سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 4 >

86/4/25
4:47 ع

دختر پانزده‌ ساله‌ یک‌ خواننده‌ زن‌ معروف‌ لبنانی‌ برخلاف‌ رویه‌ مادرش‌ حجاب‌ اسلامی‌ را برگزید‌.


نشریه‌ اینترنتی‌ سیریا لایف‌ نوشت:‌ زینب‌ دختر «هیفاء وهبی»‌ خواننده‌ عرب‌ در نه‌ سالگی‌ ضمن‌ ابراز انزجار از روش‌ زندگی‌ مادرش‌ به‌ پیروی‌ از دستورات‌ خداوند همت‌ گمارد‌.
زینب‌ به‌ مطبوعات‌ گفته‌ است‌ ستاره‌ بودن‌ مادرم‌ که‌ همراه‌ با گناه‌ است‌ ‌ برای‌ من‌ هیج‌ ارزشی‌ ندارد‌.
نشریه‌ الکترونیکی‌ سیریا لایف‌ امروز با انتشار عکسی‌ از زینب‌ محجبه‌ افزود: این‌ دختر‌ اکنون‌ به‌ همراه‌ مادر بزرگش‌ در کویت‌ زندگی‌ می‌ کند و در نه‌ سال‌ گذشته‌ با مادرش‌ دیداری‌ نداشته‌ است‌‌.
هیفاء وهبی‌ مادر زینب‌ همیشه‌ در مصاحبه‌ های‌ خود از پاسخ‌ به‌ پرسش‌ درباره‌ دخترش‌ خودداری‌ می‌ کند و یک‌ بار در این‌ باره‌ در جلوی‌ دوربین‌ به‌ شدت‌ گریه‌ کرد‌.
خانواده‌ وهبی‌ از خانواده‌ های‌ معروف‌ شیعه‌ در جنوب‌ لبنان‌ است‌ و برادر هیفائ از رزمندگان‌ مقاومت‌ حزب‌ الله‌ بود که‌ در مقابله‌ با‌ صهیونیست ها‌ در سال‌ ‌1983‌ میلادی‌ به‌ شهادت‌ رسید‌.

  

86/4/25
2:35 ع

یک رفیقی داشتیم که یک بی‌بی‌ داشت که به نحو باورنکردنی‌ به جارو دستی علاقه‌مند بود و چون وسواس داشت که حتما روزی چند بار خانه‌اش را با کمر خم جارو بزند، داشت از پا درمی‌آمد. بالاخره با اصرارهای فراوان چندساله، فرزندان و نوه‌هایش، راضی شد از جاروبرقی استفاده کند. یک جاروبرقی گران‌قیمت هم برایش خریدند و پس از چند جلسه آموزش، سپردند دستش. پایان کار خیلی جالب بود: بی‌بی جان روزی دو بار خانه را جاروبرقی می‌کشید، هر بار خم می‌شد و از وسط دسته می‌گرفت و تا پایان جاروکشی دولا می‌ماند، بعد از هر بار جاروکشی، خرطومی و سری آن را می‌تکاند و آب می‌کشید و خلاصه کلام آن‌که به قول امروزی‌ها، جاروبرقی را به روایت جارودستی به کار می‌برد. اطرافیان هم که دیدند اینطور است، جارو دستی را دادند دست بی‌بی جانشان تا دست کم این همه عذاب کش و واکش دستگاه برقی را نکشد.

ماجرای کارتی کردن سهمیه‌بندی سوخت هم احتمالا داستانی شبیه به این خواهد داشت. هنوز هیچی نشده، قرار شده به برخی سهمیه اضافه بدهند. یک عده‌ای مثل راننده‌های وسایل نقلیه عمومی که از اول داشتند. فرض کنید قرار باشد به خبرنگارها سهمیه اضافه بدهند، قاعدتا پزشک‌ها اعتراض خواهند کرد که اگر خبرنگارها با افکار عمومی بازی می‌کنند، ما با جان انسان‌ها بازی می‌کنیم، چرا آنها داشته باشند و ما نه؟ بعد که به پزشک‌ها بدهند، اساتید دانشگاه هم بنای اعتراض را خواهند گذاشت که ای آقا، به آنها که دکترای حرفه‌ای دارند، سوخت اضافه می‌دهید، به ما که دکترای تخصصی داریم، نمی‌دهید؟ بعد که به این گروه هم سوخت مازاد بدهند، فغان فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان درخواهد آمد که پس این بود نخبه‌پروری و شایسته‌سالاری؟ یالاّ به ما هم بنزین بدهید، والاّ فرار مغزها می‌کنیم.

قاعدتا در راستای هرچه زودتر رسیدن به قله‌های علم و افتخار و حضور دانشمندان جوانی که قرار است اختراع‌ها و کشف‌های عجیب و غریب بکنند، به آنها هم سوخت اضافه (ترجیحا از نوع سوپر) داده خواهد شد. بعد هم نوبت به معلمان عزیز می‌رسد که بحق خواهند گفت پس ما چی...؟ و پیش از آن‌که اعتصاب شود و خیابان‌ها بسته بشوند، با دستور مستقیم آقای احمدی‌نژاد، به آنها هم سوخت اضافه داده می‌شود. در این هنگام، صنعت‌کاران و کاسب‌کاران هم که می‌فهمند دارد سرشان کلاه می‌رود، با روش‌های خاص خودشان، سوخت را اضافه می‌کنند. بعد ... و خلاصه این‌که پس از مدت کوتاهی، هیچ صاحب کارتی نخواهد ماند، مگر این‌که آنقدر به سهمیه سوختش اضافه شده باشد که عملا به حالت قبل از سهمیه‌بندی بازگشته باشد.

پی‌نوشت: حالا از این حرف‌ها گذشته، شرایط اضافه شدن سهمیه خبرنگاران چیه؟ الو ... انجمن صنفی پرتوان، برس به داد این ناتوان!

منبع: بازتاب


  

86/4/22
10:38 ص

رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق خبر تخریب برج ساعت حرمین عسکریین (ع) را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبری مبنی بر تخریب برج ساعت مرقد امامین عسکریین (ع) در سامرا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح حیدری، رئیس دیوان اوقاف شیعیان عراق در گفت‌وگو با رسا این مطلب را تکذیب کرد.

سید صالح حیدری اذعان داشت که در تماس با مرکز فرماندهی حفاظت از مرقد مطهر عسکریین (ع) از عدم وجود هتک حرمت مجدد نسبت به حرمین شریفین اطمینان خاطر پیدا کردم و هر خبری مبنی بر تخریب برج ساعت کذب است.

در همین حال مدیر شبکه ماهواره‌ای الفرات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار رسا گفت: این شبکه هیچ خبری مبنی بر تخریب برج ساعت حرمین عسکریین (ع) مخابره نکرده است.

شایان ذکر است ساعاتی قبل برخی از خبرگزاری‌های داخلی به نقل از الفرات خبری را مبنی بر اصابت موشک به برج ساعت حرمین عسکریین (ع) منتشر کرده‌اند.


  

86/4/22
10:28 ص

پس از این که روزنامه اصلاح‌طلبان نوشت، حدادعادل استعداد پوپولیستی ندارد، او به یکی از شهرهای چهارمحال رفت.

جمهوریت... طنز سیاسی 

ـ در کتابی که من درباره فلسفه کانت نوشتم، آریستوکراسی نقد شده و بیشتر به مردم‌کراسی توجه شده.
ـ‌ ها...؟ ای که وگفتی؛‌ یعنی چه؟!


  

86/4/20
9:2 ص

دیروز دانشگاه امیرکبیر به علت قطع برق تعطیل بود.

البته بنا بر اظهارات کارگر مطلعی که شب قبلش برق را قطع کرد، موضوع هیچ ربطی به 18 تیر نداشته.


  

86/4/18
5:30 ع

شبکه تلویزیونی «CNN» در برنامه‌ای به بررسی تلویزیون انگلیسی‌زبان «پرس تی‌وی» ایران پرداخته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، «CNN» اعلام کرد: هم‌اکنون ده‌ها شبکه خبری در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند اما هفته قبل یک شبکه جدید به این جمع اضافه شد. تلویزیون دولتی ایران اولین شبکه خبری 24 ساعته انگلیسی زبان خود را راه اندازی کرد.

مدیران این شبکه که «پرس تی‌وی» نام دارد، می‌گویند، هدفشان شکستن دژی است که رسانه‌های غربی ساخته اند.
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران در مراسم افتتاحیه این شبکه سخنرانی کرد.
وی گفت: امروز رسانه دومین ابزار برای سیطره جهانی است.رسانه راه را برای اشغال هموار می‌کند،اشغال را راهبری می‌کند و جهت می‌دهد و هم چنین مواضع اشغالگران را تثبیت می‌کند.

به گزارش «CNN»، «پرس تی‌وی» از خبرنگاران ایرانی و خارجی استفاده می‌کند در واشنگتن، لندن،پاریس،مسکو،بیروت و دمشق دفتر دارد.
گفته می‌شود این شبکه در تشکیلات تلویزیون دولت ایران است اما دولت آن را مدیریت نمی‌کند.

این شبکه افزود: «پرس تی‌وی» به جمع شبکه‌های جدید انگلیسی زبان دیگر مانند «الجزیره» انگلیسی، «راشا تودی» و تلویزیون فرانسه اضافه شده است اما آیا این شبکه موفق خواهد بود؟ «CNN» به منظور بررسی این موضوع میزگردی با حضور ایوان ریدلی گوینده «پرس تی‌وی» و نازنین انصاری سردبیر دیپلماتیک هفته نامه ایرانی کیهان در لندن تشکیل داده است.

مجری برنامه در ابتدا از «ایوان ریدلی»، گوینده زن «پرس تی‌وی»، پرسید: گویندگی در یک شبکه تازه‌تأسیس چگونه است؟ ریدلی پاسخ داد: بسیار هیجان انگیز است.کار کردن با یک شبکه جدید قطعا هیجان زیادی خواهد داشت.

ریدلی در پاسخ به این سؤال که چه چیز باعث شد او با «پرس تی‌وی» همکاری کند؟ گفت: نوعی استقلال خبری بدون حساسیت برانگیزی در این شبکه باعث شد من به همکاری تمایل پیدا کنم.ما همان چیزی را گزارش می‌کنیم که می‌بینیم.

در ادامه مجری برنامه از نازنین انصاری پرسید، نشریه شما در لندن چه نظری درباره «پرس تی‌وی» دارد؟
انصاری پاسخ داد: «پرس تی‌وی» زیر نظر جمهوری اسلامی ایران و صدا و سیمای ایران(IRIB) اداره می‌شود و ناگزیر است نه تنها از قوانین تلویزیون ایران بلکه از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی پیروی کند از این رو یک سری خبرهایی هستند که این شبکه اجازه ندارد پخش کند.به عنوان مثال از تجمع طلبه‌های پاکستانی،دستگیری یک فعال زن هیچ خبری پخش نمی‌شود.

فعالان زن در ایران تهدید می‌شوند،هیچ خبری درباره‌اش منتشر نمی‌شود، بنزین جیره‌بندی می‌شود اما هیچ خبری از آن پخش نمی‌شود.شما نمی‌توانید اخبار رویدادهای واقعی داخل ایران را دریافت کنید.ایران فقط سعی می‌کند به شما اخبار آنچه را که در خارج می‌گذرد ارائه کند.از این رو در باره مسائل پاکستان می‌گوید پرویز مشرف آلت دست آمریکاست.
این قضاوت ایران است و چیزی نیست که شما از شبکه‌هایی مانند «بی.بی.سی» و «CNN» می‌شنوید.

درادامه این بحث ایوان ریدلی در پاسخ به نازنین انصاری گفت:باید بگویم که «پرس تی‌وی» فقط درباره اخبار ایران برنامه ندارد.«پرس تی‌وی» هفته قبل یک برنامه پنجاه دقیقه‌ای درباره مسائل پاکستان پخش کرد و کل قضایا را بررسی کرد زیرا این خبر الان خبر در راس اخبار رسانه‌های جهان است.

اینجا انصاری سخنان ریدلی را قطع کرد و گفت :آیا شما تظاهرات دانشجویی در ایران را نیز پوشش می‌دهید؟ریدلی گفت :خبر پاکستان الان در راس همه اخبار جهانی قراردارد.
درست است که وقتی شبکه‌ای از ایرا ن باشد باید اخبار مسائل داخلی اش ارجحیت داشته باشد اما الان خبر پاکستان خبر اصلی رسانه‌هاست.

انصاری در ادامه خطاب به ریدلی گفت: مسئله جیره بندی بنزین نه تنها داخل ایران را تحت تاثیر قرار داده است بلکه بر مذاکرات هسته‌ای نیز تاثیر داشته است.درا ین باره چه برنامه‌ای پخش شده است؟

ریدلی گفت: مذاکرات هسته‌ای از اهم اخبار «پرس تی‌وی» است. انصاری مجددا درباره سهمیه بندی بنزین گفت که ریدلی پاسخ داد چرا شما اینقدر از سهمیه بندی بنزین صحبت می‌کنید و انصاری پاسخی درستی نداد.
اما ریدلی گفت: این به این خاطر است که ضد ایرانی بودن سرلوحه برنامه‌های شماست.

گوینده برنامه با طرح سؤال دیگری به این مشاجره لفظی میان انصاری و ریدلی پایان داد.
وی پرسید مشکل اعتبار و موثق بودن مشکلی است «پرس تی‌وی» مانند بسیاری از رسانه‌های دیگر با آن روبرو است.این سؤالی است که باید به آن پاسخ داده شود.
ریدلی گفت مسئله سهمیه بندی بنزین در همه رسانه‌های پوشش داده می‌شود.

انصاری بار دیگر صحبت‌های ریدلی را قطع کرد و گفت :انحصار طلبی دولتی به شما اجازه نمی‌دهد خبری درباره سهمیه بندی بنزین پخش کنید.
ریدلی گفت :اما شبکه‌های دیگر مانند «CNN» و بی بی سی دراین باره گزارش پخش می‌کنند.

گوینده برنامه گفت: اما خبرنگاران «CNN» طبق اصولی کار می‌کنند ودولت ایران محدودیت‌هایی برای آنها قرار داده است.
ریدلی گفت: شبکه‌های «الجزیره» و «العربیه‌» اجازه ورود به عراق را ندارند اما این باعث نمی‌شود مسئله عراق در راس اخبار جهانی نباشد و این چیز جدیدی برای شبکه‌های خبری نیست.

ریدلی در پاسخ به این سؤال که اهداف شبکه «پرس تی‌وی» چیست گفت :هدف این شبکه دستیابی به بازارهای غربی در اروپا و آمریکا و ارائه یک شکل متفاوت از اخبار بدون ایجاد هیجان از طریق خلاصه‌هاست.
گوینده برنامه آخرین سؤال خود را از نازنین انصاری پرسید.وی گفت: شما ظاهرا مخالف «پرس تی‌وی» هستید؟

انصاری گفت: من برنامه‌های چند روز گذشته «پرس تی‌وی» را دیده ام و باید بگویم وقتی زنان زیادی را در این شبکه مشغول به کار دیدم به عنوان یک ایرانی احساس غرور می‌کنم.اما در عین حال وقتی «پرس تی‌وی» را مشاهده می‌کنید می‌بینید که گویندگان مرد با فاصله بسیاز زیادی از گویندگان زن نشسته اند و این موارد خاص اسلامی است که جای دیگری شاهد ان نیستید.

گوینده سؤال کرد، آیا این به نظر شما کمک محسوب می‌شود یا مانع؟آیا تفاوتی ایجاد می‌کند؟
انصاری پاسخ داد: تا جایی که مسئله چهره ایران مطرح است، این یک مانع محسوب می‌شود زیرا هم اشکالات فنی زیادی در این شبکه وجود دارد و هم به خبرگزاری‌های دیگر وابسته است و خود نمی‌تواند خبر خود را تامین کند.اینجا ریدلی گفت :همه شبکه‌های خبری برای تامین منابع خبری خود وابستگی دارند.

گوینده برنامه از انصاری پرسید: آیا شما اگر یک مخالف سرسخت رژیم ایران بودید، از ظهور «پرس تی‌وی» ناراحت بودید؟

انصاری پاسخ داد :من نگران نیستم زیرا اخبار و داستان‌ها و واقعیت‌های ایران بسیار فراتر از «پرس تی‌وی» است.اما آنچه که من را نگران می‌کند این است که روزنامه نگارانی مانند من اجازه ندارند بدون حجاب وارد «پرس تی‌وی» شوند.

ریدلی در پاسخ به این سخنان انصاری گفت :من بسیار متاسفم که احکام شریعت اسلامی بدین حد شما را رنجانده است.هیچ زن محجبه‌ای مجبور به داشتن حجاب نشده است.


  

86/4/17
9:7 ع

معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور از تبلیغات غیر بهداشتی علیه دولت انتقاد کرد.

ـ ببینم شما تشخیص می‌دید که کدام تبلیغات غیر بهداشتیه؟
ـ حاج آقا، حالا یکی یه حرفی زده، شما عفو بفرمایید.


  

86/4/17
9:7 ع

این هم پادزهر نظارت بر مسافرکش‌ها.


  

86/4/17
9:3 ع

خطبه‌های کم‌سابقه آیت‌الله جنتی به مناسب سوم تیر و نقل یک خواب از راننده تاکسی در تأیید رأی دادن به دکتر احمدی‌نژاد، موجب شد تا رئیس سابق مجلس، بار دیگر به دبیر شورای نگهبان اعتراض کند. در این میان حجت‌الاسلام حسینیان که به تازگی حکم مشاورت سیاسی و امنیتی رئیس‌جمهور را دریافت کرده و ظاهرا مهم‌ترین مسئولیتی که به وی واگذار شده است، مصاحبه با سایت خبری منتسب به دولت می‌باشد، با پیوند زدن اظهارات کروبی با یادداشت «العجب کل‌العجب، بین جمادی و رجب!» به نوشته حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مدعی شده که کشور را با خواب و پیشگویی نیز می‌توان اداره کرد.

هرچند جناب استاد جعفریان که به تعبیر رهبر انقلاب، آثارشان از مهم‌ترین منابع تاریخی انقلاب در آینده خواهد بود، طبعا اگر صلاح بدانند، پاسخ در خور را به آقای حسینیان خواهند داد، اما به نظر می‌رسد این اظهارات صرف‌نظر از روابط بین این دو شخصیت حوزوی، جنبه‌های کلی و ملی نیز دارد که برای مشخص شدن این ابعاد، بهتر است اندکی به عقب برگردیم و برخی از وقایع دیگر را به خاطر بیاوریم.

دو سال پیش و پس از انتخابات سوم تیر، برخی از روحانیون مشهور با نقل خواب‌هایی مدعی شدند که امام زمان(عج) در خواب به افرادی توصیه کرده‌اند که به آقای احمدی‌نژاد رأی دهند، سه ماه بعد رئیس‌جمهور در بازگشت از سفر به سازمان ملل در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی، از قول یکی از اطرافیانش نقل کرد که هنگام سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل، هاله‌ای از نور اطراف وی دیده شده و اتفاقا رئیس‌جمهور هم آن را احساس کرده است و در طول حدود 26 دقیقه سخنرانی، حاضران در جلسه «بدون اغراق پلک نزده‌اند».

پس از گذشت چند ماه، رئیس دیوان محاسبات به نقل از یکی از بازاریان شهر حلب سوریه گفت که «اگر قرار بود پیغمبر جدیدی مبعوث می‌شد، آن احمدی‌نژاد بود»، رئیس‌جمهور هم‌زمان با دادن خبر فروپاشی اسرائیل در ایام سالگرد رحلت امام(ره) در سال جاری به برخی از بزرگان که از تحلیلی بودن و یا خبری بودن این اظهارات پرسش می‌کردند،‌ گفته است که این خبر درست است و زمان مشخصی را هم در این‌باره ذکر کرده است و سرانجام آقای حسینیان با اشاره به داستان یوسف و خواب عزیز مصر و خواب‌های امام حسین(ع) در سفر به کربلا، در پاسخ به یادداشت آقای جعفریان، اداره کشور با خواب را دست‌کم در یک بار و زمان یوسف پیامبر(ع) ممکن دانسته است.

جالب آن‌که در نوشته آقای جعفریان اصولا حتی در حد یک کلمه اشاره‌ای به خواب نشده و از اداره کشور با استخاره و پیشگویی و استفاده از آنها به جای برنامه‌ریزی، انتقاد شده است.

اما جناب حسینیان با گرفتن یک کلمه از مقاله دو هفته قبل استاد جعفریان و کلمه دیگر آقای کروبی در هفته گذشته، صغری و کبری چیده‌اند و البته نتایج مختلفی نظیر این‌که کشور را با خواب می‌شود اداره کرد، کشور را کسی با خواب اداره نمی‌کند و بالاخره این‌که طبق سنت امام خمینی(ره)، هیچ‌گاه نباید خواب یا امثال اینها را اظهار کرد!

البته جای این سؤال باقی است، آقای حسینیان که در بررسی نوشته دو هفته قبل یک شخصیت زنده این میزان دقت به خرج داده و با تحریف آن، استنتاج می‌کنند، چگونه «اسناد انقلاب اسلامی» را که بعضا مربوط به ده‌ها سال پیش است، بررسی و از آنها استنتاج تاریخی می‌کنند و به قول معروف، تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

اما نکته دیگر این‌که به یک‌باره فردی را که دیروز (سال 1382) چهره عادی بوده و حداقل برای مردم فاقد کرامات مهم‌ترین سابقه فعالیت وی، سه سال استانداری در دولت آقای هاشمی بوده است، به یک‌باره صاحب کرامات و بینش و بصیرت و ... فوق‌عادی بدانیم، تنها در صورتی ممکن است که صحت اخباری نظیر الهام به ایشان را بپذیریم چه آن‌که اصولا خواب نیز یکی از اشکال وحی به پیامبران بوده و حتی حضرت ابراهیم(ع) نیز بر اساس خواب، اقدام به قربانی کردن اسماعیل(ع) کرد و از ائمه اطهار نیز رویاهای صادقانه متعددی وجود دارد اما طبق فرمایش خود این بزرگواران، خواب حجت شرعی ندارد و ما مکلف به انجام وظایف بر مبنای عقل و شرع هستیم و شرط اطمینان و اتکا به این خواب‌ها و پیشگویی‌ها برای دیگران، عصمت است و اگر آقای حسینیان، آیت‌الله جنتی و دیگرانی که مرتب بر طبل اعتبار این خواب‌ها و پیشگویی‌ها می‌کوبند، به مانند رئیس دیوان محاسبات و دوست سوری‌شان معتقد به رسیدن آقای احمدی‌نژاد به درجه عصمت هستند، آن را صریح بیان کنند تا دیگران این کرامت را بی‌خود تعمیم ندهند و از فردا شاهد نباشیم هر کس که سودای صدارت بر سر دارد، خود و اطرافیانش به خواب دیدن و پیشگویی بپردازند و این شیوه هم به دیگر راه‌های اعجاب‌انگیز رسیدن به قدرت در ایران افزوده شود.

هرچند شاید برای این هشدار قدری دیر باشد و لشگر انبوه مداحان و منبری‌های کم‌مایه و بعضی نویسندگان که به تازگی از تریبون سایت‌های اینترنتی نیز در کنار سخنرانی و انتشار کتاب و روزنامه‌نگاری برای ترویج خواب و غیب‌گویی بهره می‌برند، آنگونه این بازار را رونق داده‌اند که هر کس بخواهد با استناد به روایات کثیره در باب نفی این اظهارات و عدم حجیت شرعی آن برای دیگران حتی در صورت صحت خواب سخن بگوید، به سادگی تکفیر می‌گردد.
منبع: بازتاب


  

86/4/16
3:15 ع

وقتی یک آقازاده شاگرد اول می‌شود.

روزنامه که در مصاحبه‌ای مفصل، بیشتر پرسش‌ها را از ایشان کرده، منم یه دو تا سؤال دارم:
ـ سلام عمو. خوبی عمو؟ ‌بابات وضعش خوبه عمو؟ بابات چیکاره‌س عمو؟


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره عاشقان .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ