدی مجلس نیازی به داشتن لیسانس و فوق لیسانس ندارند.
گفتم: یعنی خواسته اند بگویند؛ نمایندگان کنونی که هیچ! ولی از این به بعد دیگر باید نمایندگان مجلس «باسواد» بوده و سابقه کار داشته باشند!


  

85/10/13
8:58 ع

آقای احمدی‌نژاد در بیست و چندمین سفر استانی خود به خوزستان، مردم سوسنگرد را هم مستفیض نمود.

البته سوءتفاهم نشود؛ منظور فیض سخنرانی است.



ماجرای دعوای رحیم مشایی با افروغ و ابوطالب بر سر CD جدید دارد بالا می‌گیرد و طرفین همدیگر را تهدید کرده‌اند.

آقای مشایی در حال نمایش دادن نقشه‌ای که برای تنبیه بعضی‌ها کشیده!



صحن علنی مجلس امروز.

حداد: انگار نه انگار که اینجا رئیس ماییم ها!



یک بچه در اتاق آیینه‌ای موزه‌ دانش و تکنولوژی در جینان چین. (عکس رویترز)

روش ضربتی و استثنائا بازگشت پذیر برای رساندن جمعیت به 120 میلیون!



تماشای فوتبال همراه با بچه‌داری.


  

85/10/13
8:57 ع

عده‌ای از خلبانان و دیگر اهالی شکاگوی آمریکا مدعی‌اند قطعا یک بشقاب‌پرنده دارای چراغ را در آسمان فرودگاه این شهر دیده‌اند.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «آسوشیتدپرس»، مقامات فدرال درباره پدیده بشقاب‌پرنده گفته‌اند که احتمالا یک عارضه آب و هوایی غیرطبیعی بوده است، اما گروهی از کارکنان «یونایتد ایرلانیز» سوگند می‌خورند که شیئی مرموز و نعلبکی‌شکل را دیده‌اند که در پاییز گذشته در آسمان روی فرودگاه O"Hare شیکاگو ایستاده بود.

این کارکنان که عده‌ای از آنان خلبان هستند، می‌گویند: این شیء نوری نداشته و پس از کمی معلق ماندن روی فضای فرودگاه به سرعت وارد ابرها شده است.

اداره هواپیمایی دولتی فدرال (FAA) اعلام کرد که مقامات فدرال برای بررسی وضع در برج کنترل فرودگاه به برج اعزام شده‌اند، اما مراقبان چیزی ندیده بودند و بررسی ابتدایی رادارها نیز پدیده غیرعادی را نشان نداده است.

«الیزابت ایشام»، سخنگوی «FAA» در این‌باره گفت: «یک تئوری، این است که یک عارضه آب و هوایی بوده است، چراکه آن شب اوضاع جوی منحصر به فردی وجود داشت؛ ابرها بسیار پایین بود و نور زیاد در فرودگاه. به این ترتیب، وقتی نور به ابرها منعکس شود، شما چیزهای عجیب مسخره‌ای می‌بینید».

وی گفت: این اداره تحقیقاتی در این مورد انجام نمی‌دهد.

تصویر مربوط به فیلمی است که شبکه «ABC» آمریکا از آسمان فرودگاه شیکاگو در آن شب پخش کرده است. به رغم اطمینان کارکنان خطوط هوایی این فرودگاه، «FAA» با این امر کاملا مخالف است. بسیاری از این کارکنان اصرار دارند که این شیئ را دیده اند و از اینکه هیچ کدام از مقامات صحبت آنها را باور نمی کند ناراحت هستند.

این شیئ ابتدا در ساعت 4و30 دقیقه بعد از ظهر توسط عده ای کارگر مشاهده شده بود.همه افرادی که ادعا کرده اند این جسم پرنده را دیده اند رنگ آن را خاکستری تیره عنوان کرده اند و گفته اند که قطر این شیئ دایره ای شکل حدود 19 تا 79 متر بوده است.

در همین حال آژانس فضانوردی ملی فرانسه نیز لیستی را از موارد مشاهده بشقاب پرنده در جهان منتشر کرده که شامل 6000 گزارش از 1600 مورد مشاهده بشقاب پرنده در جهان می باشد. این گزارشات که از اواخر دهه1970 جمع آوری شده است اغلب توسط افراد حرفه ای و به ویژه خلبانانی گزارش شده که دوره هایی را برای شناسایی عوارض طبیعی از غیر طبیعی می بینند و در اکثر موارد نیز موضوع را به مقامات دولتی گزارش داده اند.


  

85/10/13
8:54 ع

یک جوان بیست ساله آمریکایی، خاطرات خود از سفر به حج را با شور و اشتیاق خاصی بیان می‌کند؛ درباره رسیدن به مکه، گم شدن در میان جمعیت عظیم زایران و مرگ یک حاجی در حال طواف در کعبه.

«عادل موشلوینچ» که برای نخستین بار حاجی می‌شود، می‌گوید: «من آن مرد را دیدم، زیباترین لبخند را بر لب داشت».

او که به تنهایی به مکه رسیده بود، گفت که مرگ آن پیرمرد را دیده و جسد او را سریع از میان جمعیت خارج کرده‌اند. او علت مرگ را نمی‌دانست، اما آن را یکی از روحانی‌ترین لحظات زندگی خود می‌داند که واقعا باعث تکان روحی بزرگی برای او شده است.

او گفت: «من به صورت او و به کعبه نگاه کردم و خوشحال بود او به خدا بسیار نزدیک شده بود. صحنه خیلی عاطفی بود. هیچ گاه چنین احساسی نداشته‌ام».

برای مسلمانان جوان آمریکا که از خانه دور هستند، سفر حج رخداد منحصر به فردی در زندگی‌شان است که به نظر آنان باعث محکم‌تر شدن اعتقادشان و نیز ارتباط آنان با مسلمانان بیشتری می‌شود.

سفر حج حتی برای آنانی که برای بار چندم به این مکان می‌روند، اعجاب‌انگیز است. حدود سه میلیون مسلمان از سراسر جهان در پنج روز خود را به مکه رسانده و پا جای پای حضرت محمد(ص) و حضرت ابراهیم(ع) می‌گذارند؛ ابراهیمی که در اسلام به عنوان نخستین مسلمان شناخته شده است.

پیاده‌روی‌های طولانی که در آن می‌توانی زبان‌های بسیاری را بشنوی، عربی،‌ انگلیسی، ترکی، مالایی، باهاما، اردو و هندی؛ تقاطع فقر و ثروت در جایی که بعضی زایران در خیابان‌ها خوابیده و عده‌ای در هتل‌های پنج ستاره مسکن می‌گزینند.

بیش از بیست هزار آمریکایی امسال به حج رفته‌اند که بسیار بیشتر از مقدار معمول آنها در سال‌های گذشته بوده است.
برای والدین مسلمان آمریکایی نیز این شانس بزرگی است که هم‌زمان با کریسمس خود، بچه‌هایشان را با میراث مذهبی آنها که از کودکی تنها در مورد آن شنیده‌اند، آشنا کنند.

«تبسم قریشی» اهل وسچستر نیویورک که در منا در حال استراحت است، می‌گوید: «این واقعا تجربه‌ای آموزنده برای جوانان است». پسر او امیر در نزدیکی وی خوابیده و خستگی پاهایش را رفع می‌کند.
قریشی می‌گوید: «امروز دست‌هایم را روی شانه امیر گذاشتم و گفتم چه یاد گرفتی؟ گفت: صبر. آنان یاد گرفته‌اند که باید برای حل مشکلات به هم کمک کنیم. او در بازگشت این تجربه را به همه دوستانش انتقال خواهد داد».

آنان خاطرات زیادی را از مردم و سفر خود دارند و به ویژه زنان زایر اندونزیایی که به هل دادن برای باز کردن راه خود معروفند و البته مهم‌ترین خاطره آنان گم شدن مسیرها به خاطر شلوغی جمعیت است.

«طاهر عمرونی» 21 ساله از هوستون می‌گوید: «شما در اینجا متوجه تنوع بی حد جهان اسلام می‌شوید. چه فرهنگ‌های متفاوتی در قالب اسلام و چه مشترکاتی».


  

85/10/13
8:53 ع

خبرنگار «بازتاب» از واشنگتن گزارش داد: برخی چهره‌های شاخص گروه‌های سلطنت‌طلب نگرانی خود را از احتمال نزدیکی دوباره و استفاده آمریکا از سازمان مجاهدین خلق ابراز کرده‌اند.

گفته می‌شود این ابراز نگرانی به دنبال خروج مسعود رجوی از حالت تحت نظر مأموران آمریکایی در حومه بغداد و انتقال وی به همراه تعدادی دیگر از کادرهای مجاهدین خلق به اردن ابراز شده است.

لابی اپوزیسیون سلطنت‌طلب جمهوری اسلامی که مهم‌ترین مخالف گروه تروریستی مجاهدین خلق در خارج از کشور به شمار می‌رود، از تحرکات جدید سیاسی که به خروج ابهام‌برانگیز این گروه از فهرست گروه‌های تروریستی اروپا و آزاد شدن دارایی‌های آنان که گفته می‌شود بخش عمده آن توسط صدام تأمین شده، نگران شده است.

این اقدام آمریکا که هم‌زمان با اعدام صدام انجام شده است، با توجه به همکاری گسترده مجاهدین خلق با حکومت بعثی عراق در کشتار کردها و شیعیان در سال 1991، انتقادات زیادی را هم در میان گروه‌های سیاسی عراقی برانگیخته است.

گفته می‌شود با توجه به انجام مذاکرات محرمانه مأموران اسرائیل در اردن، احتمال ایجاد روابط محرمانه میان اسرائیل و این گروه تروریستی برای سازماندهی دور جدیدی از فعالیت‌های تروریستی آنان وجود دارد.

پس از سقوط صدام، گروه مجاهدین خلق که با موج گسترده ریزش تشکیلاتی و جدایی کادرهای خود روبه‌رو شد، با به کارگیری روش‌هایی نظیر کشتار و شکنجه و سرکوب اعتراضات، سعی در جلوگیری از فروپاشی خود می‌کند.


  

85/10/13
5:55 ع

در پی سوالات مکرر شما بازدیدکنندگان عزیز... دلایل انتخاب نام جمهوریت را در وب نوشته های شخصی ام درج کرده ام...

وب نوشته های شخصی مدیریت جمهوریت:
www.NAN.parsiblog.com


  

85/10/13
11:54 ص

از وصایاى امام کاظم «علیه السلام» به هشام:

یا هشام! إنّه لم یَخَفْ اللهَ من لم یَعقلْ عن اللهِ ومن لم یَعقلْ عن الله لم یَعقدْ قلبُهُ على معرفةٍ ثابتةٍ یبصرُها ویَجد حقیقتها فی قلبه.

(تحف العقول صفحه 388)
کسى که هیچ آگاهى و معرفتى از خداى متعال ندارد از خدا نمى‏ترسد. هر چه انسان معرفتش از خداوند بیشتر باشد خشیت الهى در دل او بیشتر سایه خواهد افکند. هیبتِ عظمت، بطور طبیعى انسانِ آگاه به آن عظمت را وادار به خضوع و خشیت مى‏کند.
آنکه تعقل در امر الهى نکند هرگز در دل خود نور بصیرت و نور معرفتى هم احساس نمى‏کند. بصیرت قلبى و نورانیّت ناشى از آن با خواندن و شنیدن به دست نمى‏آید بلکه عبادت، مجاهدت، تزکیه نفس و تلاش لازم دارد و این بصیرت اگر ثابت باشد و انسان حضور آن را در قلب خویش احساس کند علاج همه جهل‏ها و گمراهیهاست.
 
(از احادیث منتخب رهبر معظم انقلاب «دام ظله» در شروع درس خارج)

  

85/10/13
11:27 ص

گفت: بعد از اعدام صدام، حزب بعث عراق طی اطلاعیه ای جانشین او را معرفی کرده است!
گفتم: مگه حزب بعث هنوز هم وجود داره؟
گفت: چه عرض کنم؟! اگر وجود داشت که مثل گوشت کوبیده جلوی سربازهای آمریکایی پهن نمی شد.
گفتم: حالا حزب بعث در اطلاعیه اش چی نوشته؟
گفت: نوشته که با ادامه راه صدام روح او را خشنود می کنیم.
گفتم: حیوونکی ها چه خوش خیالند. یارو رفته بود جهنم، داد می زد کمک! کمک!... پرسیدند چی شده؟ جواب داد؛ جهنم آتش گرفته!


  

85/10/13
8:59 ص

بیل‌بوردهای تبلیغاتی گرامیداشت صدام و عرفات در فلسطین!با وجود اینکه شبکه تلویزیونی الجزیره در روز اعدام صدام کمترین میزان توجه خبری را به این رویداد مهم در منطقه خاورمیانه داشت، این روزها به شدت در تلاش برای تحریک حس ترحم برای صدام است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، به رغم این که شبکه‌های بین‌المللی تصاویر متعددی از کشتار شیعیان، کردها و جنایت‌های وی در ایران و کویت را به نمایش می‌گذارند، الجزیره مشغول نشان دادن تصاویر سوگواری علاقه مندان وی در فلسطین و برخی کشورهای همسایه عراق است!

این شبکه با نشان دادن تصاویر مجلس ختمی که در فلسطین برای وی برگزار شد، با برخی از شرکت کنندگان مصاحبه می‌کرد و آنها نیز با بیان جملات خاص حزن انگیز در وصف صدام اظهارنظر می کردند. همچنین در این مراسم پرچم های گروه های حماس و فتح در کنار پرچم فلسطین و عکسی از صدام و عرفات در کنار هم قرار داشت.

گفتنی است، عوامفریبی‌های صدام در مقطع جنگ کویت و زدن موشک به اسرائیل موجب محبوبیت وی در میان گروهی از فلسطینیان شده بود.

«الجزیره» همچنین مراسمی را نشان داد که در اردن برای صدام برگزار کرده بودند و مشابه همین مراسم در هند نیز  توسط گروه های چپ کمونیست برای صدام برگزار شد.
تصاویر انتخابی الجزیره در طول روز با تصاویری از علاقه همشهریان تکریتی وی و زیارت خانه خدا همراه می‌شود. اما در مقابل سایر رسانه‌های دیگر بین‌المللی با نشان دادن تصاویر اعدام وی به بررسی جنایت‌های وی می‌پردازند.

در حاشیه اعدام صدام
عزاداری گروه های چپ اردنی برای دیکتاتور سابق عراقبه گفته عده‌ای از هواداران صدام، او در هنگام اجرای حکم اعدام یک جلد قرآن به همراه داشته و به هنگام انداخته شدن طناب دار شهادتین خوانده است!

دیکتاتور سابق عراق به ظاهر آرام بود، ولی به گفته شاهدان عینی در لحظاتی پیش از مراسم اعدام کنترل خودش را از دست داده بود.

دختران صدام که در اردن تبعید شده و زندگی می‌کنند، از این که پدرشان به زیر طناب دار رفته، احساس خشنودی می کنند. دوست یکی از دختران صدام در اردن گفته است، دختر صدام از اینکه دیده است پدرش با شجاعت به استقبال مرگ رفته است، احساس غرور می‌‌کند!

همچنین دختر دیگر وی نیز درخواست کرده بود که جسد پدرش به یمن رفته و در آنجا دفن شود. 10 سال پیش زمانی که دو داماد صدام به اردن گریخته و پناهنده شدند، پس از بازگشت از اردن به دستور صدام اعدام شدند.

شبکه الجزیره ضمن نشان دادن تصاویر نماز میت بر قبر صدام! صحنه‌هایی از گریه اطرافیان قبیله و زادگاه وی را به تصویر کشید. این شبکه همچنین از مراسمی تصویر نشان داد که به رسم اعراب بزرگان قبایل از حضور مردم در آن استقبال می‌کردند.

ادای احترام به مقام دیکتاتور سابق عراق در روسیه!به رغم اینکه تصاویر لحظه آویخته شدن صدام از طناب دار توسط استخبارات عراق منتشر نشد، ولی یکی از شاهدان عینی با انتشار تصاویر ضبط شده خود روی تلفن همراه این رویداد را هم چنان در صدر اخبار مهم جهان قرار داد. امروز در آخرین روز سال میلادی شبکه‌های مختلف اروپایی و خاورمیانه با نشان دادن تصاویر نامشخص این فیلم و فریادهای «الله اکبر» و «الی جهنم» ثانیه‌هایی از لحظات پایانی زندگی دیکتاتور سابق عراق را به تصویر کشیدند.

شبکه‌های تلویزیونی مختلف عربی با نشان دادن تصاویر مختلف جنایت‌های صدام و فیلم اعدام وی به بحث‌های مردمی در این خصوص پرداخته اند. مهمترین بحث روز یکشنبه تلویزیون های مشهور و منطقه ای عربی، بحث میان طرفداران و مخالفان صدام بود. در این میان تنها شبکه های عربستان با ارتباطات زنده تصویری میان منا و گزارش‌های تصویری از حرکت حجاج بیت‌الله الحرام بی‌توجهی جالبی به این موضوع نشان دادند.

طرفداران صدام در روسیه!


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ