سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/11/11
7:0 ع

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به سرنوشت چهار تن از دیپلمات‌های ایرانی گفت: نشانه‌ها و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دیپلماتهای ایرانی زنده‌اند و در زندانهای رژیم صهیونیستی بسر می‌برند.

سید‌حسن نصرالله در کنفرانس خبری دیروز در بیروت به مناسبت "عملیات رضوان" روز آزادی اسرا که از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی می‌کرد، درباره موضوع پرونده چهار دیپلمات ایرانی گفت: نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دیپلماتهای ایرانی در زندانهای رژیم صهیونیستی بسر می‌برند.
وی افزود اسرائیل در گزارش خود ادعا می‌کند که چهار دیپلمات ایرانی توسط نیروهای لبنانی (فالانژ‌های سابق) ربوده شده، به دست این نیروها کشته شدند و اجساد آنان دفن شده است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی گروه نیروهای لبنانی را (فالانش‌های سابق) را مسئول ربودن و قتل دیپلمات‌های ایرانی می‌داند.
نصرالله ادامه داد : اسرائیل دشمن ماست و ما نمی توانیم به گزارشهای آن اعتماد کنیم. همانطور که اسرائیلی‌ها در گذشته هم حضور بعضی اسیران در زندانهای خود را تکذیب می‌کردند، اما سپس مشخص شد که این اسیران در زندانهای این رژیم بوده‌اند.


دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ما به همکاری نیروهای لبنانی برای مشخص شدن سرنوشت دیپلمات های ایرانی نیاز داریم. پیگیری این موضوع با توجه به اینکه این افراد دیپلمات و در حمایت نیروهای امنیتی لبنان بوده‌اند، بر عهده دولت لبنان است.
وی با تاکید بر اینکه اگر این عزیزان توسط نیروهای لبنان به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد در این صورت کلید این پرونده در دست نیروهای لبنانی است و آنها باید جواب روشنی به سوالات موجود بدهند که آیا دیپلمات‌های ایرانی را به شهادت رسانده‌اند و اگر این‌ چنین باشد محل دفن آنها و پیکر آنها کجاست. ما نمی‌خواهیم پرونده دیپلماتهای ایرانی را برای به دست آوردن امتیازات سیاسی مطرح کنیم این موضوع، موضوعی انسان دوستانه است.
نصرالله با تاکید بر اینکه اطلاعاتی که در دست ما است نشان می‌دهد چهار دیپلمات ایرانی زنده و در زندان‌های اسراییل به سر می‌برند، گفت: پرونده تحویل گرفتن بقایای اجساد شهدا و مفقودین لبنانی از اسرائیل همچنان مطرح است.
وی با اشاره به وجود11هزار تن از اسرای فلسطینی،سوریه،اردنی و عربی دربند رژیم صهیونیستی افزود: در میان این اسرا کودکان و زنان نیز وجود دارند و این موضوع باید همواره در وجدان و احساس امت وجود داشته باشد و مسئولین، دولت‌ها، ملت‌ها و احزاب باید به آن به عنوان یک آرمان میهنی و انسانی و اخلاقی نگاه کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره موضوع «یحیی اسکاف» و «دلال مغربی» دو تن از اسرای در بند رژیم صهیونیستی گفت: در مورد این دو پیکر آزمایش دی.ان.آ انجام دادیم که در آزمایشگاه‌های لبنانی به نتیجه نرسید و مجبور شدیم نمونه‌ای از اجساد آنها را به مهم‌ترین آزمایشگاه فرانسه بفرستیم که این آزمایش تاکنون طول کشیده است.
وی افزود: چند روز قبل نتیجه این آزمایش را دریافت کردیم و این نتیجه مثبت نیست. یعنی با توجه به آزمایش دی.ان.آ مشخص نشد که کدام جسد متعلق به دلال مغربی و یحیی اسکاف است و بدین ترتیب هویت این اجساد مشخص نشد و این اجساد متعلق به افرادی مجهول‌الهویه است. ما این موضوع را به اطلاع خانواده‌های این شهدا رساندیم.
سیدحسن نصرالله ادامه داد: بحث و بررسی در مورد دلال مغربی بحث شهادت یا زنده بودن او نیست چرا که همه شواهد دال بر شهادت اوست و موضوع به خانواده او باز می‌گردد. در مورد یحیی اسکاف ما به خانواده او موضوع را اطلاع دادیم و در نتیجه در این لحظه اعلام می‌کنم که ما هنوز جسد یحیی اسکاف را در صورت شهید شدن او دریافت نکرده‌ایم و بدین ترتیب تمامی فرضیه‌ها اعم از زندانی بودن یا مفقودالاثر بودن یا شهید شدن وی هنوز وجود دارد. ما بر این باور هستیم که طرف ذیربط باید از طریق سازمان‌های بین‌المللی این موضوع را پیگیری کند و این حق خانواده وی است. ما نیز در مقاومت این موضوع را کنار نمی‌گذاریم. پیگیری یا عدم پیگیری موضوع در درجه اول به خانواده یحیی اسکاف باز می‌گردد.
دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: در مجموع شهدای لبنانی و فلسطینی 350 نفر هستند که هنوز اجساد آنها نزد اسراییلی‌ها بوده یا حداقل به دست خانواده‌های آنها نرسیده است.
دبیرکل حزب الله لبنان شمار مفقودالاثرها را نیز صدها نفر اعلام کرد که بیشتر آنها لبنانی هستند.
سیدحسن نصرالله با بیان اینکه توجه به پرونده شهدا به نشانه شروع جنگی دیگر با رژیم صهیونیستی نیست، گفت: بعد از جنگ 33 روزه نیز بر طبق گزارش‌‌های رژیم صهیونیستی معلوم شد که شروع جنگ هیچ ارتباطی به اسیرگیری دو سرباز صهیونیست توسط حزب‌الله نداشت.
وی با بیان اینکه جنگ 33 روزه یک جنگ برنامه‌ریزی شده از سوی صهیونیست‌ها بود، اظهار داشت: حزب الله با اسارت گرفتن دو سرباز صهیونیست در سال 2006 تنها این جنگ را جلو انداخت، ولی دلیل جنگ این نبود.
سیدحسن نصرالله هدف رژیم صهیونیستی از جنگ 33روزه را تاسیس خاورمیانه‌ای جدید و نابودی مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز نیز پرداختن به مسئله اسرا به منزله ورود حزب‌الله به جنگی دیگر با اسرائیل نیست.
دبیرکل حزب الله گفت: ما در جنگ 33 روزه مانند جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین تنها از خودمان دفاع کردیم و هیچگاه عامل شروع جنگ نبودیم.
نصرالله درباره تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان گفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که احتمال حمله نظامی اسرائیل به لبنان وجود دارد اما آنها باید بدانند که این کار مشکلات فراوانی برای آنها به وجود می‌آورد.
سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما انکار نمی‌کنیم که ارتش رژیم صهیونیستی توان زیادی در ویرانگری دارد اما نکته مهم این است که آنها باید بدانند، رهبران و مبارزان مقاومت بیکار نمی‌نشینند و پاسخ آنها را خواهند داد و اگر بار دیگر مرتکب این اشتباه شوند ، هزینه‌های زیاد مالی و انسانی به آنها تحمیل می‌کنیم.
نصرالله درباره شلیک موشک‌های اخیر از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی با رد هر گونه ارتباط آن با حزب الله لبنان گفت: ما نمی‌دانیم که این کار توسط چه کسانی صورت گرفته است.
سیدحسن نصرالله در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف واقعی جنگ علیه غزه را تغییر واقعیت‌ها و فراتر از همه از بین بردن حماس و سپس مجبور کردن این جنبش به پذیرش شروط مطرح شده در مذاکرات دانست.
وی آنچه در غزه روی داد را یک پیروزی بزرگ برای مقاومت فلسطین و شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش دانست و افزود: اسراییل در تحقق اهداف سیاسی و نظامی خود شکست خورده است و امروز برخی از اعضای کمیته وینوگراد می‌گویند که نتایج به دست ‌آمده پس از جنگ غزه شبیه شرایط پس از جنگ لبنان است.
سیدحسن نصرالله افزود: کسانی که به پیروزی مقاومت در لبنان اذعان نکردند به همان علل به پیروزی مقاومت در فلسطین اذعان نخواهند کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به بازسازی غزه اظهار داشت: ربط دادن بازسازی غزه به شرطهای سیاسی، باج خواهی سیاسی و غیراخلاقی است.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به جنگ 22 روزه غزه گفت: ارتش اسرائیل عامدانه در این جنگ و نیز در جنگ لبنان غیرنظامیان را می‌کشت تا از این طریق مردم را علیه رهبران مقاومت بشوراند.
دبیرکل حزب الله لبنان از عمکرد دولت مصر در جنگ 22 روز غزه انتقاد کرد و گفت: من همانطور که در گذشته نیز گفته‌ام مواضع دولت مصر را محکوم می‌کنم چرا که آنها به دروغ اعلام کردند گذرگاه رفح باز شده است و از طرف دیگر آنها به چندین تن کمک‌های انسانی و مواد غذایی و دارویی که توسط جمهوری اسلامی ایران برای مردم غزه فرستاده شده بود، اجازه ندادند تا بدست مردم این منطقه برسد.
وی با تاکید بر اینکه دولت مصر شریک جنایت رژیم صیهونیستی در جنگ غزه است، افزود: مصری‌ها تلاش دارند با وجود اینکه نقش میانجی را باز کنند، می‌خواهند شروط خود را بر مقاومت اسلامی فلسطین تحمیل کنند.
سیدحسن نصرالله ادامه داد: من به رغم اینکه در گذشته به شدت مواضع مصر را محکوم کردم ولی هیچگاه خواستار کودتا در این کشور نیستم و تنها از ملت مصر خواستم دست به تظاهرات بزنند و از دولت خود بخواهند برای ارسال کمک‌ها به غزه، گذرگاه رفح را باز کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اجلاس وزرای خارجه کشورهای عربی در کویت، گفت:ما از هر گونه آشتی و همبستگی بین کشورهای عربی و اسلامی حمایت می‌کنیم چرا که این موضوع را یک امر قرآنی می‌دانیم و این یک تاکتیک سیاسی نیست.
وی افزود: ولی متاسفانه در بیانیه وزرای خارجه عرب در کویت هیچ سخنی مبنی بر اینکه خواهان آشتی و همبستگی بین کشورهای عربی و اسلامی باشد، ندیدیم.
سیدحسن نصرالله درباره راهبرد دفاعی نیز گفت: بر اساس جنگ 33 روزه ما همچنان بر ایجاد راهبرد دفاعی تاکید می‌کنیم و معتقدیم که این امر باید با برنامه ایجاد شود و ما همچنین گفت‌وگوهای ملی میان گروهها را به نفع ملت لبنان می‌دانیم و تبیین استراتژی دفاعی نیز قطعا به صلاح کشورها خواهد بود.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به انتخابات آتی این کشور تصریح کرد: نباید از سخنرانی‌های دینی در این رابطه استفاده ابزاری شود چرا که این کار مانند آن است که کسی از طریق پرداخت پول دنبال پیروزی در انتخابات باشد.
وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا اظهار داشت:برخی افراد به ایجاد تغییر در سیاست‌های آمریکا خوشبینند و برخی بدبین، اما چیزی که ما در این مدت دیده‌ایم این است که دولت جدید آمریکا در زمینه حمایت از اسرائیل هیچ تفاوتی با دولت‌های گذشته ندارد و به همان صورت از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.
سیدحسن نصرالله ادامه داد: ما در صحبت‌ها و ارتباط ما با دیگر کشورهای دیگر هیچ نیازی به میانجی و واسطه نداریم و برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه ما می‌خواهیم از طریق حماس یا ترکیه یا هر کشور دیگری با دیگران ارتباط برقرار کنیم ، مورد تائید ما نیست.
وی گفت: ما خود شبکه ماهواره‌ای و رسانه در اختیار داریم و مواضع مان را از طریق آنها اعلام می‌کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت چه در لبنان و چه در فلسطین یک حق مشروع است،خاطرنشان کرد، حمایت نکردن برخی کشورها یا سنگ‌اندازی آنها هیچ تاثیری در عزم و اراده مقاومت نخواهد داشت.
این شخصیت برجسته لبنان مباحثی مانند طرح موضوع آشتی ملی را برای محدود کردن مقاومت دانست و گفت: کشمکش‌ها در منطقه طبیعی است و این درگیری‌ها به خاطر آن است که برخی موافق مقاومت و برخی مخالف آن هستند.
وی با بیان آنکه ما در لبنان به دنبال اختلاف افکنی نیستیم، بر ادامه مذاکرات سازنده میان گروههای و طوائف مختلف لبنانی تاکید کرد و افزود: ما نمی‌خواهیم با هیچ گروهی درگیر شویم چرا که این موضوع را به صلاح ملت لبنان نمی‌‌دانیم و ما خواهان ایجاد یک جو آرام در لبنان و ادامه یافتن مذاکرات سازنده هستیم.
سیدحسن نصرالله با تاکید بر لزوم بازسازی مناطق جنگی در جنوب لبنان گفت : باید شوراها و سازمانهای مسئول در این زمینه با هم هماهنگ شوند و موضوع بازسازی و پرداخت غرامت به خانواده‌هایی که در جنوب لبنان در جنگ آسیب دیده‌اند را به صورت جدی دنبال کنند و مقاومت اسلامی نیز همان گونه که در گذشته به این امر کمک می کرد در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ