سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

87/11/6
11:18 ع

یک مجری و مانکن لبنانی که اخیراً در یک فیلم ایرانی در نقش دختر عضو حزب الله بازی کرده، ‌می‌گوید، این فیلم درباره دکتر چمران، مسئول سابق حزب الله است!

به گزارش خبرنگار «آینده» به تازگی صدا و سیمای اصفهان یک فیلم سینمایی به نام بن بست در لبنان ساخته که توسط مرتضی آتش زمزم کارگردانی شده است.

  

87/11/6
11:17 ع

دلیل ناپایداری لینک بین گیت وی همراه اول و شرکت پیمانکار که باعث بروز اختلال در پیامک برنامه نود شده بود، استفاده از مودم بود که برای رعایت تدابیر امنیتی، دستورالعمل جایگزینی روتر ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، وحید صدوقی - مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار- گفت: پیرو گزارش چهارشنبه شب کمیته بررسی مشکل پیامک برنامه نود که ناپایداری لینک بین گیت‌وی همراه اول و سرور شرکت پیمانکار، دلیل بروز مشکل اعلام شد؛ کمیته بررسی‌هایش را تا پایان روز شنبه ادامه داد و علت ناپایداری لینک را مشخص کرد.

مدیر عامل همراه اول افزود: در مدت پایداری لینک مذکور، مشترکان همراه اول مجموعا 188 هزار پیامک ارسال کرده‌اند که 159 هزار پیامک، با موفقیت به سرور پیمانکار ارسال شده است.

صدوقی در مورد علت ناپایداری لینک گفت: موضوع اصلی بررسی‌های کمیته در روزهای اخیر، همین بوده و تست‌های مختلفی انجام شده است. در اجزای مختلف شبکه پیامک همراه اول، تمامی تست‌های O&M به طور کامل انجام شده و نکات امنیتی دقیقا رعایت شده است اما متاسفانه ارتباط لینک بین گیت وی و پیمانکاران CP، با مودم پیاده‌سازی شده است که ایمنی و امنیت لازم را ندارد و موضوع به هر سه پیمانکار CP ابلاغ شد تا از امروز روتر را جایگزین مودم کنند.

او در پایان تصریح کرد: با نصب روتر به جای مودم، آدرس و IP کاملا قابل کنترل شده و امکان کنترل دقیق ترافیک لینک ارتباطی فراهم می‌شود، با اجرای این تدابیر امنیتی قطعا ما شاهد این موارد نخواهیم بود.

سیستم پیام کوتاه برنامه نود در شامگاه دوشنبه گذشته دچار اختلال شد و نظرسنجی برنامه به دلیل وجود مشکل برگزار نشد. پس از آن محمد سلیمانی - وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات - روز چهارشنبه در مورد ایجاد اختلال در سامانه‌ پیامک برنامه‌ نود، به خبرنگاران اظهار کرد: کمیته‌ تحقیقی در این ارتباط تشکیل شده و شرکت ارتباطات سیار در حال بحث و بررسی این موضوع است و تا بعدازظهر روز شنبه خبر مربوط به آن ارایه خواهد شد.
  

87/11/6
11:16 ع

عضو مجلس خبرگان رهبری از حوزه علمیه مشهد و یکی نبودن نهاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی انتقاد کرد.

این برای اولین بار است که امام جمعه یکی از شهرها نسبت به بر عهده نداشتن مسئولیت نمایندگی ولی فقیه لب به گلایه می گشاید ولی اولین بار نیست که سید احمد علم الهدی به این موضوع انتقاد می کند.

چندی قبل نیز علم‌الهدی که امامت جمعه مشهد را پس از درگذشت عبادی امام جمعه فقید این شهر برعهده گرفته است در خطبه‌های نماز جمعه مشهد، امام جمعه را نماینده ولی فقیه در استان معرفی کرده بود که پس از آن شنیده‌ها حاکی از ناخرسندی آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان‌قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان که پس از انقلاب و با حکم امام خمینی مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی و نمایندگی ولی فقیه را بر عهده دارد بود.

امام جمعه مشهد به این دلیل که دیگر استانی به نام خراسان وجود ندارد خواستار تعیین نماینده ولی فقیه برای استان خراسان رضوی است و اینگونه با انتقاد از اینکه «در تمامی استان‌های کشور امام جمعه مرکز استان و نماینده ولی فقیه یک نفر است» اظهار داشت: «اما در مشهد اینگونه نیست.»

به گزارش خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی که این سخنان را در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش که صبح امروز در مشهد برگزار شد مطرح کرد همچنین به بیان مشکلات موجود در حوزه علمیه مشهد نیز پرداخت تا انتقادی نیز از مدیریت شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان که تحت مسئولیت واعظ طبسی اداره می شود داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حوزه علمیه مشهد اساتیدی حضور دارند که با تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام و انقلاب همراه نیستند.

وی تصریح کرد: در حوزه علمیه مشهد اساتیدی حضور دارند که با تصمیم‌گیری‌های مرتبط با نظام و انقلاب همراه نیستند، همراه کردن این افراد در تصمیم‌گیری‌های حوزه و همکاری آن‌ها با نظام و انقلاب، از مشکلاتی است که در حوزه مشهد مشاهده می‌شود.

علم‌الهدی با بیان اینکه مدیریت آموزشی، یک رشته تخصصی است که باید با مبانی اسلامی همراه شود، اظهار کرد: برای مدیریت اسلامی باید مبانی مدیریت از اسلام گرفته شود و بر اساس این مبانی مدیریت انجام شود که این امر یک حرکت دامنه‌دار است که نیاز به زمانی طولانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همانطور که روحانیت در سپاه ممزوج است و توانسته جای خود را در آن باز کند، در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز باید به همین صورت جای خود را باز کند.

وی با بیان اینکه محور جریان انقلاب اسلامی این بود که بتواند تعلیم و تربیت را در دست بگیرد، گفت: با گذشت سی‌سال از انقلاب باید با تأکید بر تجربیات گذشته، واقع‌نگر باشیم و بپذیریم که روحانیت نتوانسته نه در دانشگاه و نه در آموزش و پرورش حضور مؤثری داشته باشد، زیرا تصمیم جدی از طرف حوزه و روحانیت در این خصوص صورت نگرفته است.
  

87/11/6
11:15 ع

برخی از سایتهای خبری در روز جاری برای کاربران اکثر ISPهای سراسر کشور، غیر قابل دسترس شدند.

به گزارش ایسنا، این اتفاق برای برخی دیگر از سایت‌های خبری نیز در چند روز پیش رخ داده بود که البته شرکت ارتباطات زیرساخت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: IP سایت‌های خبری از سوی هیچ یک از شرکت‌های مخابراتی مسدود نشده است و هیچ‌گونه اختلال فنی هم در بخش IP کشور وجود ندارد.

اما این موضوع بعضا مطرح شد که با توجه به قابل دسترس بودن این سایتها با استفاده از فیلترشکن، IP آن‌ها ازسوی نهادهای مربوط ازجمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان مجری مسدود شده است.

در فیلتر شدن سایت‌های اینترنتی روال بر این است که با تشخیص کمیته‌ی تعیین مصادیق فیلترینگ، ابلاغیه‌ای مبنی بر فیلتر کردن سایت‌ها برای دوره‌های کوتاه و بلند مدت به وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات ابلاغ می‌شود.

با توجه به اینکه ارتباط خبرنگاران با اعضا یا دبیرخانه کمیته یادشده مقدور نیست و مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی و رد مسوولیت می‌کنند، پیگیری‌های خبرنگار ایسنا حاکی است، فیلتر شدن تعدادی از سایت‌های خبری اخیر نیز بر اساس ابلاغیه‌ای از سوی این کمیته به وزارت ICT صورت گرفته است.
  

87/11/6
11:14 ع

حکم کمیته‌ انضباطی باشگاه استقلال تهران درباره‌ی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مرغوبکار اعلام شد.

به گزارش ایسنا، نشست کمیته‌ی انضباطی باشگاه استقلال تهران جهت رسیدگی به حوادث پیش آمده و اتفاقات اخیر در ورزشگاه مرغوبکار بعدازظهر روز یک‌شنبه با حضور اعضای کمیته‌ی انضباطی باشگاه و علیرضا منصوریان،محمد خرمگاه، اردستانی، پورسیف و خانم پورنادر مربی تیم بانوان نوجوان استقلال در محل باشگاه برگزار شد و پس از انجام دفاعیات این افراد کمیته‌ی انضباطی باشگاه درباره‌ی مسایل پیش آمده در سه‌شنبه‌ی گذشته تصمیمات زیر را اتخاذ کرد:

1- محمد خرمگاه مدیر فنی آکادمی باشگاه استقلال؛ محرومحیت از کلیه‌ی فعالیت‌های ورزشی در باشگاه استقلال از امروز به مدت یک سال و مبلغ 50 میلیون ریال جریمه‌ی نقدی.

2- خانم پورنادر؛ سرمربی تیم بانوان استقلال؛ محرومیت از کلیه‌ی فعالیت‌های ورزشی در باشگاه استقلال از امروز به مدت یکسال.

3- اردستانی سرمربی تیم نوجوانان استقلال؛ محرومیت از کلیه‌ی فعالیت‌های ورزشی در باشگاه استقلال به مدت شش ماه و 20 میلیون ریال جریمه‌ی نقدی.

4- علیرضا منصوریان مسوول آکادمی فوتبال باشگاه استقلال تهران؛ توبیخ کتبی و جریمه‌ی نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال.

به گزارش ایسنا، در پایان بیانیه‌ی باشگاه استقلال آمده است باشگاه استقلال مراتب عذرخواهی خود را از عموم ملت ایران بابت این موضوع اعلام می‌دارد وامیدواریم از این پس شاهد رخ دادن چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.
  

87/11/6
11:13 ع

حدودا 25 سال از فعالیت تشکیلاتی به نام «رزمگاه کماندو» در کشور می گذرد. این تشکیلات طی این 25 سال بیش از 20 هزار نفر نیرو جذب خود کرده است. این تشکیلات ظاهرا شبیه سایر آموزشگاه‌های فنون رزمی است، اما در واقع شیوه آموزش، نوع جذب نیرو و... با همه آموزشگاه‌های دیگر متفاوت است.
 
این ویژگی ها باعث برخی ابهامات و تردیدها درباره این گروه شده است و البته مشخص نیست آنان با این شیوه و آموزش استفاده از سلاح سرد چه اهدافی را دنبال می کنند.
 
اولین تفاوت آ‌ن‌ها در آموزش‌های شبانه‌روزی است که ارائه می‌کنند. موسس و استاد بزرگ این مجموعه با نام یکیتا (عبدالحمید باقریان جمنانی) در منطقه سوادکوه چندین هکتار زمین شخصی دارد که داوطلبین آموزش این رشته رزمی از سرتاسر کشور برای دریافت نگین یک (اولین سطح از دوره‌های رزمگاه) باید مدتی را به صورت شبانه‌روزی در این زمین‌ها بگذرانند.
  

87/11/6
11:10 ع

گفته می شود گرهارد شرودر، صدراعظم سابق آلمان که به احتمال قوی روز جمعه به تهران می آید، حامل پیام اوباما به مقامات تهران است.
 
به گزارش خبرنگار «آینده» در دیدارهای این سفر، هربرت وینزو ویتس، سفیر پرتجربه و فعال و کنجکاو آلمان در ایران که اکثر دیپلمات‌های اروپایی خط و ربط و برنامه‌های او را می‌پسندند، قرار است او را همراهی نماید.

این گزارش می افزاید: پس از آن که دو گروه بزرگ کارشناسان از دو حزب سیاسی ‌آمریکا نتوانستند از دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا ویزای ورود به ایران اخذ نمایند، اکنون اوباما مجبور است باز هم از طریق اروپایی ها با ایران ارتباط برقرار کند.

 این دو گروه برای تهیه گزارش بسیار مهم خود درباره عراق مجبور شدند به سوریه و اردن سفر نمایند و تا این لحظه هیچ‌گونه مجوزی در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است. از همین رو باراک اوباما ناگزیر تصمیم گرفت برای ارزیابی شرایط ایران، خصوصا در مورد عراق، فرستاده ویژه‌ای را به ایران اعزام کند تا در کنار ارسال پیام‌های اروپایی‌ها، شرایط آمریکا نیز مورد نظر قرار گیرد. با این حال گفته می شود بیش از آن که در این پیام موضوع هسته ای ایران مهم باشد، موضوع پرونده عراق مورد توجه قرار گرفته است.

سفر گرهارد شرودر، صدر اعظم پیشین آلمان حاوی نکات ریز و برجسته‌ای است و دو تن از کاندیداهای بالقوه از جناح اصولگرا قصد ملاقات کاری! با او را دارند که از هم اکنون برنامه ملاقات با شرودر روی میز آنها قرار دارد.
 
همچنین احتمال دارد در صورت انجام هماهنگی، وی با رییس جمهور نیز دیدار نماید. شرکت در یک همایش پزشکی نیز از دیگر برنامه هایی است که برای شرودر در نظر گرفته شده است.

87/11/6
10:54 ع

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه اماراتی الخلیج، یک سایت اسرائیلی وابسته به یکی از سازمان‌های حقوق‌بشر، دستور بازداشت 15تن از سران اسرائیل را به دلیل مشارکت در جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت از سال 2001 میلادی در لبنان و فلسطین منتشر کرد.
در دستور بازداشت سران صهیونیست که به دادگاه جنایت المللی فرستاده شده، اسامی "ایهود اولمرت" نخست وزیر، "زیپی لیونی" وزیر امور خارجه، "ایهودباراک"، "عمیر پرتز"، "شائول موفاز" و "بنیامین بن‌الیعازر" وزرای جنگ، "ماتان فیلنائی" معاون وزیر جنگ، "اوی دیختر" و "یوفال دیسکین" رؤسای شاباک، "گابی اشکنازی"، "دن حالوتس"، "موشه یعالون" رؤسای ستاد مشترک ارتش، "دورون الموگ" فرمانده سابق جبهه جنوبی، "الیعزر اشکدی" فرمانده سابق نیروی هوایی و ژنرال "گیورا آیلاند" رئیس شورای سابق امنیت ملی به چشم می‌خورد.
مقامات رژیم صهیونیستی درپی درخواست‌ها برای محاکمه مقامات این رژیم در محاکم بین‌المللی وحشتزده شده و برای جلوگیری از این امر به تکاپو افتاده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از تعقیب بین المللی و در چارچوب حمایت از افسران این ارتش که در تجاوزات علیه غزه مشارکت داشتند، از فاش کردن نام آنها خودداری می کند.
کابینه رژیم صهیونیستی نیز در نظر دارد به منظور جلوگیری از احتمال محاکمه نظامیان اسرائیلی شرکت‌کننده در جنگ غزه به عنوان جنایتکار جنگی، تل‌آویو را ملزم کند که به طور کامل از تمام سربازانی که با روند قانونی در دادگاه‌های بین‌المللی مواجه می‌شوند، پشتیبانی کند.
باراک این پیشنهاد را پس از مشورت با مقامات وزارت دادگستری و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مطرح کرده است.


87/11/6
10:53 ع

سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) در سال 1958 با اعمال نفوذ در آکادمی سوئدی نوبل رای این آکادمی برای اهدای جایزه نوبل ادبیات آن سال را تغییر داد.
یک روزنامه چاپ ایتالیا و همچنین پایگاه اینترنتی «راشا تودی»، اعلام کرده‌اند که «آلبرتو موراویا» نویسنده ایتالیایی به تصمیم آکادمی نوبل برنده نهایی سال 1958 جایزه نوبل ادبیات بوده است اما سازمان اطلاعات آمریکا چند روز پیش از اعلام برنده نهایی با اعمال نفوذ رای این آکادمی را تغییر داد و «بوریس پاسترناک» روس را به جای «آلبرتو موراویا» ایتالیایی برنده نوبل ادبیات کرد.
روزنامه ایتالیایی «لا استمپا» می‌نویسد: «اگر تصور می‌کنید که سیا هیچ علاقه‌ای به ادبیات ندارد، اشتباه فکر می‌کنید چرا که بنا بر اسناد تازه فاش شده، این سازمان اطلاعاتی تصمیم نهایی آکادمی سوئد را در سال 1958 تغییر داده است.»
«سیا» با اعمال نفوذ باعث شد که آکادمی جایزه آن سال خود را به نویسنده روسی «بوریس پاسترناک» نویسنده رمان «دکتر ژیواگو» بدهد.
البته «بوریس پاسترناک» نیز همان سال از رقبای اصلی «موراویا» در دریافت معتبرترین جایزه ادبی دنیا بوده است اما آکادمی نوبل در نهایت «موراویا» را انتخاب کرده بود که «سیا» باعث شد این جایزه به نویسنده روسی اهدا شود.
«کارن بلیکسن» نویسنده دانمارکی نیز از نامزدان احتمالی نوبل ادبیات سال 1958 بوده است اما «آلبرتو موراویا» و «پاسترناک» دو رقیب بلامنازع در ساعات پایانی انتخاب برنده نهایی آکادمی بودند.
«آندرس استرلینگ» دبیر وقت آکادمی نوبل در اظهاراتی بی‌سابقه در هفته پایانی اعلام برنده جایزه نوبل ادبیات با اظهارات شگفت‌انگیزی از «پاسترناک» به عنوان نویسنده بزرگ روسیه نام برد و از وی تمجید‌های فراوانی کرد تا پس از اعلام برنده نهایی رسانه‌های ادبی دنیا با شگفتی زیادی روبرو نشوند.
«بوریس پاسترناک» نویسنده روسی پیش از آن نیز در سال 1946 به خاطر رمان «دکتر ژیواگو» نامزد نوبل بود اما این جایزه را از آن خود نکرد تا آنکه با اعمال نفوذ «سیا» و همچنین مخالفت‌های شدید رژیم کمونیستی توانست در سال 1958 این جایزه ده میلیون کرونی را از آن خود کند.
برملا شدن اسناد اعمال نفوذ «سیا» در انتخاب برنده نهایی نوبل ادبیات، باعث خدشه‌دار شدن شهرت استقلال آکادمی نوبل و مقبولیت جهانی آن شده است.
سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) هر پنجاه سال یک‌بار اطلاعات سری خود را فاش کرده و در دسترس عموم قرار می‌دهد.


87/11/6
10:43 ع

اختصاصی جمهوریت: سایت خبری فردا نیوز فیلتر شد.
گفته میشود این سایت نزدیک به مرتضی طلایی ، فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران و نماینده کنونی شورای شهر تهران و از حامیان قالیباف میباشد

هنوز از دلایل فیلتر شدن این سایت اطلاعاتی در دسترس نیست
آدرس سایت: www.FardaNews.com


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ