سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/12/25
10:40 ص

اجلاس فدراسیون جهانی در حالی اوایل آذرماه به میزبانی مصر برگزار شد که شاهد اتفاقات خاصی در این نشست بودیم که برجسته ترین آنها انتشار تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران با برخی مسئولان فدراسیون‏ها تکواندو جهان از جمله رئیس فدراسیون تکواندو رژیم جنایتکار و اشغالگر اسرائیل، آن هم بر روی سایت فدراسیون تکواندو این رژیم بود که اتفاقات پس از آن منجر به ایجاد تشکیک در خصوص وجود و یا عدم وجود برخی روابط شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی "تابناک"؛ همزمان با مسابقات قهرمانی جهان پومسه که به میزبانی مصر برگزار شد، اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو نیز در سرزمین اهرام ثلاثه انجام شد که این اجلاس حواشی خاص خود را داشت. در این نشست رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل به عنوان یکی از سران این رژیم نامشروع نیز حضور داشت که برحسب اتفاق رئیس فدراسیون تکواندو ایران هم در این اجلاس به عنوان عضو هیات اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو شرکت کرد اما این تمام ماجرا نبود.

با پایان این مسابقات هیچ اشاره ای به حضور ایران در اجلاسی که نماینده اسرائیل نیز با فاصله کم از رئیس فدراسیون تکواندو ایران حضور داشت نشد و تنها خبری کوتاه در این زمینه اعلام گردید اما پس از مدتی که تصاویر حضور پولادگر در این اجلاس منتشر گردید، واقعیت‏های بیشتری مشخص شد و آن هم انتشار عکسی است که علی الظاهر مقابل هتل میزبان ایشان در مصر به حالت یادگاری گرفته شده و در آن علاوه بر چند رئیس فدراسیون، رئیس فدراسیون تکواندو ایران و اسرائیل نیز حضور دارند.



در تصویر فوق رئیس فدراسیون تکواندو ایران در سمت راست و رئیس فدراسیون اسرائیل در سمت چپ مشاهده می‏شود که با مقایسه با تصویر ذیل مشخص است، تصویر فوق الاشاره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف شده است.



تابناک با مراجعه به این سایت علاوه براین تصاویر به تصاویر نشست‏های دیگری که هر دو رئیس فدراسیون ایران و اسرائیل در آنها حضور دارند، برخورد که در نوع خود قابل تامل بود. این رسانه ابتداً از انتشار این تصاویر خودداری کرد و تنها به برخی اشخاص این موضوع انتقال داد که باعث شد در مدتی کوتاه بسیاری از اهالی ورزش در جریان این موضوع قرار گیرند و اینچنین بود که به یک باره -به جز یک تصویر-  تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران که در سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل موجود بود، حذف شد تا تابناک پیگیر این ماجرای مشکوک شود.

آیا این حق رسانه نیست که بپرسد چرا رئیس فدراسیون تکواندو ایران عکس های دسته جمعی با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل و دیگران مقابل هتل و در جلسات خصوصی می‏‏گیرد و چگونه این تصاویر به یک باره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف می‏شود؟! آیا کسی از ایران با اسرائیلی‏ها ارتباطی دارد یا به آنها از غیب الهام شده که این تصاویر برای رئیس فدراسیون ایران مسئله ساز خواهد شد و به این نتیجه رسیده‏اند به جهت اینکه برای پولادگر بد نشود، میان این همه تصویر، تصاویر ایشان را همان مقطع حذف کنند؟!



در تصویر فوق نیز رئیس فدراسیون تکواندو ایران و رئیس کمیته روابط بین المللی این فدراسیون در سمت راست نشسته و رئیس فدراسیون اسرائیل در سمت چپ مشاهده می‏شود که با مقایسه با تصویر ذیل مشخص است، تصویر فوق الاشاره از سایت فدراسیون تکواندو اسرائیل حذف شده است.



آیا اسرائیلی‏ها میان ایرانیان که دشمن خود می‏دانند، تفاوتی قائل هستند که ایمیل تبریک عظیم زاده رئیس کمیته روابط بین الملل فوتبال را در رسانه‏های کثیف شان آنچنان برجسته پوشش می‏دهند اما در قبال پولادگر نه تنها هیچ چیز را رسانه‏ای نمی‏کنند، بلکه تصاویر رئیس فدراسیون تکواندو ایران را نیز پس از انتشار شایعه در ایران از روی سایت فدراسیون شان حذف می‏کنند؟! این موضوع بیش از حد مشکوک به نظر نمی‏رسد و کاملاً طبیعی است که اسرائیلی چنین لطفی انجام دهند؟

البته لطف اسرائیلی تنها اوضاع را بدتر کرد، چرا که تابناک قبلاً تصاویر صفحات سایت فدراسیون اسرائیل را گرفته و نگه داشته بود تا ماجرا مشخص شود. در همین رابطه تصاویر وب سایت این فدراسیون مربوط به قبل و بعد از حذف عکس‏های پولادگر با رئیس فدراسیون تکواندو اسرائیل، چندی هفته پیش به درخواست حراست سازمان تربیت بدنی برای این اداره کل ارسال شد که تاکنون هیچ اقدامی که عینیت یافته باشد، از سوی این حوزه مشاهده نشد تا بالاخره در روزهای پایانی سال تابناک پرده از حقیقت بردارد و در کنفرانس خبری روز گذشته این تصاویر به رسانه‏های گروهی نشان داده شود.

این اتفاق باعث شد که پولادگر ضمن طفره رفتن از این اشتباهات و بیان پاسخ در قبال آن، تنها به توهین به این رسانه بپردازد و در آخر با عدم پوشش این وقایع تلخ توسط رسانه های گروهی حاضر، تابناک راساً به انتشار این تصاویر بپردازد. آیا باید در مملکتی که یکی از اصول آن به فرموده امام راحل محو اسرائیل از صحنه روزگار است، باید رئیس فدراسیون تکواندو اش در دفاعیات غیرقابل پذیرش از داور ایرانی که برای این رژیم سفاک قضاوت کرده بود بپردازد، از بیان علل عکس گرفتن با مسئولان اسرائیل طفره برود و معدودی از نمایندگان رسانه‏های حامی عنوان کنند که باید از رابطه با موضوع رژیم اشغالگر قدس سکوت کرد؟!



این تصویر و یک تصویر دیگر نیز در سایت موجود بود اما قبل و بعد این دو تصویر نیز به کلی حذف شده بود و زمان بودن این تصویر با بعد از آن قابل مقایسه نبود.

آیا اینکه یک داور، یا ورزشکار یا یک تیم ملی محروم شود، دلیلی برای به رسمیت شناختن نماینده رژیم اشغالگر قدس حتی در حد یک عکس یادگاری می‏شود و اصلاً آیا یک مقامی ایران ‏میتواند به خود این اجازه را بدهد که با مقامات این رژیم قاتل در یک قاب عکس بگیرد؟! آیا تابناک اشتباه می‏کند و یا در این دولت، برخی مدیران ورزشی چنین جسارتی را یافته‏اند و بدتر آن در قبال این رفتارها تنها عکس العمل، سکوت مسئولان ورزش کشور است که این مسئله را القاء می‏کند که لابد این کارها مشکلی ندارد؟ این چه اتفاقی افتاد که هیچ مقام مسئول ارشد کشور پاسخگوی آن نیست و در قبالش، حراست سازمان ورزش واکنشی نشان نداده است؟!



چرا در ورزش این اتفاقات تکرار می‏شود و چرا داوری که برای غاصبین قدس شریف قضاوت کرده، بدون کوچک ترین مشکلی و حتی بدون یک پوزش در رسانه‏های گروهی پر مخاطب، او فعالیتش را در مسئولیت رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ادامه می‏دهد و چرا فدراسیون تکواندو در قبال این مسئله سکوت کرده و بدتر از آن رئیس فدراسیون تکواندو ایران و یا فدراسیون حتی یک عذرخواهی ساده یا ابزار تاسف در این باره نکردند؟!

چرا سازمان تربیت بدنی در این ارتباط سکوت اختیار کرده و هیچ برخوردی با هیچ کس انجام نمی‏دهد؟ آیا این نخستین بار است که سازمان تربیت بدنی به این مسائل ورود نمی‏کند؟ آیا جز این بود که در خصوص انداختن مدال به گردن ورزشکار مجروح جنگی این رژیم متجاوز در پارالمپیک پکن، قضاوت داور ایرانی برای جودوکار اسرائیل در المپیک پکن، مصافحه ورزشکار ایران در همان المپیک با مربی اسرائیلی الاصل، ارسال ایمیل تبریک سال نو به رئیس یکی از کمیسیون‏های فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی و همچنین قضاوت این داور تکواندو که همه مدعی هستند اشتباه شده و متوجه اسرائیلی بودن طرفشان نشده‏اند(!) سازمان ورزش موضع گیری رسمی نداشته است و چگونه است که این اشخاص در ورزش بدون مشکلی فعالیت جدی دارند اما آرش میراسماعیلی تنها قهرمان جودو ایران در جهان که در صحنه المپیک مقابل نماینده این رژیم خونخوار ظاهر نمی‏شود به کلی از ضحنه ورزش حذف شده است؟!

سکوت دستگاه ورزش و از آن مهم تر مسئولان ارشد فرهنگی و سیاسی اگر به نشانه رضا نیست که قطعاً نیست، چه تلقی می‏شود و چرا باید اشخاصی که با نمایندگان این رژیم حتی لحظه‏ای بوده‏اند در ورزش فعالیت داشته باشند؟ آیا کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این نوع برخورد با اسرائیلی‏ها را می‏پذیرد؟ آیا در مسابقات آسیایی تکواندو نبود که به میزبانی کیش شاهد کشف حجاب بودیم؟ اگر این اتفاق پیش از این می‏افتاد، آیا گروهی کفن بر تن نمی‏کردند و چرا اکنون چنین نکرده‏اند؟ شاید فتوای دانشمند و مرجع تقلید فکور و عالیقدر اسلام را مشاهده ننموده‏اند.

در خصوص این مسابقات همان ایام از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به شکل کتوب پرسیده شد که "با توجه به موضوع کشف حجاب در مسابقات تکواندو در جزیره کیش که متولی آن رئیس و دبیر فدراسیون تکواندو بوده‏اند، نظر حضرتعالی در خصوص ادامه همکاری و نوع برخورد با این مدیران چیست؟ (خبر در سایت تابناک موجود است)" و ایشان در ذیل نامه مرقوم فرموده‏اند: "در صورتی که ثابت شود مدیران چنین کاری را انجام داده‏اند قطعاً باید از کار خود برکنار و مجازات شوند."

آیا تصاویر تابناک و گواه خبرنگاران حاضر در این مسابقات مبنی بر وقوع این اتفاق کافی نبود که برخوردی صورت پذیرد و اگر مسئولان فدراسیون تکواندو ایران به شکلی غیرقابل باور، مسئول برگزاری این مسابقات نبوده‏اند، چرا در قبال پرسش خبرنگار تابناک، مسئولان برگزاری این مسابقات را اعلام نکرده‏اند تا آنها برکنار و مجازات شوند؟! اگر مسئول این مسابقات مدیران فدراسیون تکواندو بوده‏اند، چرا رئیس فدراسیون تکواندو امروز استعفای خود را تقدیم رئیس سازمان ورزش نمی‏کند تا فتوای مراجع عالیقدر جهان تشیع اجرا شده باشد و در صورت استنکاف، چرا علی سعیدلو معاون ورزشی احمدی نژاد دست به برکناری چنین رئیسی نزده است؟ آیا این به معنای تایید و یا بلااشکال بودن چنین رفتارهایی در خصوص اسرائیل و کشف حجاب نیست؟!

مردم مومن و معتقد کشورمان قطعاً تاب و تحمل زیر سوال رفتن آرمان‏های امام و اقداماتی که منجر به لوث شدن چنین حرمت شکنی‏هایی می‏شود را ندارند و قطعاً در صورت عدم پیگیری مسئولین و بی تفاوتی در خصوص این مسئله واکنش جدی نشان خواهند داد. آیا علی سعیدلو با برخوردی قاطع در این موضوع که متفاوت با سلفش باشد، شیرینی و هدیه عید نوروز را به مردم شهیدپرور و انقلابی کشورمان خواهد داد یا تلخ کامی سکوت وی و همکارانش در قبال این اتفاق نصیب مردم خواهد شد.

مطالب مرتبط

مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
انتخابات88 ، سیاسی ، موسوی ، احمدی نژاد ، انتخابات ، ایران ، اسرائیل ، عکس ، ورزشی ، خاتمی ، رضایی ، ترکیه ، کروبی ، اوباما ، آمریکا ، فوتبال ، غزه ، طنز سیاسی ، طنز ، عکس ، ازدواج ، امارات ، خامنه ای ، امید ، انتخابات 88 ، انتخابات دهم ، آمریکا ، اعدام ، عرفه ، بوش ، فیلم ، فرانسه ، ماهواره ، میر حسین موسوی ، مقام معظم رهبری ، ناجا ، ناطق نوری ، نصرالله ، هرات ، وزارت خارجه ، وزیر رفاه ، ویدئو ، یالثارات ، مثل مادر ، مسکن ، مصباح ، مصر ، معجزه ، گزارش ، گلشیفته فراهانی ، لاریجانی ، لنگه کفش ، فرهنگ ، فرهنگی ، فلسطین ، قالیباف ، قرضاوی ، کاریکاتور ، کره شمالی ، بین الملل ، پرتو ، پل نیومن ، پوتین ، پیامک ، عشق ، عراق ، عربستان ، عکس برهنه ، غیرت ، فارس ، فاکس نیوز ، افغان ، البرادعی ، الجزیره ، اسلام ، اشیای عتیقه ، اصفهان ، اعتراض ، اجتماعی ، 22 بهمن ، sms ، آلمان ، استفتاء ، اردوغان ، انتخابات ریاست جمهوری ، انرژی هسته ای ، انصار ، انقلاب ، امام ، امر به معروف ، ایرانی ، ایرنا ، بن لادن ، خبرنگار ، دانشجو ، دانشگاه ، دوربین فیلمبرداری ، رادان ، رجبی ، تلویزیون ، تیم ملی ، جاسوس ، جشنواره فجر ، جنگ ، جوادی آملی ، جوان ، چهارشنبه سوری ، چین ، حائری ، حاج علی اکبری ، حجاریان ، حماس ، حمله نظامی ، رهبر ، رهبر معظم انقلاب ، رهبری ، روزنامه ، روسیه ، روی کین ، زنان ، سارکوزی ، سازمان ملل ، سازمان ملی جوانان ، سحر ، سریال ، سید حسن نصرالله ، سیگار ، شبکه ، شهید ، شیراز ، شیعه ، شکنجه ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
عاشق آسمونی عاشقان وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی بتلیجه بندیر د نـیـــای جـــوانـی ... حبل المتین ... نمازخانه بوستان بهاره .::مرکز بهترین ها ::. بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد. امُل PARANDEYE 3 PA تخریبچی انجمن تخصصی نرم افزارهای موبایل و اطلاعات کاربردی حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد گل دختر کربلا همچنان جاریست کـــــلام نـــو شلمچه امام مهدی (عج) محفل یاران کلبه عشق کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد ! خبر روز .:: رویش عشق::. تکنولوژی کامپیوتر xXxرنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx رنگارنگه سین جیم های اخلاقی .:: رمز موفقیت ::. تیشه های اشک ایحسب الانسان ان یترک سدی سیاست خط سوم پاک دیده آدمک ها آخوندها از مریخ نیامده اند!!! حسام سرا عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین نه/ دی/ هشتاد و هشت ماه و مهر هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره) خبر هفته سرایم بوانات نوشت گاه میم سین لبیک شاه علقمه متالورژی پر شکسته زورخانه باباعلی قافله شهداء ... تا ظهور... عشق سرخ امروز کدهای جاوا اسکریپت ( زازران )و فردا....... آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام دوزخیان زمین مذهبی سورتک زرقان پیامبر اعظم(صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم) - The Holy Propht -p.b.u.h ابن یاسین امام حسین (ع) .:: گاواره ::. تخیّلات خزان‌زده یک برگ بید ناگفته های آبجی کوچیکه عکس عــــشقـــــولـــــک رد پای . . . نورهدایت امیدزهرا فلورانس مهربون شب مهتابی شیعه مذهب برتر Shia is super relegion حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد کشکول شمیم نگاهم برای تو بازمانده تنهای تنها حقیقت بهائیت مشکی رنگه عشقه عکس و شعر برای دوستداران هنر اگر علم در ثریا باشد مردانی از فارس به آن دست می یابند(پیامبرص) ولایت علیه السلام مشک عباس مسافری تاناکجا.مجله اینترنتی طنرناکجا آباد -نثرهای ادبی سیاوش شمیم حضور شهید سید محمد شریفی علوم قرآنی Quranic Sciences عصمت infallibility بصیرت حزب اللهی مدرنیته نقد مَلَس پوست کلف کسب درآمد از طریق اینترنت .: حرف دل :. هر چی که می خوای؟؟؟ اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار آر.پی.جی ‏زن وقایع تارنما سلطان عشق نسیمی از بهشت ... وبلاگ گروهی بصیرت موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین قدرت شیطان رویای معین سکوت بیگانه ، دختری در میان مردمان .... تفریح و سرگرمی ... وب سایت اختصاصی افسانه جومونگ کجایند مردان بی ادعا؟ تو میتونی !! دانلود سرگرمی عکس کلیپ آهنگ اس ام اس جک mp3 sms دنیای امروز ما صور اسرافیل بسم الله ارحم الرحیم دسته کلید پرشین رپ (((شفای زندگی))) از یک عباس خلوت تنهایی .: 20000000 :. السَلامُ عَلیکَ یا ابا عَبدِ الله الحُسَین (ع) اس ام اس عاشقانه « عـشقی » قالب های پارسی بلاگ وبلاگ ایران اسلام پرشین موزیک بهترینها برای شماست عاشقان پرسپولیس گفتمان مذهبی ++گوشی موبایل رایگان+ مرکز دانلود رایگان free Download بهترین نرم افزار و برنامها داستان و راه های توحید جویان بزرگ سئوالهای منتظر جواب ::::: نـو ر و ز ::::: بسم الله الرحمن الرحیم هانیبال اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز viper حمایت از ایران او برای دم هر ثانیه ام رحمتی بود عظیم! جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms نفس عمیق روزگار غریبی است برادر . . . گل همیشه بهار تک ستاره حرفای خودمونی من قالب های پارسی بلاگ بهجان / behjan ازدواج موقت وچالش ها شمیم وصل معبر دلی که شکسته بود وبلاگ تخصصی ترفند کوثر چهاردیواری قلم رنجه خیلی دور _ خیلی نزدیک یه دانش آموز آوای حق تنها ترین تنها *** جزیره دانلود 2008 *** عشقولانه محمد پرسپولیسی فصل انتظار انصارالمهدی(عج) کشکول صادق آهستان فقط بالای 18+ بچه دانشجو ! EmroozNews.com Today's top news :: خبرهای برتر روز در امرو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شیراز ##پخش مستقیم حرم امام حسین ع## وب سایت شخصی مجتبی نیکنام ©©©©هاست ارزان و قدرتمند برای وبلاگ نویسان ©©©©©©© دکتر سید احمد رضا دستغیب .:: هیچ کس ::. دکتر سید احمد رضا دستغیب نوید شاهد زن مسلمان السلام علیک یا اباصالح المهدی پرواز به بی نهایت هر کی به هر جا رسید با دلش رسید گاه نوشتهایی درباره ی هیچ چیز و همه چیز نیازمندی ها بیا برگرد به خونه از هر دری... خاطرات کبوتران حرم عشق زلف یار منطقه‏ ممنوعه همشاگردی عقیدتی ، سیاسی پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان علیه السلام صیغه شب بیست و چهارم - ویژه حادثه بمب گذاری در شیراز ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه فاطمیه سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس ویژه نامه نمایشگاه کتاب ویژه نامه انفجار بمب شیراز سایت نخلستان ویژه نامه سفر مقام معظم رهبری به استان فارس نیمه خرداد به بعد مدیران فردا نخلستان ترور مردان خمینی ویژه نامه اعتکاف غزه gaza سوره حشر ویژه نامه محرم طنز سیاسی دیدگاه نوین دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ بنر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ