سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

88/9/24
4:20 ع

تیم محافظین مهدی کروبی از ادامه حفاظت از وی خسته شده اند.

افشا نیوز نوشت: بنابر این گزارش این تیم در نامه ای به مسئولان ما فوق خود بدلیل آنچه که خودسریهای کروبی نامیده شده خواستار استعفا از حفاظت از وی شده اند!گفتنی است محافظین کروبی همگی وابسته به یک نهاد انتظامی می باشند که سالهاست حفاظت از وی را بعهده دارند ولیکن پس از اتفاقات بعد از انتخابات و رفتارهای عجیب مهدی کروبی و خودسریهای وی و عملکرد خارج از شان روحانیت کروبی این تیم به این نتیجه رسیده که حفاظت از وی را دیگر بعهده نداشته باشد.

لالزم به ذکر است پیش از این و در گذشته نه چندان دور اخباری مبنی بر رفتار بد و تحقیر آمیز کروبی و همسرش با تیم حفاظت به گوش می رسید.
  

88/9/22
10:5 ص

سایر روایت‎ها
رجانیوز نوشت: «جمعی از طلاب پس از آگاهی از حضور کروبی در قم، به محل اقامت وی مراجعه کرده و مقابل درب آن، دست به اعتراض خاموش زدند.» سایت اعتماد ملی نوشت: «بیش از شصت نفر موتورسوار، جلوی درب محل اقامت آقای کروبی تجمع کرده و شعارهایی نظیر مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه دادند. تجمع‎ کنندگان با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی، مجبور به ترک محل شدند.» پیش‎بینی می‎شود بقیه چنین بنویسند:

سایت نیوفولدر نیوز: عده‎ای با هجوم به محل اقامت کروبی روی زنگ در آدامس چسباندند. زنگ به مدت دو دقیقه صدا می‎کرد تا این‎که محافظان کروبی رفتند و آدامس را از روی زنگ کندند. شدت این فاجعه به حدی بود که کروبی اظهار داشت: «باز ما اومدیم بخوابیم، فتنه درست شد.»

سایت تاج کوروش: یک لشکر از نیروهای لباس شخصی که به موشک‎انداز کاتیوشا مسلح بودند، در نیمه‎های شب از زمین و هوا به محل اقامت آقای کروبی حمله کردند. آن‎ها با شکستن در وارد محل اقامت کروبی شدند. این افراد مسلح کروبی را زیر بغل زدند و از محل خارج کردند. تا لحظه مخابره خبر اطلاعی از ایشان به دست نیامده است.

سایت فیلتر دات نت: افراد ناشناس تا بن دندان مسلح که برای سرکوب جنبش از کشورهای آ‏فریقایی وارد شده‎اند، پس از کشتن آقای کروبی و همراهانش، آن‎ها را قطعه قطعه کرده، خوردند. آن‎ها پس از خوردن کروبی در حالی‎که با خلال دندان لای دندان‎هایشان را پاک می‎کردند هشدار دادند به‎زودی میرحسین موسوی و همراهانش را هم خواهند خورد.

تحویل‎دهی در محل

شاخه جوانان و دانشجویان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به «عملکرد غیرقانونی و بی‎اعتنایی‎های موسوی به اصول بدیهی قانون اساسی»، در سالروز تصویب قانون اساسی، یک نسخه از قانون اساسی را تحویل دفتر وی در فرهنگستان هنر دادند.
در پی این اقدام نمادین، برخی از شاخه‎های جوانان و دانشجویان بعضی دیگر از جمعیت‎ها، برنامه‎های مشابهی را طراحی کردند که طی آن قرار است چیزهای دیگری را در روزهای آتی به فعالان سیاسی تحویل دهند. جزییات این تحویل‎ها به شرح زیر است:

- یک نسخه کتاب «تعبیر خواب ابن سیرین» به مهدی کروبی، در نیمه‎های شب.

- یک نسخه کتاب «شرح لمعه دمشقیه»، جلد سوم، باب احکام وقف، به دفتر دکتر عبدا... جاسبی، در روز ملی وقف.

- شایان ذکر است قرار بود در راستای طرح نمادین تحویل‎دهی، شاخه جوانان فراکسیون رایحه خوش خدمت، لایحه هدفمند کردن یارانه‎ها را نیز تحویل دکتر احمدی‎نژاد بدهند که پس از مخالفت قاطبه نمایندگان، منتفی شد.

تصحیح و پوزش

در مطلب قبلی اینجانب خبری ارایه شد بدین شرح که دکتر سعید مرتضوی که به‎تازگی دوره کارآموزی خود را در رشته مننژیتوبیولوژی به پایان رسانده است، به‎زودی مطب خود را در محل اتاق ریاست سازمان تعزیرات حکومتی دایر خواهد کرد. مطلع شدیم که خبر فوق‎الذکر صحیح نبوده و مطب روان‎درمانی ایشان در «حوزه ریاستی بازرسی ریاست جمهوری» آغاز به‎کار خواهد کرد. لذا ضمن تصحیح خبر، از جامعه پزشکان کشور علی‎الخصوص دکتر مرتضوی، کمال پوزش را داریم.
  

88/9/22
9:58 ص

واکنش میرحسین موسوی به هتک حرمت بنیانگذار جمهوری اسلامی توسط تعدادی از دانشجویان هوادار وی، در جای خود جالب توجه بود.

به  گزارش جهان هرچند که مهندس شکست خورده انتخابات، در ادامه روند چند ماه گذشته خود این هتاکی را مشکوک خواند و آن را تلویحاً به مخالفان خود منتسب کرد اما اصل محکوم کردن این اهانت که بر خلاف سایر اصلاح طلبان در اظهارات میرحسین موسوی به آن اشاره شد، اندکی امیدوار کننده تر بود.

با این حال خبرهایی در دست است که نشان می دهد میرحسین موسوی بر خلاف اظهاراتش از کم وکیف اقدامات ساختار شکنانه برخی هوادارانش با خبر بوده است.

  

بنابراین گزارش چندی پیش یکی از کارگردانان متعهد سینما که سابقه دوستی دیرینه با میرحسین موسوی دارد، پس از رویت وضعیت حامیان موسوی در راهپیمایی روز قدس، با لحن اعتراضی به میرحسین مراتب نگرانی شدید خود را از ضد انقلابیونی که خود را حامی موسوی می خوانند اعلام می دارد.

ظاهراً میرحسین موسوی نیز در این دیدار اعلام می دارد که دوست داشته است که به جای سبزهای روز خوار در روز قدس، مخالفانش که از افراد متدین و حزب الهی بودند جزء طرفدارانش می بودند.
 
از سوی دیگر نیز در دیدار چند تن از نمایندگان مجلس با میرحسین در روزهای اولیه پس از انتخابات، این نمایندگان با ارائه گزارشی از وضعیت و اهداف هوادارن موسوی نسبت به اقدامات ساختارشکنانه آنها به وی تذکر می دهند و از وی می خواهند این وضعیت را مدیریت کند، اما کاندیدای شکست خورده انتخابات در جواب اظهار می دارد حتی اگر وی نیز بخواهد هوادارانش این اقدامات خشن را  کنار بگذارند آنها این خواسته را اجابت نخواهند کرد (نقل به مضمون) و بنابراین اعتراف می نماید که رهبری جریان معترض را تشریفاتی بر عهده دارد و حامیانش از وی خط نمی گیرند.

با این حال مشخص نیست میرحسین موسوی که رقبای خود را در انتخابات صریحاً به دروغگویی متهم می کرد، چه اصراری دارد که همچنان بر خلاف اعتقادش، هتاکی های پیاپی هوادارانش را به جریان رقیب منتسب نماید.
  

88/9/22
9:55 ص

 سید یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وبلاگش به بیان خاطره ای از سید مصطفی فرزند ارشد مقام معظم رهبری پرداخته است.

به گزارش جهان، وی با ذکر خاطره ای درباره حضور فرزند مقام معظم رهبری نوشته است :

‌ 



در عملیات بدر کنار دجله، من فرزند بزرگ مقام معظم رهبری، آقا مصطفی خامنه‌ای را دیدم، آن هم در خط مقدم جبهه. خیلی تعجب کرده بودم.

رفتم جلو و گفتم آقا مصطفی، چرا در خط مقدم هستی؟ اینجا، هم احتمال اسارت و هم احتمال شهادت شما زیاد است. اگر شما را خدای نکرده اسیر کنند، دشمنان همه‌جا می‌گویند ما پسر رییس‌جمهور (آن موقع آیت‌الله خامنه‌ای رییس‌جمهور بودند) ایران را اسیر کرده‌ایم.

ولی خب، همه جوان‌ها وقتی این صحنه‌ها را می‌دیدند که فرزندان بزرگان کشور به خط مقدم آمده‌اند و مانند آنها می‌جنگند، خیلی روحیه می‌گرفتند.


  

88/9/22
9:53 ص

سایت اینترنتی بی.بی.سی که به همراه شبکه ماهواره‌ای آن از چندین روز پیش از 16 آذر با انتشار اخبار، گزارش و مطالب مغرضانه و جهت‌دار سعی در تغییر ماهیت روز دانشجو داشت و دانشجویان را به اغتشاش و آشوب دعوت می‌کرد، به اقدام روشنگرانه صداوسیما در افشای ماهیت مدعیان خط امام(ره) حمله کرد. 

این سایت که مستقیماً با بودجه استعمار پیر اداره می‌شود، روز گذشته با انتشار عکس امام(ره) مطلبی را ذیل عنوان «انتقاد از پخش فیلم تلویزیونی اهانت به عکس آیت‌الله خمینی» منتشر کرد و از صداوسیما بخاطر پخش تصاویر اهانت حامیان موسوی به امام خمینی(ره) انتقاد کرد! 

نکته جالب و مشترک در موضع موسسه حفظ آثار امام، کروبی و بی بی سی نسبت به این حرکت موهن آن است که هیچکدام اصل ماجرا و توهین کنندگان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده و همگی صداوسیما را محکوم کرده‌اند که تنها جرم آن افشای ماهیت این مدعیان ناسپاس و دروغگوی خط امام است. در حالی که تا دیروز یکی از اتهامات رسانه ملی سانسور خبرها بود، دلسوزی بی.بی.سی برای حفظ حریم امام(ره)، ماهیت مدعیان خط امام را بیش از پیش روشن می‌کند.
  

88/9/22
9:46 ص

تصویر زیر مربوط به دانشگاه تهران در یک روز خاص است.

با تشکر از گل پسری که در میون این خانوما هستش! (به تصویر یه کم بیشتر دقت کنید!!)

  

88/9/22
9:28 ص

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز همزمان با تجمع اعتراض آمیز اساتید، فضلا و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور، در جمع دیدار کنندگان وی، شعار حمایت از رهبر انقلاب سر داد.
در این دیدار که شماری از پرسنل نیروی انتظامی سراسر کشور حضور داشتند،‌ حضرت آیت الله نوری همدانی شعارهایی در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی سر داد و گفت: امام ما کوثر است دشمن او ابتر است. این مرجع تقلید بعد از سر دادن این شعار همه حضار را به تکرار آن دعوت کرد و ادامه داد: خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است.
حضار نیز در تبعیت از این مرجع تقلید شعارهای مطرح شده از سوی وی را تکرار کردند.
گفتنی است،‌ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما تصاویر مربوط به شعارهای حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از رهبر معظم انقلاب را پخش کرد.
شایان ذکر است، حضرت‌ آیت الله نوری همدانی در سخنانی امروز اقدام توهین آمیز گروهی فریب خورده در هتک حرمت ساحت حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کرد.
  

88/9/10
9:52 ص

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیم ساعت قبل از حضور صفارهرندی دانشجویان شعارهایی در حمایت از کاندیداها و طرفداری از جریان خاص سر می‌دادند که طرفداران قسمت جلویی سالن شامل دانشجویان جامعه اسلامی،بسیج دانشجویی و طیف احزاب راست و قسمت عقب سالن نیز شامل طرفداران جریانات سیاسی گروه های چپ موسوم به اصلاح طلب بودند.

‌*آنچه در شعارهای دانشجویان بیشتر جلب توجه می‌کرد مرگ بر روسیه، دانشجوی سیاسی آزاد باید گردد، زندانی سیاسی آزاد باید گردد و گروه مقابل نیز شعارهایی در حمایت از رهبری نظیر خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت ‌حیدر است و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و نیز تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست شعارهابی سر دادند و اعلام حمایت می‌کردند.

‌*در این نشست که از تمامی طیف‌های دانشجویی حضور داشتند دانشجویان در دو بخش سوالات خود را مطرح کردند که در این سوالات به بی احترامی روزنامه ایران به ترک زبانان و عدم عذرخواهی وزیر سابق در این زمینه اشاره شده بود و همچنین از صفارهرندی خواستند در مورد دلایل استعفای خود از وزارت توضیح دهد.
ادامه مطلب...
  

88/9/10
9:51 ص

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بی‌بی‌سی ، وزارت خارجه بریتانیا اعلام کرده است که پنج دریانورد بریتانیایی توسط نیروی دریایی ایران در خلیج فارس بازداشت شده‌اند.
به گفته وزارت خارجه بریتانیا این افراد هنگامی که به وسیله قایقی تفریحی از بحرین راهی دوبی بودند، توسط نیروی دریایی ایران بازداشت شدند.
وزارت خارجه بریتانیا در بیانیه ای که منتشر کرده است، گفته است که نیروی دریایی ایران، روز چهارشنبه، 25 نوامبر قایق تفریحی حامل دریانوردان بریتانیایی را متوقف کرده و آن ها را تحت بازداشت قرار داده است.
بنا بر این بیانیه این دریانوردان که غیر نظامی هستند، ممکن است "سهوا " وارد آبهای ایران شده بودند.
دیوید میلیبند، وزیر خارجه بریتانیا در این خصوص گفته است که از زمان بازداشت این دریانوردان، سفیر بریتانیا در تهران با دولت ایران و وزارت خارجه بریتانیا با سفارت ایران در لندن برای فراهم کردن شرایط آزادی این پنج شهروند بریتانیایی در تماس بوده است.
گفتنی است در سال 2007 میلادی 15 ملوان انگلیسی به هنگاور ورود غیر‌قانونی به کشورمان در مرز اروند رود دستگیر و پس از چندی در پی عذرخواهی دولت انگلیس، آزاد شدند.
  

88/9/9
6:15 ع

ناگفته های مجید مجیدی از رهبر معظم انقلاب

"مجید مجیدی" که از کارگردانان نامی سینمای کشور هستند چند سال پیش در گفتگو با یکی از نشریات به ناگفته هایی از زندگی و افکار هنری و اجتماعی رهبر معظم انقلاب پرداخته بود.

به گزارش پرچم، "مجیدی" در این گفتگوی طولانی درباره احاطه حضرت آیت الله خامنه ای به مسائل هنری و فرهنگی می گوید: ایشان در زمینه های فرهنگی جامع الشرایط هستند. شما هیچ یک از مسئولین فرهنگی کشور را نمی توانید نام ببرید که به اندازه ایشان با سواد باشد. فیلم دیده باشد و موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی را بشناسد.من یادم هست در سال های پیش حوزه هنری جلسات شعری می گذاشت . ماه رمضان بود مسئول حوزه یک تعداد شعر منتشر شده را آورد خدمت آقا به عنوان افتخارات نشر یکساله. خب به لحاظ کمی کلی کتاب بود فکر کرد آقا الان به وجد می آیند. اما آقا همین که این کتاب ها را تورق می کردند کلی غلط ویراستاری ، محتوایی و ... از این اشعار می گرفتند.
یکی از دوستان تعریف می کرد فیلم "بادبادک باز" که تازه ساخته شده بود آقا گفته بودند رمانش فوق العاده است امیدوارم فیلمش هم به اندازه رمانش قوی باشد.
خیلی خوب است اینجا یادی کنیم از معمار اصلی انقلاب که اتفاقا ایشان هم انقلاب ما را بیش از هر چیز فرهنگی می دانستند و اشراف قابل توجهی هم به سینما و اصلا مقوله هنرداشتند. چنانچه در سخنرانی تاریخی خود از سینما مصداق آوردند و بعدها فیلم گاو را مثال زدند. در حوزه هنری تئاتر هم آقای هنرمند تئاتری کارکرده بود به اسم حصار در حصار که یک بار امام مصداق هایی از آن را نام بردند.
مجیدی درباره اولین دیدارش با مقام معظم رهبری می گوید: اولین دیدار من با آقا بر می گردد به سال 70 و فیلم بدوک. این فیلم برای من منشا اتفاقاتی هم شد و البته مصداق بسیار خوبی است که تفاوت نگاه آقا را با مسئولین فرهنگی نظام برای شما عرض کنم. این فیلم را به همراه جمعی از هنرمندان و مسئولین در جلسه ای که اقا هم حضور داشتند دیدیم. فیلم که تمام شد آقا به شدت برافروخته و ناراحت شدند. این عین عبارت آقاست: اگر فیلم مبتنی بر درام است که حرفی نیست ولی اگر مبتنی بر واقعیات است من حرف دارم. آقای سید مهدی شجاعی که نویسنده فیلمنامه بود گفت متاسفانه مبتنی بر واقعیات است و من هم ادامه دادم که این فیلم فقط گوشه ای از واقعیت است و اگر می خواستیم همه آن را نشان دهیم فیلم ظرفیت این همه تلخی را نداشت. و باز این عین عبارت آقاست که خطاب به مسئولینی که آنجا بودند گفتند: اگر چنین است چرا به ما نمی گوئید . چرا به ما گزارش داده نمی شود؟" با همین لحن که بعدها از ما گزارش خواستند و ما هم گزارش هایمان را مکتوب کردیم و فرستادیم و اولین نتیجه آن این بود که کل مسئولین آن منطق عوض شدند.
ولی می دانید که فیلم توسط وزیر ارشاد وقت توقیف شد. نگذاشتند به جشنواره ها برود. فقط به کن رفت و رئیس جمهور وقت (آیت الله هاشمی رفسنجانی) نامه ای 11 بندی خطاب به من و حوزه هنری نوشت و توضیح خواست. در بند اول این نامه آمده بود که ما این همه سد و سیلو در کشور ساختیم این همه آبادانی چرا راجع به اینها فیلم نساختید؟
مجیدی همچنین در ادامه ناگفته هایش از زندگی رهبرمعظم انقلاب می گوید: این را می گویم ولی شاید ایشان راضی نباشند. ولی یک فیلمی را آورده بودند که مورد نقد برخی متدینین و خیلی از مسئولین کشور بود ولی ایشان گفتند اگر من بودم به این فیلم تقدیرنامه می دادم.

من معتقدم خیلی بیشتر از دشمنان خارجی دوستان داخلی چهره ایشان را تخریب کرده اند. چرا باید اینقدر نگاه ژورنالیستی نسبت به آقا وجود داشته باشد؟ چرا؟ مگر ایشان احتیاج به این چیزها دارند؟

ایشان مورد اتکای خیلی ها هستند. شاید جالب باشد بدانید من از منبع موثقی شنیده ام که ایشان به روز در جریان خیلی از مسائل جامعه قرار می گیرند و خیلی وقت ها به شکل مردمی در سطح شهر تردد می کنند. با پیکان یا پراید. بدون خبر قبلی هم تشریف می برند. متاسفانه ابعاد شخصیتی ایشان خیلی مهجور مانده است و این جفای بزرگی است . البته تاریخ یک روزی قضاوت خواهد کرد و حقایق ناگفته ای را خواهد گفت.
خیلی ها بعد از چاپ این مصاحبه خواهند گفت که مجیدی هم نگاه حکومتی دارد ولی خدا خودش می داند که نگاه من به ایشان خیلی متعالی است و برایم آن زمان که هنوز رئیس جمهور نبودند و بعد که بودند و می آمدند پیش ما سر سفره با ما املت می خوردند با الان که رهبر مملکت هستند فرقی نکرده اند. الان هم همان تعامل ، صمیمیت و تواضع را دارند که آن موقع داشتند. خیلی وقت ها ما دور هم جاهایی جمع شدیم که مسئولین سیاسی بودند ، هنرمندان هم بوده اند، باورتان نمی شود که ایشان اینقدر بچه های هنرمند را تحویل گرفته اند که مورد حسادت سیاسیون واقع شده است.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ