سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/2/12
11:11 ص

حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز وارد فرودگاه شیراز در استان فارس شدند.

به گزارش نخلستان به نقل از خبرگزاری مهر از شیراز،هواپیمای حامل رهبر فرزانه انقلاب ساعت ????صبح امروز در فرودگاه شهید دستغب شیراز به زمین نشست.

در آیین استقبال از مقام معظم رهبری در فرودگاه این استان، آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد رضا رضا زاده

استاندار فارس و برخی مسئولان لشکری و کشوری ،مدیران و نمایندگان این استان در مجلس خبرگان و مجلس  شورای اسلامی حضور داشتند.

مردم شیراز و استان فارس که 20 سال پیش از این و در سفر استانی رهبر معظم انقلاب در زمان تصدی ریاست جمهوری ایشان میزبان معظم له بودند، اینک بعد از سال‌ها انتظار در مسیر حرکت حضرت آیت الله خامنه ای با گلباران کردن اتومبیل حامل ایشان و گلاب افشانی و پخش شیرینی به استقبال رهبر فرزانه خویش آمده اند.  

مردم فارس و شیراز از واپسین ساعات صبح امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز و محل دیدار با مقتدای خود حضور یافته و با شعارهایی نظیر "لبیک یا خامنه ای"،" ماه اهل کوفه نیستیم- علی تنها بماند" منتظر وصال یار هستند.

عده زیادی از مردم نیز از شهرستان های دور و نزدیک از دیشب با پای پیاده وارد شیراز شده اند تا از نزدیک به گفتگو با مراد خویش بنشینند.

در طول مسیر های استقبال نیز جوان و پیر، زن و مرد با در دست داشتن پرچم ایران و پارچه هایی با مضمون خوش آمد گویی به رهبر معظم انقلاب به ابراز احساسات می پردازند.

شور شیرین مردم فارس در طول مسیرهای استقبال به وضوح به چشم می خورد، خیابان زند، میدان قائم، خیابان حافظیه مملو از جمعیت مردم ولایت مدار استان فارس است.

دقایقی دیگر مقام معظم رهبری در استادیوم حافظیه که از ساعت‌های اولیه صبح شاهد حضور مشتاقانه مردم فارس، شیراز و استان‌های همجوار بوده است، سخنرانی خواهند کرد. www.NAKHLESTAN.org

حاشیه های دیدار تاریخی اهالی دیار علم و هنر و فرزانگی با رهبر معظم انقلاب

شیراز، شهر ایمان و فرهنگ و ادب ، امروز در استقبال پرشکوه از رهبر فرزانه انقلاب، یکپارچه شور و سرور و نشاط شد و مردان، زنان، نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی این شهر، با خلق حماسه ای بدیع و بیادماندنی، غزل ناب بیداری و وفاداری سرودند و تصویری زیبا و هنرمندانه از پیوندهای عمیق ملت و ولی فقیه زمان ترسیم کردند. تصویری که اثبات این توصیف معظم له بود :" فارس دیار علم و هنر و فرزانگی است."

به گزارش نخلستان به نقل از خبرگزاری مهر ، براساس اعلام قبلی مسئولان شهر، قرار بود مراسم استقبال از حضرت آیت الله خامنه ای از چهار راه زند آغاز شود اما شیرازیهای میهمان نواز بویژه نوجوانان و جوانان این شهر، از اوایل بامداد، از چندین کیلومتر قبل از چهاراه زند، به استقبال ایشان رفته بودند و بیصبرانه ورود رهبر انقلاب اسلامی را انتظار می کشیدند.

اتومبیل حامل حضرت آیت الله خامنه ای ساعت حدود 15/10 دقیقه در میان غریو فریادهای الله اکبر و گل افشانی مردم وارد مسیر استقبال شد و شعارهای پرشور اسلامی، انقلابی، فضا را معطر کرد.

ازدحام مردم ولایتمدار و خونگرم شیراز، در طول مسیر استقبال، از چهارراه زند خیابان سعدی- خیابان فردوسی- بلوار هجرت- میدان قائم و بلوار آزادی تا ورزشگاه حافظیه بگونه ای بود که اتومبیل حامل حضرت آیت الله خامنه ای در چندین نقطه در حلقه مهر و محبت مردم از حرکت ایستاد و به علت شور و هیجان وصف ناپذیر مردم ورود اتومبیل حامل ایشان به ورزشگاه نیز دقایقی طولانی امکانپذیر نبود.

این لحظات لبریز از عشق و وفاداری، در حقیقت رمز و راز سرافرازی و افتخار ملتی است که با اسلام و امام و شهیدان بیعتی جاودانه بسته است. www.NAKHLESTAN.org

ملت ایران مثل گذشته هر تهدید و تحریمی را به فرصت پیشرفت تبدیل می کند

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت نگاه کلان و فراگیر به عوامل، زمینه ها و هزینه های انقلاب خاطرنشان کردند: ملت ایران همچون گذشته در مقابل هر تهدید و تحریمی می ایستد و تهدیدهای دشمنان را به فرصتهایی برای ادامه پیشرفت و سرافرازی تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر انقلاب اسلامی پس از استقبال بسیار پرشور مردمی در جمع دهها هزار نفر دیگر از مردم شیراز که از ساعتها قبل در ورزشگاه حافظیه و خیابانهای اطراف بی صبرانه در انتظار ایشان بودند حضور یافتند و با تشکر صمیمانه از میهمان نوازی گرم مردم مهربان و خوش ذوق شیراز، انقلاب اسلامی را در تاریخ سرزمین کهن ایران، پدیده ای بی­نظیر خواندند و با اشاره به بی اعتنایی و کنار بودن مردم از روند جابجایی قدرتها و حکومتها در تاریخ ایران افزودند: در حادثه عظیم انقلاب اسلامی، مردم اولین بار، میدان­دار جابجایی قدرت شدند و با همت و ایمان خود تحولی بسیار عمیق را رقم زدند که این حادثه تاریخی و پیامدهای آن را باید با نگاه کلان و فراگیر مورد توجه و بررسی قرار داد.

ایشان در تبیین عناصر و عوامل شناخت یک تحول و حادثه ؛ توجه به زمینه های تاریخی و جغرافیایی، انگیزه ها، اهداف، عناصر میدان­دار و هزینه ها را ضروری خواندند و با انتقاد از کسانی که گرایشها و جهت گیریهای مردم را پوپولیستی و عوام گرایی می خوانند افزودند: ملت ایران با ایمان، غرور ملی و تکیه بر «افتخارات تاریخی و مواریث فرهنگی»، انقلاب اسلامی را به وجود آورد تا در سایه اسلام به استقلال و آزادی، عزت ملی، سعادت و رفاه دنیوی و سربلندی اخروی دست یابد.

ایشان «عوامل معارض و مزاحم و هزینه ها» را از جمله عناصر هر حادثه تاریخی دانستند و خاطرنشان کردند: هر ملت برای تحقق اهداف خود باید هزینه هایی بپردازد و ملت بزرگ و شجاع ایران نیز 8 سال جنگ تحمیلی، تقدیم شهیدان بزرگ در مقابله با تروریسم کور دهه 60، و ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریمهای اقتصادی را به عنوان هزینه های پیروزی انقلاب پرداخته و اکنون نیز در این میدان مهم، همچنان مقتدر و مصمم ایستاده است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای مکرر دو سال اخیر استکبار مبنی بر تحریم و محاصره اقتصادی ملت ایران خاطرنشان کردند: ملت ایران از اوایل انقلاب در محاصره و تحریم دشمنان بوده اما با تکیه بر استعدادهای درونی خود، این تهدید را به فرصت پیشرفت و استقلال و خودباوری تبدیل کرده است بنابراین، این ملت بزرگ را از محاصره اقتصادی نترسانید.

دشمنان ملت ایران از روند پیشرفت این کشور دستپاچه شده و بر فشارهای خود افزوده اند اما ملت ایران هر تحریم و محاصره را به زمینه ای برای پیشرفت مضاعف تبدیل خواهد کرد.

ایشان، هدف تلاشهای گسترده سیاسی – تبلیغاتی اردوگاه سرمایه­داری را عقب­نشینی ملت ایران از کلیه حقوق خود از جمله حق هسته ای، حق عزت، حق استقلال، حق تصمیم گیری و حق پیشرفت علمی برشمردند و افزودند: دشمنان ملت ایران از روند پیشرفت این کشور دستپاچه شده و بر فشارهای خود افزوده اند اما ملت ایران هر تحریم و محاصره را به زمینه ای برای پیشرفت مضاعف تبدیل خواهد کرد.

ایشان نگاه کلان به عوامل و عناصر انقلاب را موجب پرهیز از جزیی نگری و داشتن افق دید وسیع برشمردند و افزودند: رسانه های بیگانه در تلاش اند هر مسئله ای حتی حوادث طبیعی نظیر خشکسالی و مسائلی همچون گرانی را که در دنیا نیز عمومیت دارد، به عاملی برای فشار بر ملت و مسئولان ایران تبدیل کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بحران اقتصادی بی سابقه در 60 سال اخیر که از امریکا شروع و به اروپا و دیگر مناطق سرایت کرده است افزودند: این بحران باعث شده که سازمان ملل نیز در جهان بحران غذایی اعلام کند اما رادیوهای بیگانه، با تمرکز بر ایران، به گونه ای تبلیغ می کنند که گرانی در ایران، به خاطر بی توجهی «مسئولان دولت و دیگر بخشها» است در حالیکه مسئولان کاملاً به این موضوع توجه دارند.

به فضل پروردگار مشکلات کشور از مشکلات بسیاری از کشورها کمتر است اما همین مسائل نیز باید با همت قوای سه گانه و احساس مسئولیت همگانی مردم برطرف شود.

ایشان در همین زمینه افزودند: به فضل پروردگار مشکلات کشور از مشکلات بسیاری از کشورها کمتر است اما همین مسائل نیز باید با همت قوای سه گانه و احساس مسئولیت همگانی مردم برطرف شود تا ملت بزرگ ایران راهی را که با ایمان و قدرت و حکمت آغاز کرده با سرافرازی به پایان برساند و جامعه نمونه اسلامی را تشکیل دهد.

ایشان همچنین با یادآوری نامگذاری سال جدید به سال نوآوری خاطرنشان کردند: هر آزمایشگاه – دانشگاه – حوزه علمیه – محیط اداری – کارخانه صنعتی و مزرعه کشاورزی – امسال به عرصه ظهور ابتکارات انسانهای نوآور تبدیل شود تا مجموعه این گامهای مبتکرانه، کشور را از گذرگاههای مهم به پیش ببرد.

رهبر انقلاب اسلامی، حساسیت دشمن به مسائل اقتصادی ایران را خاطرنشان کردند و افزودند: سال گذشته نیز دشمن درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و بزرگنمایی مشکلات بود که راه اساسی مقابله با مشکلات اقتصادی موجود، انضباط مالی، صرفه جویی، و پرهیز از اسراف است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مشکل خشکسالی و کم آبی، اسراف در مصرف آب شرب و نیز آب کشاورزی را از جمله مسائلی خواندند که باید با توجه مردم و مسئولان حل شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با تشکر از مردم مؤمن، با وفا، و مهمان دوست شیراز، این شهر و استان فارس را دیار علم و هنر و فرزانگی برشمردند و با اشاره به مفاخر و مشاهیر ملی و جهانی فارس در عرصه های ادبی – فرهنگی – هنری و علمی افزودند: سعدی و حافظ دو گوهر درخشان بر پیشانی زبان و ادبیات فارس هستند و اینگونه مفاخر، شیراز را از معرفی، بی نیاز کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مرقد مطهر احمد بن موسی بن جعفر و برادران بزرگوار ایشان در شیراز، ایستادگی علمای جلیل القدر این منطقه در برابر استعمارگران و همراهی مردم با علما را نشانه هایی از عمق اعتقادات دینی مردم این منطقه خواندند و افزودند: رژیم پهلوی و حزب کمونیست توده تلاش فراوانی داشتند ایمان و اعتقادات جوانان این منطقه را سلب و هویت غربزده یا شرق زده را بر آنان تحمیل کنند اما حضور قوی مردم و روحانیت این استان در مبارزه با رژیم شاهنشاهی نشان داده که این توطئه ها راه به جایی نبرده است.

ایشان تأکید کردند: شرکت جوانان پرافتخار فارس و شیراز در دفاع مقدس و دیگر مراحل انقلاب نشان می دهد که اعتقادات عمیق دینی این مردم تغییر ناپذیر است و استان فارس به علت مجموعه این عوامل، از جمله مناطق ممتاز و پرافتخار کشور در عرصه پیشرفت علمی و دیگر عرصه ها به شمار می رود و این مسیر باید با ایمان و همت و هوشیاری مردم و علمای بزرگ منطقه ادامه یابد.

در ابتدای این دیدار آیت الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به رهبر معظم انقلاب خیرمقدم گفت.

شناخت جریان‌های سیاسی داخل و جهان از مهمترین مسئولیت‌های روحانیت است

به گزارش « نخلستان » به نقل از خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و طلاب استان فارس، تقوا و خودسازی، مجهز شدن به «دانش دین و معارف الهی» و شناخت جریان‌های سیاسی داخل و جهان را مهمترین مسئولیت‌های روحانیت برشمردند و افزودند: مسئولیت روحانیون و طلاب در تحقق اهداف معنوی جمهوری اسلامی، بسیار سنگین است.
ایشان در تبیین دشواری وظایف و مسئولیت‌های روحانیت به نیاز بسیار اساسی بشر به امنیت اشاره و خاطرنشان کردند: امنیت واقعی ملت‌ها در پرتو دو عامل «اقتدار» و «معنویت دینی» به دست می‌آید و جمهوری اسلامی به عنوان نمود قدرت سیاسی اهل دین، الگویی است که باید از این دو عامل برخوردار باشد و همین ضرورت تاریخی، مسئولیت روحانیت را بسیار سنگین می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به گسترش حوزه تاثیرگذاری روحانیون افزودند: امروز برخلاف گذشته تاثیر روحانیت به حوزه‌های فردی و جمع‌های محدود خلاصه نمی‌شود بلکه روحانیت در سایه استقرار نظام جمهوری اسلامی، داعیه‌دار هدایت معنوی بشر است و این مسئله، دغدغه‌ها و مسئولیت‌های فراوانی را به همراه می‌آورد.
رهبر انقلاب اسلامی تحقق مسئولیت‌های مهم روحانیون را در درجه اول در گرو تقوا و خودسازی دانستند و افزودند: روحانیون به ویژه طلاب جوان باید خودسازی و تهذیب نفس را بسیار جدی بگیرند چرا که انسان بی‌تقوا نمی تواند دیگران را هدایت کند.
ایشان فراگرفتن دانش و معارف دین را دومین نیاز عمیق روحانیت برشمردند و با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری افزودند: آن شهید بزرگوار با معارف و حقایق دین آشنا بود و کتاب‌های گرانقدرش، نشان دهنده رزق واسعه و تفضلات الهی به آن شهید بزرگوار است و لازم است جوانان حتما یک دوره از کتاب‌های استاد مطهری را مطالعه کنند تا با بخش‌هایی از معارف اسلام آشنا شوند.
رهبر انقلاب اسلامی آشنایی با فقه و علوم عقلی را از نیازهای طلاب دانستند و با اشاره به تلاش برخی قدرت‌ها برای منحرف کردن ذهن ملت‌ها از طریق فلسفه یا مطالب شبه فلسفی خاطرنشان کردند: راه مقابله با این تلاش‌ها، تکفیر، دشنام و عصبانیت نیست بلکه باید با تکیه بر حقایق دین و معارف عقلی، ذهن بشر را در مقابل مطالب و نظریات انحرافی، نجات داد و دستیابی به این مهم، نیازمند عالم شدن و پرورش انسان‌های متفکر نظریه پرداز است.
ایشان در همین زمینه آشنایی با منطق و زبان روز را مهم خواندند و افزودند: باید در تبلیغ و تبیین از ابزارها و وسایل پیشرفته روز نیز استفاده کرد اما منطق و زبان روز یعنی درک فضای ذهنی مخاطبان و چاره‌جویی عالمانه برای حل مشکلات امروز آنان.
رهبر انقلاب اسلامی در ادامه تبیین ضروریات و نیازهای امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه، نگاه درست به سیاست جهانی و شناخت جریان‌های سیاسی داخلی و جهان را در ایفای مسئولیت‌‌‌های سنگین روحانیون مهم برشمردند و افزودند: روحانی آگاه باید با درک جریان‌های سیاسی بین‌المللی، دو نقطه اساسی گمراهی و هدایت بشر را درک کند.
ایشان سیاست‌های حاکم بر قدرت‌های بزرگ را زمینه ساز ترویج فساد و ظلم و موجب جنگ و خونریزی در جهان دانستند و افزودند: ‌جمهوری اسلامی پرچم مقابله با این سیاست‌ها را در جهان برافراشته است و به همین علت مورد هجوم مستمر و گسترده جبهه استکبار قرار گرفته است.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ