سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

88/1/27
8:47 ع

سایت گرداب برای چهارصدوپنجاهمین بار مورد حمله قرار گرفت، این حمله باعث شد که سایت گرداب فقط برای حدود 2 ساعت غیر فعال شود.
به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، براساس گزارش مدیر فنی سایت از زمان انتقال سایت‌های مستهجن و ضد دینی بر روی سایت گرداب در تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 25 بار به این سایت حمله از نوع DDOS شده است که متخصصان امنیتی سایت با تقویت سخت افزاری سرورها و پهنای باند سایت و همچنین استفاده از نرم افزارهای مونیتورینگ به صورت شبانه روزی نسبت به جلوگیری از موثر بودن این حملات اقدام کرده‌اند.
این حملات که از خارج کشور سازماندهی شده‌اند تاکنون نتوانسته بودند در مسیر اطلاع رسانی این سایت خللی ایجاد نمایند ولی حمله اخیر که با حجم پنهای باند بیش از 250 مگابیت در ثانیه بر روی سرور اتفاق افتاد منجر به پر شدن پنهای باند و غیرفعال شدن دو ساعته سایت در روز گذشته شد.
این پهنای باند حدوداً معادل با 50 هزار بازدید در ثانیه است.
در ادامه وی به بیان گزارشی از این حملات اشاره کرد و عنوان کرد که بیش از 450 بار حمله به نرم افزار سایت صورت گرفته که کاملاً دفع شده و همچنین نزدیک به 25 مورد نیز حمله DDOS به سرور و شبکه صورت گرفته است.
همچنین ایشان در مورد داخلی و خارجی بودن این حملات عنوان کرد که 84 درصد از این حملات از خارج کشور بوده است و 16 درصد حملات نیز از داخل کشور صورت گرفته است.


  

88/1/27
8:41 ع

شهردار شهر ونس فرانسه در پی افشای رسوایی جنسی تجاوز به نوه خردسالش به 9 سال حبس محکوم شد.
به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "فرانس 24 "، "کریستین لاکونو " 74 ساله که متهم به تجاوز به نوه‌اش طی سال‌های 1996 تا 1998 است روز شنبه گذشته توسط دادگاه "آلپ ماریتیم " به 9 سال زندان محکوم شد. 
طبق اطلاعات به دست آمده، نخستین باری که لاکونو این حادثه تکان‌دهنده و این عمل وقیحانه را انجام داده نوه‌اش تنها 5 سال داشته و پدربزرگ تا سن 8 سالگی همچنان این عمل زشت و قبیحانه را تکرار می‌کرده است. 
این در حالی است که شهردار ونس علیرغم محکومیت به زندان همچنان این اتهام را انکار می‌کند. 
افشای رسوایی جنسی این شهردار فرانسوی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز رسوایی‌های دیگری در میان سایر سیاستمردان فرانسوی فاش شده بود و سقوط و انحطاط اخلاقی آنها را برملا ساخته بود. 
از میان این سیاستمردان، "آندره لبرر " شهردار سابق شهر جنوبی "پو " فرانسه نخستین فردی بود که راز همجنس‌بازی خود را در کتابی که در سال 1998 منتشر شد، فاش کرد. 
این در حالی است که مقاماتی نظیر "برتران دلانوئه " شهردار فعلی پاریس، "فرانسوآ گاسپار "، "دیوید ژیرر " و "روژه کاروچی " وزیر مشاور دولت فرانسه نیز تاکنون مواردی از رسوایی‌های زندگی شخصی خود را فاش کرده‌اند. 
افشای رسوایی لاکونو در حالی صورت می‌گیرد که نیکلا سارکوزی رئیس‌جمهور فرانسه نیز چندی پیش و همزمان با ازدواج مجددش با "کارلا برونی "، مانکن و مدل لباس ایتالیایی‌الاصل و طلاق سیسیلیا محبوبیت خود را تا حد قابل توجهی در میان فرانسوی‌ها از دست داده است و اغلب مردم فرانسه این اقدام وی را نوعی فساد اخلاقی در دولت کنونی تلقی می‌کنند

  

88/1/22
5:49 ع

عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء اعدام شدند.

صبح روز جمعه 21 فروردین 1388 و در آستانه سالروز بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء (ع)، در حضور خانواده محترم شهداء، جانبازان، تعدادی از مسئولین کشوری و استانی و جمعی از اعضای کادر کانون فرهنگی رهپویان وصال، حکم اعدام عاملین بمب گذاری اجرا گردید.

بنا به گزارش خبرنگار رهپویان وصال، طبق حکم صادره توسط مقام قضایی، عاملین بمب گذاری با مشخصات زیر اعدام شدند :


1- محسن اسلامیان فرزند محمد با نام مستعار فرمانده بهمن (یار دوم) دارای سابقه کیفری در امر نگهداری اسلحه دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب، ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع‌ گروه و طراحی و اقدام جهت براندازی حکومت اسلامی و تهیه سلاح و مهمات و ساخت بمب در این راستا و مشارکت در انفجار تروریستی حسینیه سیدالشهداء رهپویان وصال شیراز که منجر به شهید و زخمی شدن 222 نفر گردید و همچنین مشارکت در طراحی انفجار در سایر نقاط کشور و ساخت بمب مایرولی در این راستا و طراحی طرح ترور مسئولین نظام.


2- علی اصغر پشتر فرزند کرم با نام مستعار آراسب (یار سوم) و علی و احمد دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب و ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع گروه و مشارکت در طراحی و اقدام برای براندازی حکومت اسلامی از طریق مشارکت در تهیه مهمات و ساخت بمب بکار رفته در انفجار تروریستی 24 فروردین ماه سال جاری حسینیه سیدالشهداء شیراز و مشارکت در طراحی انفجار در سایر نقاط کشور و ساخت بمب مایرولی در این راستا و طراحی طرح ترور مسئولین نظام.


3- روزبه یحیی‌زاده فرزند مجید با نام مستعار روزبهان و صادق افراسیابی دارای سابقه کیفری دائر بر محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و همکاری موثر در گروهک محارب و ملحد و ضد حکومت اسلامی انجمن پادشاهی ایران با علم و اطلاع از موضع گروه مزبور و طراحی و اقدام جهت براندازی حکومت اسلامی از طریق مشارکت در تهیه بمب جهت کار‌گذاری در مراکز شناسایی شده در رشت و تهیه وسایل کار و امکانات مالی موثر در این راستا و طراحی ترور استاندار رشت و اعتیاد به مواد مخدر.


 

قبل از اجرای حکم، حجت الاسلام بانشی، دادستان شیراز، طی بیاناتی از صبر خانواده شهداء، جانبازان و اعضای کانون فرهنگی رهپویان وصال، زحمات سربازان گمنام انقلاب و تمامی کسانی که برای به نتیجه رسیدن پرونده بمب گذاری زحماتی را متحمل شده بودند تشکر نمود.

پیش از این بنا بود به درخواست خانواده معزز شهداء و کانون فرهنگی رهپویان وصال، حکم به صورت علنی برگزار گردد که به دلایل زیر اجرای حکم به صورت نیمه علنی صورت پذیرفت:

- عدم توانایی در کنترل جمعیت ناظرین : بنا به پیش بینی های صورت گرفته، در صورت اعلام عمومی برای اجرای حکم به صورت علنی، جمعیتی بالغ بر چند صد هزار نفر در محل اجرای حکم حاضر می شدند که کنترل امنیت و نظم این جمعیت امری بسیار پیچیده و ناممکن بود.

- سوء استفاده دشمنان اسلام : در صورت اجرای حکم در ملاء عام و منتشر شدن تصاویر و فیلم های مربوط به این قضیه، دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی که در همه حال منتظر شیطنت هستند، اقدام به سم پاشی و طرح ریزی سناریوهای جدید بر ضد نظام و اسلام می نمودند.

در حاشیه اجرای حکم :

- محل اجرای حکم، سالن ورزشی واقع در زندان عادل آباد شیراز بود.

- فضای حاکم بر محل اجرای حکم، بسیار سنگین و ناراحت کننده بود، از سویی خانواده شهداء با حمل تصاویری از فرزندان شهیدشان، یاد و خاطره این عزیزان گرانقدر را زنده کرده بودند و از سوی دیگر ورود بمب گذاران موجی از تنفر و انزجار را به راه انداخت.

- در هنگام اجرای حکم، حاضرین با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " وطن فروش خائن، ننگت باد، مرگت باد" و... تنفر خود را نسبت به دشمنان انقلاب و اسلام ابراز می نمودند.

- متهم ردیف دوم، علی اصغر پشتر، پیش از بالا رفتن، از ماموری که به همراه وی به بالای میز رفته بود، می خواهد که با کنار زدن چشمبند، مکان استقرار خانواده معزز شهدا را به وی نشان دهد. این متهم در لحاظ پایانی عمر با نشان دادن علامتی با دست، اقدام به تمسخر خانواده های شهداء و ابراز پیروزی نمود که با واکنش شدید خانواده های شهدا و اعضای کانون مواجه شد. پدر شهیدان انتظامی و مادر یکی از شهدا، که از توهین این بمب گذار عصبانی بودند توسط بقیه همراهان کنترل و آرام شدند. همچنین تعدادی از حاضرین در سالن، پس از مشاهده این رفتار توهین آمیز پشتر، به طرف وی و دیگر همدستانش تعداد زیادی کفش پرتاب  نمودند.

- یکی از جانبازان بالای 70 درصد حاضر در محل اجرای حکم، پس از مشاهده بمب گذاران، از شدت فشار روحی و یادآوری سختی های دوران درمان، دچار فشار عصبی شده و به کمک نیروهای امدادی حاضر در محل به بیرون منتقل شد.

- در حالی که جنازه بمب گذاران بر سر دار مجازات آویزان بود، حاضرین با ذکر صلوات از سالن خارج شدند.


  

88/1/20
11:27 ع

اقدام تبلیغاتی یکی از شبکه های ماهواره های هتاک با پاسخ جالب برخی جوانان شهر تهران مواجه شد.

به گزارش «شفاف» اقدام عوامل یکی از شبکه های ماهواره ای که تنها به پخش فحش و ناسزا می پردازد در شعارنویسی روی دیوارها با پاسخ جالب جوانان شهر تهران مواجه شد.

بنابراین گزارش اخیرا عوامل این شبکه با نوشتن جمله "ما هستیم" سعی داشتند وانمود کنند که این شبکه در تهران محبوبیت بالایی دارد که شعارنویسی شبانه آنان با پاسخ جالب جوانان تهرانی در روز روشن مواجه شد.

به گزارش خبرنگار «شفاف» در این پاسخ جوانان تهرانی نیز با اضافه نمودن " در انتخابات" به ابتدای این جمله " ما هستیم" آن را تبدیل به " در انتخابات ما هستیم" نمودند.


  

88/1/20
11:26 ع

ایران دیپلماسی: حجه الاسلام حسن روحانی بعد از دیدار تعدادی از حامیان انتخاباتی خود با یکی از شخصیتهای نظام رسما حضور خود را در انتخابات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

حجه الاسلام دکتر حسن روحانی که به عنوان یکی از گزینه های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مطرح بود، ظهر امروز حضور جدی خود را در جمع حامیان خود اعلام نمود.

این گزارش می افزاید ایشان احتمالا در چند روز آینده با برگزاری کنفرانس خبری بصورت رسمی حضور خویش را اعلام خواهد کرد. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.


88/1/20
11:25 ع

جواد خیابانی هنگام پخش بازی پورتو و منچستر نشان داد که یک گزارشگر حرفه ای فوتبال هم ممکن است گاهی اوقات علاقه اول خود را کنار بگذارد.

به گزارش «شفاف» سه شنبه شب گذشته هنگام گزارش دیدار فوتبال پورتو و منچستر محمد جواد خیابانی تا دقایقی از نتیجه بازی مطلع نبود.

جالب اینکه وی علت این بی اطلاعی را تماشای سریال "جومونگ" که در حال پخش از این شبکه بود اعلام کرد!


  

88/1/19
10:49 ع

روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین نظر کوبا، ونزوئلا، بولیوی، نیکاراگوئه و... که در سال‌های اخیر به نحو چشمگیری افزایش یافته،‌ موجب خشم آمریکایی‌ها شده و این حساسیت در کنار تمایل دو جانبه فیدل کاسترو و اوباما منجر به تحول در رابطه آمریکا با دشمن اسطوره‌ای خود شده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل «آینده» به نقل از تایمز آنلاین، بعد از این که باراک اوباما در طول مبارزات انتخاباتی خود به عادی‌سازی روابط با کوبا اشاره کرده بود، روز دوشنبه یک گروه از نمایندگان دولت اوباما و حزب دمکرات آمریکا با اختیارات تام به کوبا سفر کرده بودند توانستند با فیدل کاستروی 88 ساله، دیدار کنند.

بعد از این که فیدل کاسترو از جولای 2006 به علت بیماری در مجالس عمومی حاضر نمی‌شد وکسی او را نمی‌دید، سه تن از 7 نماینده آمریکا بعد از این که توسط رائول کاسترو 77 ساله برادر فیدل کاسترو و رئیس‌جمهور کنونی کوبا، مورد استقبال قرار گرفتند، توانستند با فیدل کاسترو ملاقات خصوصی داشته و با او پیرامون موضوعات مورد توجه دو طرف بحث کنند.

باربارا لی، سرپرست گروه اعزامی آمریکا به خبرنگاران در واشنگتن گفت: «سه نفر از ما توانستیم با کاسترو ملاقات کنیم، هم‌صحبتی با رئیس‌جمهور کوبا بسیار دلنشین بود، من باید بگویم که او پرانرژی و مطلع از امور بود و در مورد بسیاری از مسائل بحث کردیم.»

اوباما پیش از این گفته بود، خواستار حرکت به سوی عادی‌سازی مناسبات واشنگتن با هاوانا است. اما تحریم 46 ساله آمریکا علیه کوبا را لغو نخواهد کرد. چرا که این موضوع نیاز به تصویب کنگره آمریکا دارد. البته این عادی‌سازی شرایط شامل ایران و کره‌شمالی نیز هست، ولی کوبا تنها کشوری بوده که نسبت به این مسئله عکس‌العمل مثبت نشان داده است. همچنین دیدار مقامات آمریکا می‌تواند در دور کردن مقامات کوبا از ونزوئلا و ایران نیز مؤثر باشد.

طبق این گزارش، فیدل کاسترو نیز بعد از به قدرت رسیدن اوباما در آمریکا، نسبت به این موضوع اظهار خوش‌بینی کرده و اوباما را فردی «راستگو» خوانده بود. نتیجه این تفکرات دو جانبه، لغو قانونی بود که به کوبائیان ساکن آمریکا، اجازه ورود به کوبا را نمی‌داد و از چند ماه قبل، کوبائیان ساکن آمریکا می‌توانند به کشور خود سفر کنند و یا برای خانواده خود پول بفرستند.

به اجرا گذاشتن این قانون قبل از سفر مقامات آمریکا به ترینیداد و توباگو، جایی که در آینده نزدیک، در روابط بین آمریکا و کوبا تأثیرگذار خواهد بود، بسیار مهم است.

جو بایدن نیز در سفری که به کاستاریکا و شیلی داشته، اشاره به این نکته کرده که در آینده نزدیک، فصل جدیدی از روابط بین آمریکا و کوبا شکل خواهد گرفت.»

این گزارش می‌افزاید: رائول کاسترو و باراک اوباما هر دو خواستار این تغییرات هستند و آن‌ها را مفید برای هر دو کشور می‌دانند.

فیدل کاسترو حدود 50 سال رئیس‌جمهور کوبا بوده که معادل تغییر 11 رئیس‌جمهور در آمریکا است، اما تاکنون مقامات این دو کشور، هیچ تمایلی برای تغییر در روابط نداشته‌اند. ولی اکنون با توسعه روابط آمریکای لاتین با آمریکا، کوبا تنها کشوری است که با ونزوئلا به رهبری هوگو چاوز هم‌پیمان است.

تایمز آنلاین مدعی است: این ارتباط در حال حاضر به نفع کوبا نیست و مقامات کوبا برای دستیابی به یک اقتصاد نوین و همچنین آزادی اجتماعی، ارتباط با آمریکا را در حال حاضر مفید می‌دانند.


  

88/1/19
10:46 ع

روزنامه هاآرتص چاپ تل آویو درگزارشی از تفکیک جنسیتی در اتوبوس‌ها در مذهبی‌ترین شهر اسرائیل خبر داد. به نوشته این روزنامه، زنانی که در محله بین دیوار ندبه و شهر قدیمی بیت‌المقدس زندگی می‌کنند، باید از در عقب اتوبوس سوار آن شوند و محل نشستن آن‌‌ها نیز قسمت پشتی اتوبوس است. به نوشته هاآرتص این تصمیم را یهودیان سنتی و افراطی محله گرفته‌اند.

در این حال رادیو فردا وابسته به سازمان سیا در گزارشی به این موضوع پرداخته است:
شکاف میان مذهبی‌های سنتی و سکولار‌ها در جامعه اسرائیل تا آن‌جا پیش رفته است که دو روزنامه قشر مذهبی اسرائیل هفته گذشته در عکس دسته جمعی دولت، تصویر خانم سوفا لندفر و خانم لیمور لیفنات، دو وزیر زن جدید دولت بنیامین نتانیاهو را از این عکس حذف کردند.

جداسازی زنان و مردان

الان چندین دهه است که در بخش‌هایی از اسرائیل که در آن‌جا یهودیان اورتدکس و یهودیان اولترا اورتدکس زندگی می‌کنند، خطوط اتوبوس و بسیاری از خدمات عمومی ‌زنانه مردانه است، در اورشلیم محله‌های متعددی مربوط به یهودیان اورتدکس و یهودیان اولترا اورتدکس وجود دارند که در آن‌جا بنا به درخواست خود آن افرادی که در آن‌جا زندگی می‌کنند، تعداد این خطوط افزایش یابد.
 
از جمله خط شماره یک در اورشلیم که از محله قدیمی «مئآ شعاریم» از آن محله تا «کوتِل همعرابی» یا دیوار ندبه مقدس یهودیان، که چسبیده به مسجدالاقصی و مسجد عمر است، این خط اتوبوس الان مدتی است که زنانه مردانه است.

در انتخابات دهم فوریه اسرائیل هفت کرسی از مجموع 120 کرسی کنست به احزاب  تندروی اولترا اورتدکس تعلق گرفت که یهودیان اشکنازی هستند؛ یعنی یهودیان اروپایی تبار.
 نگاه یهودیان اولترا اورتدکس  با یهودیان «سِفارادی» یعنی یهودیان شرقی‌تبار که یهودیان ایران هم جزو یهودیان سِفارادی محسوب می‌شوند تفاوت دارد.و بسیار تندتر است

حجاب

در میان یهودیان اولترا اورتدکس، خانم‌ها تا وقتی ازدواج نکرده‌اند می‌توانند با موی پریشان و باز خودشان حتی در محله‌های فوق‌العاده مذهبی مانند مئآ شعاریم رفت و آمد کنند اما وقتی ازدواج کردند دیگر موهای خودشان را پریشان نمی‌کنند وباید آن را بپوشانند. یک مدتی کلاه رسم بود که شماری از ربای (خاخام)‌ها فتوا دادند که می‌توانند کلاه گیس استفاده کنند.

در فقه یهود هم آن‌چه که در غرب رایج است، به صورت آزادپوشی مخالفت دارند. یا مثلاً دستور بر این که اولاد بیشتری را بیاورند ما می‌بینیم که خانواده‌های سنتی یهودی بسیار پراولاد و پربچه‌اند.

تعداد زیاد فرزندان

در خانواده‌هایی که باورهای مذهبی در آن بسیار عمیق است،مادر  باید فرزندان بیشتری داشته باشد و روابط جنسی و عاشقانه بین زنان و مردان صرفاً برای به دنیا آوردن فرزند باشد.


  

88/1/19
10:37 ع

فریب خوردن گردانندگان سمینار ضدایرانی «نگاهی بر ایران» حیفا در اسرائیل از فردی که با معرفی کردن خود به عنوان یک اسلام‌شناس و روحانی شیعه مخالف جمهوری اسلامی، موجب بی‌اعتبار کردن این پروژه تبلیغاتی شده بود، موجب توبیخ گردانندگان سمینار توسط سازمان جاسوسی اسرائیل شد.

به گزارش خبرنگار «آینده»، در سمینار ضد ایرانی حیفا که دوشنبه هفته گذشته در اسرائیل و با حضور تعدادی از سفرای خارجی برگزار شد،‌ گردانندگان سمینار در صدد بودند برای نشان دادن یکپارچگی در مخالفان جمهوری اسلامی، یک روحانی مشهور شیعه را به عنوان سخنران اصلی دعوت کنند و در این میان فردی مقیم آمریکا که خود را آیت‌الله مهدی حائری  معرفی کرده بود، با استفاده از بی‌اطلاعی گردانندگان سمینار توانست علاوه بر دریافت بلیط هواپیما و هزینه هتل، بیش از ده هزار دلار نیز به عنوان حق‌الزحمه سخنرانی از وزارت خارجه اسرائیل به دست آورد.

اما سخنرانی فرد مذکور به دلیل بی‌اطلاعی از مفاهیم اولیه علوم دینی شیعه، موجب تعجب برخی از حضار که آشنایی اولیه با مسایل فکری اسلامی داشتند، شد.

گردانندگان سمینار که همچنان از پذیرش گاف خود در دعوت این فرد که سوابق کلاهبرداری نیز در پرونده قضایی خود دارد، خودداری می‌کردند. در خبر رسمی این سمینار، در سایت وزارت خارجه اسرائیل وی را آیت‌الله مهدی حائری، اسلام‌شناس معرفی کردند. در حالی که آیت‌الله مهدی حائری که اسلام‌شناس می‌باشد، حدود ده سال قبل در آمریکا فوت کرده بود.

این اشتباه که گاف‌های برگزارکنندگان سمینار را تکمیل کرده است، موجب عصبانیت بخش ایران سازمان جاسوسی اسرائیل شده و موساد با ارسال نامه‌ای به وزارت خارجه اسرائیل از ضعف مدیریت و اشتباهات فاحش گردانندگان سمینار به شدت انتقاد کرده است.

ظاهراً طیفی از کارشناسان وزارت خارجه اسرائیل که مخالف این‌گونه اقدامات شتاب‌زده هستند، در انتقال اطلاعات مربوط به گاف سمینار و سپس افشای توبیخ موساد نقش دارند.
 
در این حال، یکی از دوستان  خانوادگی فرد مذکور با ارسال پیامی به «آینده» از این که دولت اسرائیل از فردی که دارای آشفتگی های روانی است، سوءاستفاده کرده، اظهار شگفتی کرد.
 
در پیام مذکور آمده است:
 
"یکی از اقوام ما که در اروپا زندگی می‌کند، تصویر آقای خورشیدی را که حدود بیست سال از او خبر نداشتیم، در سایت آروتس شوا دیده بود و به ما خبر داد و ما هم وقتی خودمان عکس را دیدیم باور کردیم. اما نمی‌دانستیم گریه کنیم یا بخندیم. آخر این بنده خدا وقتی خیلی جوان بود، یعنی حدود 21یا 22 سال بدون این که به حوزه برود و درس بخواند هوس کرد لباس آخوندی بپوشد و ریش بلندی گذاشت. بعد هم به چند جلسه روضه زنانه می‌رفت و روضه می‌خواند و پول کمی حدود ده تا پانزده تومان آن موقع برای هر جلسه می‌گرفت تا این که یکی از خانم‌ها به کلانتری رفت و از دست او شکایت کرد که وقتی از حاج آقا مساله شرعی می‌پرسیدیم بدنم را لمس کرده و... .
 
راست و دروغش را نمی‌دانیم. اما وقتی او را گرفتند به جرم سوء استفاده و تعرض به زن شاکی، می‌خواستند شلاق بزنند که رفتیم دادگاه و به مسئول پرونده گفتیم این بنده خدا بچه است و توهم دارد. با کلی التماس حکم شلاق او را بخشیدند و این آشنای ما هم لباس آخوندی را کنار گذاشت و چند مدت بعد هم به خارج رفت، حالا که بعد از این همه سال او را با این قیافه و لباس آخوندی و لقب آیت‌الله دیدم شوکه شدم، این‌هایی که او را دعوت کرده‌اند یا خیلی احمقند یا خیلی هفت خط تشریف دارند که این آشنای ما را که حتی قرآن را هم از رو غلط می‌خواند آیت‌الله معرفی کرده‌اند!
 
حقیقتش آن که من از آخوند جماعت خیلی خوشم نمی‌آید و امروز که دیدم لباسی را که ما 25 سال پیش با التماس از تن این آقا درآوردیم دوباره پوشیده و مشغول کاسبی است، حسابی حالم گرفته شد. حالا خدا کند خانمی آن ور آب از این آقا سوال شرعی نکند!"


  

88/1/19
10:32 ع

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از ماه‌ها تلاش امنیتی و فنی شبکه سایت‌های مستهجن و ضدینی را منهدم کرد تا عیدی خود به ملت ایران را داده باشد.

به گزارش رجانیوز، فعالیت‌های کثیف این باندها در ترویج و قبح‌شکنی از بزرگ‌ترین مفاسد اخلاقی بود که در اعترافات متهمان بازداش شده نیز موارد تکان‌دهنده‌ای بیان شده است.

وبلاگ خبرنگار مسلمان ایمیلی را منتشر کرده به نقل از فردی که خود را مشتریان ثابت این سایت‌های مستهجن خوانده و می‌گوید از کارهای خود پشیمان است.

این فرد در بخشی از نامه خود با اشاره به افشای هویت واقعی سایت‌های مستهجن، نوشت: "این نامه رو من اول برای دل خودم نوشتم ولی بعد از اینکه به طور اتفاقی به وبلاگ شما اومدم و نزدیک بودن شما رو به‌عنوان یه خبرنگار به بازدید کننده های وبلاگتون دیدم تصمیم گرفتم که اون رو برای شما بفرستم...

متن کامل دردنوشته این قربانی سایت‌های مستهجن به این شرح است:

"در حقیقت کسانی که کفر را به بهای ایمان خریدند، هرگز به خداوند هیچ زیانی نخواهند رسانید و برای آنان عذابی دردناک است"

تا حالا هیچ جمله ای اینقدر منو تحت تاثیر خودش قرار نداده بود. نمی‌دونم الآن که این رو می‌نویسم کسی اینو میخونه یا نه؟ اصلاً کسی اهمیتی به این نوشته‌ی من میده یا نه. اما الان که پر از گناهم و تازه متوجه شدم که چی کار کردم و با چه افرادی طرف بودم شدیدا ناراحتم. ایکاش هیچ‌‌وقت وسوسه نمی شدم به اینکه وارد این سایت ها بشم.

الان که فکر میکنم می‌بینم که عضویت در این سایت ها هیچ چیزی به من نداد. هیچ چیزی به من نداد و از طرفی توی همین مدت کوتاه که عضو این سایت ها بودم انسانیت من رو تا حدودی ازم گرفت و موجب شد تا خودم رو گم کنم. چیزی رو که خانواده ی من طی سالیان سال به من یاد دادن رو یکباره فراموش کنم.

راستش من ضعیف بودم و شخص دیگه‌ای رو مقصر نمی‌دونم. تمام این سایت ها با قوت و توان اعضا هست که جون میگیرن و اگه من و خیلی های دیگه خودمون رو کنترل میکردیم و پذیرای شکست برای یک لحظه خوشی نمی شدیم هیچوقت این سایت ها اینقدر گسترش پیدا نمی‌کردن.

خیلی از ماها که از اعضای این سایت‌ها بودیم بیشتر برای سرگرمی و گذروندن لحظه های زندگی مدام به فعالیت در سایت مشغول بودیم و من خوشحالم از اینکه با فعالیت های من آبروی هیچ انسانی نرفت و خوشحالم که ناموس کسی به دست من به بازیچه ای برای هوس بازان تبدیل نشد. من خاک پای سید الشهدا هستم ولی انگار که کور شده باشم، هیچ چیزی از اهانت به ایشون رو ندیدم. من متوجه این توهین به ایشون و همچنین شخص بزرگی مثل حضرت امام خمینی نشدم. من خودم به شخصه دیدم فردی رو که این بزرگواران و مقدسات اهانت کرد و کور شد. حالا دیگه نمیدونم چه طوری ماه محرم امسال سرم رو بالا بگیرم و توی هیئتش سینه زنی کنم؛ منی که تو گرداب اسیر شدم، اونهم به‌دست خودم.

بهتر بگم که ما مدیران اصلی سایت رو نشناختیم. همه ما مسلمان هستیم و اگه هم نباشیم به خدا ایمان داریم و وای بر منی که اینقدر خودم رو آلوده گناه کردم و توی سایت هایی فعالیت کردم که به سید الشهدا و امامان معصوم اهانت کردن.

راستش من مشکل کمبود دوست داشتم. یعنی با اینکه سعی می‌کردم با همه مهربون باشم اما دوست و رفیق کم داشتم و این منو عذاب میداد و وقتی که با سایت و جو به ظاهر آرامش بخش اون مواجه شدم، احساس کردم که این همون چیزیه که کم داشتم. وقتی که اون آیه قرآنی رو به جای صفحه اصلی سایت دیدم [سپاه پاسداران پس از هک کردن سایت‌های مستهجن، آیه ای از قرآن بر روی صفحات آنها قرار داده است] یک لحظه به خودم اومدم و عمیقاً به این آیه فکر کردم؛ ای‌کاش خیلی وقت پیش‌تر به خودم می‌آمدم و یه شب با خودم خلوت می‌کردم و مشکلاتمو بین خودم و خدای خودم حل می‌کردم نه اینکه نمک رو به جای مرهم به زخمم بپاشم و سوز زخمم رو وقتی حس کنم که دیگه کار از کار گذشته.

حتماً وقتی که این متن رو می‌خونید میگید که طرف هر کاری دلش خواسته کرده و خوشی های خودشو انجام داده و اون لحظه ای که توی سایت بوده به یاد خدا و پشیمانی نبوده و حالا که سایت‌ها مسدود شدند، یکدفعه به یاد خدا افتاده. من به همه این هایی که این حرف رو بزنن حق میدم و هیچ جوابی ندارم بهشون بدم. شاید اگه خیلی از بحران های روحی و روانی نوجوانی و جوانی وجود نداشتند هیچ کدوم از ماها به اون سایت‌ها نمی رفتیم.

امشب یاد زمانی افتادم که نماز می‌خوندم. خودم رو از نظر روحی مقایسه کردم با زمان حالم و چیزی جز پشیمانی رو احساس نکردم.

بیش از ده هزار سایت اینترنتی سرگرم فعالیت تخریبی علیه دین مبین اسلام و مسلمانان هستند. این جمله رو عیناً از سایت گرداب خوندم و متوجه شدم که چه دینی دارم و باید با چنگ و دندون ازش محافظت کنم.

ذهنیت من از مدیران سایت ها افرادی بود با سن های کم و از نوع و جنس خودم ولی حالا که عکس‌ها رو مشاهده کردم و اونها رو با او چیزی که در ذهنم بود، مقایسه کردم متوجه شدم که در چه خواب غفلتی به سر می‌بردم.

امیدوارم که دیگه سایت های این چنینی ایجاد نشن و افرادی که قصد ایجاد این سایت ها رو دارن، منصرف بشن و به خودشون بیان و با اینکار نفرین میلیون ها انسان رو برای خودشون قرار ندن. شیطان خیلی با نفوذتر از اون چیزیه که در ذهن من بود. در قالب یک سایت، در قالب یک عکس، درقالب یه موسیقی، در قالب یه حرف و یه کلام ساده.

از خدا می‌خوام که همه ما رو که قربانی سادگی و مشکلات شخصی خودمون شدیم رو ببخشه. چه بسا دختران و پسران ساده و خوبی که در این 5 سال برپایی این سایت‌ها آبروشون رفت و مسیر زندگی اونها تا آخر عمر تغییر پیدا کرد.

و باز هم خدا رو شکر می‌کنم که من عامل آبروریزی حتی یک نفر نشدم و گرنه هیچ وقت خودم رو نمی بخشیدم، گرچه به این راحتی نمی‌تونم این ماجرا رو فراموش کنم؛ امروز دعای شش قفل رو خوندم تا شاید کمی مورد بخشایش قرار بگیرم ولی می‌دونم که این دعای من ذره ای به آسمان نرفت. تمام تلاشم رو می‌کنم باز هم روزی برسه که خودم رو به خدا نزدیک ببینم گر چه اون به من نزدیک تر از رگ گردنه.

این نامه رو من اول برای دل خودم نوشتم ولی بعد از اینکه به طور اتفاقی به وبلاگ شما اومدم و نزدیک بودن شما رو به‌عنوان یه خبرنگار به بازدید کننده‌های وبلاگتون دیدم تصمیم گرفتم که اون رو برای شما بفرستم.

اول خواستم به‌عنوان یه نظر در سایت این مطلب رو بنویسم ولی بعد تصمیم گرفتم که ایمیل بزنم برای شما.

برای ماهایی که عضو سایت بودیم، الآن این موضوع که قصد مدیران سایت ها برچیدن اسلام و از پا انداختن کشورمون بوده مثل یه وزنه دویست کیلویی هست که تازه به سرمون فرود اومده.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ