سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/1/25
2:4 ع

الف:

"انفجار شیراز قطعا بمب‏گذاری بوده است"

حجت الاسلام انجوی نژاد در گفتگو با الف اظهار داشت: انفجار کانون رهپویان وصال بدون شک بمبگذاری بوده است.

به گزارش "الف"، حجت‏الاسلام انجوی نژاد، خطیب جلسات کانون رهپویان وصال شیراز، در گفتگو با الف اظهار داشت: بمب در زیر  جایگاه معراج الشهدا منفجر شده است و جایگاه را از جای کنده، به سقف پرتاب کرده و بخشی از سقف در نتیجه این انفجار فروریخته است.

وی افزود: علاوه براین دیوار حائل قسمت خواهران و برادران درنتیجه این انفجار فروریخته است.

انجوی نژاد افزود: عده ای سعی می کنند ماجرا را حادثه جلوه بدهند تا به طور غیرواقعی شهر را امن جلوه بدهند در حالیکه این وظیفه آنهاست که امنیت ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: این که گفته می شود حادثه بوده، هرگز این طور نیست و آنچه که روی میز معراج الشهدا بوده علاوه بر آثار و نامه های شهدا چند پوکه خالی منور بوده است و عکس های معراج الشهدا قبل از انفجار این را تایید می کند.

انجوی نژاد راجع به عوامل احتمالی انفجار گفت: این کار وظیفه نهادهای اطلاعاتی است اما ما احتمالاتی می دهیم که وهابیون و بهاییون در این کار دست داشته اند.

وی اضافه کرد: لحظاتی قبل از انفجار، اعضای کانون فرد ناشناسی را دیده اند که بسته ای را به محل آورده و خیلی سریع آنجا را ترک کرده است به طوریکه یکی از اعضا به وی مشکوک شده و او را تعقیب کرده است.

وی افزود: تعدادی از اعضای کانون آماده چهره نگاری از فرد مظنون هستند.

انجوی نژاد یادآوری کرد: انفجار در زمان سینه زنی و در جلسه هفتگی کانون بوده است.

کانون رهپویان وصال شیراز بزرگترین مرکز فرهنگی غیر دولتی جنوب کشور است و هر هفته هزاران نفر از جوانان تحصیل کرده شیراز در جلسات آن شرکت می کنند.
 
***
در همین حال، معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: واقعه شب گذشته در حسینیه سیدالشهداء شیراز قطعا یک حادثه اتفاقی است.

عباس محتاج به خبرگزاری مهر، گفت : اکنون در حال بررسی بیشتر علت این واقعه هستیم اما تا این لحظه علت اصلی این حادثه مشخص نشده است.
مجموعه اخبار انفجار در کانون رهپویان وصال شیراز
بر اثر انفجار در کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز تعدادی از هموطنانمان شهید و زخمی شدند.

به گزارش "الف"، تعداد مجروحان حادثه انفجار درکانون مذهبی رهپویان وصال شیراز تا ساعت 23 امشب به 65 نفر و تعداد شهدا به 7 نفر افزایش یافته است.

خیایان‏های منتهی به محل حسینیه واقع در خیابان شهید آقایی شیراز مسدود است و آمبولانس ها مشغول انتقال مجروحین به بیمارستان ها هستند.
 
 ***

فرمانده انتظامی شیراز از افزایش تعداد مجروحان حادثه انفجار امشب شیراز به 66 نفر خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ زمانی فرمانده انتظامی شیراز لحظاتی پیش گفت: تعداد مجروحان انفجار درکانون مذهبی رهپویان وصال شیراز تاکنون به 66 نفر و تعداد شهدا به هشت نفر افزایش یافته است.
 
***

به گزارش "الف"، بر اساس اظهارات شاهدان، انفجار کانون رهپویان وصال شیراز، در انتهای قسمت برداران این کانون رخ داده است و حجت الاسلام انجوی نژاد که معمولا در جلسات این کانون صحبت می‏کرده است سالم است.

این انفجار تا لحظه تنظیم خبر، بیش از 60 زخمی و هشت شهید به دنبال داشته است.

***

بررسی در مورد علل انفجار در کانون رهپویان وصال شیراز ادامه دارد.
 
به گزارش "الف" از منابع آگاه، بررسی های ابتدایی در مورد بمبگذاری به نتیجه قطعی نرسیده است. خرابکاری یا دلایل دیگر این انفجار در دست بررسی است.

***

بیمارستان‌های شهر شیراز با اعلام نیاز به خون از مردم برای اهدای خون درخواست کمک کردند.

به گزارش "خبرگزاری فارس"، بیمارستان‌های شهر شیراز از مردم با همه گرو‌ههای خونی به ویژه گروه خونی O منفی خواستند تا برای کمک به نجات مجروحان با مراجعه به بیمارستان‌ها و پایگاه‌های انتقال خون، خون خود را اهدا نمایند.
همچنین سازمان بهداشت و درمان استان فارس از تمامی پرستاران شهر شیراز خواست تا در محل کار خود حضور یابند.

***

در حالی که بررسی های اولیه بمبگذاری در کانون رهپویان وصال شیراز را رد می کند، برخی گمانه زنی های تایید نشده این حادثه را به انفجار مواد انفجاری خنثی نشده مرتبط می کنند.

به گفته منابع غیررسمی این مواد در نمایشگاهی که اخیرا برگزار شده بوده است قرار داشته است.

بررسی ها برای مشخص شدن دلیل انفجار ادامه دارد و گزینه های بمبگذاری، خرابکاری و حادثه مطرح هستند.

***
انفجار شیراز بازتاب‏های گوناگونی در رسانه‏های خارجی داشته است.

به گزارش "الف"، در حالیکه خبرگزاری فرانسه در گزارش ابتدایی خود از تهران سعی کرد به طور تلویحی این انفجار را اقدامی تروریستی علیه سپاه پاسداران انقلاب مخابره کند، شبکه خبری الجزیره آن را با انتخابات دور دوم مجلس شورای! مرتبط کرد و العربیه نیز گمانه‏زنی هایی را در مورد ارتباط این انفجار با آنچه خروج مقتدی صدر از ایران نامید مطرح کرد. خبرنگار العربیه در تهران گمانه زنی مجری این شبکه در مورد ارتباط آنچه خروج صدر از ایران و انفجار شیراز[!] نامید را دارای احتمال کم ارزیابی کرد.

***
به گزارش "الف"، آخرین اخبار غیررسمی حاکیست، تعداد شهدای این انفجار تا ساعت 24 به 10 نفر و تعداد زخمی های منتقل شده به بیمارستان ها حدود 100 نفر برآورد شده است.

***
 
خبرگزاری فارس گزارش داد، منابع آگاه بیمارستانی از مجروح شدن 105 نفر و شهادت 9 نفر از شهروندان شیرازی در حادثه انفجار شنبه‌شب شیراز خبر دادند.
**
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رضا حدائق معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس نیز گفت: در بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بمب‌گذاری در این حادثه فعلا تایید نمی‌شود و بررسی بیشتر در دست انجام است.
 
***
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت‏:‏ براساس کارشناسی های اولیه انفجار شنبه شب در مرکز فرهنگی ‏-‏ مذهبی رهپویان وصال شیراز عمدی وخرابکاری نبوده است‏.‏
    
سردار علی معیری در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود‏:‏ ساعت ‏21‏ و ‏15‏ دقیقه شنبه شب یک انفجار در مرکز فرهنگی ‏-‏ مذهبی رهپویان وصال حسینیه سیدالشهدا شیراز رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی درمحل حضور یافتند‏.‏

وی در ارتباط با این حادثه گفت‏:‏ احتمالا علت این حادثه به دلیل سهل انگاری بوده است زیرا چندی پیش درهمین محل یک نمایشگاه در وصف دفاع مقدس برپا شده بود ‏.‏
معیری اضافه کرد ‏:‏ احتمال می رود مهمات باقی مانده درمحل عامل این انفجار بوده باشد‏.‏

وی هرگونه خرابکاری واقدام ضد امنیتی دراین حادثه رامنتفی و اعلام کرد : تحقیقات بیشتر درباره این حادثه ادامه دارد‏.

 

خبرگزاری فارس:

تعداد مجروحان حادثه انفجار شیراز به 105 نفر رسید
یک منبع آگاه بیمارستانی به خبرنگار فارس در شیراز گفت: تمامی مجروحان به بیمارستان‌های سطح شهر از جمله بیمارستان‌های خصوصی منتقل شده و تمام توان پزشکی و امدادی استان برای کمک به مجروحان بسیج شده‌ است.
خبرنگار فارس از حضور آیت‌‌الله حائری شیرازی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان در محل حادثه خبر داد.
بنابراین گزارش، اعضای ستاد تأمین استان پس از نشست خود با حضور در حسینیه شهدای شیراز از نزدیک محل حادثه را مورد بازدید قرار دادند.
یکی از اعضای شورای تأمین استان به خبرنگار فارس گفت: شورای تأمین تصمیمات فوری و مهمی اتخاذ کرده که در حال پیگیری و اجرای آن است.
هم‌اینک با همکاری نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج آرامش به شهر شیراز بازگشته و خانواده‌های حادثه‌دیدگان این بمب‌گذاری با حضوردر بیمارستان‌های شهر در حال پیگیری وضعیت جسمی عزیزان خود هستند.
فرماندار شیراز هم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش امدادگران و متولیان امر، مجروحان حادثه انفجار شنبه شب در مرکز فرهنگی و مذهبی رهپویان وصال شیراز به مراکز درمانی این شهر منتقل شده‌اند، اعلام کرد : در تلاش هستیم با همکاری مراکز درمانی اسامی مجروحان را از طریق فرمانداری در ساعات آتی به اطلاع مردم برسانیم .
ابراهیم عزیزی با بیان اینکه مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات از اسامی مجروحان باشماره تلفن 111 تماس بگیرند، گفت: در بررسی‌های اولیه این حادثه احتمال بمب‌گذاری منتفی است و انفجار احتمالا علت‌های دیگری داشته است.
عزیزی با بیان اینکه بررسی‌های تکمیلی درخصوص علت این حادثه جریان دارد ، اظهار داشت: هم اکنون با حضور تعداد زیادی از مردم درمحل حادثه مواجه هستیم و از مردم می‌خواهیم محل را ترک کنند، زیرا اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌گیرد.
محمد رضا حدائق معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس نیز گفت: در بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بمب‌گذاری در این حادثه فعلا تایید نمی‌شود و بررسی بیشتر در دست انجام است.

فرمانده انتظامی فارس‏:‏ انفجار درشیراز خرابکاری نبوده است

سردار علی معیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس افزود‏:‏ ساعت ‏21‏ و ‏15‏ دقیقه شنبه شب یک انفجار در مرکز فرهنگی ‏-‏ مذهبی رهپویان وصال حسینیه سیدالشهدا شیراز رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی درمحل حضور یافتند‏.‏
وی در ارتباط با این حادثه گفت‏:‏ احتمالا علت این حادثه به دلیل سهل انگاری بوده است زیرا چندی پیش درهمین محل یک نمایشگاه در وصف دفاع مقدس برپا شده بود ‏.‏
معیری اضافه کرد ‏:‏ احتمال می رود مهمات باقی مانده درمحل عامل این انفجار بوده باشد‏.‏
وی هرگونه خرابکاری واقدام ضد امنیتی دراین حادثه رامنتفی و اعلام کرد : تحقیقات بیشتر درباره این حادثه ادامه دارد‏.‏
به گزارش فارس، تاساعت ‏1 بامداد یکشنبه، مقامات استان فارس از جمله آیت الله محی الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، استاندار فارس ، فرماندار شیراز ، مدیرکل اطلاعات ، فرمانده سپاه منطقه فارس و فرمانده نیروی انتظامی استان از محل حادثه بازدید کرده‌اند‏.‏
این حادثه تاکنون ‏9‏ شهید و 105 مجروح بر جای گذاشته است‏. اما به دلیل وخامت حال برخی از مجروحان ، گفته می شود بر تعداد شهدا افزوده خواهد شد‏.‏
سازمان انتقال خون استان فارس ، آماده دریافت خون از شهروندان شده است و پایگاه های این سازمان هم اینک آماده دریافت خون هستند‏.‏

اسامی مجروحین بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهداء
به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام اورژانس ( 115 ) استان فارس اسامی مجروحان بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء و بیمارستان محل مداوای ایشان به شرح زیر است:
لازم به ذکر است شماره تلفن های 115 و 118 و 1820 و 111 آماده پاسخگویی به سوالات همشهریان گرامی پیرامون این بمب گذاری هستند.
*اسامی مجروحانی که در بیمارستان نمازی بستری شدند:
همدم جردان،محمد سلیمان زاده ،حمید رضا فرازمندیان، سجاد رهبر، غلامرضا بهمنی، فرشید فرهنگیان، بهرام قهرمانی، امین رشیدی، زهرا اسدی، جواد شاهسوند، علی نصیری، امیرحسین نظریان، حسن زحمت کشان، ذبیح شیروانی، حسین باغنده، راضیه متاله، ابراهیم سنا سیمی، محمد جواد برزگر، ساناز خسروی، محمد رضا طالبان پور، محمد نبی عاری، نازنین حسینی، سهیلا جمال آبادی،‌ اسماعیل فریدونی، هادی دعوت الحق، فاطمه صدری، حسین سلیمان زاده، محمد بردبار، زهرا زارع مویدی،‌ مصطفی اکبر جو،‌ علی نصیری، رسول باقری ، عبدالمحمد کشاورز، امین رشیدی، امیر شفیعی، سعید خرمندار، کاظم سعیدی،‌ بهزاد شاهسوند، آسیه کشاورز، حدیث باغنده، سعید قاسمی، امین شفیعی، فاطمه آقایی، حسین سلیم فرد، آرزو رنجبر،‌فاضل پاک نیت، محمدعلی حق‌پرست و 8 نفر ناشناس
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان محمد رسول الله بستری شدند:
هدایت وکیلی؛ یزدان خوبیاری؛ محمد قاسمی، خانم خبیری، آقای خبیری ، سارقی زاده، کشاورز،زهرا صحرایی ،رحیم برزگر، جوکار، فتحعلی زاده ، قمر حسینی، خانم رضایی، محمد فرحی، خانم نظری، آقای حیدری، خانم شاهپرست، آقای کدیور، آقای حمیدی، آرزو پالیزان، بهمن صفایی، روح اله حیدری، ایران بردبار، ملیحه یزدانی
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان اردیبهشت بستری شدند:
احمد فرهادی، حسن زارعی، ناشناس
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان مسلمین بستری شدند:
ابوفاضل مظلومیان
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان خلیلی بستری شدند:
رحیم فنی، مهدی زارع، فرشید فرهنگیان، مهدی خرمن دار، اسماعیل زارع،فاطمه کشاورز،
علی آتش باز، امین زارعی، مهسا مهریر، لیلا جعفری، محمد علی حق پرست، محمد صادق شایان، سید عبدالرضا یونسی
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان دنا بستری شدند:
رضا عباس زاده، فاطمه توکلی، پروین سپهر تاج
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان میر حسینی بستری شدند:
حسن خدا مرادی
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان قطب الدین بستری شدند:
رسول رحیمی ،حمید رضا فتحی، سید عبدالوهاب عابدی، رضا هاشمی،مجتبی شیروانی،مصطفی شیروانی ،ناشناس، زهره کشاورز
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان فقیهی بستری شدند:
حسین کامرانی،منصور مجری پور،هاجر کشتکار،سهیلا کشاورز،ملیحه زارع ،سعید احمدی،راضیه احمدی ،سهیلا غفار زاده - غفار زادگان،لیلا ویسی، زهرا عوضی،مهناز مختاری،امین بردبار،کاووس روستا، محمد رضا قاسم شیروانی، محمد ابراهیم جوانمردی، امیر حسین نظریان
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان خلیلی بستری شدند:
مریم رئیسی ، محمد رضا طالبان پور
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان MRI بستری شدند:
زهرا بوکائی
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان بهشتی بستری شدند:
عباس اکتفایی، حسین کشاورز، غلامرضا هاشمی، بلقیس سرکوهی، محد اسدی،
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان چمران بستری شدند:
افشین آفریدونی ،محمد وطن ایمان،گیتی بصیری پور،معصومه بهمنی، آذر زارع گلستانی، موسی قندی،مریم بخشی،مریم آهنگر، مریم آهن گل، افشین فریدونی، نوشین نصیری پور، معصومه بهمنی،آذر زارع ،معصومه شمشیری،سمانه احمدی،محمد وطنی ایمان، مریم آهن گلبر،زهرا عوضی
*اسامی مجروحینی که در بیمارستان فرهمندفر بستری شدند:
شفیع شهرزاد، سعیده احمدی
حداد عادل خواستار بررسی دقیق حادثه شیراز شد
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز یکشنبه در ابتدای جلسه علنی مجلس سخن می‌گفت، با اشاره به حادثه انفجار شب گذشته در شهر شیراز، اظهار داشت: متاسفأنه بر اثر انفجار در یک اجتماع دینی در شهر شیراز 10 نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داده و نزدیک به 150 نفر نیز مجروح شدند.
وی با بیان اینکه هنوز علت این حادثه مشخص نیست، تأسف عمیق خود را از این حادثه اعلام و این مصیبت را از سوی نمایندگان مجلس به خانواده‌های داغدار، ملت ایران و مردم شیراز تسلیت گفت.
حداد عادل تاکید کرد: دستگاههای مسئول تحقیقات به دقت مسئله را بررسی و همچنین رسیدگی درست و فوری نسبت به مجروحان حادثه را در اولویت قرار دهند و با تلاش خود باعث کاهش آلام مصیبت دیدگان شوند.
وی همچنین درگذشت عالم ربانی آقای سید ابراهیم اصغری در همدان را به ملت ایران تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از چند تن از نمایندگان که در جلسه چهارشنبه هفته گذشته و امروز مجلس با استفاده از تریبون رسمی مجلس و در نطق پیش از دستور برای خود تبلیغات کردند انتقاد و این اقدام را غیر قانونی عنوان کرد.

رادیو فردا:

واکنش مقامات ایران همزمان با افزایش تلفات انفجار شیراز

گزارش ها حاکی است که آمار انفجار روز شنبه در حسینه سید الشهدا در مرکز شهر شیراز به ?? کشته و ??? مجروح رسیده و همزمان برخی مقامات از احتمال سهل انگاری در بروز این حادثه خبر داده اند.
 

بر اساس تازه ترین گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، تا کنون ?? مجروح به صورت سر پایی درمان شده و ?? مجروح هم تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

اسامی مجروحین در وب سایت رسمی مرکز اورژانس ایران

به گزارش خبرگزاری ها، انفجار پس از سخنرانی حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد، رییس کانون فرهنگی، مذهبی رهپویان وصال شیراز و دبیر نماز جمعه استان فارس، که خود در حادثه آسیبی ندیده، رخ داد. انفجار در قسمت مردانه و در انتهای سالن حسینیه اتفاق افتاده است.

خبرگزاری های ایران اعلام کرده اند که صدای انفجار تا کیلومتر ها دورتر شنیده شده و شیشه های خانه های اطراف محل انفجار شکسته شده است.

یکی از شاهدان که زمان وقوع انفجار در حسینیه بوده به خبرگزاری فارس گفته است : «ساعت ??:?? دقیقه با پایان یافتن سخنرانی و آماده شدن حاضران برای نوحه خوانی و سینه زنی صدای یک انفجار از قسمت مردان حسینیه شنیده شد و پس از آن همه جا را دود و غبار فرا گرفت.» این شاهد همچنین گفته است که زمان وقوع انفجار حدود ??? نفر در حسینیه حضور داشته اند.

خبرگزاری های ایران اعلام کرده اند که صدای انفجار تا کیلومتر ها دورتر شنیده شده و شیشه های خانه های اطراف محل انفجار شکسته شده است.

یکی دیگر از حاضران در حسینه به خبرگزاری ایرنا گفته است: «سخنرانی با موضوع خودفریبی تمام شده بود، چراغ های حسینیه خاموش شد و در حد فیلمبرداری، تعدادی از نورافکن های کم نور، روشن بود، هنوز عزاداری حاضران شروع نشده بود که از قسمت انتهایی حسینیه و پشت سر محل استقرار آقایان، ساختمان با صدای مهیب لرزید و انفجار اتفاق افتاد.»

پس از وقوع این انفجار، آمبولانس ها و خودروهای آتش نشانی به محل هجوم آوردند و سازمان بهداشت و درمان استان فارس هم از تمامی پرستاران شهر شیراز خواسته است در محل کار خود حاضر شوند.

پس از وقوع این انفجار، نیروهای امنیتی منطقه را محاصره و تحت کنترل خود درآورده اند و بلافاصله شورای تامین استان تشکیل جلسه داده است.

علت وقوع انفجار

در حالی که معاون سیاسی- امنیتی استاندار فارس، ضمن تایید خبر وقوع انفجار گفته است که «علت دقیق این حادثه در دست پیگیری است»، دو مقام رسمی دیگر گفته اند که احتمال دارد علت انفجار وقوع یک حادثه اتفاقی باشد.

علی معیدی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، به خبرگزاری فارس گفته است «احتمالا علت این حادثه به دلیل سهل انگاری بوده است زیرا چندی پیش در همین محل یک نمایشگاه در وصف دفاع مقدس برپا شده بود.» او گفته است که «احتمال می رود مهمات باقی مانده در محل عامل این انفجار بوده باشد‏.‏»

فرمانده نیروی انتظامی فارس، «هرگونه خرابکاری واقدام ضد امنیتی دراین حادثه رامنتفی اعلام کرد» و گفت تحقیقات بیشتر درباره این حادثه ادامه دارد‏.‏

معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور، عباس محتاج، هم به خبر گزاری مهر گفته است: «واقعه شب گذشته در حسینیه سیدالشهداء شیراز قطعا یک حادثه اتفاقی است.»

وی در عین حال افزود: «اکنون در حال بررسی بیشتر علت این واقعه هستیم اما تا این لحظه علت اصلی این حادثه مشخص نشده است.»

در همین حال، غلامعلی حداد عادل، رییس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، خواستار تحقیق و بررسی دقیق درباره علت بروز انفجار در شیراز شد و گفت: «دستگاه های مسئول هر چه سریعتر درباره علت بروز این حادثه تحقیقات دقیق نمایند و همچنین رسیدگی درست و فوری به مجروحان حادثه کنند.»

روایت همسایگان محل حادثه

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، در گزارشی گفته های دو نفر از کسانی که نزدیک محل انفجار بوده اند را نقل کرده است.

یکی از همسایگان دیوار به دیوار حسینیه در خیابان شهید آقایی شیراز گفته است: «طبق روال هر شنبه شب نشسته بودیم و از طریق بلندگو، سخنان حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد، رییس کانون فرهنگی، مذهبی رهپویان وصال را گوش می دادیم، هنوز عزاداری حاضران در جلسه شروع نشده بود، یکباره صدا قطع شد و بلافاصله یک صدای مهیب همراه با لرزش شنیده شد، ساختمان لرزید، موج انفجار داخل منزل ما نیز پیچید و بعدا متوجه شدیم که شیشه های خانه های اطراف تا چند متری نیز شکسته شده است.»

یکی ازهمسایگان روبه رویی حسینیه هم گفته است: «پس از شنیدن صدای انفجار، شعله های آتش در محل حسینیه زبانه کشید طوری که از فاصله دور نیز قابل رویت بود، همگی به طرف محل انفجار دویدیم و آنجا بود که پس از دقایقی، جنازه های تکه پاره و سوخته افراد را مشاهده کردیم که از محل حادثه خارج می کردند.»


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ