سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

85/9/28
11:14 ع

برای نخستین بار، اعلام نتایج نهایی و رسمی انتخابات خبرگان استان تهران، در روز سوم انجام گرفت، در حالی که 24 ساعت پیش از آن، نتایج نهایی اعلام شده بود.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، از عجایب اعلام نتایج،‌ آن است که با اعلام تدریجی آرا، در برخی موارد، هرچه صندوق‌‌های بیشتری شمارش می‌شد، تعداد آرای برخی افراد کمتر می‌شد مثلا از آرای هاشمی 100 هزار رای کاسته شد یا محسن قمی که با 703 هزار رای در مکان هشم قرار داشت، اما با کاهش 160 هزارتایی رای، به ردیف 15 منتقل شد و از رای سید محسن خرازی 187 هزار کاسته شد. در حالی که میزان آرای آقایان امامی کاشانی و مشکینی روبه تزاید گذاشت.

این نکته را می‌توان در مقایسه ارقام جدول زیر دید:


ادامه مطلب - کلیک کنید...

  

85/9/28
11:9 ع

آقای احمدی‌نژاد دیروز در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و در برنامه خبری ساعت 14، ضمن تکذیب هرگونه دخالت و اعمال سلیقه از سوی دولت در روند برگزاری انتخابات، اعلام کرد: این «برای اولین بار» است که دولت در انتخابات هیچ‌گونه اعمال سلیقه نمی‌کند.

پورمحمدی: حاج محمود... جسارت نباشه... میگم به جز دولت‌های خاتمی و رفسنجانی، یه دولت‌های دیگه‌ای هم بودن ها!

ادامه مطلب - کلیک کنید...

  

85/9/28
11:6 ع

در حاشیه صحن علنی امروز مجلس



... ناطق سپس افزود: ببخشید پس من دارم برای کی نطق می کنم؟


  

85/9/28
11:4 ع

اولین انتخابات سالم!
سرانجام تلاش‌های صداوسیما، به‌ویژه شبکه سوم سیما در منزجر کردن مردم از انتخابات نتیجه نداد و اکثریت واجدان شرایط، در انتخابات 24 آذر ماه شرکت کردند. ساعاتی پس از اتمام مهلت رأی‌دهی و در حالی که بین شورای نظارت بر انتخابات و وزارت کشور بر سر چگونگی شمارش آرا دعوا بود، سایت‌های خبری و بسیاری از وبلاگ‌نویس‌های وابسته به احزاب و گروه‌های ذی‌نفع در انتخابات (البته قربه الی الله!) در رسانه‌هایشان خبر از پیروزی قاطع خود و حامیانشان دادند که این، دست‌کم نشان از اعتماد به نفس بالای این عزیزان دارد و شایسته تقدیر است.

اما با شمارش تدریجی آرا، مشخص شد که در انتخابات شوراهای شهر و روستای سراسر کشور که محل اصلی درگیری‌ها و رجزخوانی‌هاست؛ «حامیان دولت» یا همان رایحه خوش خدمت، شکست سنگینی متحمل شده‌اند و آماری هم که از وزارت کشور به بیرون درز کرده، نشان از آن دارد که حداکثر سه، چهار نفر از کاندیداهای حامی رئیس‌جمهور، شاید بتوانند به شورای شهر تهران راه پیدا کنند که البته خوشبختانه خواهر جناب رئیس‌جمهور هم جزو آنهاست، اما متأسفانه مشاور جوان ایشان هیچ شانسی برای ورود به شورای شهر تهران ندارد.

راستی گفتم رئیس‌جمهور، یادم افتاد که جناب رئیس‌جمهور در برنامه ویژه‌ای که روز یکشنبه از اخبار ساعت 14 (۲ بعدازظهر خودمان) پخش شد، در ستاد انتخابات وزارت حاضر شد و ضمن آن‌که «صادقانه» هرگونه تمایل دولت نسبت به پیروزی گروه خاصی در این انتخابات را رد کرد، اپوزیسیون و رسانه‌های بیگانه را هم مورد مهرورزی قرار داد و اعلام کرد: این برای «اولین بار» است که دولت در انتخابات، اعمال سلیقه نمی‌کند و کاملا بی‌طرف است! به عبارت دیگر یعنی... ! (این عبارت دیگر...» را بعدا نوری‌زاده و دار و دسته‌اش اعلام می‌کنند).

رسالت تاریخی هولوکاست ما
در راستای ایفای رسالت تاریخی در مورد تاریخی که اصلا به ما مربوط نیست، سمینار هولوکاست در تهران با حضور اندیشمندان معتبر جهانی که در میان آنان، خاخام‌های سنت‌گرای یهودی و نئونازیست‌ها مثل مروارید می‌درخشیدند، برگزار شد. در این سمینار، احتمالا مشخص شده که کوروش کبیر ـ که در کتاب‌های مقدس یهودیان از وی به عنوان «نجات‌بخش قوم موسی» یاد می‌شود ـ یا اصلا وجود نداشته و یا اگر هم وجود داشته، آلمانی بوده است و در عوض، آدولف هیتلر، یک ایرانی‌الاصل با نام کوچک عادل، و شدیدا حامی فلسطینی‌ها بوده است! ضمن آن‌که آن کشوری که در جنگ جهانی دوم، پناهگاه یهودیان اروپا محسوب می‌شده است، هم ایران نبوده و حتما ایتالیا بوده است.
این سمینار علاوه بر فواید تاریخی، فواید دیپلماتیک فراوانی هم در پی داشت: اعتراض شدید اتحادیه اروپا، لغو توقیف دارایی‌های مجاهدین خلق در اروپا، واکنش شدید دولت بریتانیا، اعتراض شدید یهودیان غیرصهیونیست جهان، شدیدترین مقالات بر ضد ایران در روزنامه‌های میانه‌رو و معتبری همچون «گاردین»، سوءاستفاده آمریکا از این کنفرانس در ماجرای هسته‌ای، مظلوم‌نمایی اسرائیل و... .

انتقال سریع به صداوسیما از راه هوا
ما خیلی کنجکاو بودیم بدانیم پس از این‌که طرح منوریل کاملا شکست خورد و در همان زمان آقای احمدی‌نژاد هم جز چند گودال در منطقه صادقیه، چیزی از این موجود یک پای آهنی به عمل نیامد، این 150 میلیون دلاری که دولت به زور و دگنک به منوریل اختصاص داد، به چه مصرفی خواهد رسید (همیشه که منوریل یک پا ندارد،‌ مرغ هم یک پا دارد!) خلاصه منتظر بودیم گودال دیگری کنده و احیانا ستونی علم شود که ما هم به کار طنزنویسی‌مان برسیم که دیدیم هر شب در پربیننده‌ترین ساعت پخش سیما، رپرتاژآگهی‌هایی در قالب برنامه‌های علمی پخش می‌شود در مورد فواید منوریل و ترن هوایی، و این چند کیلومتر منوریلی که در کل دنیا وجود دارد، طوری نمایش داده می‌شود که انگار تمام دنیا منوریل‌کشی شده و برای رسیدن به «دروازه‌های تمدن بزرگ» هیچ راهی نمانده، مگر آن‌که ما هم منوریل‌دار شویم.

در همین زمینه، البته یک سؤال کوچکی هم در ذهن ما ایجاد شده که اتفاقا در همان حوزه «حمل و نقل» است و آن هم این‌که تمام یا بخشی از این مبلغ ناقابل 150 میلیون دلاری از چه طریقی به صداوسیما رسیده است؟ خود دولت که قاعدتا این کار را نمی‌کند، قالیباف هم که دستش به 150 میلیون کذایی برسد در ایکی ثانیه خرج مترویش می‌کند، شورای شهر و به خصوص حضرت واعظ آشتیانی هم که اصولا نباید تا این حد وارد کارهای اجرایی بشود... .
نکند ما از اول هم «وسیله سریع حمل‌ونقل هوایی شهری» داشته‌ایم و خودمان خبر نداشته‌ایم!

پدر، مادر، ما فیلتریم!
این روزها، با تصویب آیین‌نامه جدید فعالیت سایت‌ها و رسانه‌های سایبر توسط هیأت دولت، موج n ام فیلترینگ راه افتاده و کم کم دارد اوضاعی می‌شود که باید فرض را بر فیلتر بودن یک سایت یا وبلاگ قرار داد مگر آن‌که خلافش ثابت شود. در همین رابطه گفت‌وگوی کوتاهی داشته‌ایم با یکی از مسئولان در این باره:

ما: فیلترینگ سایت‌ها و صفحات تحت وب، اعتراض بسیاری از کاربران را موجب شده، چه توضیحی در این‌باره دارید؟
ایشان: شدیدا تکذیب می‌شود. ما آزادترین کشور جهان می‌بوده باشیم. اینها همه بازی لابی صهیونیست‌هاست.

ما: یعنی فیلترینگ وجود ندارد؟
ایشان: من کی گفتم فیلتر وجود ندارد؟
ما: پس چه چیزی را تکذیب کردید؟
ایشان: اعتراض را... به هیچ عنوان اعتراضی وجود ندارد؛ یعنی در حقیقت هر کس بخواهد اعتراض کند، فیلترش می‌کنیم.

ما: بالاخره که وجود دارد.
ایشان: شما چیزی دیده‌اید؟!
ما: خب... البته... .
ایشان: چشممان روشن! پس شما هم از فیلترشکن استفاده می‌کنید! خجالت نمی‌کشید؟!

ما: چرا می‌کشیم... حالا می‌شود مصادیق فیلتر را روشن کنید؟
ایشان: هیچ مصادیقی نداریم... جز این‌که هر سایتی که خیلی «باحال» و خدای ناکرده «باحول» باشد، به خاطر حفظ کیان اخلاقی خانواده‌ها، فیلتر می‌شود که این کاملا طبیعی است.

ما: یعنی فقط سایت‌های غیراخلاقی فیلتر می‌شوند؟
ایشان: و البته سایت‌هایی که برانداز باشند یا براندازنما باشند یا براندازها زیاد بروند آنجا هم به خاطر حفظ کیان جمهوری مقدس اسلامی فیلتر می‌شوند که این هم کاملا منطقی است.

ما: پس سایت‌های داخلی فیلتر نمی‌شوند؟
ایشان: سایت‌هایی که بخواهند هی چوب لای چرخ محترم دولت خدمتگزار بگذارند هم قطعا فیلتر می‌شوند که در متن مصوبه هیأت محترم دولت هم در این مورد تأکید شده است و این کاملا قابل درک است.

ما: بالاخره سایت‌های «خودی» که فیلتر نمی‌شوند؟
ایشان: سایت‌های خودی هم اگر چیزهای بی‌خودی منتشر کنند، فیلتر می‌شوند که این البته کاملا دلبخواهی است.
ما: چه کسی مسئول اعمال فیلترینگ است؟
ایشان: همین رفیق رفقای ما که الان اینجا هستند... ئه! ... راستی چرا اینجا هستند؟... یک لحظه گوشی... بچه‌ها چرا اینطوری نیگام می‌کنین.. جلو نیاین ... نه... آخ.

ما: الو
ـ «برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران و دستور مقامات قضائی، دسترسی به این شخص مجاز نمی‌باشد. Access to this person in Denied»!

دست‌انداز
1ـ بسیاری از دوستان لطف می‌کنند و مطالب طنزی را برای انتشار در «بازتاب» برای ما ارسال می‌کنند. بسیاری اوقات ما هم خوشمان می‌آید و می‌خواهیم مطالبشان را منتشر کنیم که متوجه می‌شویم این مطالب در سایت‌ها و یا وبلاگ‌های دیگری منتشر شده‌اند. در نتیجه، نسبت به همه مطالب رسیده، بدبین می‌شویم و هیچ کدام را منتشر نمی‌کنیم.
لطفا در صورتی که مطلبی را برای انتشار می‌فرستید، حتما داخل آن قید کنید که قبلا منتشر شده یا نه.

2ـ از ایده استفاده از عکس‌های آرشیوی (با محوریت چهره دیروز مدیران امروز) استقبال شد. لطفا اگر عکسی از آن قدیم ندیم‌ها دارید، برای ما بفرستید.
3ـ ایمیل من همچنان meem.fe@gmail.com است.


  

85/9/28
11:3 ع

«ائتلاف سراسری رایحه خوش خدمت» در نامه‌ای به رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که خواستار بازشماری مجدد آرای انتخابات شوراها در تهران به صورت نمونه‌برداری از هر سایت و همچنین صندوق‌های اعلام‌شده از سوی این ستاد به شیوه‌ی دستی و با حضور نمایندگان کلیه ستادهاست.


به گزارش ایسنا، در این نامه با ادعای این‌که طبق گزارش‌های رسیده، مکتوب و مستند ارائه شده به ستاد ائتلاف رایحه خوش خدمت و انعکاس این گزارش‌ها به فرمانداری تهران، متأسفانه علیرغم زحمات خالصانه بسیاری از ناظران و مجریان امر انتخابات شورای شهر تهران، شاهد تخلفات گسترده از یک سو و همچنین گزارش مستند کارشناسان خبره نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اشتباهات فاحشی که نر‌م‌افزار شمارش آرا انجام می‌دهد، هستیم، آمده است: لذا این ستاد خواستار بازشماری مجدد آرا به صورت نمونه‌برداری از هر سایت و هم‌چنین صندوق‌های اعلام‌شده از سوی این ستاد به شیوه‌ی دستی و با حضور نمایندگان کلیه ستادهاست.

حفظ و نگهداری آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی ماست، خواهشمند است به طور جدی از سوی دست‌اندرکاران نظارت و اجرا این موضوع را پی‌گیری و نتیجه آن را به ستادهای انتخاباتی اعلام نمایید


  

85/9/28
11:1 ع

در پی شمارش آرای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و کسب رتبه اول آرای استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت ایران به ویژه مردم استان تهران به خاطر حضورشان در انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:
« بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد و سپاس خداوند متعال، حضور گسترده مردم در حماسه بیست و چهارم آذرماه به جهانیان ثابت کرد که این ملت غیور در پیمودن راهی که امام خمینی (ره) آغازگر آن بود، استوار و پابرجاست و توطئه‌ها و تبلیغات زهرآگین دشمنان، تاثیری در ثبات و پایداری این ملت در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ندارد.
اینجانب با ارج نهادن به این اراده تحسین‌برانگیز که پرتوی از مفاهیم ارزشمند و متعالی اسلام عزیز را در خود دارد، از مراجع عظام، روحانیت عالیقدر، اندیشمندان، فرهیختگان، احزاب و گروه‌ها و آحاد ملت عزیز و آگاه کشور، به ویژه مردم غیور و فهیم استان تهران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر بر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پای فشردند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و معتقدم پیروز واقعی این انتخابات، در نهایت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
این خدمتگزار ناچیز نمی‌توانم از عهده شکر نعمت بزرگ خداوند که از اعتماد مستمر ملت شایسته و عزیز ایران در دوران عمر سیاسی‌ام برخوردار بوده‌ام، برآیم؛ اعتماد متقابلی که حدود نیم قرن پیش در طی پیوند اسلامی، سیاسی و اجتماعی اینجانب با این ملت بزرگ آغاز شده و همواره ادامه داشته است.
این افتخار بزرگی برای یک طلبه است که در طول 28 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در اکثریت قریب به اتفاق یازده انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست‌جمهوری، رتبه اول را در کسب آرای ارزشمند مردم داشته باشد.
از خداوند مهربان خواستارم که در مهلت محدود بقیه عمرم بتوانم در کنار رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر حمایت‌های ملت عزیز و بزرگوار ایران برای این انقلاب بی‌نظیر اسلامی و کشور و مردم بزرگ ایران خدمت شایسته‌ای انجام دهم و به خصوص در مجلس خبرگان رهبری بتوانم از عهده مسوولیت‌های مهم و حساس این نهاد مقدس برآیم.

در خاتمه از مسوولان و رسانه‌ها انتظار می‌رود در همه موارد به خصوص در اموری که مربوط به عمل و سرنوشت عمومی است، به گونه‌ای رفتار کنند که مردم اخبار صحیح را قبل از رسانه‌های بیگانه از رسانه‌های داخلی دریافت نماین


  

85/9/28
11:0 ع

صدام امروز (دوشنبه) گفت، وی مسوولیت حمله با سلاح‌های "متعارف" و یا "شیمیایی" در جریان جنگ علیه ایران طی سال‌های 1980 تا 1988 را "با افتخار" می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویتر، صدام، دیکتاتور سابق عراق و شش تن از همدستانش که در حال حاضر برای کشتار کردها در پرونده‌ الانفال در حال محاکمه هستند، امروز در دادگاه گفت: در رابطه با ایران، اگر هر شخص نظامی یا مقام رسمی‌ای ادعا کند که صدام دستور داده از سلاح‌های متعارف یا مهمات ویژه که سلاح‌های شیمیایی هستند، استفاده شود، من مسوولیت آن را با افتخار می‌پذیرم.

وی با این حال افزود: اما با این حال در رابطه با مردم خودمان و هر شهروند عراقی، چه عرب یا کرد، من حرف دارم و باید در این باره بررسی شود. من هیچ توهینی را که به اصولم یا خودم باشد، نمی‌پذیرم.

در حادثه‌ الانفال در دهه‌ی 1980، 180 هزار کرد در شمال عراق در حملات شیمیایی یا دیگر عملیات‌های نظامی ارتش صدام جان باختن


  

85/9/28
10:59 ع


زن ورزشکار هندی که در مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی دوحه مدال نقره گرفت در آزمایش تعیین جنسیت شکست خورد و احتمالا مدال خود را از دست خواهد داد.

سانتی سوندارا راجان که در مسابقه دو ۸۰۰ متر زنان بازیهای دوحه مدال نقره گرفت، وی که ۲۵ ساله است در سال جاری در مسابقه های دوومیدانی قهرمانی هند در دهلی به عنوان بهترین ورزشکار انتخاب شده بود.

او احتمالاً سومین زن ورزشکار هندی است که در آزمایش تعیین جنسیت ناکام می شود.

رئیس کمیسیون پزشکی کمیته المپیک هند در این باره گفت: " سانتی در دوحه در معرض آزمایش تعیین جنسیت قرار گرفت و گزارش داده شد که وی در آزمایش شکست خورده است."

این آزمایش اجباری نیست اما در صورت تقاضای مسئولان یا اعتراض تیم رقیب انجام می شود


  

85/9/28
10:58 ع

وزارت امور خارجه آمریکا به شرکت شمار زیادی از مردم ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر اعتراف کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «شون مک‌کورمک»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به آرای بالا در انتخابات روز جمعه مدعی شد با این وجود «برخی کاستی‌های اساسی» در انتخابات وجود داشته «که در آن نامزدهای زیادی بودند که حتی از شرکت در انتخابات منع شده‌اند».
وی همچنین ادعا کرد: «به نظر نمی‌رسد اینها نتایجی باشد که رئیس جمهور احمدی‌نژاد انتظار آن را داشت».

مک‌کورمک مدعی شد: «فکر می‌کنم علیرغم تلاش‌های حکومت برای ارائه اطلاعات اشتباه درباره نتایج انتخابات، آنها در این زمینه شکست خورده‌اند».
وی افزود: «بنابراین مردم نمی‌توانستند آنها [نامزد‌ها] را انتخاب کنند


  

85/9/28
10:55 ع

در روابط با کشورهایی که علیه ایران اقدام کنند تجدیدنظر می‌کنیم
رئیس جمهور تاکید کرد: سه کشور اروپایی بدانند اگر بر جلوگیری از حرکت ملت ایران ایستادگی کنند، ملت ایران رفتار آنان را به عنوان دشمنی و خصومت تلقی خواهد کرد و متقابلا رفتار خود را به آنان تغییر خواهد داد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهورصبح امروز در نخستین روز سفر به استان کرمانشاه، در جمع مردم این شهر حاضر شد و در ورزشگاه آزادی کرمانشاه با اشاره به رشادتها و بزرگی و عظمت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: کرمانشاه در طول تاریخ کانون جوشش و تمدن، فرهنگ، عشق، ایثار و قهرمانی بوده است و در دوران دفاع مقدس پرچم دار عزت و سرافرازی ملت ایران بوده است.

ادامه مطلب - کلیک کنید...

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ