سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

88/3/29
11:22 ص

در حالی که دانشجویان دانشگاه آزاد نسبت به ادامه ریاست غیر قانونی آقای جاسبی بر این دانشگاه به شدت ناراحت هستند لیکن همچنان امکانات دانشگاه در جهتی غیر از ارتقا آموزشی دانشجویان هزینه می‏شود.
به گزارش خبرنگار ثانیه‏نیوز، یکی از اعتراض‏های جدی و فراگیر دانشجویان دانشگاه آزاد، تعویق امتحانات پایان ترم و تشویق به حضور در تجمعات غیر قانونی است.  
به گونه‏ای که در روزهای اخیر چند رییس واحدهای مختلف دانشگاه آزاد از سوی نهادهای ذیربط تذکر دریافت و یا بازداشت شده‏اند که آخرین مورد آن بازداشت «مرتضی.م» رئیس دانشگاه آزاد قزوین بود که دانشجویان را برای تعطیلی دانشگاه و حضور در اغتشاشات تحریک می‏کرد.
همچنین روز چهارشنبه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برای دامن زدن به اغتشاشات خیابانی، یک دستگاه اتوبوس افراد مشکی‌پوش را برای ایجاد آشوب از این دانشگاه روانه میدان ونک کرد.
حدود 50 نفر روز چهارشنبه از سوی مسئولان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از طریق یک دستگاه اتوبوس عازم میدان ونک تهران شدند تا آشوب‌گران را در ایجاد اخلال در امنیت عمومی همراهی کنند.
بر اساس این گزارش،‌ این افراد در ابتدا قرار بود به سمت میدان ولی‌عصر(عج) حرکت کنند که پس از لغو شدن تجمع حامیان موسوی در این میدان، به سمت میدان ونک حرکت کردند.
همچنین روز چهارشنبه نیز حدود 400 نفر با تحصن در مقابل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات علیه احمدی‌نژاد رئیس جمهور منتخب مردم شعار دادند.
ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را عبدالله جاسبی، شخصا در اختیار دارد.
در روزهای گذشته نیز یکی از پایگاههای خبری مدعی شده بود برخی از دستگیر شدگان اغتشاشات، برخی دانشجویان دانشگاه آزاد هستند که دارای مشکلات درسی و مالی برای ادامه تحصیل بوده‏اند.
از طرف دیگر مهدی هاشمی فرزند آیت‏الله هاشمی رفسنجانی ریاست دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد را در دست دارد. مهدی در کنار مصطفی تاج‏زاده، زیدآبادی و.. یکی از سر شاخه‏های اصلی تجمعات و اغتشاشات اخیر است.
 
 
نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که مورد دلخواه باند ثروت و قدرت قرار نگرفت موجب شده است طبق پیش بینی ها چند نقطه شهر تهران در چند شب گذشته با آشوب مواجه باشد.
به این ترتیب تا کنون طبق اعلام رسمی مقام های امینتی کشور 7 کشته و دهها زخمی نتیجه آشوب طلبی و اغتشاشات اتاق آشوبی است که به فرماندهی مهدی هاشمی رفسنجانی رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اداره می‏شود.
چند روز پیش دانشجویان در نامه ای به دری نجف آبادی دادستان کل کشور خواستار رسیدگی فوری به پرونده های اقتصادی مهدی هاشمی رفسنجانی(عضو کانون فتنه) شده بودند.
خبر های دریافتی حاکی از توزیع گسترده مقدار زیادی اسید توسط این اتاق فرماندهی برای کامل کردن انتقام گیری از مردمی است که دوست داشتند احمدی نژاد رئیس جمهور ایران باشد.
پیش از انتخابات، قربان بهزادیان‌نژاد رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در گفتگو با سایت طرفداران مردمی میرحسین؛ انتخاب 10، ضمن تأیید کمک‌های مالی جاسبی و فرزندان هاشمی رفسنجانی به ستاد وی، را تایید کرد در ذیل به بخشی از این گفتگو اشاره می‏شود:
* آقای بهزادیان نژاد وضعیت انتخابات را چگونه می بینید؟
وضعیت انتخابات بسیار امیدوار کننده است به حمدالله وضعیت مهندس موسوی روزبه روز بهتر می شود. موج فزراینده اجتماعی که در انتظارش بودیم شروع شده و اگر وضع در همین حالت امروز باقی بماند 100 در صد ما پیروز انتخابات هستیم. از سوی دیگر رقیب اصلی نیز در انفعال کامل به سر می برد و احتمال موج سازی آنها بسیارکم شده است.
* در بین افکار عمومی و برخی رسانه ها بعضا ابهاماتی پیرامون منابع ملی ستاد مهندس هست. مثلاً اینکه این هزینه ها از کجا تامین می شود؟ یک‌بار برای همیشه به این موارد پاسخ دهید؟
ببینید! عمده هزینه ستاد مردمی است.
* آیا احزاب و گروههایی که حامی هستند کمک مالی هم می کنند میزان آن چقدر است؟
میزان کل این کمک ها را دقیقاً در ذهن ندارم اما به 10 میلیارد تومان نمی رسد.
* در خبرها امده بود که گویا بیشتر از این رقم هاست؟
نه این اخبار کذب است هزینه ها به 10 میلیارد هم نمی رسد.
* در برخی اخبار که منتشر شده امده بود که آقای جاسبی هم کمک هایی داشته؟
بله.
* می شود میزان آن را ذکر کنید؟
دقیقاً یادم نیست ولی کمتراز 2 میلیارد تومان بود.
* آقای جاسبی این پول را از کدام محل تامین کرده؟
نمی دانم از کجا تأمین شده اما ایشان حامی میرحسین هستند و ما به منابع مالی حامیان کاری نداریم.
* شایعه 5 هزار لپ تاپ اهدایی آقای جاسبی چیست؟
این هم در قالب همان کمک های ایشان هستند که البته رقم آن کمتر از 5000 است.
* فرزندان آقای هاشمی چطور؟ ایشان در چه سطحی فعال هستند؟
فرزندان ایشان هم در ستاد فعال هستند و کمک مالی هم می کنند. خب! بالاخره آنها هم فکر مهندس هستند البته کمک مالی شان خیلی زیاد نیست بیشتر امکانات لجستیکی ستادها را تامین می کنند.

  

88/3/28
11:47 ع

اطلاعیه معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در خصوص تحریف آشکار سخنان رییس جمهور

حماسه با شکوه و به یادماندنی مردم شریف ایران اسلامی در 22 خرداد 88 که با مشارکت بی‌سابقه 40 میلیون ایرانی آگاه و آزاده شکل گرفت رأی مجدد به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

دکتر احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور محترم نیز بارها با تجلیل از این مشارکت عمومی پیروز واقعی این انتخابات را ملت متحد و یکپارچه ایران نامیده‌اند که جدای از گرایش و سلیقه انتخاباتی با حضوری بی‌سابقه و شکوهمند بار دیگر هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نشان دادند، اگر چه بدیهی بود اندک افراد نفوذی و اغتشاشگر تلاش کنند شیرینی این حماسه را در ذائقه مردم تلخ کنند.

رییس‌جمهور محترم این افراد معدود را به سان خس و خاشاکی نامیده‌اند که در برابر رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی نمی‌یابند. متأسفانه در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها و جریان‌ها با تحریف آشکار سخنان رییس‌جمهور محترم با سخنان توهین‌آمیز و فرافکنی آن را به عموم تعمیم داده‌اند. این رویه ناپسند در ادامه همان چهار سال خط تخریب و توهین‌هایی است که در کلام مقام معظم رهبری به «بی‌انصافی» درباره رییس‌جمهور مردمی تعریف شد.

متن دقیق سخنان رییس‌جمهور محترم در جشن بزرگ پیروزی مردم در مورخ 88/3/24 در میدان ولیعصر(عج) به این شرح است:
«ملت ایران یک ملت متحد است، امروز خبرنگاری سوال کرد بعضی‌ها گوشه و کنار بعضی از کارها را انجام می‌دهند اغتشاش است، شورش است، و واژه‌های تندی به کار برد. من یک مثال زدم و نتیجه‌گیری کردم.

ملت ایران یکپارچه است در یک مسابقه فوتبال 50 هزار، 70 هزار تماشاچی می‌روند آن کسی که تیمش باخته عصبانی است و به هر دری می‌زند، در ایران در انتخابات 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین‌کننده اصلی بودند حالا 4 تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند. بدانید که این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنها نخواهد گذاشت.»

مداقه در این سخنان روشن، مبین تأکید رییس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ایران است و آنجا که از 40 میلیون نفر نقش‌آفرین اصلی و تعیین‌کننده سخن می‌گویند همه را در این پیروزی بدون توجه به جهت‌گیری آراء و سلایق انتخاباتی سهیم می‌دانند.

متأسفانه بازخوانی این موضوع یک‌بار دیگر نشان می‌دهد که خط تخریب چگونه همواره با قلب واقعیت‌ها،‌تحریف آشکار، تخریب عینی، تفاسیر وارونه و ادعاهای جعلی سعی در فریب افکار عمومی و حصول مطامع ناچیز سیاسی دارند. بدیهی است همه دلسوزان واقعی انقلاب بر این باورند که این معدود آشوبگران که به تخریب اموال عمومی پرداخته و با اساس نظام مشکل دارند جدای از امواج پرخروش ملت ایران هستند. آیینه ملت زلال و روشن است و ان‌شاء‌الله این زنگارها زدوده خواهد شد، به هر روی امید است اصحاب رسانه با درج حقایق و هوشیاری مانع تشویش اذهان عمومی و گمانه‌زنی‌های باطل دشمنان نظام و انقلاب گردند.


  

88/3/28
11:44 ع

فائزه هاشمی که سخنان موهن وی علیه  ملت ایران و رئیس‌جمهور در سالگرد دوم خرداد در ورزشگاه آزادی انتقادات زیادی را در پی داشت، در تجمع غیرقانونی مقابل درب سازمان صداوسیما با درخواست از اغتشاشگران برای ادامه اعتراضات خیابانی در سخنانی با توهین به سیدمحمدخاتمی رئیس‌جمهور اسبق ایران وی را به عدم ادامه راه پدر خود و زمینه‌سازی برای حضور دیکتاتورها در ایران متهم کرده بود.

رسانه‌های اصولگرا این روزها اتهامات متعددی را بر اساس شواهد و مدارک رسانه‌ای خود نسبت به فعالیت پشت پرده فرزندان هاشمی در پشتیبانی مالی و رسانه‌ای از معترضین خیابانی منتشر کرده‌ند.

فیلم سخنان فائزه هاشمی در جمع تجمع‌کنندگان مقابل درب سازمان صدا و سیما را ببینید:

 
 

  

88/3/28
9:53 ع

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه فرزندان هاشمی رفسنجانی ممنوع الخروج شده‌اند.
برپایه این گزارش ، فائزه و مهدی هاشمی رفسنجانی که نقش آنان در تحریک و ساماندهی برخی تجمعات غیرقانونی و اغتشاشات و تخریب‌های روزهای اخیر آشکار شده است، ممنوع الخروج شده‌اند.
پیش از این تشکل‌های دانشجویی و گروهی از دانشجویان دانشگا‌ه‌های کشور با برگزاری تجمع در برابر دادستانی تهران خواستار برخورد قضایی با فرزندان هاشمی رفسنجانی شده بودند.
  

88/3/28
10:15 ص

عکس: مراسم خاکسپاری دو تن ازشهدای اغتشاشات اخیر تهران
این مادر و دختر بسیجی توسط اغتشاشگران در مهد کودکی در تهران به ضرب گلوله کشته شدند

مراسم خاکسپاری دو تن ازشهدای اغتشاشات اخیر تهران

ادامه تصاویر...

  

88/3/28
9:11 ص

تشییع پیکر مادر و دختر شهید ‌شده در اغتشاشات اخیر

دقایقی پیش تشییع پیکر مادر و دختر بسیجی شهید ‌شده در مهدکودک آوای باران که ‌به دنبال تیراندازی آشوبگران به مهدکودک به شهادت رسیده بودند، آغاز شد.

محمد رجب‌پور که خواهر و مادرش را در این حادثه از دست داده است، در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این مراسم با حضور اعضای خانواده و آشنایان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ساعت 8 بعدازظهر دوشنبه تعدادی اوباش به خیابان محمدعلی جناح یورش بردند. این افراد قصد تیراندازی به پایگاه بسیج را داشتند که مادر و خواهر آقای رجب‌پور به مهدکودک پناه بردند اما اوباش بدون در نظر گرفتن این موضوع اقدام به تیراندازی به مهدکودک کردند و همین امر باعث شهادت آن‌ها شد.

عکس: مراسم خاکسپاری دو تن ازشهدای اغتشاشات اخیر تهران


  

88/3/28
9:9 ص

تیراندازی اوباش با کلت کمری به یک مرکز نظامی

افرادی ناشناس شب گذشته با کلت کمری اقدام به تیراندازی به یک مرکز نظامی در خیابان آزادی کردند.

به گزارش فارس‌، عصر دیروز تعدادی از هواداران میرحسین موسوی در منطقه آزادی تجمع کرده و به سمت میدان آزادی در حرکت بودند. بعد از پایان این راهپیمایی تعدادی از اراذل ‌و اوباش با حمله به دانشگاه صنعتی شریف قصد ورود به این دانشگاه را داشتند که وقتی با مخالفت نگهبانان و دانشجویان حاضر در دانشگاه مواجه شدند،‌ اقدام به تخریب ایستگاه اتوبوس مقابل دانشگاه کرده و شیشه‌های ایستگاه را شکستند.

یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این‌باره به فارس گفت: شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش چماق به دست با عربده‌کشی و فریاد قصد شکستن در دانشگاه و ورود به دانشگاه را داشتند که با مقاومت نگهبانان و دانشجویان روبه‌رو شدند و پس از آسیب رساندن و تخریب ایستگاه اتوبوس روبه روی دانشگاه از محل متواری شدند.

بنابراین گزارش،‌ به گفته شاهدان ماجرا‌،‌ اراذل و اوباش سپس به سمت برخی مراکز نظامی در خیابان آزادی حرکت کردند و در ادامه تخریب‌های خود به آتش زدن درهای ورودی و تابلوی این مرکز اقدام کردند.

* تیراندازی افراد مسلح به یک مرکز نظامی

یکی از شاهدان تیراندازی گفت: شب گذشته پس از راهپیمایی هواداران یکی از کاندیداها، ‌تعدادی از اراذل و اوباش اقدام به حمله به دانشگاه صنعتی شریف و ‌آتش زدن درهای ورودی بسیج کارخانجات کرده بودند که در مسیر برگشت هواداران این کاندیدا از میدان آزادی به سمت انقلاب در میان جمعیت قرار گرفته و با استفاده از سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت این مرکز کردند که خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید و تعدادی از اراذل و اوباش توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی گفت:‌ این گونه افراد قطعاً ‌طرفدار هیچ یک از کاندیداها نیستند چرا که کاندیداها و طرفداران آنها می‌توانند از راههای قانونی اعتراض خود را اعلام کنند،‌ آنها می‌دانند که با تخریب اموال عمومی به نتیجه نمی‌رسند.

وی گفت: این افراد تنها با سوء استفاده از شرایط کنونی سعی در دسترسی به اهداف شوم خود دارند.

یک راننده تاکسی در این باره به خبرنگار فارس گفت:‌ اعلام مخالفت، با تخریب اموال عمومی و آزار و قتل مردم بیگناه کار درستی نیست.

بنابر این گزارش، آشوبگران شب گذشته به شهرداری منطقه 10 تهران حمله کرده و با شکستن شیشه‌ها، خساراتی را به این ساختمان وارد کردند.


  

88/3/28
9:1 ص

عطاءالله مهاجرانی که به دلیل افشای تعدد زوجات وی و شکایت برخی همسرانش چند سال قبل مجبور به ترک تهران شد و به لندن رفت، برای اغتشاش در نمازجمعه این هفته تهران نسخه مضحکی پیچیده است که به صورت گسترده نیز از طریق پست الکترونیکی پخش شده است.

به گزارش رجانیوز، مهاجرانی در وبلاگ خود نوشته است: به نظرم همان جمعیت میلیونی که در راهپیمایی صدای سکوت در روز دوشنبه ایران و جهان را تکان داد؛ اگر بخشی از آن هم در نماز جمعه شرکت کند و با صدای بلند بخواهد که رأیش پس داده شود، نمی توانند نماز جمعه را سرکوب کنند یا مثل گذشته نمازگزاران را کتک بزنند.

وی که در جریان انتخابات، از مهدی کروبی حکم مشاور ستاد در امور ایرانیان خارج از کشور را دریافت کرده بود، در حال حاضر به تحریک آشوب‌های خیابانی مشغول است و اخیراً نیز در وبلاگ خود نوشته بود رأی و صندوق رأی با صندوق کاغذ باطله چه تفاوتی دارد...

جمیله کدیور همسر اول مهاجرانی در فیلم تبلیغاتی دوم کروبی به عنوان مشاور امور بانوان ستاد با لحن گلایه‌آمیزی درخصوص تعدد زوجات و نظر کروبی درباره آن سؤال کرده بود.


  

88/3/28
9:1 ص

مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی
چه توهینی بالاتر از اظهارات رهنورد به ترک‌ها و لرها؟
موسوی یا بی‌اطلاع است یا مصالح ملت را فدای وجهه خود کرده

مشاور سابق اطلاع رسانی و ارتباطات هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه پیش از دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نهم، نتایج نظرسنجی یک مرکز مخالف احمدی‌نژاد حاکی از پیروزی وی با اختلاف بیش از 5 میلیون رأی در مقابل احمدی‌نژاد بود اما نزدیکان هاشمی این نتایج را نمی‌پذیرفتند، گفت: برخی نزدیکان هاشمی با نپذیرفتن این واقعیت، آماده بیان ادعای تقلب در انتخابات بودند، همانطور که امروز نیز موسوی با رفتار خود نشان می‌دهد یا بی‌اطلاع است یا مصالح ملت را فدای وجهه‌ی خود کرده است.

به گزارش رجانیوز، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه اظهار داشت: در اول تیر 84 و در آخرین روز دور دوم تبلیغات انتخاباتی بین آقایان احمدی‌نژاد و هاشمی رفسنجانی، رئیس یک نهاد نظر سنجی افکار عمومی که گرایش به شدت ضد احمدی‌نژادی داشت، برای من که مشاور اطلاع رسانی و ارتباطات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودم، نتایج نظر سنجی روز قبل را ارسال کرد تا آن را به رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت ارائه نمایم.

وی با بیان اینکه "آخرین نظر سنجی روز سه شنبه انجام شده بود و نتیجه آن چهار شنبه صبح جمع بندی و حدود ظهر بدست اینجانب رسید"، ادامه داد: جلسه ستاد انتخابات انتخاباتی جناب آقای هاشمی، در مجمع تشخیص در حال برگزاری بود. در آخرین نظر سنجی آمده بود که دکتر احمدی‌نژاد حدود 5 تا 6 میلیون رای بیشتر از آقای هاشمی دارد.

مشاور سابق هاشمی خاطرنشان کرد: مطمئن شدم که ایشان در انتخابات شکست فاحشی خواهند خورد. گروهی پیشنهاد می کردند که آقای هاشمی برای جبران اختلاف آرا دست به هنجار شکنی بزند. از اینکه چنین افرادی خود را طرفدار آقای هاشمی می دانند و در ستاد ایشان جمع شده اند، به شدت متأثر بودم. از آمارها کپی گرفتم و وقتی مهدی هاشمی از جلسه بیرون آمد آن را به وی دادم تا در جلسه تحویل آقای هاشمی دهد و گفتم ایشان چند میلیون رأی از احمدی‌نژاد عقب است. وی گفت من این آمار را قبول ندارم و بابا برنده است!

وی با بیان اینکه "مطمئن شدم مهدی هاشمی آمار را تحویل آقای هاشمی نخواهد داد"، اضافه کرد: بلافاصله مشغول به تهیه گزارشی شدم و ضمن آوردن آمار مذکور فاصله چند میلیونی و شکست وی را حتمی دانستم و تأکید کردم که بسیاری از افراد مؤمن و وفادار به انقلاب اسلامی این تصور برایشان ایجاد شده است که ایشان رو در روی رهبری قرار گرفته و در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و این امر آنها را از ایشان دور خواهد کرد و پیشنهاد دادم تا بر اموری تاکید کنند که همراهی ایشان با مقام معظم رهبری را به اثبات برساند و تاکید کردم که این امر می تواند تا حدودی آراء را جلب نماید ولی تاکید کردم که با این وجود با اختلاف چند میلیون نفر درانتخابات شکست خواهند خورد و باید خود را آماده چنین واقعیتی بنمایند.

قدیری همچنین اضافه کرد: منتظر شدم تا جلسه تمام شود و وقتی همه رفتند، قبل از اینکه آقای هاشمی بیرون بیایند، نامه را از طریق دفترشان تحویل دادم. شب به صدا و سیما رفتم تا از نزدیک شاهد آخرین مناظره زنده تلویزیونی باشم. از ایشان قبل از ورودشان به سالن مصاحبه پرسیدم که آیا گزارش آخرین نظرسنجی را که برای ایشان در نامه نوشتم، دیده اند یا خیر که تأیید کردند.

وی با اشاره به اینکه "با پایان مصاحبه از ایشان جدا شده و با چند تن از دوستان صدا و سیما دیدار کردم. ساعت 2 نیمه شب از صدا و سیما خارج شدم و به منزل برگشتم"، گفت: پنج شنبه تبلیغات انتخاباتی ممنوع بود. جمعه سوم تیر انتخابات با شکوه تمام برگزار شد. به چند جا سر کشیدم. انتخابات در کمال نظم و صحت برگزار شد.

مشاور سابق هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: با توجه به حرفهایی که می شنیدم و صحنه هایی که از برخی اطرافیان آقای هاشمی می دیدم، می دانستم که مخالفین احمدی‌نژاد دم از تقلب خواهند زد و حاضر به پذیرش شکست نخواهند بود.

وی با بیان اینکه "نتیجه انتخابات همان شد که در آخرین نظر سنجی پیش بینی شده بود و احمدی‌نژاد با 17 میلیون رأی در مقابل 10 میلیون رأی پیروز انتخابات شد، ادامه داد: همانطور که انتظار می رفت، متأسفانه زمزمه تقلب در انتخابات توسط اعضای ستاد و بستگان ایشان سر داده شد، حال آنکه تردیدی در پیروزی دکتر احمدی‌نژاد نبود. هنوز هم برخی از بستگان آقای هاشمی دست از ادعای بی اساس تقلب دست بر نمی دارند.

قدیری تصریح کرد: ادعای وقوع تقلب در انتخابات اخیر نیز تکرار شده است و متأسفانه باز هم بستگان و اطرافیان آقای هاشمی آتش بیار این معرکه ساختگی شده اند. این در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بی‌طرف خارجی نیز از قبل بر اساس نظر سنجی ها، پیروزی قاطع آقای احمدی‌نژاد را پیش بینی کرده بودند.

وی با اشاره به گزارش خبرگزاری‌های فرانسه و رویترز اظهار داشت: این خبرگزاری نوشت سازمان غیردولتی «ترور فری تومارو» که یک سازمان تخصصی در زمینه مطالعه افکار عمومی است، در آستانه انتخابات ایران یک نظرسنجی تلفنی در 30 استان انجام داده است و بر پایه نظرسنجی خود اعلام کرد احمدی‌نژاد، 2 برابر بیشتر از مخالفانش رأی به‌دست آورد. «رویترز» نیز در همین زمینه با تأیید این مطلب که احمدی‌نژاد در آستانه انتخابات در نظرسنجی‌ها جلوتر از رقبای خودش بوده است، نوشت "2 شرکت غیردولتی امریکا طی یک نظرسنجی تلفنی سرتاسری در ایران اعلام کردند احمدی‌نژاد با نسبت 2 بر یک از موسوی پیش است."

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مطمئن هستم که اطرافیان مهندس موسوی و خود وی و همسرشان می دانند که پیروز انتخابات نیستند و قطعاً نظر سنجی‌های واقعی گروه های هوادار وی نیز این واقعیت را نشان داده اند ولی مهندس موسوی را بازی داده و به او پیروزی را القاء نموده اند.

وی با طرح 2 احتمال گفت: از 2 حال خارج نیست یا اینکه او را محاصره کرده اند و به وی اجازه‌ی اطلاع از حقایق را نداده اند که البته بعید نیست و این خود نشانه‌ی ضعف است و یا اینکه او می داند که شکست خورده است و حال که پس از 2 دهه سکوت وارد میدان شده و طوری عمل کرده که تمام آبروی خود را به انتخابات گره زده است، می داند در انتخابات شکست خورده و علی‌رغم آن، مصالح ملت را فدای وجهه ی خود کرده است.

قدیری گفت: برای من جداً جای سؤال است که چگونه وی در تبلیغات انتخاباتی، خود را وفادار به قانون و رعایت آن می داند و پس از شکست، مردم را دعوت به تظاهرات غیر قانونی می کند، در حالی که می داند مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته و این تظاهرات به دست عوامل بیگانه به آشوب کشیده می شود.
وی همچنین با طرح این سؤال که "چگونه است که موسوی خود را پیرو خط امام(ره) می نامد و این رهنمود امام(ره) را که تأکید فرمودند "اگر دشمنان از شما خشنود بودند، بدانید در بیراهه هستید"، نادیده می گیرد؟"، اضافه کرد: آیا مهندس موسوی نمی داند که رادیو امریکا، رادیو اسرائیل و بی‌بی‌سی سنگ او را به سینه می زنند و مواضع او را تکرار می کنند؟

مشاور سابق هاشمی افزود: همسر ایشان خانم زهرا رهنورد نیز در مصاحبه با شبکه‌ی بی‌بی‌سی انگلستان به مهمترین دلایل تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت "یک سری نقاطی هستند که اصلاً مشخص است که خودش ملاک تشخیبص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است، مثلاً آذربایجان و ترک زبان‌ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رأی بدهند... خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابر این اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی‌نژاد رأی بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است." آخر این چه توهین بزرگ و تحقیری است که در حق مردم لر و ترک روا می دارند؟ یعنی ملاک رأی این هموطنان ما به یک نامزد به خاطر ترک بودن یا همسر لر داشتن است؟ توهینی از این بالاتر نیز به شعور مردم وجود دارد؟

وی در پایان با اظهار تأسف از عملکرد اطرافیان موسوی و هاشمی که حماسه‌ی بزرگ و شیرین حضور مردم را تلخ کرده است، اظهار داشت: اما یقین دارم که این حوادث انقلاب را پایدارتر خواهد کرد و مردم ما آزمون‌هایی به مراتب سخت‌تر از حوادث اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و دست ما را هرگز از دامان ولایت جدا نگرداند.


  

88/3/28
8:59 ص

بازخوانی اظهارات 8 سال پیش تاج‌زاده؛ رئیس ستاد انتخابات دولت قبل
مخدوش دانستن انتخابات خیانت به مردم است
هیچ امکانی برای ارتکاب جرایم انتخاباتی نیست

بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم، برخی کاندیداها و هواداران آن‌ها به‌جای پذیرفتن قاعده بازی و نتیجه آرای قطعی مردم، شیوه فرار به جلو و تشکیک در سلامت انتخابات را کلید زدند. میرحسین موسوی، کروبی و حامیانشان ادعا کردند در انتخابات ریاست جمهوری تقلب صورت گرفته و باید انتخابات را دوباره برگزار کرد. اینان البته توضیح نمی‌دادند تقلب 11 میلیونی در انتخابات ایران اسلامی چگونه ممکن است؟

به نظر می رسد در فضایی که برخی می‌کوشند تا شیرینی حماسه 22 خرداد را با ایجاد برخی شبهه ها و تردیدها به کام مردم تلخ کنند، بازخوانی سخنان مصطفی تاج‌زاده در خصوص روند برگزاری انتخابات در کشور بازگو کننده حقایق قابل توجهی باشد.

در بازه زمانی فعالیت دولت قبل، تاج‌زاده معاون سیاسی وزیر کشور و مسئول ستاد انتخابات کشور بود. او در همان سال ها و در باب دفاع از عملکردش در برگزاری انتخابات، سخنانی مطرح کرد که امروز می توان از آن با عنوان یک اعتراف تاریخی یاد کرد و تناقض این آرا با مواضع کنونی اصلاح‌طلبان را به رخ کشید.

تاج‌زاده طی مصاحبه ای در مشهد مقدس با اشاره به سابقه انتخابات در کشور مدعی شد این خود مردم هستند که انتخابات را برگزار می کنند و به همین دلیل هم از آغاز انقلاب تمامی انتخابات ها در سلامت کامل برگزار شده است. او با اشاره به سابقه رفراندوم و انتخابات در ایران گفت: «رفراندوم 12 فروردین 1358 به صورت یک انتخابات آزاد غیر فرمایشی و با نگاه احترام به رای ملت و جدی بودن حضور و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت سیاسی خود برگزار شد. از همان روز این سنگ بنا گذاشته شد که مردم خود انتخاب کنند و خود با امانتداری تمام، انتخابات را برگزار نمایند و آن خاطره های تلخ در خصوص انتخابات فرمایشی قبل از انقلاب خیلی زود از اذهان مردم ما زدوده شد. طی 21 انتخابات گذشته در جمهوری اسلامی همه مردم به نتایج انتخابات صحه گذاشته اند و به غیر از معاندان و مخالفان هیچ کس در واقعیت این امتیاز انقلاب اسلامی تردیدی به خود راه نداده است.»

تاج‌زاده در پاسخ به این سوال که "همه انتخابات گذشته از نظر شما سالم برگزار شده اند؟" مجدداً تاکید کرد: «همه 21 انتخابات گذشته سالم برگزار شده اند.»

در واقع تاج‌زاده معتقد بود در ایران این خود مردم هستند که انتخابات را برگزار می کنند و وزارت کشور تنها نقش هماهنگ کننده دارد و اصولاً امکان تقلب و تخلف برای وزارت کشور وجود ندارد.

مصطفی تاج‌زاده در پاسخ به این سؤال که اساساً آیا یک رئیس ستاد انتخابات می تواند مرتکب تقلب و تخلف در انتخابات شود، گفت: «به بررسی اهم وظایف ستاد انتخابات کشور به نحو مختصر می پردازم تا معلوم شود که ستاد مذکور از لحاظ اجرایی اصولاً در امر انتخابات دخالت ندارد تا بتواند مرتکب تخلف یا جرم گردد. ستاد انتخابات کشور که با دستور وزیر کشور آغاز به کار می کند، نهادی است فاقد شخصیت حقوقی مستقل و تنها به طور موردی به عنوان یک ستاد به منظور هماهنگی و پشتیبانی ستادهای انتخابات استان ها و مراکز حوزه های انتخابیه فعالیت می کند و به هیچ ترتیبی واجد مسئولیت اجرایی یا نظارتی نیست.»

وی همچنین آیین نامه‌های رسمی موجود در خصوص برگزاری انتخابات را مورد توجه قرار داد و با اشاره به وظایف مصرح در قانون برای وزارت کشور افزود: «کلیه این وظایف برای ایجاد هماهنگی، پشتیبانی و ارائه خدمات مربوط به انتخابات می باشد.»

وقتی تاج‌زاده مورد خطاب مصاحبه گر قرار گرفت که "با این تفاصیل ستاد انتخابات حقیقتاً کار ستادی و نه صف و اجرایی می کند"، این ادعا را با صراحت تمام تأیید کرد: «دقیقاً! وظایف ستاد انتخابات کشور حاکی از آن است که از طرف ستاد به طور کلی هیچ امکانی برای ارتکاب جرائم انتخاباتی وجود ندارد. حقیقت آن است که ستاد انتخابات کشور متشکل از کارشناسان ادارات کل انتخابات، حقوقی، سیاسی، تقسیمات کشوری، امنیتی و... است که در کنار یکدیگر برای مدتی مشخص اقدام به ارائه خدمات و پشتیبانی مراکز حوزه های انتخابی سراسر کشور می نمایند.»

تاج‌زاده آن روزها معتقد بود که باید به رأی و نظر مردم احترام گذاشت و بهانه جویی در مقابل آرای مردم در واقع خیانت به آنهاست. او گفت: «اعتقاد ما این بود که مردم نظر خود را با رأیی که می دهند، می گویند. در مجلس ششم همان مردم به این نظر رسیدند که مجلس را با نمایندگان فعلی تشکیل دهند. همه حرف من این است که باید به رأی مردم احترام گذاشت و این بزرگ‌ترین خیانت است که چون دوستان من به مجلس نرفته اند، اصل انتخابات را مخدوش اعلام کنم و رأی مردم را به هیچ بگیرم.»

وی همچنین امکان برگزاری انتخابات آزاد در کشور و عدم امکان تقلب را از افتخارات جمهوری اسلامی تلقی کرد و گفت: «افتخار بزرگ کشور، ملت و نظام ما امروز آن است که خواست مردم از طریق رأی و در چارچوب قانون اساسی کشور محقق می شود. مردم پای صندوق های رأی حرف می زنند و این اعتماد را هم دارند که رأی آنان مبنای تثبیت نظام، سربلندی کشور و اصلاح امور است. این فرصتی تاریخی برای کشور ماست. شاید هم از فرصت های معدود تاریخی باشد که اعتماد مردم ایران به خود، اعتماد به نظام سیاسی و اعتماد به یک نگرش و برنامه فصل مشترک هایی یافته است. این اعتماد مایه عزت و ثبات نظام و به همان نسبت اسباب نگرانی و خشم معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی است.»

تاج‌زاده همچنین تأکید کرد: «خدشه دار بودن انتخابات تهران و تقلب انتخاباتی در آن، هرگز پذیرفتنی نیست زیرا جفا به همه مردم است.»

سؤالی که وجود دارد، این است که اگر واقعاً برگزار کننده انتخابات مردم هستند که همین طور هم هست و اگر امکان تصرف در آرای مردم از جانب مسئولین وزارت کشور وجود ندارد، چگونه طی این روزها اصلاح طلبان، مسئولین انتخابات را به تقلب 11 میلیونی متهم می کنند؟ آیا چنین ادعایی عقلایی است؟

به نظر این دوستان باید توضیح دهند که چه چیزی طی این سال ها تغییر کرده است؟ مگر نه این است که در این انتخابات کاندیداها بالاترین میزان نظارت را در شعبات انتخابیه داشته اند؟ پس دلیل این همه هیاهو و شبهه افکنی چیست؟ آیا می توان تخلفات جزئی احتمالی را به حساب تقلب 11 میلیونی در انتخاباتی گذاشت که شورای نگهبان از کمترین میزان تخلف در آن طی 30 سال انقلاب خبر داده است؟ آیا این همه پروژه ای برای فرار از رسوایی نیست؟ پروژه ای که خود معترضین به مختصات آن اشراف دارند و حقایق ورای آن را می دانند اما با مردم از آن سخن نمی گویند؟


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ