سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

88/2/23
8:40 ع

به گزارش ایرنا از فاش، در پی مصوبات اخیر هیأت دولت برای بهره مندی جانبازان از معافیت گمرکی واردات خودرو ، اخیراً نمایندگی های انحصاری شرکت های معتبر خودروساز خارجی در کشورمان طی مکاتباتی از مسئولان و نهادهای ایثارگری خواسته اند جانبازان را برای خرید محصولات شرکت های متبوع شان ترغیب نمایند.
نمایندگی های مذکور در مکاتبات خود اعلام کرده اند حاضرند علاوه بر معافیت گمرکی متعلقه ، تخفیف های ویژه ای نیز در خصوص قیمت خودروهای تولیدی خود به جانبازان کشورمان بدهند.
گزارش های رسیده از دستگاه های دولتی و عمومی حاکی است ، تقریباً تمامی نهادها ، وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دعوت نامه های نمایندگی های انحصاری شرکت های خودروسازی جهان که همگی متضمن تشویق و ترغیب جانبازان برای خرید محصولات این شرکت هاست را دریافت کرده اند.
شرکت های خودروسازی خارجی در این رقابت شدید برای جلب جانبازان واجد شرایط استفاده از معافیت گمرکی، رقم های مختلفی را برای تخفیف های ویژه اعلام کرده اند که حداقل آن 5 درصد قیمت تمام شده است.
پیش بینی می شود با توجه به وضعیت رکود حاکم بر فعالیت های اقتصادی دنیا ، طی روزهای آینده رقابت شرکت های خارجی برای به دست گرفتن بازار جدید ایجاد شده ایران (جانبازان مشمول معافیت گمرکی) بیش از پیش تشدید خواهد شد و هر یک از این شرکت ها برای عقب نماندن از رقابت ، امتیازات و تخفیف های بالاتری را اعلام خواهد کرد.
  

88/2/23
8:39 ع

**صدیقی: تصمیم رهبر معظم انقلاب، سلاح دنیای استکبار را زنگ زده کرد
حجت الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری درباره پخش اذان از سیمای مرکز کردستان خاطرنشان کرد: با این تصمیم، سلاح دنیای خطرناک استکبار که حربه‌اش ایجاد اختلاف بین تشیع و تسنن است، زنگ زده شد.
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، با تاکید بر اینکه قرآن وجه مشترکی بین مسلمانان شیعه و سنی است گفت: قرآن می‌فرماید‌ «واعتصموا بحبل اللّه جمعیا و لاتفرقوا» و دستور اکید می‌دهد به تمامی مسلمانان که همه باهم به حبل الله چنگ زنند.
استاد صدیقی افزود: این حبل الله در جمهوری اسلامی ایران همان وحدت و رهبری است و می‌بینیم که رهبری داریم که تمام اقوام کشور زیر پرچم این رهبری در جبهه حضور پیدا می‌کنند و رای می‌دهند و در تمام صحنه‌ها حاضر هستند.
وی ادامه داد: اتحاد تشیع و تسنن در نظام جمهوری اسلامی به حدی است که وقتی رهبر معظم انقلاب در کردستان حضور پیدا می‌کنند براداران اهل تسنن، در مقایسه با سایر اقوام کشور، ذره ای از ابراز محبت و اشتیاق کم نمی‌گذارند و حماسه حضور را به دنیا اعلام می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: رهبر معظم انقلاب در این سفر فرصت و فضا را غنیمت شمرده و ایران را به عنوان الگو و سمبل اتحاد تشیع و تسنن معرفی کردند.
ادامه مطلب...
  

88/2/23
8:35 ع

دکتر بروجردی، نوه حضرت امام (ره) در مراسم افتتاح ستاد دکتر رضایی در فارس:
پست های کلیدی در کابینه رضایی به زنان سپرده می شود

لیلی بروجردی نوه حضرت امام (ره) ضمن بیان این مطلب که دکتر رضایی در کابینه خود پست های کلیدی را به زنان خواهد سپرد به نقش تأثیرگذار زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند. دکتر رضایی در این راستا توجه زیادی به قشر زنان دارد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، دکتر بروجردی در مراسم افتتاح دفتر ستاد دکتر محسن رضایی در شیراز گفت: در حقیقت ستادهای انتخاباتی آیینه انتخابات کشور هستند لذا باید ضمن رعایت اخلاق و رفتار انتخاباتی، ستاد الگویی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه دکتر رضایی به عنوان کاندیدای اصولگرای اصلاح طلب به عرصه آمده و تا آخر خواهد ماند در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور دکتر رضایی در عرصه گفت: دور قبل دکتر رضایی به خاطر تعدد کاندیدای همفکر از انتخابات کناره گرفت تا مردم آسان تر کاندیدای خود را انتخاب کنند اما در این دوره انتخابات تا آخر خواهد ماند.
نوه حضرت امام (ره) همچنین در خصوص برنامه های دکتر رضایی گفت: برنامه های رسمی وی توسط خودشان در آستانه انتخابات اعلام می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را حاصل جمهوری اسلامی دانست و با تأکید بر علاقه حضرت امام (ره) به جمهوری اسلامی تصریح کرد: انتخابات حاصل جمهوری اسلامی است و از افتخارات فرزندان امام علاقه مردم به حضرت امام (ره) است.
در ادامه دکتر احمدی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر رضایی در فارس طی سخنانی ضمن قدردانی از حضور دکتر بروجردی در مراسم آغاز فعالیت رسمی ستاد دکتر رضایی گفت: خوشحال هستیم که فعالیت رسمی ستاد با حضور یکی از یادگاران حضرت امام (ره) آغاز می شود و امیدواریم راه امام همیشه پر رهرو و مستدام باشد.


88/2/23
6:39 ع

مرکز پژوهشی «هادو» توکیو در تحقیقی جامع با استفاده از فن‌آوری نانو، تأثیر تلاوت آیه «بسم‌الله‌الرحمن الرحیم» بر آب زمزم را مورد بررسی‌ قرارداد.


به گزارش خیرگزاری اهل بیت (ع) ـ‌ابنا ـ به نقل از ایکنا ،«ماسارو ایموتو»، رئیس مرکز پژوهشی«هادو» توکیو با بیان این‌که در این تحقیق به نتایج ارزنده و عجیبی دست‌یافته‌اند، گفت: تلاوت آیه «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» تأثیر عجیبی بر روی بلورهای آب زمزم دارد به طوری که هنگام تلاوت این آیه مبارک حباب‌های زیبایی بر روی آب تشکیل‌می‌شود.


 

این پژوهشگر ژاپنی تصریح‌کرد: از بزرگ‌ترین تجاربی که در نتیجه آزمایش بر روی آب زمزم به‌دست‌آمده، این است که هنگامی که در کنار ظرفی از آب زمزم آیاتی از قرآن‌کریم تلاوت‌‌شود،‌ بلورهایی رمزگونه و زیبا بر روی آن شکل‌می‌گیرد.


 

رئیس مرکز پژوهشی«هادو» با اشاره به این‌که آب زمزم ویژگی‌های خاصی دارد که تغییر در آن امکان‌پذیر نیست، افزود: این آب ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در سایر آب‌ها یافت‌نمی‌شود.


 

وی گفت: با توجه به آزمایش‌ها و مطالعات زیادی که بر روی آب زمزم انجام‌‌شد، این نتیجه به دست‌آمد که اگر یک قطره از آب زمزم با هزار قطره آب معمولی مخلوط‌شود، بلورهای تشکیل‌دهنده آن تغییر شکل‌داده و خاصیت آب زمزم را پیدامی‌کنند


  

88/2/23
12:7 ص

بدون شک "اسفندیار رحیم مشایی" را می‌ توان جنجالی ترین عضو دولت نهم دانست. جنجال آفرینی های وی به قدری برای دولت نهم دردسر ساز شد که برخی ها وی را پاشنه آشیل این دولت معرفی کردند.

شنیده های موثق خبرنگار شبکه خبری "جهان نیوز" حاکی از آن است که سرانجام پس از پیگیری و درخواست های مکرر مراجع تقلید، نیروهای انقلابی و گروههای مختلف سیاسی و مذهبی از دولت نهم برای کنار گذاشتن "اسفندیار رحیم مشایی"، آقای "احمدی نژاد" به این درخواست ها پاسخ مثبت داده و به زودی "رحیم مشایی" را از کابینه کنار خواهد گذاشت.

در همین راستا شبکه خبری برنا، وابسته به دولت با انتشار خبری تحت عنوان "مشایی، از معدود غلط های دولت نهم" برکناری رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را کلید زد.

گفتنی است اظهارات و موضع‌گیریهای جنجالی "رحیم مشایی" درباره دوستی مردم ایران و "اسرائیل"، ورود زنان به ورزشگاه، حضور در مجالس شبه انگیز، و برخی دیدارها و ملاقاتهای خارجی بدون هماهنگی، هزینه های زیادی را طی چهار سال گذشته متوجه دولت کرده است به طوریکه اکثر مراجع تقلید و نیروهای انقلاب و حتی طرفداران دولت نهم، با اعتراضات گسترده خواستار برکناری وی شده بودند.

آخرین اقدام جنجالی "مشایی"، ادغام سازمان حج و زیارت با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود که با واکنش شدید آیت الله ری شهری، نماینده ولی فقیه در امور حج، مواجه شد و سرانجام دفتر مقام معظم رهبری طی نامه ای نارضایتی رهبری از این موضوع را اعلام کرد.

لازم به ذکر است در آخرین جلسه هیات دولت، برخی وزرا نسبت به عملکرد مشایی در حوزه های مختلف به شدت انتقاد کرده بودند.
  

88/2/23
12:6 ص

ه گزارش "جهان"،‌ شبکه خبری برنا وابسته به سازمان ملی جوانان در خبری نوشت: انتظار چرندی است اگر بخواهیم که غیر معصوم هیچ اشتباهی نکند، دکتر هم استثنا نیست! او هم در املای خودش دو،سه اشتباه داشت که نمره اش را هفده هجده می کند!یکی از آن اشتباه ها پدیده ای بود به نام رحیم مشائی!

مردی که کاش ندیده بودمش یا لااقل کاش دیگر توی دولت نمی دیدمش!

یکی از پیش‌نهادات عجیب و پرسروصدای مشائی حضور زنان در ورزشگاه‌ها بود.

می گویند شما در سفر ترکیه توی یک مجلس خفن شرکت کرده بودید،درسته؟
من؟

ترکیه که بودید.....
مشائی:این حرفت را نشنیده می گیرم!

مشایی در پاسخ به سوال «الیف کورپا» خبرنگار زن روزنامه صباح، که می پرسد «آیا می‌توانم روسری‌ام را بردارم»: «بله، اینجا ایران آزاد است.»

مشائی: دعوا سر خوشگل هاست!

برای هزارمین بار و قوی‌تر از گذشته اعلام می‌کنم که ما با همه مردم دنیا دوست هستیم، حتی مردم آمریکا و اسرائیل!

خب! مگه چی گفتم؟

به دنبال موضع گیری حضرت آقا،مشائی اظهار سربازی می کند!

فعلا وقت ندارم ،می خواهم بروم سربخت یک سوتی تازه!حج وزیارت!

نمی شود دیگه طرف تریبون های رسمی نروید؟

مثلا به جای این کار ها یک خورده فکر کنیدبه کناره گیری!

کت تان را بپوشید.

پله های هیات دولت را پائین بیائید.

مشائی:هه!زهی خیال باطل!

مگه توی خواب ببینی که دارم می روم!

ببین چقدر با ضربدر قرمز فاصله دارم!

آنقدر دِقَت می دهم که به اینجایت برسد!

خلاصه این را بدان که: "نه هر که سر بتراشد قلندری داند!"

امیدوارم که یک روز دکتر عزیزم پرونده ات را بدهد زیر بغلت و پیامک بدهد بهت که "اخراج!"
  

88/2/22
11:52 ع

آیت الله مهدوی کنی در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است نکاتی را درباره ویژگی های دولت میرحسین موسوی و نوع نگاه وی به مسائل اقتصادی و سیاست خارجی بیان کرده اند که جالب توجه می باشد.

به گزارش جهان، وی در این کتاب 600 صفحه ای درباره نگاه کابینه مهندس موسوی به مسائل اقتصادی می گوید: دولت موسوی ، با همه خوبی هایی که داشت و امام هم ایشان را تایید می کرد ولی دولت سالاری را در مسائل اقتصادی عملا ترجیح می داد و این سیاست تنها به خاطر جنگ نبود، بلکه اصلا سبک تفکر ایشان این طور بود. برداشت ما این بود که آقای موسوی می خواهد در تمام امور اقتصادی حضور داشته باشد و ما این را قبول نداشتیم.

در آن زمان من در شورای نگهبان بودم و مقاله ای در مورد بازرگانی خارجی نوشتم. چون آقایان می گفتند طبق قانون اساسی، بازرگانی خارجی باید در دست دولت باشد و آن وقت این اصل تفسیری متفاوت داشت. یک معنای این اصل آن است که تمام واردات و صادرات در دست دولت باشد واین تفسیر دولت اقای موسوی بود.

بنده با بسیاری از کارهایی که درامور اقتصادی انجام می شد موافق نبودم و درعین حال برخورد قهرآمیز نداشتم... بنده با تقسیم اراضی به این شکل که انجام گرفت مخالف بودم . اینکه به راحتی اراضی را تصرف می کردند مورد قبول من نبود. واقعا اموال کسانی را گرفتند که نمی بایست بگیرند. بعضی از مردم با چیزدارها و صاحبان املاک زراعی عقده داشتند. بنده افرادی را سراغ داشتم که مقلد امام بودند، خمس می دادند و سال ها پیش از انقلاب به وسیله حقیر خمس شان را برای امام می فرستادند؛ یعنی از مسلمانان قبل از انقلاب بودند. یک دفعه اموال اینها را به عنوان پولدار و سرمایه دار غارت کردند.

در زمانی خود بنده با آقای میرحسین موسوی همین بحث ها را مطرح کردم. ایشان گفت آقای مهدوی! پدر من بازاری است ، چای فروش است. آدم خوبی هم هست ولی خصلت بازاری ها خصلت زالو صفتی است ( یک چنین تعبیری کرد ) و من با آنها مخالفم. اینها زالو صفت هستند، ما باید کاری کنیم که دست این زالو صفتها از اقتصاد کشور قطع شود. بنده گفتم آقای موسوی! من هم قبول دارم بعضی هازالو صفت هستند اما بحث این است که عقل اقتضا می کند برای اصلاح مسائل اقتصادی به گونه ای رفتار کنیم که سرمایه ها در مسیر تولید و اشتغال قرار گیرند.
  

88/2/22
11:47 ع

در حالی که طی روزهای اخیر انتشار نتایج نظرسنجی ها ی غیررسمی در رسانه های مختلف کشور شایع شده یک نهاد رسمی اقدام به انجام یک نظرسنجی انتخاباتی گسترده کرده است.

به گزارش جهان، در این نظرسنجی که 13 و 14 اردیبهشت در 62 شهر کشور و با جامعه آماری 23 هزار و 898 نفر انجام شده، نتایج زیر بدست آمده است.
 
سوال نخست این نظرسنجی «دوست دارید چه کسی کاندیدا شود» بود که سوال شوندگان در پاسخ، این آمار را رقم زدند: 46.7 درصد محمود احمدی نژاد، 13 درصد میرحسین موسوی، 7.2 درصد سیدمحمد خاتمی و 1.9 درصد مهدی کروبی.
 
در ادامه این نظرسنجی این سوال پرسیده شد که آیا شما در انتخابات شرکت میکنید یا نه؟ که 77 درصد جامعه آماری پاسخ «قطعا شرکت میکنم» و «احتمالا شرکت میکنم» را داده اند.
 
پرسش شوندگان در ادامه و در پاسخ به سوال «به چه کسی رای میدهید؟» اینگونه پاسخ داده اند: «58.2 درصد محمود احمدی نژاد، 21.9 درصد میرحسین موسوی، 3.6 درصد مهدی کروبی، 1.4 درصد محسن رضایی ». 

اما در ادامه این نظرسنجی از سوال شوندگان درباره نتیجه رقابت کاندیداها با یکدیگر نظرخواهی شد که در پاسخ به سوال رقابت احمدی نژاد- قالیباف، 73 درصد معتقد به پیروزی احمدی نژاد و 14 درصد معتقد به پیروزی قالیباف بودند. در پاسخ به رقابت احمدی نژاد- کروبی نیز 75 درصد سوال شوندگان معتقد به پیروزی احمدی نژاد و 12 درصد معتقد به پیروزی کروبی بودند. 

رقابت احمدی نژاد- میرحسین نیز این نتیجه را به دنبال داشت: «65.2 درصد در مقابل 28 درصد به سود احمدی نژاد». 

همچنین سوال پایانی این نظرسنجی که فقط مختص شهر تهران بود، به نظرخواهی درباره نتیجه رقابت احمدی نژاد- موسوی اختصاص یافت که 44.8 درصد معتقد به پیروزی محمود احمدی نژاد و 28.9 درصد نیز معتقد به پیروزی موسوی بودند. 
و نیز در پاسخ به این سوال که دوست دارید چه کسی رئیس جمهور نشود افراد به این ترتیب پاسخ داده اند که: 6/35 کروبی، 7/15 احمدی نژاد، 13 درصد رضایی و میر حسین موسوی هم 8/4 درصد از جواب ها را به خود اختصاص داده اند.

88/2/22
11:46 ع

مدیرکل فرودگاه شیراز به دنبال  توقف یک هواپیما برای سوار شدن معاون رئیس جمهور در هنگام take off برکنار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان، مجید حجازی مدیرکل فرودگاه شیراز در پی اتفاقات اخیر در پرواز شماره 234 هواپیمایی ایران ایر از مبدا شیراز به مقصد تهران برکنار شده است.

برکناری حجازی از این سمت از سوی یکی از مسئولان ارشد دولتی در حالی صورت گرفته، که گفته می شود دستور توقف هواپیمای مسافری در هنگام take off برای سوار شدن یک مسافر (معاون علمی رئیس جمهور) از سوی مقامات ارشد استانی صادر شده بود. 

در همین حال، شنیده شده مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور نیز بابت این موضوع توبیخ شده است. 
  

88/2/22
1:6 ع

 یک سایت اینترنتی به نقل از زهرا مصطفوی نوشت: پرسش من از موسوی این است که چگونه می‌توانیم افرادی مثل نهضت آزادی را که با آنها اختلاف نظر داریم، در مناصب اجرایی به کار گرفته و به آنها مسئولیت بسپاریم؟ "

به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس و به نقل از تابناک،‌ زهرا مصطفوی، فرزند امام خمینی(ره) خبر منتشره امروز در برخی از رسانه‌ها، مبنی بر دیدار جمعیت زنان جمهوری اسلامی با میرحسین موسوی ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم که در فرهنگستان هنر برگزار شد ـ را ناقص دانست و جزییات منتشره از سوی سایت حامی دولت را تأیید کرد.
وی گفت: این نشست که قرار بود پیرامون مسائل روز و مباحث انتخاباتی برگزار شود، به طرح یک پرسش جدی از موسوی درباره نهضت آزادی منجر شد که موسوی پس از شنیدن آن، بلافاصله از خبرنگاران و عکاسان خواست جلسه را ترک کنند و به آنان تأکید کرد این بخش از سؤال پرسش کننده در گزارش‌های خبری حذف شود.
بعدازظهر یکشنبه، زهرا مصطفوی، فرزند امام خمینی (ره) و دبیر کل جمعیت زنان جمهوری اسلامی، در این نشست در سخنانی خطاب به موسوی، با بیان اینکه از شما خاطره هشت سال دفاع مقدس در یاد و ذهنمان باقی مانده گفت: شما یک مقلد واقعی امام راحل و فردی بودید که در زمان جنگ و محاصره، توانمند برخورد کرده و معیشت مردم را به خوبی اداره کردید که این ویژگی مثبت شما در خاطره همه ما مانده است.
وی با اشاره به نشست‌های متعدد جمعیت زنان گفت: در جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که به دلیل سکوت مطلق شما در این سال‌ها و اینکه چیز جدیدی از شما نشنیده‌ایم و همان خاطره همچنان برای ما باقی مانده است، برای همین، بنا را بر آن گذاشتیم که به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند هستید و مبنای شما، مبنای انقلاب اسلامی و همه وجود شما برگرفته از انقلاب است، بنابراین این امور باعث شد از شما حمایت کنیم و مطمئن هستیم که به همان آرمان‌ها پایبند هستید.
مصطفوی در این دیدار با بیان اینکه باید بتوان تعادل را به گونه‌ای حفظ کرد که زمان اصولگرایی، اصلاح‌طلب و زمان اصلاح‌طلبی، اصولگرا باشیم، اظهار داشت: نمونه این سخن من، آقای کروبی است که در مجلس ششم، وقتی افراطیون کار را دست گرفته بودند در همه لحظات چه در قدرت حضور داشت و چه بیرون از آن بود، از اصول و ارزش‌ها کناره‌گیری نکرد و حمایت ما از شما دلیل بر این نیست که نقاط قوت دیگران را فراموش کرده‌ایم.
نکته‌ای که اما وی بر آن تأکید کرده، پرسشی بود که او از موسوی درباره اظهارات اخیرش نسبت به نهضت آزادی اینگونه پرسیده بود: "زمانی در سخنانتان درباره نهضت آزادی اعلام کردید که با آنها اختلاف نظر دارید و پس از آن فرمودید که با آنها روابط دوستانه دارید که این دوستی تا امروز ادامه پیدا کرده است و زمانی نیز گفتید که ما وقتی با افرادی اختلاف نظر داریم، قرار بر این نیست که آنها را کنار بگذاریم، حال پرسش من این است که چگونه می‌توانیم افرادی را که با آنها اختلاف نظر داریم، در مناصب اجرایی به کار گرفته و به آنها مسئولیت بسپاریم؟ "
بنا بر اظهارات خانم مصطفوی، در این لحظه بود که میرحسین موسوی از خبرنگاران و عکاسان خواست تا این جلسه را ترک کنند که در نتیجه، خبرنگاران تنها چند دقیقه در این نشست حضور داشتند و ادامه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و در پایان این جلسه بیست دقیقه‌ای نیز موسوی از خبرنگاران خواست تا بخش پایانی سخنان زهرا مصطفوی را منتشر نکنند.
وی جمعیت زنان جمهوری اسلامی را همچون دیگر گروه‌ها و جریانات معتقد به اصول انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا، به خطوط قرمز نظام درباره گروهک‌های مسأله‌دار و مطرود حضرت امام(ره) دارای اعتقاد راسخ دانسته و گفته است که در مورد تصمیم خود در حمایت از میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری تجدید نظر خواهد کرد.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ