سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/11/29
10:21 ص

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از مردم آذربایجان، حضور گسترده و خیره کننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را معجزه عظیم الهی خواندند و تأکید کردند: ملت ایران در روز 22 بهمن با آگاهی، بصیرت، همت و توفیق الهی پاسخ کوبنده‌ای به همه مخالفان نظام جمهوری اسلامی داد و حجت را بر همه تمام کرد.
در این دیدار که در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی با تجلیل از این حرکت انقلابی، مبتکرانه و تأثیرگذار مردم هوشیار و وفادارآذربایجان و تبریز، به تبیین دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و گسترش نفوذ و اثرگذاری آن در میان ملتها پرداختند و افزودند: از آنجا که انقلاب اسلامی، سخن حق و اهداف آن نیز که از طرف امام حکیم (ره) ترسیم شد، با فطرت مردم مسلمان ایران هماهنگ بود، همچون شجره ای طیبه، با گذشت زمان پرفروغ تر و تأثیرگذارتر شد و با لطف و عنایت الهی، دلهای بسیاری را بسوی خود جذب کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به برجستگی روزافزون انقلاب اسلامی در داخل و در میان ملت‌های مختلف که، برخلاف سایر امواج و حرکت‌های اجتماعی که با گذشت زمان کم فروغ و بی‌تأثیر می‌شوند، خاطرنشان کردند: راز این ماندگاری، حقانیت انقلاب اسلامی است و به همین دلیل است که جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن امسال و در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مراتب از سالهای قبل بیشتر، پررنگ تر و قوی تر بود.
ایشان افزودند: دشمنان انقلاب و برخی افراد دیگر که دانسته یا ندانسته با زبان دشمنان سخن می‌گویند، تلاش بسیاری دارند تا اینگونه وانمود کنند که انقلاب اسلامی از راه خود منحرف شده است اما واقعیت آن است که حرکت امروز انقلاب اسلامی و اهداف آن، همان حرکت و اهدافی است که امام بزرگوار (ره) در روز اول انقلاب ترسیم کردند.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر انقلاب اسلامی از مسیر و اهداف اصلی خود منحرف شده بود، این جمعیت عظیم و این همه دل، ایمان و انگیزه، با یاد و نام انقلاب به حرکت در نمی آمد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه نتیجه وفاداری به انقلاب و اهداف آن، عزت، اقتدار و رسیدن به آرمانهای والا، و اجر و ثواب الهی است، افزودند: اگر کسانی با انقلاب اسلامی سست عهدی یا بدعهدی کنند، به ضرر خود آنها تمام خواهد شد زیرا انقلاب اسلامی با قوت به راه خود ادامه خواهد داد و آن افرادی که انقلاب را رها کنند و یا به خواست دشمن در مقابل آن بایستد، خود دچار خسران و زیان خواهند شد.
ایشان با اشاره به حضور خیره کننده مردم در روز 22 بهمن و معجزه عظیم الهی در این روز خاطرنشان کردند: دشمنان و مخالفان نظام اسلامی اعم از مخالفان معاند و مخالفان غافل، از مدت‌ها پیش برای ایجاد درگیری میان مردم، در روز 22 بهمن و القای رویگردانی مردم از نظام برنامه ریزی و طراحی کرده بودند اما ملت ایران با آگاهی، بصیرت، و همت و با دست قدرت الهی که دلهای آنان را بیدار کرد، در روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان همه مخالفان کوبید.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: مردم در این روز حجت را بر همه تمام کردند و همه دشمنان نظام اسلامی اعم از دشمنان خارجی و مخالفان داخلی باید بیدار و از توهم خارج شده باشند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: از مدتها پیش برخی سردمداران غربی، از جمله رئیس جمهور امریکا دائماً دم از مردم ایران می زدند اما حضور گسترده مردم در 22 بهمن، خذلان الهی و رسوایی را نصیب آنان کرد.
ایشان افزودند: عده ای هم در داخل از روی غفلت، یا عدم تعقل، و یا عناد و دشمنی، دائماً بر ضد حرکت کلی نظام اسلامی سخن می گفتند، و دم از مردم می زدند، اما 22 بهمن نشان داد که مردم بدنبال چه هستند و چه می خواهند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: این عده بر اساس توهماتی که به آنها القا شده بود، غرّه شدند و تصور کردند، مردم از انقلاب اسلامی و راه امام (ره) برگشته اند اما 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به آنها بود.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به توهمات چند دولت مستکبر در مورد ایران، افزودند: این دولتهای مستکبر که غالباً ملتهای خودشان هم، آنها را قبول ندارند، در سخنان خود اینگونه وانمود می کنند که جامعه جهانی با جمهوری اسلامی ایران مخالف است در حالیکه جامعه جهانی به معنای ملتها و بسیاری از دولتها، از این دولتهای مستکبر ناراضی هستند و به هیچ وجه با جمهوری اسلامی مخالفتی ندارند.
ایشان تأکید کردند: البته که این چند دولت مستکبر و تحت سلطه کمپانیهای صهیونیست، باید با جمهوری اسلامی مخالف باشند زیرا نظام اسلامی، فریاد عدالت را در جهان سر داده است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: آن روزی که شبکه اختاپوسی سرمایه داری جهانی از ما تعریف کند، آن روز، باید عزا بگیریم.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از موضع خود که سخن دل ملتها و بسیاری از دولتها است کوتاه نخواهد آمد و به هیچ وجه از این مخالفتها و تهدیدها نیز نمی هراسد افزودند: به صراحت اعلام می کنیم، ما با استکبار و نظام سلطه و تسلط چند کشور بر جهان مخالفیم و با آن مبارزه می کنیم و نخواهیم گذاشت این چند دولت با سرنوشت دنیا بازی کنند.
ایشان علت اصلی بهانه گیری ها و دروغ پردازیها در مورد موضوع هسته ای، حقوق بشر و دموکراسی را این موضع صریح و ایستادگی ملت ایران دانستند و خاطرنشان کردند: اکنون بار دیگر امریکایی‌ها، مأمور خود را همچون دوره گردی به خلیج فارس فرستاده‌اند تا همان دروغ ها را تکرار کند اما اکنون هیچکس این سخنان را باور نمی کند زیرا امریکا به فکر مصالح و منافع ملت‌های منطقه نبوده بلکه بر عکس تا آنجا که توانسته است، منطقه را در زیر پای منافع نامشروع خود، لگدمال کرده است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جنگ طلب واقعی امریکا است افزودند: امریکا، خلیج فارس را به انبار تسلیحات تبدیل، و به عراق و افغانستان حمله کرده و به جان پاکستان نیز افتاده است و در چنین وضعیتی به دروغ پردازی بر ضد جمهوری اسلامی ایران می پردازد.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: همه ملت‌های منطقه و بسیاری از دولت‌های منطقه می دانند که جمهوری اسلامی ایران طرفدار صلح، برادری، و عزت کشورهای منطقه و همه کشورهای اسلامی است.
ایشان اقدامات و اظهارات اخیر مقامات امریکایی را حرکتی انفعالی خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران، امسال برای چند دهمین بار در مبارزه خود با مستکبرین پیروز شد و آنها شکست خوردند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به بروز حوادث بعد از انتخابات به دلیل نادانی و محاسبه غلط برخی افراد، افزودند: دشمن تلاش کرد تا با استفاده از این حوادث، جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند، اما این حوادث نه تنها موجب تضعیف نظام نشد بلکه موجب قدرت بیش از پیش نظام اسلامی شد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اگر قبل از انتخابات، باید با استدلال گفته می شد که دشمن در کمین است، مردم بعد از حوادث انتخابات، دیدند که دشمن چگونه در کمین است، بنابراین بلافاصله در میدان حاضر شدند و از این پس هم همینگونه خواهد بود.
ایشان خاطرنشان کردند: مردم از این پس در همه عرصه ها از جمله عرصه علم و صنعت، کسب و کار، تجارت و کارهای گوناگون با انگیزه و جدیت بیشتری حرکت خواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی مسئولیت مسئولان را بعد از حرکت عظیم مردمی و هوشیاری خیره کننده آنان در 22 بهمن، بسیار سنگین دانستند و تأکید کردند: مردم نشان دادند که آماده دفاع از انقلاب و کشور و ارزشها هستند بنابراین مسئولان کشور، مسئولان قوای سه گانه و همه خدمتگزاران باید با خضوع و احترام در مقابل ملت، با جدیت و تلاش مضاعف به دنبال حل مشکلات و نابسامانی های جامعه باشند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: هیچ مشکل و نابسامانی وجود ندارد که با دست اراده متکی به ایمان قابل برطرف شدن نباشد و با لطف خداوند متعال مسئولان کشور و مسئولان قوای سه گانه و آحاد مردم تلاش خواهند کرد تا این مشکلات حل شوند.
ایشان تأکید کردند: آینده ملت ایران آینده درخشانی است و این ملت تصمیم خود را برای رسیدن به اوج اهداف گرفته است و به این اهداف نیز خواهد رسید و الگویی برای همه ملتها خواهد شد تا آنها بدانند مسیر عزت و عظمت چگونه است.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به دو ویژگی ممتاز مردم آذربایجان و تبریز اشاره کردند و افزودند: مردم تبریز همواره آغاز کننده بوده و ابتکار عمل را در دست داشته اند و قیام 29 بهمن سال 56 نیز از همین موارد بود زیرا اگر مردم تبریز این کار بزرگ را انجام نمی دادند، سلسله اربعین ها در کشور ایجاد نمی شد.
حضرت آیت الله خامنه ای، وفاداری را ویژگی ممتاز دیگر مردم آذربایجان و تبریز دانستند و خاطرنشان کردند: در قضایای فتنه اول انقلاب در تبریز، امام بزرگوار (ره)، همت، غیرت، آگاهی و بصیرت مردم تبریز را خوب شناختند و فرمودند: مردم جواب فتنه گران را خواهند داد و همینگونه هم شد.
ایشان با اشاره به استمرار این ویژگی ها در مردم آذربایجان و تبریز افزودند: امروز هم جوانهای عزیز تبریز که نه امام، نه دفاع مقدس و نه با کری ها را دیده اند، با همان استقامت و بصیرتی در صحنه حاضر می شوند که جوان تبریزی در 29 بهمن سال 56 در میدان حاضر شد.
در ابتدای این دیدار آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره قیام 29 بهمن سال 56 مردم تبریز و سوابق انقلابی مردم این منطقه در مبارزه با ظالمان و ستمگران گفت: روحیه پیشتازی مردم تبریز در انتخابات دهم ریاست جمهوری با افزایش صددرصدی مشارکت بار دیگر تجلی یافت و بعد از حادثه عاشورا نیز مردم تبریز حماسه ای ماندگار آفریدند.
وی افزود: مردم آذربایجان با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با آرمانهای امام راحل و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ